You tell me?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Uhm van het weekend bom gebarsten tussen mij en mn vriend. Sfeer in huis is een ramp op dit moment. Gezelligheid verboden lijkt welquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
er zijn duizend bommen en granaten langs gekomen?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:45 schreef Kluts het volgende:
En ik wil naar de kapper.
Als ik mijn loon heb dan.
nja.. Dan zeg je maar dat ie lang boodschappen gaat doen en misschien is afleiding voor beide kanten wel watquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm van het weekend bom gebarsten tussen mij en mn vriend. Sfeer in huis is een ramp op dit moment. Gezelligheid verboden lijkt wel
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm van het weekend bom gebarsten tussen mij en mn vriend. Sfeer in huis is een ramp op dit moment. Gezelligheid verboden lijkt wel
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:50 schreef Evie het volgende:
[..]
You tell me?eindelijk die fipoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vriendje is toch op zee ofso op dit moment?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm van het weekend bom gebarsten tussen mij en mn vriend. Sfeer in huis is een ramp op dit moment. Gezelligheid verboden lijkt wel"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Nee helaas nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eindelijk die fipo
[..]
vriendje is toch op zee ofso op dit moment?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:51 schreef Kluts het volgende:
Daar kan Jackie Chan nog een puntje aan zuigen.
Ik blijf voorlopig bij zwart. Ga het denk ik lang laten groeien, maar wil dan een lang kapsel wat toch weer net ff anders is. Alleen geen idee wat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook. Misschien wil ik wel weer blond, ik ben er nog niet uit.
Vriendje is vriendje niet meerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eindelijk die fipo
[..]
vriendje is toch op zee ofso op dit moment?
balenquote:
Ik kreeg een visual van jackie die een puntje zuigt aan/bij chris tuckerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:51 schreef Kluts het volgende:
Daar kan Jackie Chan nog een puntje aan zuigen.
succes ermeequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:53 schreef rival het volgende:
hallo, is er hier iemand een schoen kwijt?
Dat is eng.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg een visual van jackie die een puntje zuigt aan/bij chris tucker
Ja haarhomo had pas een foto van iets wat me wel leuk leek qua model, en ja dus ms de kleur veranderen, maar da's zo'n werk..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik blijf voorlopig bij zwart. Ga het denk ik lang laten groeien, maar wil dan een lang kapsel wat toch weer net ff anders is. Alleen geen idee wat.
De foto's van roos waren minder engquote:
Jij hebt toch zwart met blonde plukken? Vind ik ook wel tof eigenlijk. Is wat minder saai dan alleen zwart.quote:
Ik heb nooit genoeg schoenen, maar dat is volgens mij niet wat je bedoelt hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:53 schreef rival het volgende:
hallo, is er hier iemand een schoen kwijt?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja, die gozer bij wie ze in huis woont danquote:
En dat model in je oude kleur?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja haarhomo had pas een foto van iets wat me wel leuk leek qua model, en ja dus ms de kleur veranderen, maar da's zo'n werk..
True, maar blond is voor jou wel leuk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja haarhomo had pas een foto van iets wat me wel leuk leek qua model, en ja dus ms de kleur veranderen, maar da's zo'n werk..
quote:
Loop ik rond op maar 1 schoenquote:
understatementquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, maar blond is voor jou wel leuk.![]()
lieverd, ik word al vanaf mn 20e grijsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, maar blond is voor jou wel leuk.Ik hou er zelf alleen niet zo van.
Ik moet het sowieso elke 6 weken verven want ik word grijs.
Ja blond ms dus, ik durf alleen niet zo goed.quote:
Ik wissel het afquote:
Mijn vader jatte vroeger altijd mijn mascara om zijn moustache bij te kleurenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lieverd, ik word al vanaf mn 20e grijs![]()
t wordt de laatste tijd wel zo erg dat zelfs ik verven ga overwegen
na 15 keer blonderen is de voorste 4/5 cm blond jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij hebt toch zwart met blonde plukken? Vind ik ook wel tof eigenlijk. Is wat minder saai dan alleen zwart.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, maar blond is voor jou wel leuk.Ik hou er zelf alleen niet zo van.
Ik moet het sowieso elke 6 weken verven want ik word grijs.
Lotgenoot.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lieverd, ik word al vanaf mn 20e grijs![]()
t wordt de laatste tijd wel zo erg dat zelfs ik verven ga overwegen
ik ken de hel, dus ik mag datquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
die smiley had niet gehoeven he
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ken de hel, dus ik mag dat
Heb ff je fobo gecheckt. Ik zou alleen juist niet de voorste plukken blond moeten doen, want dat staat me niet bij mijn gezicht, pas niet bij mijn huidskleur. Maar het staat je wel tof.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
na 15 keer blonderen is de voorste 4/5 cm blond ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |