Jezus wat een mongolen zijn dat toch

.
De meest tenenkrommende reacties onder nieuwsberichten....Heb het eens doorgelezen (90% van die pauperhazen (pvv stemmers) zitten op De Telegraaf), ik moest gewoon lachen, zo dom en kortzichtig zijn sommige reacties op PVV/PvdA "nieuws" berichten.
Ja, ik ben 13 en ik weet niet alles, maar je hoeft niet volwassen te zijn om te zien dat ons land niet door moslims (nee ik ben nederlands, geen moslim) maar door zon MBO faalhazen word verpauperd.
En waar ik me ook over verbaas is de CDA. Ze hebben al zoveel kiezers verloren, maar omdat ze (lees Verhagen en zijn kornuiten die ook met PVV willen samengaan) zo graag een kabinet willen vormen, nemen ze die 30% verloren kiezers die niet willen dat PVV gedoogsteun geeft, maar voor lief (dus CDA is ook nog eens 10-30% van hun stemmers kwijt die zich niet serieus voelen worden genomen).
En al die PVV'ers maar roepen: "Nee maar moslims verpauperen nederland, die linkse homo's met hun theegedrink en multi-culti gedoe"

.
Maarja, aangezien elke stem die naar de PVV gaat toch een verloren stem is aan een kansloze partij die toch nooit serieus zal worden genomen zal ik me er maar niet te veel in verdiepen

.
BTW: correct me if i'm wrong
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op
donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')