Oh maar die valt dan wel weer mee!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die is ook voor in het zwembad, badmuts
dit model speedo gaat het om in mijn geval overigens:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar die valt dan wel weer mee!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die is ook voor in het zwembad, badmuts
dit model speedo gaat het om in mijn geval overigens:
[ afbeelding ]![]()
Ook ja, gezien het grote aantal klojo's die ik aan schijn te trekken.quote:
ik vond het ook erg schattigquote:
Volgens mij denkt nu de helft van de mannen in dit topic: oh, kut.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook ja, gezien het grote aantal klojo's die ik aan schijn te trekken.Ik zal zeker een man niet afwijzen omdat zijn buikje niet compleet strakgetraind is.
Je moet gewoon op lieve mannen vallen. Dat doe ik ook en dat bevalt harstikke goed.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook ja, gezien het grote aantal klojo's die ik aan schijn te trekken.Ik zal zeker een man niet afwijzen omdat zijn buikje niet compleet strakgetraind is.
Awwwwwquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu niet, ik vier nu vakantie, thuis met ziek zijn in bed en laptop op schoot.
Welke? Kostverlorenhof of die andere? En misschien (hopelijkquote:Maar toch ga ik zo even hardlopen.
Maar Amstelveen is dichtbij waar ik op school zit, ennn ik sport er met school altijd.
Oh en ze hebben een leuk overdekt winkelcentrum
Want die hebben allemaal een verrot innerlijk?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij denkt nu de helft van de mannen in dit topic: oh, kut.
I try, I try!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet gewoon op lieve mannen vallen. Dat doe ik ook en dat bevalt harstikke goed.
Ook zielig!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu niet, ik vier nu vakantie, thuis met ziek zijn in bed en laptop op schoot.
Maar toch ga ik zo even hardlopen.
Maar Amstelveen is dichtbij waar ik op school zit, ennn ik sport er met school altijd.
Oh en ze hebben een leuk overdekt winkelcentrum
quote:
het lukt, alleen de verkeerdequote:
Dankjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:47 schreef mahlah het volgende:
[..]
Awwwwwbeterschap
[..]
Welke? Kostverlorenhof of die andere? En misschien (hopelijk) spot ik je een keer
![]()
Jij?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Lieve mannen?
Ik ben altijd TE lief.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Lieve mannen?
Ik ben altijd TE lief.
quote:
Dankjequote:
Niets van gemerktquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Lieve mannen?
Ik ben altijd TE lief.
Waarom geloof ik dat nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Lieve mannen?
Ik ben altijd TE lief.
Gaan we voortaan samenquote:
Ik kon het ook niet zo plaatsen. Niet omdat HW niet lief is, maar bij te lief denk ik al gauw aan een softie, een pussy. En dat is HW niet.quote:
Is dat niet net zoiets als de vriendschapsmoesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Lieve mannen?
Ik ben altijd TE lief.
Het is vooral een dameskapper schat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik probeer uit te gaan van dames-ervaringen.
Nee, niet als we 30 min op een terrasje zitten nee, dan zijn dat soort dingen nog niet aan de ordequote:
En de punten gaan weer naaaaaaaaar HeatWavequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet als we 30 min op een terrasje zitten nee, dan zijn dat soort dingen nog niet aan de orde.
sja. Ik weet niet. Die badboys hebben zo'n aantrekkingskrachtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet gewoon op lieve mannen vallen. Dat doe ik ook en dat bevalt harstikke goed.
Zo erg is het ook weer niet, maar ik krijg na verloop van tijd altijd de neiging om iets te veel te willen doen zeg maarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet zo plaatsen. Niet omdat HW niet lief is, maar bij te lief denk ik al gauw aan een softie, een pussy. En dat is HW niet.
Fuck badboys, daar heb je geen reet aan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja. Ik weet niet. Die badboys hebben zo'n aantrekkingskracht
Was laatst een onderzoek, dat badboys inderdaad aantrekkelijk waren, maar vrouwen steeds meer op 'lieve' mannen vallen. Als Naatje hier weer eens post moet je dat aan hem vragen. Was wel grappig artikelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja. Ik weet niet. Die badboys hebben zo'n aantrekkingskracht
Oh.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is vooral een dameskapper schat.
http://www.hairfreaks.nl/
Ja, hij belde net! die man die in de vrachtwaggel rijdt!quote:
Euh, ja. En nee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is vooral een dameskapper schat.
http://www.hairfreaks.nl/
Ik had meer zoiets van: "Oh gelukkig, scheelt weer sportschool."quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:47 schreef Watertornado het volgende:
Volgens mij denkt nu de helft van de mannen in dit topic: oh, kut.
Wat nou woehoe, nu gooien ze je keuken gewoon ergens aan de rand van de wijk neer. Woehoe.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, hij belde net! die man die in de vrachtwaggel rijdt!
Enneeeh hij is in de buurt, maar zijn tomtom kende mijn straat nog niet!whoehoeeeeeeeee
ik weet hetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Fuck badboys, daar heb je geen reet aan.
Tsja, voor die 5 euro ga ik niet helemaal naar Lunetten toe.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh, ja. En nee.
Er loopt daar (naar mijn mening) maar 1 goede kapster rond. En ze zijn vreselijk overpriced.
nee man gek! ze belden om te vragen hoe de vrachtwaggel moest rijden. En nu komt ie zo... OOOOOOH ZO SPANNENNNNNNDquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat nou woehoe, nu gooien ze je keuken gewoon ergens aan de rand van de wijk neer. Woehoe.
sja, als ik het nog weet tegen die tijdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was laatst een onderzoek, dat badboys inderdaad aantrekkelijk waren, maar vrouwen steeds meer op 'lieve' mannen vallen. Als Naatje hier weer eens post moet je dat aan hem vragen. Was wel grappig artikel
Ik was daar altijd minimaal 45 euro kwijt. En om nou te zeggen WOOHOOO, mijn haar is tof!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, voor die 5 euro ga ik niet helemaal naar Lunetten toe.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee man gek! ze belden om te vragen hoe de vrachtwaggel moest rijden. En nu komt ie zo... OOOOOOH ZO SPANNENNNNNND![]()
Zeg je dat nou goed?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:56 schreef mahlah het volgende:
Lieve mannen zijn aantrekkelijk voor vrouwen die een relatie willen. Bad boys zijn aantrekkelijk voor meiden die gewoon plezier willen. Ik ben beide: Lief voor de meiden die gewoon plezier willen en bad boy voor vrouwen die een relatie willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |