You tell me?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Uhm van het weekend bom gebarsten tussen mij en mn vriend. Sfeer in huis is een ramp op dit moment. Gezelligheid verboden lijkt welquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
er zijn duizend bommen en granaten langs gekomen?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:45 schreef Kluts het volgende:
En ik wil naar de kapper.
Als ik mijn loon heb dan.
nja.. Dan zeg je maar dat ie lang boodschappen gaat doen en misschien is afleiding voor beide kanten wel watquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm van het weekend bom gebarsten tussen mij en mn vriend. Sfeer in huis is een ramp op dit moment. Gezelligheid verboden lijkt wel
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm van het weekend bom gebarsten tussen mij en mn vriend. Sfeer in huis is een ramp op dit moment. Gezelligheid verboden lijkt wel
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:50 schreef Evie het volgende:
[..]
You tell me?eindelijk die fipoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vriendje is toch op zee ofso op dit moment?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm van het weekend bom gebarsten tussen mij en mn vriend. Sfeer in huis is een ramp op dit moment. Gezelligheid verboden lijkt wel"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Nee helaas nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eindelijk die fipo
[..]
vriendje is toch op zee ofso op dit moment?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:51 schreef Kluts het volgende:
Daar kan Jackie Chan nog een puntje aan zuigen.
Ik blijf voorlopig bij zwart. Ga het denk ik lang laten groeien, maar wil dan een lang kapsel wat toch weer net ff anders is. Alleen geen idee wat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook. Misschien wil ik wel weer blond, ik ben er nog niet uit.
Vriendje is vriendje niet meerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eindelijk die fipo
[..]
vriendje is toch op zee ofso op dit moment?
balenquote:
Ik kreeg een visual van jackie die een puntje zuigt aan/bij chris tuckerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:51 schreef Kluts het volgende:
Daar kan Jackie Chan nog een puntje aan zuigen.
succes ermeequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:53 schreef rival het volgende:
hallo, is er hier iemand een schoen kwijt?
Dat is eng.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg een visual van jackie die een puntje zuigt aan/bij chris tucker
Ja haarhomo had pas een foto van iets wat me wel leuk leek qua model, en ja dus ms de kleur veranderen, maar da's zo'n werk..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik blijf voorlopig bij zwart. Ga het denk ik lang laten groeien, maar wil dan een lang kapsel wat toch weer net ff anders is. Alleen geen idee wat.
De foto's van roos waren minder engquote:
Jij hebt toch zwart met blonde plukken? Vind ik ook wel tof eigenlijk. Is wat minder saai dan alleen zwart.quote:
Ik heb nooit genoeg schoenen, maar dat is volgens mij niet wat je bedoelt hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:53 schreef rival het volgende:
hallo, is er hier iemand een schoen kwijt?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja, die gozer bij wie ze in huis woont danquote:
En dat model in je oude kleur?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja haarhomo had pas een foto van iets wat me wel leuk leek qua model, en ja dus ms de kleur veranderen, maar da's zo'n werk..
True, maar blond is voor jou wel leuk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja haarhomo had pas een foto van iets wat me wel leuk leek qua model, en ja dus ms de kleur veranderen, maar da's zo'n werk..
quote:
Loop ik rond op maar 1 schoenquote:
understatementquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, maar blond is voor jou wel leuk.![]()
lieverd, ik word al vanaf mn 20e grijsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, maar blond is voor jou wel leuk.Ik hou er zelf alleen niet zo van.
Ik moet het sowieso elke 6 weken verven want ik word grijs.
Ja blond ms dus, ik durf alleen niet zo goed.quote:
Ik wissel het afquote:
Mijn vader jatte vroeger altijd mijn mascara om zijn moustache bij te kleurenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lieverd, ik word al vanaf mn 20e grijs![]()
t wordt de laatste tijd wel zo erg dat zelfs ik verven ga overwegen
na 15 keer blonderen is de voorste 4/5 cm blond jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij hebt toch zwart met blonde plukken? Vind ik ook wel tof eigenlijk. Is wat minder saai dan alleen zwart.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, maar blond is voor jou wel leuk.Ik hou er zelf alleen niet zo van.
Ik moet het sowieso elke 6 weken verven want ik word grijs.
Lotgenoot.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lieverd, ik word al vanaf mn 20e grijs![]()
t wordt de laatste tijd wel zo erg dat zelfs ik verven ga overwegen
ik ken de hel, dus ik mag datquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
die smiley had niet gehoeven he
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ken de hel, dus ik mag dat
Heb ff je fobo gecheckt. Ik zou alleen juist niet de voorste plukken blond moeten doen, want dat staat me niet bij mijn gezicht, pas niet bij mijn huidskleur. Maar het staat je wel tof.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
na 15 keer blonderen is de voorste 4/5 cm blond ja
Sinds mijn laatste thuisverfdebacle, verf ik niet meer zelfquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik verf meestal gewoon zelf thuis, maar dit moet haarhomo toch echt voor me doen..
ik verf wanneer mn zus tijd heeftquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lotgenoot.
Het maakt me niet uit, want ik verf het al jaren. Maar nu MOET het ook echt elke 6 weken.
hehe, dat helpt bij mijn pa niet meer. Zit em te pushen dat hij z'n snor moet afscheren, hij is tegen de60, zonder dat ding kan die voor begin 50 doorgaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn vader jatte vroeger altijd mijn mascara om zijn moustache bij te kleuren
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sinds mijn laatste thuisverfdebacle, verf ik niet meer zelf
Mijn papa ziet er met moustache nog jonger uit dan zijn leeftijd, die moet zijn snor niet afscheren!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, dat helpt bij mijn pa niet meer. Zit em te pushen dat hij z'n snor moet afscheren, hij is tegen de60, zonder dat ding kan die voor begin 50 doorgaan
halverwege een brede rechte baan lijkt me wel vet met je bobjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb ff je fobo gecheckt. Ik zou alleen juist niet de voorste plukken blond moeten doen, want dat staat me niet bij mijn gezicht, pas niet bij mijn huidskleur. Maar het staat je wel tof.
ik doe het nog niet, maar rond mn oren beginnen van die plukken te ontstaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lotgenoot.
Het maakt me niet uit, want ik verf het al jaren. Maar nu MOET het ook echt elke 6 weken.
en wat als het beide is?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
lief
En daar hebben ze haarverf voor uitgevonden toch! Liever grijs dan kaal moet je maar denken
Pruik, toupetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik doe het nog niet, maar rond mn oren beginnen van die plukken te ontstaan![]()
[..]
en wat als het beide is?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er heel goed in schijnt, zelfs haarhomo geeft me altijd complimenten.
Wat ging er mis dan meid?
Venco!quote:
ik verf altijd thuisquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik verf meestal gewoon zelf thuis, maar dit moet haarhomo toch echt voor me doen..
Echt? En wat dacht je?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Venco!Ik zat gisteren nog aan je te denken!
Die heb ik dus niet meer, het is nu tot op mijn schouders.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
halverwege een brede rechte baan lijkt me wel vet met je bobje
Dat ik je al een poosje niet online had gezien en me afvroeg hoe het met mijn favoriete zeeuwse meisje was.quote:
Pruikje?quote:
quote:
Kleur pakte wat vreemd, was niet egaal en euhm... gewoon misluktquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er heel goed in schijnt, zelfs haarhomo geeft me altijd complimenten.
Wat ging er mis dan meid?
hmm.. Als je het recht knipt kan het ook nog wel tof zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet meer, het is nu tot op mijn schouders.
quote:
Ik ben zeker het enige Zeeuwse meisje dat je kent?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ik je al een poosje niet online had gezien en me afvroeg hoe het met mijn favoriete zeeuwse meisje was.
is toch leuk? Geestelijk is mn pa maximaal begin 50 en verder ziet hij er goed uit, geen leeftijdsbuikje ofso.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn papa ziet er met moustache nog jonger uit dan zijn leeftijd, die moet zijn snor niet afscheren!
Argh!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
.. Of achter heul kort en voor heul lang en dan de punten voor blond
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Kleur pakte wat vreemd, was niet egaal en euhm... gewoon mislukt
Ik zeg niet dat t lelijk wasquote:
Ja eh, dat we dat zelf zeggen is één ding...quote:
hij rookt in z'n kantoor?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:08 schreef missbehavin het volgende:
Oh fijn, ik kan gewoon een peukje roken op boss man's kamer, hoef ik de kou niet in.
quote:
Vieze stinksigarenquote:
sigarenquote:
Ja goed, het is mijn smaak niet. Ik hou niet van a-symmetrisch.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het ook achter korter en voor langer.
Echt smerig. De eerste week kreeg ik er kotsneigingen van en koppijn, moest er gewoon aan wennen.quote:
Ik heb een superschuine bob gehad, met de achterkant echt opgeschoren, stond heel gaaf, maar is wel erg onderhoudsgevoelig, moet echt elke 4 weken naar de kapper dan, doe ik niet meer. En ik moet ook nog een beetje netjes op kantoor zitten he.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. Als je het recht knipt kan het ook nog wel tof zijnlange bob
.. Of achter heul kort en voor heul lang en dan de punten voor blond
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja goed, het is mijn smaak niet. Ik hou niet van a-symmetrisch.
met een verloopjequote:
Niet eens!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben zeker het enige Zeeuwse meisje dat je kent?![]()
Het gaat kei goed met mij!Pm dan maar.
als je hm ff leeghaalt.
![]()
Als ik nog rook, zijn het sigarenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt smerig. De eerste week kreeg ik er kotsneigingen van en koppijn, moest er gewoon aan wennen.
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, dat we dat zelf zeggen is één ding...
Of gewoon door het hele haar wiite extentions zettenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een superschuine bob gehad, met de achterkant echt opgeschoren, stond heel gaaf, maar is wel erg onderhoudsgevoelig, moet echt elke 4 weken naar de kapper dan, doe ik niet meer. En ik moet ook nog een beetje netjes op kantoor zitten he.
Barbiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:14 schreef DustPuppy het volgende:
Een zwarte band in WAT...!?
Op één of andere manier grijp ik nu beschermend naar mijn kruis.
als het goed is is pijpen niet pijnlijk hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:14 schreef DustPuppy het volgende:
Een zwarte band in WAT...!?
Op één of andere manier grijp ik nu beschermend naar mijn kruis.
3 volgens mij, maar hou het niet exact bij. Ik rook gewoon niet meerquote:
Oeh, mooie buik!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
je snapt het niet, een zwarte band in de pijpen![]()
[ afbeelding ]
Mooi plaatjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik baal nu dat het niet 50 jaar vroeger is. Dan had ik nu met een sigaret op mn lip gezetenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
3 volgens mij, maar hou het niet exact bij. Ik rook gewoon niet meer
Ik denk dat ik iets met een pony wil ofzo. Ik heb echt geen idee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Of gewoon door het hele haar wiite extentions zetten
gewoon ff googlenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets met een pony wil ofzo. Ik heb echt geen idee.
You can't blame me.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
en dat op de vroege dinsdagmorgen.....
quote:
dat buikje wil ik best openkrabbenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een superschuine bob gehad, met de achterkant echt opgeschoren, stond heel gaaf, maar is wel erg onderhoudsgevoelig, moet echt elke 4 weken naar de kapper dan, doe ik niet meer. En ik moet ook nog een beetje netjes op kantoor zitten he.
quote:
quote:
Ik heb al gegoogled, maar het enige wat ik tegenkom zijn van die modepopjeskapsels. En ikwil een stoer kapsel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon ff googlen
Ik kwam altijd heel spontaan op ideeen of ik werd er door mn zus op gewezen (kapsel pink van nobody knows)
Eigenlijk wil ik het nu zo ver mogelijk laten groeien tot de kerst, en dan door een uberhaarhomo er een prachtig kapsel van laten makenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan me uitleven he, het voordeel van werken voor een kapper
Is er iets mis mee danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
en dat op de vroege dinsdagmorgen.....
dan google je op stoer/ruig/weetikhet kapsel?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb al gegoogled, maar het enige wat ik tegenkom zijn van die modepopjeskapsels. En ikwil een stoer kapsel.
"iets" minder gespierd, maar verder.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik het nu zo ver mogelijk laten groeien tot de kerst, en dan door een uberhaarhomo er een prachtig kapsel van laten maken
Ik vind de combinatie van een martial arts term en felatio nogal bedenkelijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
als het goed is is pijpen niet pijnlijk hoor
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n buik, ja?![]()
I call dibbs on JoeBravo's stomach
Zwemmersbuikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
"iets" minder gespierd, maar verder.![]()
tenzij ik weer eens die rare behoefte heb om te bijtenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:24 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie van een martial arts term en felatio nogal bedenkelijk eigenlijk.
Maar inderdaad.
quote:
Strakke buik vind ik toch wel plusje waard. Die heeft vriend dan weer niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:23 schreef Kluts het volgende:
Ik vond die buik helemaal niet zo.Maar ik val dan ook niet op supergespierd.
je hebt dezelfde broek?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
"iets" minder gespierd, maar verder.![]()
nope: zwemmer -> speedoquote:
i did.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan google je op stoer/ruig/weetikhet kapsel?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Strakke buik vind ik toch wel plusje waard. Die heeft vriend dan weer niet.Nah ja, detail!
Geen greintje vet... en als er dan toch een greintje vet aan zit is het gelijk niet meer even mooi.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik hou wel van zo'n buikje ja.
Zo hoe is het daar? Al beetje beter? Nog kunnen gaan gisterenavond?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:27 schreef mahlah het volgende:
[..]
Geen greintje vet... en als er dan toch een greintje vet aan zit is het gelijk niet meer even mooi.
*kotst over Joe's speedo*quote:
zo voorspelbaarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*kotst over Joe's speedo*
Getverrederrie
Zwemmer of niet. Afknapper
Ik heb liever een vent met een zacht buikje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:27 schreef mahlah het volgende:
[..]
Geen greintje vet... en als er dan toch een greintje vet aan zit is het gelijk niet meer even mooi.
en gewoon lichtelijk ideeen opdoen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
i did.Maar ik ben gewoon een zeikerd.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:27 schreef mahlah het volgende:
[..]
met een speedo kom je niet eens in de buurt van mn bedquote:
Hmm sluit ik me bij aan, gespierd leuk om te zien, maar daar is alles meegezegd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb liever een vent met een zacht buikje.
Hele dag met koorts in bed gelegen. Zusje heeft heel lief kopjes thee gebracht. Nu lijkt alle koorts weg te zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo hoe is het daar? Al beetje beter? Nog kunnen gaan gisterenavond?
klopt. Dus je weet dat het er gewoon niet uitziet.quote:
Dat doe ik dus altijd en dan kom ik altijd met veel korter haar thuis. Of zo'n "lok" die ze je dan aanpraten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en gewoon lichtelijk ideeen opdoen?
Of aan je kapper vragen wat hij/zij zou doen als ie de vrije hand zou hebben
dat is dat ene waar je in bakt geloof ikquote:
Ik herkende je niet met je nieuwe UIquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm sluit ik me bij aan, gespierd leuk om te zien, maar daar is alles meegezegd.
kinky kappers?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat doe ik dus altijd en dan kom ik altijd met veel korter haar thuis. Of zo'n "lok" die ze je dan aanpraten.
dat welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:32 schreef vencodark het volgende:
Er is natuurlijk wel een verschil met strakke, gespierde buik zonder vet of gewoon een slanke buik. Ik vind een slanke buik gewoon heel mooi. Dat kan ook gewoon van nature zijn zonder training etc.
Als de koorts maar weg isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:31 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hele dag met koorts in bed gelegen. Zusje heeft heel lief kopjes thee gebracht. Nu lijkt alle koorts weg te zijnZo maar even douchen en nog iets leuks verzinnen om te doen. Thnx
![]()
Dat ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb liever een vent met een zacht buikje.
die is ook voor in het zwembad, badmutsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met een speedo kom je niet eens in de buurt van mn bed
en ik smeer het op autoonderdelenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is dat ene waar je in bakt geloof ik
quote:
Ik wil nog een andere dan dezequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik herkende je niet met je nieuwe UI.
In Apeldoorn ging ik altijd naar Waxx. Goeie kapper, dat wel hoor.quote:
ook daar kan je dudes opscharrelenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die is ook voor in het zwembad, badmuts
Jij kijkt meer naar innerlijk?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou zo heel streng ben ik toch ook weer niet hoor.
Ik snap je, ik hoef niet in je UI hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil nog een andere dan dezeDat gezeur van mag ik ook in je UI was ik zat
En die ik nu heb, heb ik al gehad.
Maar Morgen HeatWave
Niks mis met een echte zwemmer in speedo.quote:
HW! U leeft nog!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik herkende je niet met je nieuwe UI.
mijn boxers zien er exact hetzelfde uitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
klopt. Dus je weet dat het er gewoon niet uitziet.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:32 schreef vencodark het volgende:
Er is natuurlijk wel een verschil met strakke, gespierde buik zonder vet of gewoon een slanke buik. Ik vind een slanke buik gewoon heel mooi. Dat kan ook gewoon van nature zijn zonder training etc.
Ik ga naar de Brainwashquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
In Apeldoorn ging ik altijd naar Waxx. Goeie kapper, dat wel hoor.
Ik weet bij god niet waar in Utreg een goeie kapper zit.
ik ook niet. Maar dat weet ik van nijmegen ook nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
In Apeldoorn ging ik altijd naar Waxx. Goeie kapper, dat wel hoor.
Weer, ben 5 dagen ziek geweestquote:
Ligt eraan hoe hardquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
tenzij ik weer eens die rare behoefte heb om te bijten
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer, ben 5 dagen ziek geweest. Precies na de crematie van mijn oma, was een topweek
.
He gatsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer, ben 5 dagen ziek geweest. Precies na de crematie van mijn oma, was een topweek
.
ook zo'n ranzig glimmend stofje?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn boxers zien er exact hetzelfde uit
Oeh, dat is kut.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
verhoogt naar 15 euro btwquote:
Speedo is een merk, dus het is een echte Speedo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook zo'n ranzig glimmend stofje?
En een echte speedo heeft geen pijpjes
Grape smugglers.... altijdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Speedo is een merk, dus het is een echte Speedo.![]()
Je verwisselt speedo met de term zwemslip
Dan kost t nog geen fuckquote:
In ieder geval bij mij achter (Hondsrug, Lunetten). Ook een bij de Ina Boudier Bakkerlaan geloof ik. En misschien zelfs nog een, maar daarvan weet ik de locatie nietquote:
http://www.brainwash-kappers.nl/quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan kost t nog geen fuck
[..]
In ieder geval bij mij achter (Hondsrug, Lunetten). Ook een bij de Ina Boudier Bakkerlaan geloof ik. En misschien zelfs nog een, maar daarvan weet ik de locatie niet
Ze hebben een vast tarief voor alles. Was 14 euro, nu 15 dus blijkbaar.quote:
nee, de 'speedo' is zo'n ranzig onderbroek ding.. Maakt me niet uit waar de naam op staatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Speedo is een merk, dus het is een echte Speedo.![]()
Je verwisselt speedo met de term zwemslip
Het gaat me bij een kapper niet om goedkoop, maar heel erg goed. Ik geef liever 5 tientjes uit aan knippen dat het helemaal perfect is dan dat ik goedkoop uit ben en niet tevreden. Maar het is wel een goeie kapper?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan kost t nog geen fuck
[..]
In ieder geval bij mij achter (Hondsrug, Lunetten). Ook een bij de Ina Boudier Bakkerlaan geloof ik. En misschien zelfs nog een, maar daarvan weet ik de locatie niet
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Of zoals een meisje op mijn oma's begrafenis zo mooi zei: Gecontroleerd
Ah so. Das niet duur!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze hebben een vast tarief voor alles. Was 14 euro, nu 15 dus blijkbaar.
Wassen, knippen, stylen kost je dus maar 14 15 euro
Ze hebben mijn haar gered na het thuiskleurdebacle. Dus ik vind van welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gaat me bij een kapper niet om goedkoop, maar heel erg goed. Ik geef liever 5 tientjes uit aan knippen dat het helemaal perfect is dan dat ik goedkoop uit ben en niet tevreden. Maar het is wel een goeie kapper?
Om de hoek.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:34 schreef Kluts het volgende:
Zus zei het gister toen ze langskwamquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan kost t nog geen fuck
[..]
Tofquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zus zei het gister toen ze langskwam
Maar tot eind 2011 gegarandeerd geen prijsverhogingen meer
Ik probeer uit te gaan van dames-ervaringen.quote:
Nu niet, ik vier nu vakantie, thuis met ziek zijn in bed en laptop op schoot.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:39 schreef mahlah het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk dagelijks in Amstelveen?![]()
quote:
quote:
Dank allenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Gecondoleerd HW
Of zoals een meisje op mijn oma's begrafenis zo mooi zei: Gecontroleerd
Oh maar die valt dan wel weer mee!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dit model speedo gaat het om in mijn geval overigens:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar die valt dan wel weer mee!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dit model speedo gaat het om in mijn geval overigens:
[ afbeelding ]![]()
Ook ja, gezien het grote aantal klojo's die ik aan schijn te trekken.quote:
ik vond het ook erg schattigquote:
Volgens mij denkt nu de helft van de mannen in dit topic: oh, kut.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook ja, gezien het grote aantal klojo's die ik aan schijn te trekken.Ik zal zeker een man niet afwijzen omdat zijn buikje niet compleet strakgetraind is.
Je moet gewoon op lieve mannen vallen. Dat doe ik ook en dat bevalt harstikke goed.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook ja, gezien het grote aantal klojo's die ik aan schijn te trekken.Ik zal zeker een man niet afwijzen omdat zijn buikje niet compleet strakgetraind is.
Awwwwwquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu niet, ik vier nu vakantie, thuis met ziek zijn in bed en laptop op schoot.
Welke? Kostverlorenhof of die andere? En misschien (hopelijkquote:Maar toch ga ik zo even hardlopen.
Maar Amstelveen is dichtbij waar ik op school zit, ennn ik sport er met school altijd.
Oh en ze hebben een leuk overdekt winkelcentrum
Want die hebben allemaal een verrot innerlijk?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij denkt nu de helft van de mannen in dit topic: oh, kut.
I try, I try!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet gewoon op lieve mannen vallen. Dat doe ik ook en dat bevalt harstikke goed.
Ook zielig!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu niet, ik vier nu vakantie, thuis met ziek zijn in bed en laptop op schoot.
Maar toch ga ik zo even hardlopen.
Maar Amstelveen is dichtbij waar ik op school zit, ennn ik sport er met school altijd.
Oh en ze hebben een leuk overdekt winkelcentrum
quote:
het lukt, alleen de verkeerdequote:
Dankjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:47 schreef mahlah het volgende:
[..]
Awwwwwbeterschap
[..]
Welke? Kostverlorenhof of die andere? En misschien (hopelijk) spot ik je een keer
![]()
Jij?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Lieve mannen?
Ik ben altijd TE lief.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Lieve mannen?
Ik ben altijd TE lief.
quote:
Dankjequote:
Niets van gemerktquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Lieve mannen?
Ik ben altijd TE lief.
Waarom geloof ik dat nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Lieve mannen?
Ik ben altijd TE lief.
Gaan we voortaan samenquote:
Ik kon het ook niet zo plaatsen. Niet omdat HW niet lief is, maar bij te lief denk ik al gauw aan een softie, een pussy. En dat is HW niet.quote:
Is dat niet net zoiets als de vriendschapsmoesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Lieve mannen?
Ik ben altijd TE lief.
Het is vooral een dameskapper schat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik probeer uit te gaan van dames-ervaringen.
Nee, niet als we 30 min op een terrasje zitten nee, dan zijn dat soort dingen nog niet aan de ordequote:
En de punten gaan weer naaaaaaaaar HeatWavequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet als we 30 min op een terrasje zitten nee, dan zijn dat soort dingen nog niet aan de orde.
sja. Ik weet niet. Die badboys hebben zo'n aantrekkingskrachtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet gewoon op lieve mannen vallen. Dat doe ik ook en dat bevalt harstikke goed.
Zo erg is het ook weer niet, maar ik krijg na verloop van tijd altijd de neiging om iets te veel te willen doen zeg maarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet zo plaatsen. Niet omdat HW niet lief is, maar bij te lief denk ik al gauw aan een softie, een pussy. En dat is HW niet.
Fuck badboys, daar heb je geen reet aan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja. Ik weet niet. Die badboys hebben zo'n aantrekkingskracht
Was laatst een onderzoek, dat badboys inderdaad aantrekkelijk waren, maar vrouwen steeds meer op 'lieve' mannen vallen. Als Naatje hier weer eens post moet je dat aan hem vragen. Was wel grappig artikelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja. Ik weet niet. Die badboys hebben zo'n aantrekkingskracht
Oh.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is vooral een dameskapper schat.
http://www.hairfreaks.nl/
Ja, hij belde net! die man die in de vrachtwaggel rijdt!quote:
Euh, ja. En nee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is vooral een dameskapper schat.
http://www.hairfreaks.nl/
Ik had meer zoiets van: "Oh gelukkig, scheelt weer sportschool."quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:47 schreef Watertornado het volgende:
Volgens mij denkt nu de helft van de mannen in dit topic: oh, kut.
Wat nou woehoe, nu gooien ze je keuken gewoon ergens aan de rand van de wijk neer. Woehoe.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, hij belde net! die man die in de vrachtwaggel rijdt!
Enneeeh hij is in de buurt, maar zijn tomtom kende mijn straat nog niet!whoehoeeeeeeeee
ik weet hetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Fuck badboys, daar heb je geen reet aan.
Tsja, voor die 5 euro ga ik niet helemaal naar Lunetten toe.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh, ja. En nee.
Er loopt daar (naar mijn mening) maar 1 goede kapster rond. En ze zijn vreselijk overpriced.
nee man gek! ze belden om te vragen hoe de vrachtwaggel moest rijden. En nu komt ie zo... OOOOOOH ZO SPANNENNNNNNDquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat nou woehoe, nu gooien ze je keuken gewoon ergens aan de rand van de wijk neer. Woehoe.
sja, als ik het nog weet tegen die tijdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was laatst een onderzoek, dat badboys inderdaad aantrekkelijk waren, maar vrouwen steeds meer op 'lieve' mannen vallen. Als Naatje hier weer eens post moet je dat aan hem vragen. Was wel grappig artikel
Ik was daar altijd minimaal 45 euro kwijt. En om nou te zeggen WOOHOOO, mijn haar is tof!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, voor die 5 euro ga ik niet helemaal naar Lunetten toe.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee man gek! ze belden om te vragen hoe de vrachtwaggel moest rijden. En nu komt ie zo... OOOOOOH ZO SPANNENNNNNND![]()
Zeg je dat nou goed?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:56 schreef mahlah het volgende:
Lieve mannen zijn aantrekkelijk voor vrouwen die een relatie willen. Bad boys zijn aantrekkelijk voor meiden die gewoon plezier willen. Ik ben beide: Lief voor de meiden die gewoon plezier willen en bad boy voor vrouwen die een relatie willen.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:56 schreef mahlah het volgende:
Lieve mannen zijn aantrekkelijk voor vrouwen die een relatie willen. Bad boys zijn aantrekkelijk voor meiden die gewoon plezier willen. Ik ben beide: Lief voor de meiden die gewoon plezier willen en bad boy voor vrouwen die een relatie willen.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:56 schreef mahlah het volgende:
die kappers zijn best duur nogquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was daar altijd minimaal 45 euro kwijt. En om nou te zeggen WOOHOOO, mijn haar is tof!
Nee.
Maar jij hebt dan ook een zusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die kappers zijn best duur nog
Ik heb nog nooit iets betaald
Ik ben 20 euro kwijt voor wassen en knippen, en altijd tevreden, maar ja, manmens he.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was daar altijd minimaal 45 euro kwijt. En om nou te zeggen WOOHOOO, mijn haar is tof!
Nee.
en een nicht, en een tantequote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik had meer zoiets van: "Oh gelukkig, scheelt weer sportschool."
Bekeek net zn profiel het schatje is nog maar 15 jaar oud.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Daarom zit hij in het Singles-topic.
Ang3lquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:59 schreef HeatWave het volgende:
mahlah is ook gewoon een kloon van Angel toch?.
geestelijk pas 6quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bekeek net zn profiel het schatje is nog maar 15 jaar oud.
Wacht. Whutt klopt dat?
Versgeknipte mannen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben 20 euro kwijt voor wassen en knippen, en altijd tevreden, maar ja, manmens he.
Neequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bekeek net zn profiel het schatje is nog maar 15 jaar oud.
Wacht. Whutt klopt dat?
Delen door 2 - 7 was het toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verbaast me niets, bij de meeste mannen kan je er wel wat van afhalen.
We doen ons best om jong te blijvenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verbaast me niets, bij de meeste mannen kan je er wel wat van afhalen.
been there, done thatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:03 schreef missbehavin het volgende:
Bah, ik krijg het maar niet warm vandaag. Ga ik zeker ziek worden.
fixedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Delen door 2 + 7 was het toch?
quote:
quote:
Blijven doen, wij vinden die midlifecrisis van jullie mannen vaak wel vermakelijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We doen ons best om jong te blijven.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Delen door 2 + 7 was het toch?
Ach wat liefquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaa daar begint het vaak mee.. Van het weekend onder een deken, in een slaapzak geslapen en nog had ik het koudquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:03 schreef missbehavin het volgende:
Bah, ik krijg het maar niet warm vandaag. Ga ik zeker ziek worden.
Je bedoelt die fase waar jullie vrouwen zo rond hun 12e inkomen en nooit meer uitkomen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijven doen, wij vinden die midlifecrisis van jullie mannen vaak wel vermakelijk
en toch worden jullie oudquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik nu naar de kapper ga moet ik in natura betalen schat, wil je niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Versgeknipte mannen.
Moet jij niet weer naar de kapper ook trouwens?
lekker doen wat je wilt klinkt imho niet echt als een crisisquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Blijven doen, wij vinden die midlifecrisis van jullie mannen vaak wel vermakelijk
Wat een flauw garpje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als ik nu naar de kapper ga moet ik in natura betalen schat, wil je niet.
ik doe het dmv botox en plastische chirurgie en tonnen make upquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie niet oud wil worden moet zich jong opknopen.
Vrouwen doen ook rare dingen om jong te blijven, is ook vermakelijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bedoelt die fase waar jullie vrouwen zo rond hun 12e inkomen en nooit meer uitkomen?.
ik moet nog nieuwe lensen halenquote:
Ooh da's wel mooi!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik doe het dmv botox en plastische chirurgie en tonnen make up
Ook dan nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet nog nieuwe lensen halen
ik ben al 61quote:
wat als je dat nu al doet? muv de snor/toupet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouwen doen ook rare dingen om jong te blijven, is ook vermakelijk.
Maar toch jullie mannen gaan dan opeens toupetjes dragen, snor blijft staan, er komt een motor/cabrio/sportwagen en vooral de zielige pogingen om jonge blaadjes te versieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |