jawelquote:
Nah geen soep, staan wel 30 foto's van d'r onlinequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen garantie.
Waar dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:33 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Nah geen soep, staan wel 30 foto's van d'r online
Ik kan je met zekerheid zeggen: neequote:Op maandag 18 oktober 2010 23:35 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Meest ranzige topic?
mjaa, toch wel
Dact ik al welquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:36 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Ik kan je met zekerheid zeggen: nee
dus...
Topless is juist gespeld nurdquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:34 schreef antidood1 het volgende:
TS checkt geenstijl![]()
te zien aan de spelfout in de ene zin in de OP![]()
![]()
Topless wel, checked niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:37 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Topless is juist gespeld nurd![]()
Gelukkig heb jij wel je VMBO Nederlands met een voldoende afgerond
Yes.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:38 schreef joppie_saus het volgende:
Zij werd gepaald door Sniper toch?
Ja.. je zou toch denken dat ie wel beter kan aimenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:38 schreef joppie_saus het volgende:
Zij werd gepaald door Sniper toch?
Ik vind haar niet eens heel erg lelijk, maar die bovenbenen...quote:
Kom op zeg, kijk die olifantenkont.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik vind haar niet eens heel erg lelijk, maar die bovenbenen...
Tering zeg, mensen die wijs proberen te doen in onzinquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Topless wel, checked niet.
Het ging over de OP, niet de TT.
Dat hoort erbij.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:42 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Kom op zeg, kijk die olifantenkont.
Ik wilde het alleen even verduidelijken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:42 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Tering zeg, mensen die wijs proberen te doen in onzin![]()
Gelukkig bestaat er geen werkwoordsvorm van check in het Nederlands en heb ik dus gewoon gelijk
PLORK, maar dan omgekeerdquote:
inderdaad, double fail dus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Topless wel, checked niet.
Het ging over de OP, niet de TT.
Vond ik juist van wel (tot ik deze foto's zag) vol geplamuurde goudvisquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat hoort erbij.![]()
Maar ze heeft geen lelijk gezicht hoor.
Ga heen, toch nep man..quote:
Hmm, ben anders gewend haha.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat hoort erbij.![]()
Maar ze heeft geen lelijk gezicht hoor.
Viel niks te verduidelijkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wilde het alleen even verduidelijken.
ik toch stiekem wel, maar dan wel naar d'r gezicht blijven kijkenquote:
Mwaah ben ik niet met je eens.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:43 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Vond ik juist van wel (tot ik deze foto's zag) vol geplamuurde goudvis
Rot Lichaam Ontiegelijk Prachtige Kopquote:
Snipertjequote:
Oh god.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:44 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Hmm, ben anders gewend haha.
Maar die gast heeft wel patent op het fotograferen van lelijke vrouwen:
http://www.foto-edyo.nl/Model_Vlinder.htm
Liever een 'iets mindere' dame dan iemand die vol geplamuurd isquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Mwaah ben ik niet met je eens.
Omdat Roos helemaal geen Roos heet, check GS.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
just wondering, maar waarom hebben 3 van de foto's Romy in de naam als geen van de 4 ohohchersodames Romy heet?
ah, helder. had me nog niet helemaal ingelezenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:47 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Omdat Roos helemaal geen Roos heet, check GS.
ditquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:45 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh god.
En bedankt.
Waarom klikte ik.
het feit dat je geen plaatje post is al genoeg om er niet op te klikkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:46 schreef joppie_saus het volgende:
Nog een pareltje:
http://www.foto-edyo.nl/Claudia.htm
toch deed ik het, gvdquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het feit dat je geen plaatje post is al genoeg om er niet op te klikken
Ik klikte:(quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik kon m'n nieuwsgierigheid weer niet bedwingen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jezelf haat jou ook hoor, dus dat is niet ergquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:51 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik kon m'n nieuwsgierigheid weer niet bedwingen.
Ik haat mezelf.
Dan is het in ieder geval wederzijds, dat scheelt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jezelf haat jou ook hoor, dus dat is niet erg
We gaan uit van het standpunt 'veel erger dan dit kan het niet worden..'quote:
three guys one hammer + 2 girls one cup + Russian Girl With Dog + Burning Man Headless trauma's komen omhoogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Terechte klachtquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
three guys one hammer + 2 girls one cup + Russian Girl With Dog + Burning Man Headless trauma's komen omhoog![]()
KUN JIJ JEZELF BEDWINGEN OM EROP TE KLIKKEN?
Hou op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
[..]
three guys one hammer + 2 girls one cup + Russian Girl With Dog + Burning Man Headless trauma's komen omhoog![]()
4 girls fingerpaintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's wat anders dan meteen met de billen bloot in erg 'charmante' poses staan voor één of andere flutfotograaf.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:53 schreef DjinN het volgende:
mijn god zeg wat een kneuzen hier...ik wil wel eens weten hoe jullie vriendinnen eruit zienEn of jullie ook meteen gaan lopen janken en aanstellen als ze iets steviger is of cellulitis heeft...
[..]
Dwaas, op de Fok mobiele site worden spoilers niet verborgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een linkje klikken is je eigen keuze
#26 || Luciano da Silva
[..]
Tyfus hey ik zit op mobiel; spoilers worden automatisch geopendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA
spijt me manquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:56 schreef Wuhahaha het volgende:
[..]
Tyfus hey ik zit op mobiel; spoilers worden automatisch geopend
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:56 schreef Wuhahaha het volgende:
[..]
Same herequote:Op maandag 18 oktober 2010 23:56 schreef Wuhahaha het volgende:
[..]
ja de fotos zijn niet charmant, maar om nou te zeggen dat ze er smerig uitziet, of meteen met reacties als GATVERDAMME :R :R etc te komen...beetje kinderachtig imho.. Ik denk dat 90% van de personen uit dit topic bestaat uit mannen die hun vriendin meteen dumpen als ze een grammetje aankomt, of als ze kleine tieten heeft..hoe kortzichtig kan je zijn...quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:55 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Da's wat anders dan meteen met de billen bloot in erg 'charmante' poses staan voor één of andere flutfotograaf.
haal dat beentje wegquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:57 schreef Maanvis het volgende:
hier is ze helemaal nakend
[ afbeelding ]
Echte bazen zijn oppervlakkig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja de fotos zijn niet charmant, maar om nou te zeggen dat ze er smerig uitziet, of meteen met reacties als GATVERDAMME :R :R etc te komen...beetje kinderachtig imho.. Ik denk dat 90% van de personen uit dit topic bestaat uit mannen die hun vriendin meteen dumpen als ze een grammetje aankomen, of als ze kleine tieten heeft..hoe kortzichtig kan je zijn...
Het oog wil ook wat...quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja de fotos zijn niet charmant, maar om nou te zeggen dat ze er smerig uitziet, of meteen met reacties als GATVERDAMME :R :R etc te komen...beetje kinderachtig imho.. Ik denk dat 90% van de personen uit dit topic bestaat uit mannen die hun vriendin meteen dumpen als ze een grammetje aankomen, of als ze kleine tieten heeft..hoe kortzichtig kan je zijn...
Baggerschip op de achtergrond.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:57 schreef Maanvis het volgende:
hier is ze helemaal nakend
[ afbeelding ]
Ik haat mezelfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen garantie.![]()
Geil, interessant, smakelijk of leuk is anders, maar vergelijkbaar met 2 girls 1 cup. Gewoon vies dus.quote:
En ik schrok van Russian Girl With Dog. Dacht dat ik op de verkeerde site zat en toen plots die foto's..![]()
![]()
90% van de "mannen" op Fok! zijn nog maagd en vriendinloos, dus die hebben weinig te dumpen, maar dit zijn gewoon echt slechte foto's. Dit kan ik zelfs beter.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja de fotos zijn niet charmant, maar om nou te zeggen dat ze er smerig uitziet, of meteen met reacties als GATVERDAMME :R :R etc te komen...beetje kinderachtig imho.. Ik denk dat 90% van de personen uit dit topic bestaat uit mannen die hun vriendin meteen dumpen als ze een grammetje aankomt, of als ze kleine tieten heeft..hoe kortzichtig kan je zijn...
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars![]()
Je merkt altijd gelijk als je op Fok! zit.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja de fotos zijn niet charmant, maar om nou te zeggen dat ze er smerig uitziet, of meteen met reacties als GATVERDAMME :R :R etc te komen...beetje kinderachtig imho.. Ik denk dat 90% van de personen uit dit topic bestaat uit mannen die hun vriendin meteen dumpen als ze een grammetje aankomt, of als ze kleine tieten heeft..hoe kortzichtig kan je zijn...![]()
Ik vind haar over het algemeen helemaal niet lelijk of zo, ze is gewoon geen model en maakt zichzelf belachelijk door deze foto's.![]()
Ja godver, wat ranzig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:00 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Geil, interessant, smakelijk of leuk is anders, maar vergelijkbaar met 2 girls 1 cup. Gewoon vies dus.
En ik schrok van Russian Girl With Dog. Dacht dat ik op de verkeerde site zat en toen plots die foto's..
#26 || Luciano da Silva![]()
jep...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je merkt altijd gelijk als je op Fok! zit."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
haar hoofd is sws wel wat beter dan haar lichaam, maarja, niemand is perfectquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:03 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Ik vind haar over het algemeen helemaal niet lelijk of zo, ze is gewoon geen model en maakt zichzelf belachelijk door deze foto's.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
Ik zag foto 1 en keek toen ook gewoon verderquote:Dat terwijl de kriebels over mijn rug liepen. Twee keer alle foto's bekeken.
Verdoem nieuwsgierigheid.![]()
![]()
Welke FOK!ker kan hier het wachtwoord van kraken? http://ed-en-yolanda.foto(...)?id=1734361&ref=coll
Anonieme tievesclown![]()
Zij is nog beter te doen dan roosquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:06 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik zag foto 1 en keek toen ook gewoon verderDat terwijl de kriebels over mijn rug liepen. Twee keer alle foto's bekeken.
Verdoem nieuwsgierigheid.JA![]()
Russian Girl With Dog, mijn vrind.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:08 schreef Wuhahaha het volgende:
[..]
Zij is nog beter te doen dan roos
![]()
2WCp4kR2quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:07 schreef Crimyclown het volgende:
Welke FOK!ker kan hier het wachtwoord van kraken? http://ed-en-yolanda.foto(...)?id=1734361&ref=coll
toch?Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
fotoedyo@foto-edyo.nl,
Wie stuurt een mailtje?
Ff vragen om t wachtwoord, en ff vermelden dat je een topfotograaf bent ofzo,
maak er wat leuks van
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Vind dat opzich nog wel meevallen, 't is net een aflevering van ER, hier wat darmen, daar een hart, etcquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:08 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Russian Girl With Dog, mijn vrind.
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_![]()
En toch denk ik, dat als ze normale tieten en kont had en minder vetjes, ik hem er best in zou drukken#26 || Luciano da Silva![]()
Ik mail wel even.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:09 schreef Rockiejj het volgende:
fotoedyo@foto-edyo.nl,
Wie stuurt een mailtje?
Ff vragen om t wachtwoord, en ff vermelden dat je een topfotograaf bent ofzo,
maak er wat leuks van
![]()
![]()
Indd, ook al geprobeerdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:12 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Nop, mijn sql injections hadden ook weinig effect.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
ik moest lachenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:11 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Vind dat opzich nog wel meevallen, 't is net een aflevering van ER, hier wat darmen, daar een hart, etc
Zitten er geen mooiere vrouwen in dat programmaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kabouterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zitten er geen mooiere vrouwen in dat programma
![]()
Pic ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Camera Maker: Canonquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:14 schreef LeaderRoel het volgende:
Hoe oud zijn deze foto's eigenlijk?
Camera Model: Canon EOS 350D DIGITAL
Image Date: 2009:07:20 10:35:18
Focal Length: 43mm
Aperture: f/5.0
Exposure Time: 0.017 s (1/60)
ISO equiv: 200
Exposure Bias: none
Metering Mode: Matrix
Exposure: program (Auto)
White Balance: Auto
Flash Fired: Yes (Manual, red eye reduction mode)Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Wat een fotograaf is het ook... Een 350D met alles op Autoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Camera Maker: Canon
Camera Model: Canon EOS 350D DIGITAL
Image Date: 2009:07:20 10:35:18
Focal Length: 43mm
Aperture: f/5.0
Exposure Time: 0.017 s (1/60)
ISO equiv: 200
Exposure Bias: none
Metering Mode: Matrix
Exposure: program (Auto)
White Balance: Auto
Flash Fired: Yes (Manual, red eye reduction mode)![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
RAAP ME OP!!!111EINZ!111eINZ!!!Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Er moet toch iemand het wachtwoord zien te bemachtigen?:')![]()
We worden door fotograaf in de gaten gehouden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er moet toch iemand het wachtwoord zien te bemachtigen?
![]()
Willen we meer zien dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er moet toch iemand het wachtwoord zien te bemachtigen?![]()
![]()
Is er al een painttopic?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:38 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
We worden door fotograaf in de gaten gehouden.
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wat is het wachtwoordquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:49 schreef Snaavel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
:')![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is het wachtwoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:53 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ah ik zie dat je het hebt ge-edit nadat ik het wachtwoord overnam, ik snap het ook wel, niet iedereen hoeft dit heilige wachtwoord te wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
niks mis meequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:49 schreef Rectum het volgende:
Naja, alles beter dan Marieke zullen we maar zeggen.
[ afbeelding ]Pietje Puk en de Plakbandcrisis![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is het wachtwoord![]()
Die wil je niet hebben.
Zou haar echt niet willen rakenblij dat ik niet Sniper heet. Lelijke rot kop en arrogante kut houding.
![]()
toch welquote:
Wat is dit voor bullshit fotografie, in het park met je wegwerp cameratje
Anyways heeft iemand de .zip al? Mits het wachtwoord niet teveel karakters heeft kan ik hem wel kraken![]()
![]()
Goed bezig jongens:
205 requests/sec - 8.5 MB/second - 42.4 kB/request
http://foto-edyo.nl/server-status![]()
Nu in het Nederlands?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:11 schreef Thomass het volgende:
Goed bezig jongens:
http://foto-edyo.nl/server-status
ik kijk toch anders naar zo'n vrouwquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:11 schreef Thomass het volgende:
Goed bezig jongens:
Pietje Puk en de Plakbandcrisis![]()
Half nederland zit die foto's te bekijken.quote:Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars![]()
Ik moet steeds harder kosten van de hele reeks en de karakters. Zie ik net Pauw & Witteman, sterretje met zijn rugzak gezwets om zijn lelijke tatouages te vergoelijken.![]()
Aflevering 1 en 2 vond ik het nog leuk, nu heb ik er een grondige afkeer van. Nog iemand?
Alleen Barbie & Matsoe zijn nog enigszins uitstaanbaar.
En die stomme Roos/Kelly trekt hier op die marginale amateur hoerenfoto's nog altijd dezelfde arrogante kop.
Are you fokking to me?![]()
Ah, m'n eerste topic dat voorbij pagina 1 komt, ik ben er trots opquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:14 schreef PP. het volgende:
[..]
Half nederland zit die foto's te bekijken.
Proficiatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:16 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ah, m'n eerste topic dat voorbij pagina 1 komt, ik ben er trots op
![]()
Snel opslaan die zooi voor het geval ze offline worden gehaald.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:11 schreef Thomass het volgende:
Goed bezig jongens:
Jokertje lijkt me serieus een toffe gast.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:14 schreef Marie30 het volgende:
Ik moet steeds harder kosten van de hele reeks en de karakters. Zie ik net Pauw & Witteman, sterretje met zijn rugzak gezwets om zijn lelijke tatouages te vergoelijken.![]()
Aflevering 1 en 2 vond ik het nog leuk, nu heb ik er een grondige afkeer van. Nog iemand?
En die stomme Roos/Kelly trekt hier op die marginale amateur hoerenfoto's nog altijd dezelfde arrogante kop.![]()
quote:Je hebt ook gelijk over de bek die ze trekt
Mooie symmetrie!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:49 schreef Rectum het volgende:
Naja, alles beter dan Marieke zullen we maar zeggen.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Is geen slechte gast maar ik ben al volledig op hem uitgekeken. Komt altijd hetzelfde uit: 'ja leuk toch... ja lekker toch...'quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jokertje lijkt me serieus een toffe gast.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:20 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk over de bek die ze trekt
![]()
nomnomnomquote:
Zelfs ik zou nog betere foto's kunnen maken.. Godver. Dan heb je een Canon D350 en dan nog maak je zo'n kut foto's![]()
![]()
dacht ik ook alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:31 schreef Snaavel het volgende:
Zelfs ik zou nog betere foto's kunnen maken.. Godver. Dan heb je een Canon D350 en dan nog maak je zo'n kut foto's
quote:
Er gebeurt idd steeds minder in de serie, het wordt steeds saaier...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:14 schreef Marie30 het volgende:
En die stomme Roos/Kelly trekt hier op die marginale amateur hoerenfoto's nog altijd dezelfde arrogante kop.
Had wel hogere verwachtingen. Nu blijft het slechts een zeer slap aftreksel van Jersey Shore![]()
Je bent een baasquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:28 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[ afbeelding ]
Alberto checkte de park bij Romy...
Het beste wat ik rond dit tijdstip kon maken
ouwe baas alberto..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:28 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[ afbeelding ]
Het beste wat ik rond dit tijdstip kon maken
waar maak je die animatie mee trouwens?![]()
Nou zeg, zo vies is ze niet. Gezond lijf hoor, niks mis mee. Ik teken ervoor.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!![]()
Godverdomme.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:28 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[ afbeelding ]
Het beste wat ik rond dit tijdstip kon maken![]()
![]()
![]()
Veel meer kon ik er ook niet van maken rond dit tijdstip
Edit: GIF loopt maar 1x, dus klik erop om opnieuw te laten spelen..![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 04:07 schreef gamezz het volgende:
[ afbeelding ]
Veel meer kon ik er ook niet van maken rond dit tijdstip
Edit: GIF loopt maar 1x, dus klik erop om opnieuw te laten spelen..![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je vergeet http://www.meatspin.com/Brinky, de nieuwe BMW![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:28 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[ afbeelding ]
Het beste wat ik rond dit tijdstip kon maken![]()
![]()
Geniaal
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y![]()
Onze fotografenvriende zien in ieder geval een gepeperde rekening tegemoet:
Server uptime: 7 hours 55 minutes 37 seconds
Total accesses: 2296744 - Total Traffic: 90.6 GB
90 gb traffic in 8 uurtjes =D![]()
![]()
Maar ik denk dat de pikante fotos achter het wachtwoord de foto's zijn die ik had gepost op pagina 7.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: