quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:56 schreef mahlah het volgende:
Lieve mannen zijn aantrekkelijk voor vrouwen die een relatie willen. Bad boys zijn aantrekkelijk voor meiden die gewoon plezier willen. Ik ben beide: Lief voor de meiden die gewoon plezier willen en bad boy voor vrouwen die een relatie willen.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:56 schreef mahlah het volgende:
Lieve mannen zijn aantrekkelijk voor vrouwen die een relatie willen. Bad boys zijn aantrekkelijk voor meiden die gewoon plezier willen. Ik ben beide: Lief voor de meiden die gewoon plezier willen en bad boy voor vrouwen die een relatie willen.
die kappers zijn best duur nogquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was daar altijd minimaal 45 euro kwijt. En om nou te zeggen WOOHOOO, mijn haar is tof!
Nee.
Maar jij hebt dan ook een zusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die kappers zijn best duur nog
Ik heb nog nooit iets betaald
Ik ben 20 euro kwijt voor wassen en knippen, en altijd tevreden, maar ja, manmens he.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was daar altijd minimaal 45 euro kwijt. En om nou te zeggen WOOHOOO, mijn haar is tof!
Nee.
en een nicht, en een tantequote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik had meer zoiets van: "Oh gelukkig, scheelt weer sportschool."
Bekeek net zn profiel het schatje is nog maar 15 jaar oud.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Daarom zit hij in het Singles-topic.
Ang3lquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:59 schreef HeatWave het volgende:
mahlah is ook gewoon een kloon van Angel toch?.
geestelijk pas 6quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bekeek net zn profiel het schatje is nog maar 15 jaar oud.
Wacht. Whutt klopt dat?
Versgeknipte mannen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben 20 euro kwijt voor wassen en knippen, en altijd tevreden, maar ja, manmens he.
Neequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bekeek net zn profiel het schatje is nog maar 15 jaar oud.
Wacht. Whutt klopt dat?
Delen door 2 - 7 was het toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verbaast me niets, bij de meeste mannen kan je er wel wat van afhalen.
We doen ons best om jong te blijvenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verbaast me niets, bij de meeste mannen kan je er wel wat van afhalen.
been there, done thatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:03 schreef missbehavin het volgende:
Bah, ik krijg het maar niet warm vandaag. Ga ik zeker ziek worden.
fixedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Delen door 2 + 7 was het toch?
quote:
quote:
Blijven doen, wij vinden die midlifecrisis van jullie mannen vaak wel vermakelijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We doen ons best om jong te blijven.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Delen door 2 + 7 was het toch?
Ach wat liefquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaa daar begint het vaak mee.. Van het weekend onder een deken, in een slaapzak geslapen en nog had ik het koudquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:03 schreef missbehavin het volgende:
Bah, ik krijg het maar niet warm vandaag. Ga ik zeker ziek worden.
Je bedoelt die fase waar jullie vrouwen zo rond hun 12e inkomen en nooit meer uitkomen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijven doen, wij vinden die midlifecrisis van jullie mannen vaak wel vermakelijk
en toch worden jullie oudquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik nu naar de kapper ga moet ik in natura betalen schat, wil je niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Versgeknipte mannen.
Moet jij niet weer naar de kapper ook trouwens?
lekker doen wat je wilt klinkt imho niet echt als een crisisquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Blijven doen, wij vinden die midlifecrisis van jullie mannen vaak wel vermakelijk
Wat een flauw garpje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als ik nu naar de kapper ga moet ik in natura betalen schat, wil je niet.
ik doe het dmv botox en plastische chirurgie en tonnen make upquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie niet oud wil worden moet zich jong opknopen.
Vrouwen doen ook rare dingen om jong te blijven, is ook vermakelijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bedoelt die fase waar jullie vrouwen zo rond hun 12e inkomen en nooit meer uitkomen?.
ik moet nog nieuwe lensen halenquote:
Ooh da's wel mooi!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik doe het dmv botox en plastische chirurgie en tonnen make up
Ook dan nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet nog nieuwe lensen halen
ik ben al 61quote:
wat als je dat nu al doet? muv de snor/toupet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouwen doen ook rare dingen om jong te blijven, is ook vermakelijk.
Maar toch jullie mannen gaan dan opeens toupetjes dragen, snor blijft staan, er komt een motor/cabrio/sportwagen en vooral de zielige pogingen om jonge blaadjes te versieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |