Oeh, mooie buik!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
je snapt het niet, een zwarte band in de pijpen![]()
[ afbeelding ]
Mooi plaatjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik baal nu dat het niet 50 jaar vroeger is. Dan had ik nu met een sigaret op mn lip gezetenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
3 volgens mij, maar hou het niet exact bij. Ik rook gewoon niet meer
Ik denk dat ik iets met een pony wil ofzo. Ik heb echt geen idee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Of gewoon door het hele haar wiite extentions zetten
gewoon ff googlenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets met een pony wil ofzo. Ik heb echt geen idee.
You can't blame me.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
en dat op de vroege dinsdagmorgen.....
quote:
dat buikje wil ik best openkrabbenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een superschuine bob gehad, met de achterkant echt opgeschoren, stond heel gaaf, maar is wel erg onderhoudsgevoelig, moet echt elke 4 weken naar de kapper dan, doe ik niet meer. En ik moet ook nog een beetje netjes op kantoor zitten he.
quote:
quote:
Ik heb al gegoogled, maar het enige wat ik tegenkom zijn van die modepopjeskapsels. En ikwil een stoer kapsel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon ff googlen
Ik kwam altijd heel spontaan op ideeen of ik werd er door mn zus op gewezen (kapsel pink van nobody knows)
Eigenlijk wil ik het nu zo ver mogelijk laten groeien tot de kerst, en dan door een uberhaarhomo er een prachtig kapsel van laten makenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan me uitleven he, het voordeel van werken voor een kapper
Is er iets mis mee danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
en dat op de vroege dinsdagmorgen.....
dan google je op stoer/ruig/weetikhet kapsel?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb al gegoogled, maar het enige wat ik tegenkom zijn van die modepopjeskapsels. En ikwil een stoer kapsel.
"iets" minder gespierd, maar verder.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik het nu zo ver mogelijk laten groeien tot de kerst, en dan door een uberhaarhomo er een prachtig kapsel van laten maken
Ik vind de combinatie van een martial arts term en felatio nogal bedenkelijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
als het goed is is pijpen niet pijnlijk hoor
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n buik, ja?![]()
I call dibbs on JoeBravo's stomach
Zwemmersbuikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
"iets" minder gespierd, maar verder.![]()
tenzij ik weer eens die rare behoefte heb om te bijtenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:24 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie van een martial arts term en felatio nogal bedenkelijk eigenlijk.
Maar inderdaad.
quote:
Strakke buik vind ik toch wel plusje waard. Die heeft vriend dan weer niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:23 schreef Kluts het volgende:
Ik vond die buik helemaal niet zo.Maar ik val dan ook niet op supergespierd.
je hebt dezelfde broek?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
"iets" minder gespierd, maar verder.![]()
nope: zwemmer -> speedoquote:
i did.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan google je op stoer/ruig/weetikhet kapsel?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Strakke buik vind ik toch wel plusje waard. Die heeft vriend dan weer niet.Nah ja, detail!
Geen greintje vet... en als er dan toch een greintje vet aan zit is het gelijk niet meer even mooi.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik hou wel van zo'n buikje ja.
Zo hoe is het daar? Al beetje beter? Nog kunnen gaan gisterenavond?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:27 schreef mahlah het volgende:
[..]
Geen greintje vet... en als er dan toch een greintje vet aan zit is het gelijk niet meer even mooi.
*kotst over Joe's speedo*quote:
zo voorspelbaarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*kotst over Joe's speedo*
Getverrederrie
Zwemmer of niet. Afknapper
Ik heb liever een vent met een zacht buikje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:27 schreef mahlah het volgende:
[..]
Geen greintje vet... en als er dan toch een greintje vet aan zit is het gelijk niet meer even mooi.
en gewoon lichtelijk ideeen opdoen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
i did.Maar ik ben gewoon een zeikerd.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:27 schreef mahlah het volgende:
[..]
met een speedo kom je niet eens in de buurt van mn bedquote:
Hmm sluit ik me bij aan, gespierd leuk om te zien, maar daar is alles meegezegd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb liever een vent met een zacht buikje.
Hele dag met koorts in bed gelegen. Zusje heeft heel lief kopjes thee gebracht. Nu lijkt alle koorts weg te zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo hoe is het daar? Al beetje beter? Nog kunnen gaan gisterenavond?
klopt. Dus je weet dat het er gewoon niet uitziet.quote:
Dat doe ik dus altijd en dan kom ik altijd met veel korter haar thuis. Of zo'n "lok" die ze je dan aanpraten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en gewoon lichtelijk ideeen opdoen?
Of aan je kapper vragen wat hij/zij zou doen als ie de vrije hand zou hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |