Nee in een forum stopte iemand een linkje en ik klikte eropquote:
TS wil ook een fototoestel kopen en online typelessen volgen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:54 schreef Susteren het volgende:
Het begint een hype te worden:
Baukje: wie op xbox live?
Vera: wie buiten?
Merel: wie naar kermis?
etc. etc.
[ afbeelding ]
Vraag het gewoon aan iemand in een gesprek zonder dat iedereen je 3 x moet zien aan en afmelden!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:56 schreef 9611Niels het volgende:
HAHA IK WEET TS' IP ADRES EN MIJN OOM WERKT BIJ DE POLITIE DUS STRAKS EVEN ACHTERHALEN EN PIZZA'S BESTELLEN![]()
![]()
![]()
Nu je het zegt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:54 schreef Susteren het volgende:
Het begint een hype te worden:
Baukje: wie op xbox live?
Vera: wie buiten?
Merel: wie naar kermis?
etc. etc.
[ afbeelding ]
Vraag het gewoon aan iemand in een gesprek zonder dat iedereen je 3 x moet zien aan en afmelden!!!![]()
![]()
Dude, please stop..quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:56 schreef 9611Niels het volgende:
HAHA IK WEET TS' IP ADRES EN MIJN OOM WERKT BIJ DE POLITIE DUS STRAKS EVEN ACHTERHALEN EN PIZZA'S BESTELLEN![]()
![]()
![]()
Ik heb daar zo'n hekel aan hè, dat 'het begint een hype te worden' of 'tegenwoordig zie je het steeds vaker' als dat gewoon onterecht isquote:
Wat heeft jouw oom daar mee te maken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:56 schreef 9611Niels het volgende:
![]()
![]()
jouquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:58 schreef Starm het volgende:
[..]
Wat heeft jou oom daar mee te maken?
Die is van de polies.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n hekel aan hè, dat 'het begint een hype te worden' of 'tegenwoordig zie je het steeds vaker' als dat gewoon onterecht is. Zo oud als de weg naar Methusalem, dus niks hype. Zo.
Ze zat bij me in de klas vorig jaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:58 schreef Stefka het volgende:
Oplossing: minder breezersletjes op msn hebben.
hij negeert me en dat terwijl zijn vorige topic van hem nog wel zon groot succes was omdat ik daar ook bij was: Wildersboysquote:
Wat een flauwe en matige uitlegquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:56 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee in een forum stopte iemand een linkje en ik klikte erop
Ik weet het ik was er ook gezellig bijquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:01 schreef 045represent het volgende:
[..]
hij negeert me en dat terwijl zijn vorige topic van hem nog wel zon groot succes was omdat ik daar ook bij was: Wildersboys
conjoquote:
Das toch dezelfde?quote:
Nee ze schrijft iets andersquote:
ja zijn naam was minco, 13 jaar, vwo 2, geinteresseerd in politiek, en als er interesse is wil ik nog wel ff doorgaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:09 schreef Starm het volgende:
Verkapt kijk Minco ( dat was toch zijn naam ) google chrome hebben
ohh wat ben je toch gemeen dat WAS zijn allerbeste vriendquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:12 schreef PoepProducer het volgende:
TS zit gefrustreerd screenshots te maken, maar hij durft niets te zeggen tegen Vera, omdat ze stiekem veel te populair is. Vandaar dat hij hier komt klagen. Susteren, ken je me nog? Ik heb die blauwe bal van je lek gestoken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent 13 en doet VWO 2, jij hebt duidelijk een taalcursus nodig!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:56 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee in een forum stopte iemand een linkje en ik klikte erop
hij doet alleen winkelen met zn negerts jeweetzellufffffquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:13 schreef Michhas het volgende:
Susteren oude homeboy van me, moet jij niet op straat rollen met je negers in plaats van hier te posten?
verkapte kijk mij bezig zijn met fotografie terwijl ik pas 13 jaar ben postquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:13 schreef Susteren het volgende:
Nog een keer![]()
nu ga ik er wat van zegge![]()
[ afbeelding ]
Aight aight, dat is ook cool.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:13 schreef 045represent het volgende:
[..]
hij doet alleen winkelen met zn negerts jeweetzellufffff
Neequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef 045represent het volgende:
[..]
verkapte kijk mij bezig zijn met fotografie terwijl ik pas 13 jaar ben post
Gewoon printscreentje, knippen plakken, alles.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee?
Ik zocht wat op maar toen kwam het weer dus snel printscreen
love voor zijn blauwe bal heeft hij zekerquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aight aight, dat is ook cool.
Ts rolt zoals TS rolt, nuthing but love
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:12 schreef 045represent het volgende:
[..]
ohh wat ben je toch gemeen dat WAS zijn allerbeste vriend![]()
Jij bent ook wel mijn held hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Susteren, ga je ze aanspreken ja? Gij kent het oude gezegde, PICS OR IT DIDNT HAPPEN
![]()
![]()
ja susteren als ik jou was zou ik er ook echt wat van zeggen dit kan echt niet in nederland!!!111!eizn1!!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:17 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Jij bent ook wel mijn held hoor! Susteren, ga je ze aanspreken ja? Gij kent het oude gezegde, PICS OR IT DIDNT HAPPEN
![]()
Hahaha TS faalt hahahahahaquote:
die volgende stap zal ergens rond 2025 liggen, je weet tog, autistisch nerdje....quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:20 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Hahaha TS faalt hahahahaha! Kom op joh, zijn je ballen al ingedaald? Je durft niet eens iets te zeggen knul. Zeg dan iets van "En nou opgekankert met je aanmelden of ik pomp je kleine mondje vol met liters lauw zaad, crackslet". Zomaar een suggestie. Maar je praat al tegen meisjes op MSN, er zit vooruitgang in. Nu nog overstappen naar de echte wereld
Nu weten we dat het wel zo is Minco. Vuile leugenaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:21 schreef 045represent het volgende:
SUSTEREN JE HEBT TEGEN ONS GELOGEN!!!! TOEN WIJ VROEGEN OF JE MINCO HEETTE ZEI JE NEE!!!!!!!1111!!!einz!!!1!11111111!!!!!!uno!!!1!!!!!1111een!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan? Beetje lebberen, beetje likken enzo?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik zie/praat met haar iedere dag![]()
En af en toe ook afspreken
Nu ben ik wel onder de indruk. Ze toont ook echt belangstelling in je. TS zit nog steeds in zijn eigen wereld. Af en toe vind ik het toch wel een beetje sneu, misschien ga ik zelfs geld geven voor geestelijk gehandicapten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik zie/praat met haar iedere dag![]()
En af en toe ook afspreken
WAT EEN DOMME VRAAG!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
En dan? Beetje lebberen, beetje likken enzo?
Neequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
En dan? Beetje lebberen, beetje likken enzo?
Block, deletequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:24 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee![]()
Sommige doen ook zonder bericht 10 x aan en afmelden![]()
![]()
Haal dan ook die achternaam weg, downie.quote:
PMquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:26 schreef 045represent het volgende:
TS ik heb je dushi al gevonden op hyves. kusjes van mij
je hebt PMquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:27 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
PM. Die gaat een leuk berichtje van mij krijgen hihihi
Gedaanquote:
hey vriend lees jij nooit je email?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:29 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gedaan![]()
Die met dat streepje, normaal block k nie maar speciaal voor jou![]()
[ afbeelding ]
Verkapt kijk-hoeveel-mensen-ik-online-heb-en-ik-verwijder-mijn-mails-nooit postquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:29 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gedaan![]()
Die met dat streepje, normaal block k nie maar speciaal voor jou![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:31 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Verkapt kijk-hoeveel-mensen-ik-online-heb-en-ik-verwijder-mijn-mails-nooit post
hij wil zichzelf aanpraten dat hij geen autist is door zoveel mogelijk mensen toe te voegen op msn en zichzelf mailtjes te sturen maar deze nooit te openenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:31 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Verkapt kijk-hoeveel-mensen-ik-online-heb-en-ik-verwijder-mijn-mails-nooit post
HAHAHAHAHAHA!!111!!!!EINZZZ!!!!ZWEI!!!!!11!!DRE!!!111!!111!!!!!VIER!111111111!!!!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
En nu ben je nog autistischer HAHAHA !!!EINZ11!!!!!1!1!!!
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef 045represent het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA!!111!!!!EINZZZ!!!!ZWEI!!!!!11!!DRE!!!111!!111!!!!!VIER!111111111!!!!!![]()
![]()
![]()
EIN ZWEI POLIZEI DREI VIER BRIGADIER!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1:57![]()
Doe dan de oplader erin gekkiequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:36 schreef Susteren het volgende:
mn accu is bijna op![]()
Bron:
[ afbeelding ]
Maak dadelijk als bewijs ook wel screen van mail
Erin, bron en tevens mail:quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:37 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Doe dan de oplader erin gekkie
Jeff89, kijk voor de gezelligheid is even in TS zijn vorige topicsquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:39 schreef Jeff89 het volgende:
Vaag verschjinsel inderdaad..
Waarom niet gewoon mensen bellen om te vragen of ze naar de kermis willen oid? Op deze manier loop je het risico dat er kansloze fokkers als TS meegaan!
Fokkers op msn hebbenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:41 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Jeff89, kijk voor de gezelligheid is even in TS zijn vorige topics. Nu ga ik mijn eigen aan en afmelden: WIE GAAT MEE SUSTEREN BASHEN
![]()
???
Jeff89 we bedoelen dit topic: Wildersboysquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:41 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Jeff89, kijk voor de gezelligheid is even in TS zijn vorige topics. Nu ga ik mijn eigen aan en afmelden: WIE GAAT MEE SUSTEREN BASHEN
![]()
???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |