ook zo'n ranzig glimmend stofje?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn boxers zien er exact hetzelfde uit
Oeh, dat is kut.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer, ben 5 dagen ziek geweest. Precies na de crematie van mijn oma, was een topweek
.
verhoogt naar 15 euro btwquote:
Speedo is een merk, dus het is een echte Speedo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook zo'n ranzig glimmend stofje?
En een echte speedo heeft geen pijpjes
Grape smugglers.... altijdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Speedo is een merk, dus het is een echte Speedo.![]()
Je verwisselt speedo met de term zwemslip
Dan kost t nog geen fuckquote:
In ieder geval bij mij achter (Hondsrug, Lunetten). Ook een bij de Ina Boudier Bakkerlaan geloof ik. En misschien zelfs nog een, maar daarvan weet ik de locatie nietquote:
http://www.brainwash-kappers.nl/quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan kost t nog geen fuck
[..]
In ieder geval bij mij achter (Hondsrug, Lunetten). Ook een bij de Ina Boudier Bakkerlaan geloof ik. En misschien zelfs nog een, maar daarvan weet ik de locatie niet
Ze hebben een vast tarief voor alles. Was 14 euro, nu 15 dus blijkbaar.quote:
nee, de 'speedo' is zo'n ranzig onderbroek ding.. Maakt me niet uit waar de naam op staatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Speedo is een merk, dus het is een echte Speedo.![]()
Je verwisselt speedo met de term zwemslip
Het gaat me bij een kapper niet om goedkoop, maar heel erg goed. Ik geef liever 5 tientjes uit aan knippen dat het helemaal perfect is dan dat ik goedkoop uit ben en niet tevreden. Maar het is wel een goeie kapper?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan kost t nog geen fuck
[..]
In ieder geval bij mij achter (Hondsrug, Lunetten). Ook een bij de Ina Boudier Bakkerlaan geloof ik. En misschien zelfs nog een, maar daarvan weet ik de locatie niet
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Of zoals een meisje op mijn oma's begrafenis zo mooi zei: Gecontroleerd
Ah so. Das niet duur!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze hebben een vast tarief voor alles. Was 14 euro, nu 15 dus blijkbaar.
Wassen, knippen, stylen kost je dus maar 14 15 euro
Ze hebben mijn haar gered na het thuiskleurdebacle. Dus ik vind van welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gaat me bij een kapper niet om goedkoop, maar heel erg goed. Ik geef liever 5 tientjes uit aan knippen dat het helemaal perfect is dan dat ik goedkoop uit ben en niet tevreden. Maar het is wel een goeie kapper?
Om de hoek.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:34 schreef Kluts het volgende:
Ik weet bij god niet waar in Utreg een goeie kapper zit.
Zus zei het gister toen ze langskwamquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan kost t nog geen fuck
[..]
Tofquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zus zei het gister toen ze langskwam
Maar tot eind 2011 gegarandeerd geen prijsverhogingen meer
Ik probeer uit te gaan van dames-ervaringen.quote:
Nu niet, ik vier nu vakantie, thuis met ziek zijn in bed en laptop op schoot.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:39 schreef mahlah het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk dagelijks in Amstelveen?![]()
quote:
quote:
Dank allenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Gecondoleerd HW
Of zoals een meisje op mijn oma's begrafenis zo mooi zei: Gecontroleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |