voorvocht bevat meer dan genoeg zwemmertjesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat laatste niet hoor, ik ben heul niet klaar gekomen.
Binnenkort maar eens verandering in brengen, als ie het nog ziet zittenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zeg je verkeerd.
De moed heb je er wel voor alleen je gooit het in het HVJJN topic ipv dat je het tegen een persoon zegt.
Mannen zijn rare wezens, snappen hints niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je nou zo dom? In voorvocht zitten ook babiesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat laatste niet hoor, ik ben heul niet klaar gekomen.
Oeh, dan heb ik dat gemist....quote:
Als vrouw zijnde kun je binnen twee weken geneukt worden. Als dat niet gebeurt, wil je gewoon niet neuken.quote:
Daar zijn al die Wilders stemmers uit voort gekomen, aldus Theo Maassenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voorvocht bevat meer dan genoeg zwemmertjes![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ben je nou zo dom? In voorvocht zitten ook babies
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens verandering in brengen, als ie het nog ziet zittenJa dat zeg je wel nu nog zien dat je het doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Correctiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde kun je binnen twee weken uur geneukt worden. Als dat niet gebeurt, wil je gewoon niet neuken.
Nee, dat was twee weken geleden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Hij had toch alleen gevingerd
binnen 2 uurquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde kun je binnen twee weken geneukt worden. Als dat niet gebeurt, wil je gewoon niet neuken.
tijd voor een verse *graaft in vuilnisbak* hebbes!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ja...hij hangt nu helemaal in mn broekspijp
Nee, ik was te veel met haar bezig. Ik kon me niet op mezelf concentreren en dat is best lastig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat had ik zaterdagnacht ook. Uur in allerlei standjes liggen batsen, maar klaarkomen ho maar. Kutalcohol
Zondagochtend goed gekomen (no pun)
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Okay, dat is waar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde kun je binnen twee weken geneukt worden. Als dat niet gebeurt, wil je gewoon niet neuken.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat zeg je wel nu nog zien dat je het doet.DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, klopt, maar ik verwacht dat het wel mee valt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jaquote:
Graag gedaanquote:
sukkelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar ik verwacht dat het wel mee valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |