Die is niet eens gedraaid netquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:27 schreef -Hans- het volgende:
Wat een sterke plaat de nieuwe van Rihanna. Ik vind 'm erg goed.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Navond!
Roel, ik herkende je bijna niet met die ava! Leuk wel!
Jammer, niks aan te doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:16 schreef Paul-89 het volgende:
Die G6 begint toch echt een hit(je) te worden.
Niks mis met wierookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad
* Paul-89 Steekt vast wat wierook aan.
Hem thema van Twin Peaks hoorquote:
True, ik heb nu toch een heerlijke! Kom alleen ff niet op de naam en ben te lui om naar beneden te lopenquote:
Zó. Julee Cruise is toch echt een gevalletje "ken je klassiekers", hoor...quote:
quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zó. Julee Cruise is toch echt een gevalletje "ken je klassiekers", hoor...
Wacht effe. Ik zit niet te luisteren maar wordt hier mijn Twin Peaks cassettebandje-liedje met de Enge-Man-Achter de Bank gedisst?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja schat, maar jij bent zelf iets klassieker dan ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Omdat daar geen luistercijfers van openbaar zijn volgens mij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:47 schreef alors het volgende:
Ik las het in de krant ja, maar waarom zit er geen Spotify in verwerkt?
Mijn vader zegt altijd "de Tweede Wereldoorlog is ook van voor jouw tijd."quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:46 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja schat, maar jij bent zelf iets klassieker dan ik.
En blijkbaar ken ik jouw klassieker dan weer niet en blij toe!
Tja, klinkt niet heel ongeloofwaardig, maar ja dat klonk die 'euthanasie-gast' ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:53 schreef Waalwijker het volgende:
Wat denken jullie trouwens hier van?
...
Nope, ik hoop toch dat ik er in voorkom.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:04 schreef gerbenp het volgende:
Is de Barbra Streisand edit al geweest?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:04 schreef gerbenp het volgende:
Is de Barbra Streisand edit al geweest?
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nope, ik hoop toch dat ik er in voorkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |