Gesprek ging goedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:58 schreef -Hans- het volgende:
Hej Pino ouwereus.
Hej Roel hoe ging het??
http://www.omroepbrabant.(...)+bij+Etten-Leur.aspxquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Heuh. Hoe hebben ze dat dan voor elkaar gekregen?
Hier op de kruising Leuvenlaan/Randwycksingel (waar gemeentekantoor tijdje heeft gezeten). Is ook een gevaarlijk punt. Las recent al dat ze dat gaan aanpassen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Hey Roel wb!
Goed dat het goed ging!
Waar zag je die aanrijding ?
Oh ja ik kom dr elke dag langs met de bus, is ook een rotstukje daar idd!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier op de kruising Leuvenlaan/Randwycksingel (waar gemeentekantoor tijdje heeft gezeten). Is ook een gevaarlijk punt. Las recent al dat ze dat gaan aanpassen.
Als zo'n vrachtwagen gaat glijden.... Je schrikt je als automobilist natuurlijk kapot, begint te sturen en daar ga je....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, ik weet dat t ongeluk was gebeurd, ik ken het stuk ook best aardig. Maar begrijp niet zo goed hoe je daar zó die sloot ik kunt glijden...
Goed man! Hopen dat je op korte termijn weer lekker aan de slag kanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gesprek ging goed. Weet niet of de functie niet te licht voor me is. Heb morgen nog een ander gesprek en moet nog schrijven op een andere functie, dus even kijken hoe dat loopt
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |