We worden door fotograaf in de gaten gehouden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er moet toch iemand het wachtwoord zien te bemachtigen?
Willen we meer zien dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er moet toch iemand het wachtwoord zien te bemachtigen?
Is er al een painttopic?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:38 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
We worden door fotograaf in de gaten gehouden.
Wat is het wachtwoordquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:49 schreef Snaavel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is het wachtwoord![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:53 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ah ik zie dat je het hebt ge-edit nadat ik het wachtwoord overnam, ik snap het ook wel, niet iedereen hoeft dit heilige wachtwoord te wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
niks mis meequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:49 schreef Rectum het volgende:
Naja, alles beter dan Marieke zullen we maar zeggen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is het wachtwoord![]()
toch welquote:
Nu in het Nederlands?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:11 schreef Thomass het volgende:
Goed bezig jongens:
205 requests/sec - 8.5 MB/second - 42.4 kB/request
http://foto-edyo.nl/server-status
ik kijk toch anders naar zo'n vrouwquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:11 schreef Thomass het volgende:
Goed bezig jongens:
Half nederland zit die foto's te bekijken.quote:
Ah, m'n eerste topic dat voorbij pagina 1 komt, ik ben er trots opquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:14 schreef PP. het volgende:
[..]
Half nederland zit die foto's te bekijken.
Proficiatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:16 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ah, m'n eerste topic dat voorbij pagina 1 komt, ik ben er trots op
Snel opslaan die zooi voor het geval ze offline worden gehaald.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:11 schreef Thomass het volgende:
Goed bezig jongens:
Jokertje lijkt me serieus een toffe gast.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:14 schreef Marie30 het volgende:
Ik moet steeds harder kosten van de hele reeks en de karakters. Zie ik net Pauw & Witteman, sterretje met zijn rugzak gezwets om zijn lelijke tatouages te vergoelijken.![]()
Aflevering 1 en 2 vond ik het nog leuk, nu heb ik er een grondige afkeer van. Nog iemand?
Alleen Barbie & Matsoe zijn nog enigszins uitstaanbaar.
En die stomme Roos/Kelly trekt hier op die marginale amateur hoerenfoto's nog altijd dezelfde arrogante kop.
quote:
Mooie symmetrie!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:49 schreef Rectum het volgende:
Naja, alles beter dan Marieke zullen we maar zeggen.
[ afbeelding ]
Is geen slechte gast maar ik ben al volledig op hem uitgekeken. Komt altijd hetzelfde uit: 'ja leuk toch... ja lekker toch...'quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jokertje lijkt me serieus een toffe gast.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:20 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk over de bek die ze trekt
nomnomnomquote:
dacht ik ook alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:31 schreef Snaavel het volgende:
Zelfs ik zou nog betere foto's kunnen maken.. Godver. Dan heb je een Canon D350 en dan nog maak je zo'n kut foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |