Tweede op rijquote:
Had niet eens door dat het topic al bijna vol wasquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tweede op rij![]()
Ik wilde net de Lapo gaan pakken toen jij t deej
Nee we doen teamwork, jij de lapo ik de fipoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had niet eens door dat het topic al bijna vol was. Kom net uit een overleg en zag dat ik nog niet had gereageerd op Der Paul. Had ik ineens de lapo. Wat een feest !
![]()
Volgende keer mag jij
Okay sgoedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee we doen teamwork, jij de lapo ik de fipo
Gesprek ging goedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:58 schreef -Hans- het volgende:
Hej Pino ouwereus.
Hej Roel hoe ging het??
http://www.omroepbrabant.(...)+bij+Etten-Leur.aspxquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Heuh. Hoe hebben ze dat dan voor elkaar gekregen?
Hier op de kruising Leuvenlaan/Randwycksingel (waar gemeentekantoor tijdje heeft gezeten). Is ook een gevaarlijk punt. Las recent al dat ze dat gaan aanpassen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Hey Roel wb!
Goed dat het goed ging!
Waar zag je die aanrijding ?
Oh ja ik kom dr elke dag langs met de bus, is ook een rotstukje daar idd!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier op de kruising Leuvenlaan/Randwycksingel (waar gemeentekantoor tijdje heeft gezeten). Is ook een gevaarlijk punt. Las recent al dat ze dat gaan aanpassen.
Als zo'n vrachtwagen gaat glijden.... Je schrikt je als automobilist natuurlijk kapot, begint te sturen en daar ga je....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, ik weet dat t ongeluk was gebeurd, ik ken het stuk ook best aardig. Maar begrijp niet zo goed hoe je daar zó die sloot ik kunt glijden...
Goed man! Hopen dat je op korte termijn weer lekker aan de slag kanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gesprek ging goed. Weet niet of de functie niet te licht voor me is. Heb morgen nog een ander gesprek en moet nog schrijven op een andere functie, dus even kijken hoe dat loopt
.
Die is niet eens gedraaid netquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:27 schreef -Hans- het volgende:
Wat een sterke plaat de nieuwe van Rihanna. Ik vind 'm erg goed.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Navond!
Roel, ik herkende je bijna niet met die ava! Leuk wel!
Jammer, niks aan te doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:16 schreef Paul-89 het volgende:
Die G6 begint toch echt een hit(je) te worden.
Niks mis met wierookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad
* Paul-89 Steekt vast wat wierook aan.
Hem thema van Twin Peaks hoorquote:
True, ik heb nu toch een heerlijke! Kom alleen ff niet op de naam en ben te lui om naar beneden te lopenquote:
Zó. Julee Cruise is toch echt een gevalletje "ken je klassiekers", hoor...quote:
quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zó. Julee Cruise is toch echt een gevalletje "ken je klassiekers", hoor...
Wacht effe. Ik zit niet te luisteren maar wordt hier mijn Twin Peaks cassettebandje-liedje met de Enge-Man-Achter de Bank gedisst?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja schat, maar jij bent zelf iets klassieker dan ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Omdat daar geen luistercijfers van openbaar zijn volgens mij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:47 schreef alors het volgende:
Ik las het in de krant ja, maar waarom zit er geen Spotify in verwerkt?
Mijn vader zegt altijd "de Tweede Wereldoorlog is ook van voor jouw tijd."quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:46 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja schat, maar jij bent zelf iets klassieker dan ik.
En blijkbaar ken ik jouw klassieker dan weer niet en blij toe!
Tja, klinkt niet heel ongeloofwaardig, maar ja dat klonk die 'euthanasie-gast' ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:53 schreef Waalwijker het volgende:
Wat denken jullie trouwens hier van?
...
Nope, ik hoop toch dat ik er in voorkom.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:04 schreef gerbenp het volgende:
Is de Barbra Streisand edit al geweest?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:04 schreef gerbenp het volgende:
Is de Barbra Streisand edit al geweest?
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nope, ik hoop toch dat ik er in voorkom.
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:26 schreef Sersjee het volgende:
Best een leuke MH. Hoge meeblèrfactor, helpt altijd.
De Core2Duo had ik gedaan, maar kan je beter niet kijken naar laptop's met Core i5/Core i3?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:28 schreef borisz het volgende:
Mensen welke laptop is beter?
1. Toshiba Satellite L350-21U http://tweakers.net/price(...)-21u.html#tab:prices
2. Toshiba Satellite L550-202 http://tweakers.net/price(...)50-202.html#tab:info
Gaat hem vooral om het CPU type.
Ja ga ik doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:29 schreef gerbenp het volgende:
[..]
De Core2Duo had ik gedaan, maar kan je beter niet kijken naar laptop's met Core i5/Core i3?
... en toen bleef het angstvallig stil.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:30 schreef 3rdRock het volgende:
Goedenavond schatjes, daar ben ik dan eindelijk! hebben jullie me gemist?
ach, zolang jij nog reageert is mijn dag goedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
... en toen bleef het angstvallig stil.
kBen zelf ook een week ofzo niet geweest
Die is nog niet geweest. En lettergreeptechnisch past mijn naam heul best bij Barbra Streisand...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, zolang jij nog reageert is mijn dag goed
jij en sersjee hadden btw ook je naam getwitterd? het gaat volgens Bart Falers een Ducksauce variant worden....maar is die al geweest?
de mijne ook jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die is nog niet geweest. En lettergreeptechnisch past mijn naam heul best bij Barbra Streisand...
De mijne ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die is nog niet geweest. En lettergreeptechnisch past mijn naam heul best bij Barbra Streisand...
Sobersoquote:
Waren pas nog bij DWDD met een nieuw nummer.quote:
hai popje! ga je mijn naam in de eendensaus gooien? plz?quote:
Ik zeg, doen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
wat zou er gebeuren als ik bavi aan naar 3333 sms?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pópje?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hai popje! ga je mijn naam in de eendensaus gooien? plz?
Muahahahahaha!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had trouwens al een beklag over de sneeuw en mijn momenteel niet met 4wd functionerende terreinwagen aan het tikken toen ik hoorde dat het een nep waarschuwing was
sorry tuttemerulletjequote:
nieuwe artiest? of nieuwe single? ken ik nog nietquote:
Beetje standaard artiest. Af en toe leuke uitschieters, maar geen trendsetter zoals bv de Beatlesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nieuwe artiest? of nieuwe single? ken ik nog niet
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Beetje standaard artiest. Af en toe leuke uitschieters, maar geen trendsetter zoals bv de Beatles
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Beetje standaard artiest. Af en toe leuke uitschieters, maar geen trendsetter zoals bv de Beatles
quote:
ik ook niet!quote:
oh-oh = baas.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
ik snap wel dat dit geen hit is geworden....dat ge-oh-oh is strontirritant! en dat is niet flauw bedoeld naar onze oh-oh, want die is lief!
imho: troep die gelukkig geen hit werd....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het pareltje dat nooit een hit werd![]()
![]()
Agree! Erg jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het pareltje dat nooit een hit werd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh oh oh Timoooo, die avatar van jou!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:04 schreef EricCorton het volgende:Halloo allemaal..Mijn laatste avondje voordat ik naar Afrika ga..Zullen we er wat moois van maken?? Kom maar door met wat je wil horen!!!
rudymackay Rudy Mackayquote:
3FM boeit mij in dit geval alleen, maar de kans is dus best aanwezig. We gaan het horenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
rudymackay Rudy Mackay
Kijk eens. Elf radioprogramma's maken volgende week. Zowel #3FM als #Radio6. Heerlijk!!
4 keer 3voor12 en 1 keer That's Live denk ik....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
3FM boeit mij in dit geval alleen, maar de kans is dus best aanwezig. We gaan het horen.
Top! Genoeg tijd om een keer de nieuwe van Krause te draaienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
4 keer 3voor12 en 1 keer That's Live denk ik....
dit is het mp3 bestand http://weblog.michielveen(...) - Barbara Streisandquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.metmichiel.nl/(...)d&utm_medium=twitter
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
volgende week Rudy maar ff bestoken....
doet t niet??quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dit is het mp3 bestand http://weblog.michielveen(...) - Barbara Streisand
en we halen nu ook turkije in in de Country Coefficients (wat inhoud dat we bij deze stand een EL Ticket bij krijgen)quote:
ik heb hem eerst opgeslagen en dan geopend met winamp en dan doet ie het bij mij wel....quote:
huhuhu butthead! cool music!quote:
Trustenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:01 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, ik ga Het Oog luisteren en pitten!
Tot morgen!![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:01 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, ik ga Het Oog luisteren en pitten!
Tot morgen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:12 schreef Bol_Wan het volgende:
The Last Shadow Puppets - My mistakes were made for you!!!![]()
![]()
![]()
Super nummer idd, zeker in deze donkere tijden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ArsenalCesc is weer terug
![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.
Cesc = Heldquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Super nummer idd, zeker in deze donkere tijden..
ArsenalCesc is weer terug
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
LOLquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:51 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ik dacht al dat het bij jou vast warm zou zijn vanochtend![]()
Hier is het donker en nattig![]()
Ik vrees dat ik toch echt bij je in moet trekken voor de winter
Haha ja dat is wel een nadeel inderdaadquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:55 schreef oh-oh het volgende:Whehe, tis wat ver reizen naar mn werk he
![]()
En zo een toffe baan vind ik daar in het verre noorden nooit !
Ja maar niet deze baan en die is nou net zo tofquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel een nadeel inderdaad. Dat wordt dan wel ultra vroeg opstaan. Weet niet wat voor een werk je nu hebt, maar in het noorden zijn ook best toffe banen hoor
.
Dan moet je die natuurlijk gewoon behoudenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar niet deze baan en die is nou net zo tof
Ga eens aan het werk manquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Is het weer buiten de moeite waard? Anders draai ik me nog een keer om.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon opstaan ! Hardloopschoenen aan en even knallen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik denk er nog es ff rustig over na. In bed
maar eerst weer een dag WaterlandkerkjeFM zeker Hans?quote:
Moggeh !quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:50 schreef themauster het volgende:
[..]
maar eerst weer een dag WaterlandkerkjeFM zeker Hans?
Ik ook hoor behalve Ekstra Weekend al kijk ik dat ook via de tv, Vind de avondprogrammering van 3FM niet zo denderend. Veenstra hoor ik liever alleen in Ekstra Weekend en Der Rudy vind ik slaapverwekkend(Wat mischien ook wel positief is op dat tijdstipquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik luister 's avonds echt geen radio, dan lees ik of kijk ik tv![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:59 schreef -Hans- het volgende:
Fan topic van 3FM maar we luisteren bijna allemaal naar andere zenders. Slechte zaak natuurlijk
Vanavond wel weerquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zeg geef het goede voorbeeld
Ah ja, moest de extentie veranderen. ff luisterenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb hem eerst opgeslagen en dan geopend met winamp en dan doet ie het bij mij wel....
Kerel !quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ah ja, moest de extentie veranderen. ff luisteren
Goedemoggel trouwens![]()
Vrij vandaag!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kerel !Je bent er vroeg bij vandaag!
De hele dag mag je luisteren naar de hete hits van 3FM. Congratz!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:13 schreef oh-oh het volgende:Volgens mij ben ik echt de enige hier die luistert he
![]()
En wat win ik nu?
Wat is jou mening trouwens over de dame die bij Nieuwspoort/uur? zit. Ik vind haar eigenlijk wel erg goed.quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:25 schreef oh-oh het volgende:Hoe ironisch is het dat ik de gesprekken in dit topic niet kan volgen omdat ik de enige ben die wel luistert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |