Nee in een forum stopte iemand een linkje en ik klikte eropquote:
TS wil ook een fototoestel kopen en online typelessen volgen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:54 schreef Susteren het volgende:
Het begint een hype te worden:
Baukje: wie op xbox live?
Vera: wie buiten?
Merel: wie naar kermis?
etc. etc.
[ afbeelding ]
Vraag het gewoon aan iemand in een gesprek zonder dat iedereen je 3 x moet zien aan en afmelden!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:56 schreef 9611Niels het volgende:
HAHA IK WEET TS' IP ADRES EN MIJN OOM WERKT BIJ DE POLITIE DUS STRAKS EVEN ACHTERHALEN EN PIZZA'S BESTELLEN![]()
![]()
![]()
Nu je het zegt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:54 schreef Susteren het volgende:
Het begint een hype te worden:
Baukje: wie op xbox live?
Vera: wie buiten?
Merel: wie naar kermis?
etc. etc.
[ afbeelding ]
Vraag het gewoon aan iemand in een gesprek zonder dat iedereen je 3 x moet zien aan en afmelden!!!![]()
![]()
Dude, please stop..quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:56 schreef 9611Niels het volgende:
HAHA IK WEET TS' IP ADRES EN MIJN OOM WERKT BIJ DE POLITIE DUS STRAKS EVEN ACHTERHALEN EN PIZZA'S BESTELLEN![]()
![]()
![]()
Ik heb daar zo'n hekel aan hè, dat 'het begint een hype te worden' of 'tegenwoordig zie je het steeds vaker' als dat gewoon onterecht isquote:
Wat heeft jouw oom daar mee te maken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:56 schreef 9611Niels het volgende:
![]()
![]()
jouquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:58 schreef Starm het volgende:
[..]
Wat heeft jou oom daar mee te maken?
Die is van de polies.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n hekel aan hè, dat 'het begint een hype te worden' of 'tegenwoordig zie je het steeds vaker' als dat gewoon onterecht is. Zo oud als de weg naar Methusalem, dus niks hype. Zo.
Ze zat bij me in de klas vorig jaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:58 schreef Stefka het volgende:
Oplossing: minder breezersletjes op msn hebben.
hij negeert me en dat terwijl zijn vorige topic van hem nog wel zon groot succes was omdat ik daar ook bij was: Wildersboysquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |