inderdaad, double fail dus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Topless wel, checked niet.
Het ging over de OP, niet de TT.
Vond ik juist van wel (tot ik deze foto's zag) vol geplamuurde goudvisquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat hoort erbij.![]()
Maar ze heeft geen lelijk gezicht hoor.
Ga heen, toch nep man..quote:
Hmm, ben anders gewend haha.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat hoort erbij.![]()
Maar ze heeft geen lelijk gezicht hoor.
Viel niks te verduidelijkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wilde het alleen even verduidelijken.
ik toch stiekem wel, maar dan wel naar d'r gezicht blijven kijkenquote:
Mwaah ben ik niet met je eens.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:43 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Vond ik juist van wel (tot ik deze foto's zag) vol geplamuurde goudvis
Rot Lichaam Ontiegelijk Prachtige Kopquote:
Snipertjequote:
Oh god.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:44 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Hmm, ben anders gewend haha.
Maar die gast heeft wel patent op het fotograferen van lelijke vrouwen:
http://www.foto-edyo.nl/Model_Vlinder.htm
Liever een 'iets mindere' dame dan iemand die vol geplamuurd isquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Mwaah ben ik niet met je eens.
Omdat Roos helemaal geen Roos heet, check GS.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
just wondering, maar waarom hebben 3 van de foto's Romy in de naam als geen van de 4 ohohchersodames Romy heet?
ah, helder. had me nog niet helemaal ingelezenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:47 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Omdat Roos helemaal geen Roos heet, check GS.
ditquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:45 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh god.
En bedankt.
Waarom klikte ik.
het feit dat je geen plaatje post is al genoeg om er niet op te klikkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:46 schreef joppie_saus het volgende:
Nog een pareltje:
http://www.foto-edyo.nl/Claudia.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |