quote:
Er gebeurt idd steeds minder in de serie, het wordt steeds saaier...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:14 schreef Marie30 het volgende:
Ik moet steeds harder kosten van de hele reeks en de karakters. Zie ik net Pauw & Witteman, sterretje met zijn rugzak gezwets om zijn lelijke tatouages te vergoelijken.![]()
Aflevering 1 en 2 vond ik het nog leuk, nu heb ik er een grondige afkeer van. Nog iemand?
Alleen Barbie & Matsoe zijn nog enigszins uitstaanbaar.
En die stomme Roos/Kelly trekt hier op die marginale amateur hoerenfoto's nog altijd dezelfde arrogante kop.
Je bent een baasquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:28 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[ afbeelding ]
Alberto checkte de park bij Romy...
Het beste wat ik rond dit tijdstip kon maken
ouwe baas alberto..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:28 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:28 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 04:07 schreef gamezz het volgende:
[ afbeelding ]
Veel meer kon ik er ook niet van maken rond dit tijdstip
Edit: GIF loopt maar 1x, dus klik erop om opnieuw te laten spelen..
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
three guys one hammer + 2 girls one cup + Russian Girl With Dog + Burning Man Headless trauma's komen omhoog![]()
KUN JIJ JEZELF BEDWINGEN OM EROP TE KLIKKEN?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je vergeet http://www.meatspin.com/Brinky, de nieuwe BMW
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:28 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |