quote:Beloofd.Op woensdag 27 oktober 2010 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Laat ons nooit meer zo lang wachten ja
quote:Je hebt gelijkOp woensdag 27 oktober 2010 17:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik vul hem zo in maar het is Freddie Mercury..
quote:Die quote ik even
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:33 schreef tong80 het volgende:
Mooi die nieuwe Lay-out of Ik heb liever de oude lay-out
Jammer dat Sony stopt met het maken van de walkman of Die tijd is geweest
Ik ben gewend geraakt aan beelden van stervende kinderen in Afrika of Dat went nooit
De kermis is iets voor kinderen of De kermis is er voor iedereen
Anthonie Kamerling was een egoïst door zijn familie in de steek te laten of Ik begrijp dat ie geen andere keuze zag
Belachelijk in oktober al pepernoten in de HEMA of Wat is daar belachelijk aan
Ik neukte op de eerste date al met mijn huidige partner of Dat deed ik pas later
Belachelijk dat de PVV zoveel invloed heeft op het kabinet of Dat is niet belachelijk
Bezuinigen op onderwijs of Bezuinigen op Gezondheidszorg
Mario Been zou moeten worden ontslagen of Die kan ook niks aan deze misère doen
Nieuws lezen via de krant en Nieuws lezen via internet
Geert Wilders staat terecht voor het gerecht of Dat is niet terecht
De TV Kantine heeft terecht de televisierring gewonnen of Dat had een ander programma moeten zijn: Wie is de Mol?!!!!!![]()
De dood van Freddy Mercurie was een groot verlies voor de muziek en De dood van Kurt Cobain was een groot verlies voor de muziek beide natuurlijk!![]()
Dom wat Yurie van Gelder heeft gedaan of Mooie prestatie van Epke Zonderland
Ik begrijp mensen die een hekel hebben aan Yvonne Jaspers of Dat begrijp ik niet
Rekeningen zoveel mogelijk automatisch laten afschrijven of Eerst kijken waar ik mijn geld aan besteed
Ik ben een moederskindje of Ik heb meer met mijn vader
Leuk weer een dilemma van Tong of Daar zat ik niet op te wachten
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Spel ik altijd verkeerd. Net zoals nieuwschierig.
quote:Mooi die nieuwe Lay-out of Ik heb liever de oude lay-out
Jammer dat Sony stopt met het maken van de walkman of Die tijd is geweest
Ik ben gewend geraakt aan beelden van stervende kinderen in Afrika of Dat went nooit
De kermis is iets voor kinderen of De kermis is er voor iedereenAnthonie Kamerling was een egoïst door zijn familie in de steek te laten of Ik begrijp dat ie geen andere keuze zag
Belachelijk in oktober al pepernoten in de HEMA of Wat is daar belachelijk aanIk neukte op de eerste date al met mijn huidige partner of Dat deed ik pas later
Belachelijk dat de PVV zoveel invloed heeft op het kabinet of Dat is niet belachelijkBezuinigen op onderwijs of Bezuinigen op Gezondheidszorg
Mario Been zou moeten worden ontslagen of Die kan ook niks aan deze misère doen
Nieuws lezen via de krant of Nieuws lezen via internet
Geert Wilders staat terecht voor het gerecht of Dat is niet terecht
De TV Kantine heeft terecht de televisierring gewonnen of Dat had een ander programma moeten zijn
De dood van Freddy Mercurie was een groot verlies voor de muziek of De dood van Kurt Cobain was een groot verlies voor de muziek
Dom wat Yurie van Gelder heeft gedaan of Mooie prestatie van Epke Zonderland
Ik begrijp mensen die een hekel hebben aan Yvonne Jaspers of Dat begrijp ik niet
Rekeningen zoveel mogelijk automatisch laten afschrijven of Eerst kijken waar ik mijn geld aan besteedIk ben een moederskindje of Ik heb meer met mijn vader
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 06:59 schreef tong80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |