toch deed ik het, gvdquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het feit dat je geen plaatje post is al genoeg om er niet op te klikken
Ik klikte:(quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik kon m'n nieuwsgierigheid weer niet bedwingen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jezelf haat jou ook hoor, dus dat is niet ergquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:51 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik kon m'n nieuwsgierigheid weer niet bedwingen.
Ik haat mezelf.
Dan is het in ieder geval wederzijds, dat scheelt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jezelf haat jou ook hoor, dus dat is niet erg
We gaan uit van het standpunt 'veel erger dan dit kan het niet worden..'quote:
three guys one hammer + 2 girls one cup + Russian Girl With Dog + Burning Man Headless trauma's komen omhoogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Terechte klachtquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
three guys one hammer + 2 girls one cup + Russian Girl With Dog + Burning Man Headless trauma's komen omhoog![]()
KUN JIJ JEZELF BEDWINGEN OM EROP TE KLIKKEN?
Hou op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
[..]
three guys one hammer + 2 girls one cup + Russian Girl With Dog + Burning Man Headless trauma's komen omhoog![]()
4 girls fingerpaintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's wat anders dan meteen met de billen bloot in erg 'charmante' poses staan voor één of andere flutfotograaf.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:53 schreef DjinN het volgende:
mijn god zeg wat een kneuzen hier...ik wil wel eens weten hoe jullie vriendinnen eruit zienEn of jullie ook meteen gaan lopen janken en aanstellen als ze iets steviger is of cellulitis heeft...
[..]
Dwaas, op de Fok mobiele site worden spoilers niet verborgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een linkje klikken is je eigen keuze
#26 || Luciano da Silva
[..]
Tyfus hey ik zit op mobiel; spoilers worden automatisch geopendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA
spijt me manquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:56 schreef Wuhahaha het volgende:
[..]
Tyfus hey ik zit op mobiel; spoilers worden automatisch geopend
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:56 schreef Wuhahaha het volgende:
[..]
Same herequote:Op maandag 18 oktober 2010 23:56 schreef Wuhahaha het volgende:
[..]
ja de fotos zijn niet charmant, maar om nou te zeggen dat ze er smerig uitziet, of meteen met reacties als GATVERDAMME :R :R etc te komen...beetje kinderachtig imho.. Ik denk dat 90% van de personen uit dit topic bestaat uit mannen die hun vriendin meteen dumpen als ze een grammetje aankomt, of als ze kleine tieten heeft..hoe kortzichtig kan je zijn...quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:55 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Da's wat anders dan meteen met de billen bloot in erg 'charmante' poses staan voor één of andere flutfotograaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |