abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO woensdag 27 oktober 2010 @ 16:13:47 #1
22592 crew  Ole
pi_88026402
Sinds kort staan er op de pagina Privé van De Telegraaf columns van Wilma Nanninga en Evert Santegoeds.

Wat mij betreft heeft Evert vandaag gewonnen

Wilma vandaag:

quote:
Privé-blog: Verdrietige Oma door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Het is tijd om het programma Het familiediner van de EO erbij te halen. De moeder van Georgina Verbaan, An de Wit heeft nog steeds haar net geboren kleinkind Odilia Lilibet niet mogen zien.

Om de een of andere reden zijn Georgina en haar moeder bepaald geen vriendinnen meer. Verzoenende gebaren en gestes hebben nog geen zin gehad. En mama An gaf in een poging haar dochter te bereiken zelfs een openhartig interview aan mij waarin ze de hoop uitsprak dat het ooit weer goed zou mogen komen. Het was toen Georgina net een paar weken zwanger was. „Georgina zal als jonge moeder hopelijk beseffen hoeveel alleen een moeder van haar kind kan houden. Daar hoop ik zo op. Ik wil niets liever dan straks mijn kleinkind in mijn armen houden. En mijn dochter knuffelen omdat ze nu zelf een bevalling heeft meegemaakt.”

Desondanks kon Georgina haar hand nog niet over haar hart strijken. Ik kan alleen maar voor An pleiten. Wat er ook is gebeurd. Een baby moet je altijd zien als een nieuw begin. Ik hoop dat Odilia de nieuwe start mag zijn voor Georgina en haar moeder.

Evert:

quote:
Privé-blog: Calendergirl door Evert Santegoeds
AMSTERDAM - Volgens mij heeft Tatjana de laatste weken wel heel goed naar mijn nieuwste, beste vriendin Patricia Paay gekeken.

Het is al een paar terug dat je in een garage nog wel eens een kalender met haar twaalf mooiste foto’s zag hangen en dat de monteurs blij waren dat het een schrikkeljaar was. Konden ze nog een dag langer van haar genieten.

Het afgelopen jaar is alleen die schichtige Ronny Rosenbaum 'het beste van Tatjana' gegund geweest. Multimiljonair Ronny, die in België woont, omdat hij zich het Nederlandse belastingregime niet schijnt te kunnen permitteren. Hij heeft er een prachtige villa. Dynasty. En dat ooit Tatjana Simic er de vrouw des huizes zou worden. Dat deed me denken aan een film, uhh… Flodder!

De liefde duurde iets meer dan een Tatjanakalender lang. En nu is het weer uit. Dat is, om het fijntjes te zeggen, bij Tatjana niet voor eerst. Illustere mannen, van übermacho tot überhomo, passeerden in de loop der jaren de revue. En nooit vond zij het geluk, of het geluk haar. Maar nu barst 'Taat' op tv in tranen uit. En vertelt zij overal dat uitgerekend Patricia Paay weleens de ware zou kunnen zijn voor haar Ronny; de Ronny die de hare al een tijdje niet meer is.

Maar Tatjana heeft wel goed opgelet hoe Paay nu al een jaar de media bespeelt en daardoor weer volop aan werk gekomen is. Dat gun ik haar ook. Misschien moeten ze handen ineen slaan. 'Pat & Tat'. Maakte ik een nieuwe versie van Over de Vloer, dan zou ik het wel weten.

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:15:52 #2
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_88026481
Die van Evert is maatschappelijk duidelijk relevanter, dus ja.
  Moderator / Miss SHO woensdag 27 oktober 2010 @ 16:17:45 #3
22592 crew  Ole
pi_88026558
van afgelopen maandag:
Wima
quote:
Privé-blog: Tompoes voor Carlo door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Wat zal Carlo Boszhard dit weekend hebben genoten van de tompoes die zijn moeder bij feestelijke gelegenheden serveert.

Ik zie het helemaal voor me. Aan de eetkamertafel met Herald bij Ma, de Televizier-Ring als bewijsstuk 1A tussen de kopjes. Carlo heeft de ring terecht gehad en behalve hem gun ik het zijn moeder ook. Zelden heb ik zo’n meelevende Ma gezien.

Ik was er een keer op bezoek, Carlo en zijn moeder delen het tuinhek en wonen slechts een paar voetstappen van elkaar verwijderd. Het was vóór Heralds tijd en Carlo ontbeet bij zijn moeder en vaak dineerde hij er ook nog. Sterker in de superluxe keuken in zijn eigen huis, toch al een paar jaar oud, bleken de pannen nog nooit gebruikt. Ma zou me wel even uitleggen hoe hard Carlo werkte. „Hij doet alles zelf hè. Hij verzint alles zelf, hij regisseert het en dan monteert hij de filmpjes nog zelf ook nog. Soms is hij zo druk dan vergeet hij gewoon te slapen.

Ma daarentegen was altijd wakker. Hilarisch vond ik hoe zij demonstreerde dat ze altijd onder het zijraam verscholen zat om te controleren met wat voor vriendjes Carlo thuiskwam. „Hij verdient het beste hè. Maar het schort soms echt een beetje aan zijn smaak. Ik prijs ze dan, al la Toon Hermans, onder de tafel.”

Ma waardeert de keihard met haar zoon meewerkende Herald gelukkig echt. Ze heeft met hem zelfs een pact gesloten om te zorgen dat hun Carlo een beetje om zichzelf denkt. Moeders van bekende Nederlanders, je zou er zo een soap over kunnen maken.

Evert:
quote:
Privé-blog: Sterrenverdriet door Evert Santegoeds
AMSTERDAM - De sterren van Nederland, ze kunnen je zo lekker bezighouden.

Doordeweekse avond, net voor middernacht. In het schermpje van mijn telefoon licht de naam van een diva op. Heel lang hoorden we vanuit Engeland niets van haar. Maar sinds de scheiding trekt ze, in haar eentje, meer aandacht dan de kabinetsformatie.

Patricia Paay, lees ik. En ik denk: 'we hadden toch ruzie?' Ze wilde toch 250.000 euro gaan eisen omdat ik had gemeld dat ze in een parenclub was geweest, waar ze wel was geweest, maar wat ik dan nog niet had mogen vertellen?

"Hé Patries", zeg ik monter. "Ja, met Patricia", zegt zij, "ik ben so verdrietig. Mijn kleine hondje is weg. Drie uur heb ik lopen roepen en zoeken. Hij is weg. Ik ben zo bang dat iemand Sharly heeft meegenomen, het is zo'n mooi en lief hondje."

"En nu?" vroeg ik overbodig, want ik vermoedde al niet dat zij dacht dat ik om 23.53 uur op mijn fiets zou springen om ook te gaan zoeken.

"Kun je het brengen morgen? Dat ik mijn hondje kwijt ben en hem zo graag terugwil. Het is toch m'n kindje, weet je. Mijn dochter is naar Amerika en nu is mijn hondekind ook nog weg." Twee dagen later is Sharly niet terecht.

Zaterdagnacht, iets voor 01.00 uur. La Paay smst: "10.000 euro voor wie mijn hondje terugbrengt."

"Zo'n hondje vind ik nooit meer", zei ze ook nog, in dat eerste gesprek. Daar ben ik inmiddels ook bang voor.

Maar vooralsnog lijkt de ruzie met deze hond weer bijgelegd.

Evert gewonnen wmb
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:31:48 #4
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_88027094
vandaag, evert wint.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2010 @ 18:12:03 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88031515
Evert.
Omdat Iedereen > Nanninga
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Miss SHO woensdag 27 oktober 2010 @ 18:17:29 #6
22592 crew  Ole
pi_88031745
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 18:12 schreef borisz het volgende:
Evert.
Omdat Iedereen > Nanninga
eerlijk gezegd ben ik ook bevooroordeeld. Zal ik in het vervolg zonder naam plaatsen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')