Heel belangrijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:46 schreef borisz het volgende:
Studie gaat een beetje voor deze week.
Jij bent meer van de wijn toch?quote:
Eigenlijk wel.quote:
de 5 zit in de zin, dus gewoon nemenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:49 schreef Ole het volgende:
heb zin in een borrel maar moet nog 5 kwartier
Basel uit winnen van Roma is ook verrassendquote:
Niet heel gek. Ik had het ook gemist maar de buren zeiden dat rood terecht was. Sneijder nog heel theater voor hij eraf gingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:14 schreef borisz het volgende:
Helaas het opstootje tussen Ojo en Sneijder staat niet op de camera.
Hier was het anders net witquote:
quote:Als je dat weer kan compenseren met een hoop papadagen is het prima natuurlijkOp woensdag 20 oktober 2010 21:17 schreef appelsientje het volgende:
En net thuis van mijn werk
Beetje druk de laatste paar weken/maanden
quote:Morgen zijn SIen en FInn jarig, dus misshien dat ie morge vrij isOp woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je dat weer kan compenseren met een hoop papadagen is het prima natuurlijk.
quote:dat heb je goed onthoudenOp woensdag 20 oktober 2010 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen zijn SIen en FInn jarig, dus misshien dat ie morge vrij is
SIen?
quote:Ik keek van de week even op je profiel, toen zag ik dat het 21-10 wasOp woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dat heb je goed onthouden
idd morgen lekker vrij
quote:Jij mag het topic openen.Op woensdag 20 oktober 2010 23:43 schreef borisz het volgende:
Tong staat de taart voor Sien al klaar?
quote:picsOp donderdag 21 oktober 2010 09:19 schreef appelsientje het volgende:
Dank jullie wel allemaal
Finn zat met grote ogen te kijken naar alle slingershij vond het uitpakken leuker dan de cadeaus
quote:Mooi toch, dat si de leeftijd dat je gewoon inpakpapier kan inpakken en dat de kleine heel tevreden is. Later houdt dat wel op.Op donderdag 21 oktober 2010 09:19 schreef appelsientje het volgende:
Dank jullie wel allemaal
Finn zat met grote ogen te kijken naar alle slingershij vond het uitpakken leuker dan de cadeaus
quote:Lekker zonnetje ?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:22 schreef borisz het volgende:
12 duels in de Europa League en overal nog 0-0 na 22 minuten
quote:BIj PSV is het 1-1Op donderdag 21 oktober 2010 19:52 schreef tong80 het volgende:
Nog steeds nergens gescoord.
Is dit een record ?
quote:heeerlijk weer. De paar (wel donkere) wolken gingen aan ons voorbij. Lekker temperatuurtje om te wandelen en terrasjes te zittenOp donderdag 21 oktober 2010 19:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lekker zonnetje ?
Ik vandaag voor het eerst de winterjas aan.
quote:WandelenOp donderdag 21 oktober 2010 20:36 schreef Ole het volgende:
[..]
heeerlijk weer. De paar (wel donkere) wolken gingen aan ons voorbij. Lekker temperatuurtje om te wandelen en terrasjes te zitten
quote:Hoe weet jij dat nou
quote:Proost RubbereendOp vrijdag 22 oktober 2010 01:10 schreef rubbereend het volgende:
zo weer een avond competitie erop zitten, doe maar een biertje want ik was de bob
quote:Ik ook ole
quote:meer dan terecht na al die jaren
quote:Ik kijk de VOH en Gijp zit al jaren bij de TV, dus om hem als talent te bestempelen...Op vrijdag 22 oktober 2010 20:41 schreef tong80 het volgende:
Hoi Bossie. Gijp talent van het jaar als ex-PSVer ?
quote:Dat is juist zo leuk Bos. Hij lacht er als 50ger zelf het hardste om.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kijk de VOH en Gijp zit al jaren bij de TV, dus om hem als talent te bestempelen...
quote:Was hij nu dat of Koolhof, die die bijna moddergoal maakte?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is juist zo leuk Bos. Hij lacht er als 50ger zelf het hardste om.
quote:KoolhofOp vrijdag 22 oktober 2010 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was hij nu dat of Koolhof, die die bijna moddergoal maakte?
quote:Ja, maar ik heb/had gewoon moeite met veters strikken. Had dus eigenlijk al veel eerder deze beslissing moeten nemen.
quote:nou in ieder geval goed dat je het nu gedaan hebtOp vrijdag 22 oktober 2010 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb/had gewoon moeite met veters strikken. Had dus eigenlijk al veel eerder deze beslissing moeten nemen.
quote:Raden wat ik net heb gedaan ole
quote:eeeehhhh
quote:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 02:59 schreef Ole het volgende:
ja. hele dag buiten geweest, ogen vallen bijna dicht.
quote:Veel plezierOp zaterdag 23 oktober 2010 19:50 schreef appelsientje het volgende:
Goed.. bier staat koud... hapjes zijn klaar.
Nu gaat de papa van Finn z'n verjaardag vieren
quote:Ik zou inderdaad liever niet in je schoenen staanOp zaterdag 23 oktober 2010 21:02 schreef Ole het volgende:
Hele dag op terras gezeten. Met veel Cava, nu wordt er heerlijk voor me gekookt. Wat een rotleven zeg
quote:slippers vandaagOp zaterdag 23 oktober 2010 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad liever niet in je schoenen staan
quote:Ik heb hier een Bavaria, Schultenbrau Herfstbock en een Alfa Super Dortmunder koud staan. En ook nog een Parc Abdijbiertje van de Aldi, maar die staat niet koud.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:05 schreef borisz het volgende:
Tijd om een Jopen Stout open te trekken.
Rustig aan dit weekend, tentamens gaan voor.
quote:*trommel* het rad staat stil bij Schultenbrau HerfstbockOp zaterdag 23 oktober 2010 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb hier een Bavaria, Schultenbrau Herfstbock en een Alfa Super Dortmunder koud staan. En ook nog een Parc Abdijbiertje van de Aldi, maar die staat niet koud.
Welke zal ik zo eens gaan pakken?
quote:Die heb ik dan maar open getrokken. Misschien later op de avond die Alfa. maar ik mag gewoon niet te veel alcohol hebben icm met die rotpillen die ik nog moet slikken, al heb ik die vanmorgen al ingenomen, maar je weet nooit.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:14 schreef borisz het volgende:
[..]
*trommel* het rad staat stil bij Schultenbrau Herfstbock
quote:Go Girl.
quote:Ik dacht nog.. zul je zien, wint Feyenoord van PSV.... maar dit is echt geweldig
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 17:30 schreef Bos81 het volgende:
Tof, Eend
Was dat die er ook bij was tijdens Wir Sind Helden?
quote:nogal ja, totaal geen geld
quote:Toch vind ik dat echt een kut excuus.. er zijn ploegen met nog veel minder geld en die staan er veel beter voor..
quote:welke ploeger er minder dan -40 miljoen?Op zondag 24 oktober 2010 16:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toch vind ik dat echt een kut excuus.. er zijn ploegen met nog veel minder geld en die staan er veel beter voor..
quote:... oke daar heb je een goed puntOp zondag 24 oktober 2010 16:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke ploeger er minder dan -40 miljoen?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:12 schreef maril het volgende:
IK lust wel wat lekker mijn ploeggie rolt feyenoord op, ik vind het eigenlijk zielig
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:12 schreef maril het volgende:
IK lust wel wat lekker mijn ploeggie rolt feyenoord op, ik vind het eigenlijk zielig
quote:Niks zielig, dit is de enige mogelijkheid waar wij in Amsterdam om een 10-0 van PSV kunnen lachen!Op zondag 24 oktober 2010 16:12 schreef maril het volgende:
quote:Oké , geef dan maar een heerlijke ajaxkruidentheetjeOp zondag 24 oktober 2010 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Niks zielig, dit is de enige mogelijkheid waar wij in Amsterdam om een 10-0 van PSV kunnen lachen!
quote:Ja TOng dit is genieten. Ik ben echt blij dat ik deze middag in het stadion zat.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja TOng dit is genieten. Ik ben echt blij dat ik deze middag in het stadion zat.
quote:genieten hè, Ajax gelijk in Rotterdam en PSV wint met 10-0 van 010
quote:Dit was voor mij de tweede keer dat ik een 10-0 meemaak in het Philips Stadion. Ik kan eigenlijk niet kiezen welke genialer was. Momenteel kies ik voor die van gisteren, omdat ik daarvan nog aaan het nagenieten ben, maar wie weet kies ik over 2 maanden wel voor die tegen Volendam/Op maandag 25 oktober 2010 17:07 schreef Rucebo het volgende:
Baal toch wel een beetje dat ik in het buitenland zit, toch een historische wedstrijd gemist.
Ik kan het ook nog steeds niet helemaal geloven en ik heb toch ook een beetje medelijden met Feyenoord. Als het een mindere club was geweest, was dat waarschijnlijk anders geweest...
quote:dan komen we er over 2 maanden nog eens op terugOp maandag 25 oktober 2010 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit was voor mij de tweede keer dat ik een 10-0 meemaak in het Philips Stadion. Ik kan eigenlijk niet kiezen welke genialer was. Momenteel kies ik voor die van gisteren, omdat ik daarvan nog aaan het nagenieten ben, maar wie weet kies ik over 2 maanden wel voor die tegen Volendam/
quote:Is goedOp maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan komen we er over 2 maanden nog eens op terug
quote:dank
quote:Geen probleem AZ.Op maandag 25 oktober 2010 23:06 schreef Againzender het volgende:
Heel lief mensen
Ik zeg het nu hier, want kan het echt niet aan mijn vrouw vertellen nu, die stort compleet in op dit moment als ze zoiets hoort.
Dus lucht ik hier mijn hart even. Zat echt ff te janken toen ik net thuis was en Michiel Veenstra opeens Stairway to Heaven draaide.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:25 schreef Againzender het volgende:
Ondertussen heeft Roel mij helemaal onder gekotst, en daar werd hij erg vrolijk van
Ik ga douchen en weltrusten
quote:dat wordt er nog eentje voor de familiedagen jaOp dinsdag 26 oktober 2010 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat wordt een mooie anekdote later, je troostte papa door over hem heen te kotsen
quote:Went vanzelf, hij werkt echt vele malen fijner. De eerste dagen vond ik het ook niets.
quote:Die heeft zo'n enge thermometer.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:34 schreef borisz het volgende:
Beterschap tong.
We sturen zuster Bloes maar even langs.
quote:net aangezet. zal wel ff wennen zijn denk ik.
quote:ach ik moest ook ff wennen toen ik hem kreeg als crew zijnde, en was er niet bepaald positief over. Maar na twee dagen wennen was ik om. Hij werkt heerlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 19:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
net aangezet. zal wel ff wennen zijn denk ik.
quote:Zo zo ben zelfs jij overgestaptOp dinsdag 26 oktober 2010 15:04 schreef rubbereend het volgende:
oi
[..]
Went vanzelf, hij werkt echt vele malen fijner. De eerste dagen vond ik het ook niets.
quote:Maanden geleden al, als crew kreeg je het en het is voor modwerk ook een stuk prettigerOp woensdag 27 oktober 2010 11:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo zo ben zelfs jij overgestapt
quote:Ja, had weer een migraine aanval plus verkoudheid. Heb anderhalve dag in bed gelegen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:34 schreef tong80 het volgende:
Het is weer tijd voor een dilemmatopic deeltje 18.
quote:Ik heb een nieuw pakket aangevragd bij UPC. Zit te kloten met een trage verbinding waardoor de nieuwe lay out er niet uitziet.Op woensdag 27 oktober 2010 17:53 schreef Ole het volgende:
Internetverbinding hier doet aan de jaren 90 denkenKan Youp niet even hier naartoe komen?
quote:Wel fijn dat je de Spaanse economie redtOp woensdag 27 oktober 2010 17:59 schreef Ole het volgende:
Ben benieuwd tong
Zit nu van ellende maar in de kroeg met een wodka. Heeeeel vervelend allemaal
quote:Dat gaat mij zelfs niet lukkenOp woensdag 27 oktober 2010 18:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel fijn dat je de Spaanse economie redt.
quote:Ga naar google maps 2. Klik op routebeschrijving 3. Voor in van japan naar china 4. Kijk bij punt 43
quote:Ik denk dat ze daar heel tevreden mee mogen zijnOp woensdag 27 oktober 2010 22:03 schreef tong80 het volgende:
0-0 met de rust voor Feyenoord tegen VVV
quote:Was 2 uurtjes weg en ja hoor nog steeds niet gescoordOp woensdag 27 oktober 2010 22:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar heel tevreden mee mogen zijn
quote:Jij houdt ook alles bij. Tegen Ajax zeker ofzo
quote:Excelsior 2 bedoelde ik nu Feijenoord meeOp woensdag 27 oktober 2010 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij houdt ook alles bij. Tegen Ajax zeker ofzo
quote:Het drong iets te laat tot me doorOp woensdag 27 oktober 2010 22:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Excelsior 2 bedoelde ik nu Feijenoord mee.
quote:FF pissenOp donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef Againzender het volgende:
Waterboys, hebben leuke muziek gemaakt
quote:Dat bedoel ik met de maan
quote:
quote:Als die tweede lading geld ook nog komt dan zou dat heel wat voor ze schelen.Op donderdag 28 oktober 2010 18:43 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Veel miljoenen voor Feyenoord.
quote:Dan zijn ze idd schuldenvrij.Op donderdag 28 oktober 2010 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als die tweede lading geld ook nog komt dan zou dat heel wat voor ze schelen.
quote:Mwah een heel eind. Maar als ze alleen al van de rente dragende schuld af zijn maakt dat wat ruimte in de begroting.
quote:Sterkte Bossie.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:31 schreef Bos81 het volgende:
Sorry slechte nacht gehad, nu maar naar mijn werk toe.
quote:waarom niet in sho?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:30 schreef tong80 het volgende:
Borisz doe je plicht
Het grote irritante bekende Nederlanders topic.
quote:Nu je het zegt.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:11 schreef wickie het volgende:
Hoi, ik ons hier officieel aanmelden. Mogen wij in de OP? '27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie'
Ons meisje is een gezellige, extraverte, aandachts-geile maar o zo lieve mini dreumes.
Ze is volgens de laatste keer CB (maandje geleden) 69 cm lang en 7,6 kilootjes zwaar. En 7 tandjes.
Qua ontwikkeling is ze lekker gemiddeld, momenteel loopt ze graag achter haar loopkarretje het hele huis door en af en toe staat ze per ongeluk 2 sec. los.
Ze is heel erg in de 'wijs' en 'geef' fase (alles aan je geven en alles delen). Ook kan ze luchtkusjes geven als je om een kusje vraagt, of je krijgt een lik over je wang.
De allerleukste ontwikkeling van deze week vind ik nog wel dat ze weer knuffeliger wordt, dat heb ik wel echt gemist.
Momenteel wil ze al dagen niet drinken ik krijg er met moeite 200cc in per dag, dus vrijdag waarschijnlijk toch maar even naar de dokter.
Tot slot nog een foto van het olijke ding.
Pakjes uitpakken vandaag
En gewoon ons schatje zoals ze is
quote:
quote:was uitbrakdag
quote:Welkom
quote:paul heeft ook een poging gedaanOp vrijdag 29 oktober 2010 23:53 schreef tong80 het volgende:
De ontgroening van de nieuwe mod is niet meer wat het geweest is.
Ik was de enige
quote:Die ging tegen mij te keer omdat ik onaardig was tegen Johoortje
quote:was dat maar waar ...
quote:Schrok je niet even van mijn nieuwe oude avatar? Of moest je even goed kijken wie er postte?
quote:Ja, in de tijd dat ik mod was, volgens mij. Lang, Lang geleden..
quote:Had het er net over met een ouwe bekende in de Albert Hein. Dat de tijd zo snel gaat. Hij is inmiddels 54. Vroeger zagen we elkaar in de kroeg. Nu 's ochtends om 8 uur in de supermarkt.Op zaterdag 30 oktober 2010 08:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, in de tijd dat ik mod was, volgens mij. Lang, Lang geleden..
quote:Ja inderdaad. De tijd gaat weer erg snel. Over iets meer dan 4 maanden ben ik 30 Soms zou ik willen dat ik nog 21 was, Maar dat zul jij ook wel hebben, of..?Op zaterdag 30 oktober 2010 08:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had het er net over met een ouwe bekende in de Albert Hein. Dat de tijd zo snel gaat. Hij is inmiddels 54. Vroeger zagen we elkaar in de kroeg. Nu 's ochtends om 8 uur in de supermarkt.
quote:JAOp zaterdag 30 oktober 2010 08:36 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk. Ik ben 48. Voel me veel jonger. Zie mijn postgedrag op Fok.
Ik ben nu 22 jaar ouder dan Cruijff was in de WK-74 finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |