abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82970650
Ik denk dat Wilders maar moet gaan bezuinigen op onderwijs. Dan groeit zijn electoraat alleen maar.
pi_82972988
quote:
Ronaldo

nou kan die ruute van in de shit zakken maar zo dom zal hij niet zijn.als hij al met de pvda in zee moet dan met het cda erbij.anders kan hij netzo goed het formeren gelijk overgeven aan de pvda zou ik op zich niets optegen hebben.nieuwe verkiezingen zou een beter alternatief zijn.dan komt er misschien duidelijkheid waar het nu totaal aan ontbreekt. en wat ik al helemaal niet snap dat grl en d66 zich links durven noemen mij een raadsel als je hun programma echt leest halen ze de vvd rechts in.
-
pi_82973303
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 07:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Laten wij hier een willekeurige video met het woord ''marrokaan'' in de titel nemen en de laatst nieuwe reacties eens posten.

de eerste zin in het filmpje dacht ik meteen aan
HEEY! hier met die bal jonguh!
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83005592
Naar aanleiding van dit bericht op de FP: Derksen: NOS verspilt belastinggeld
quote:
jaja daarom maar een plublieke omroep net als in engeland een bbc op hoepelen met al die omroepen 300.ooo euro verdiennen als dircteuren 2x balke end norm
Alsof de BBC niet draait op belastinggeld.
pi_83112703
Naar aanleiding van Wilders over Jordanië/Palestina op de FP
quote:
Hahahhaha, meneer Wilders u bent idd zo dom zoals u eruit ziet, maar zoooooo dom had ik nou ook weer niet verwacht !!

Wilders is namens het Zionistische Israel in ONZE Kamer. De aap komt steeds verder uit de mauw !!! Geen Joodse invloeden in ons land !! Wij schieten geen onschuldige kinderen en ouderen dood voor wat zand en stenen.

Deze opmerking is DE opmerking van 2010/2011 !! Dat heeft u in ieder geval gewonnen meneer Wilders ......

TIP AAN WILDERS: Hou op met films kijken !! En als je toch filmpjes wil kijken gaarne realiteit en fictie uit elkaar houde.... ik weet, ik weet, het is veel informatie in een keer maar dan lees je het maar n paar keer !!!
Ook dat met 'U' aanspreken de hele tijd en dan halverwege overgaan op 'je'
Ga weg
  maandag 21 juni 2010 @ 20:22:47 #81
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_83115055
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:12 schreef Krantenman het volgende:
Naar aanleiding van dit bericht op de FP: Derksen: NOS verspilt belastinggeld
[..]

Alsof de BBC niet draait op belastinggeld.
Inderdaad, presentatoren als Jonathan Ross verdienen een paar miljoen per jaar.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
  maandag 21 juni 2010 @ 22:21:12 #82
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_83122314
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:22 schreef DrDurden het volgende:

[..]

Inderdaad, presentatoren als Jonathan Ross verdienen een paar miljoen per jaar.
hij is ook een baas
吴 曼 迪
  maandag 21 juni 2010 @ 23:14:02 #83
272171 chewbacca_maatschappij
's gewoon goeien handel
pi_83125199
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 08:49 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Is een typo, dat moet PWC zijn. Medewerkers van PriceWaterhouseCoopers moeten hun youtube berichten ondertekenen op die manier.
boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:49:43 #84
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_83136860
Bij een bericht over M. Night Shyamalan:
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:47 schreef Failcollione het volgende:
Kerel nooit gezien, zou niet weten wie hij is in hier bovenstaande films
Ok stelletje hokboeren
  zaterdag 26 juni 2010 @ 15:56:30 #85
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_83327582
http://www.telegraaf.nl/b(...)k_informateur__.html

Zomaar een greep:
quote:
Ik vind het toch echt belachelijk dat er helemaal niet word gesproken over de pvv! Deze partij heeft zoveel gewonnen en er word over gesproken of ze er helemaal niet zijn! Ik vraag me toch werkelijk af waarom we naar de stembus moesten, immers word er toch gedaan wat de mensen NIET willen. Echt een hele slechte zaak!!!
geen fan, van cohen | 14:04 | 26.06.10
quote:
het is zo simpel de konegin moet doen wat het volk wil opdracht vvd de grootste pvv de meeste zetels er bij dwingen samen te regeren met cda en ieder die in deze combinatie dwars ligt meteen de sociale dienst in schoppen wil je nederland weer bewoon baar maken ook zij moet zien dat we het alleen reden met een flinke ruk naar rechts anders hebben we het koningshuis ook niet meer nodig
joop, velp | 14:07 | 26.06.10
quote:
dhr.Tjeenk Willink is van de PVDA geweest.ik heb rechts gestemd en ben erg BOOS dat we waarschijnlijk de LINKSE kant opgaan.en veel kiezers hebben op RECHTS gestemd maar opnieuw luistert niemand naar het volk.
wobbie, alkmaar | 14:38 | 26.06.10
Het domrechtse voetvolk dat denkt dat de wereld om hen draait.
quote:
dit wordt weer de ondergang van ons holland want een rooie infomateur betekent dat we weer gewoon verder gaan met het afbreken van onze indentiteit een advies koop vast aandelen in de thee branche
peter een echte hollander, heilooo | 14:13 | 26.06.10
De theehandel, had de VOC daar ooit niet eens een groot aandeel in? Zou peter, een echte(!) Hollander, dan niet zielsgelukkig moeten zijn met Cohen, de man die de VOC nieuw leven doet inblazen?
quote:
Waar gaat het hier over ,wie heeft hier de macht moet men zich toch eens ernstig beginnen af te vragen ,het kan toch niet zo zijn dat een hele Natie moet buigen voor een Elite die zich de zakken vult over de rug van hier zogenaamde koelie's.Van mij kunnen ze het heen en weer krijgen,ze doen toch waar ze zin in hebben ,dan ga ik dat bij deze ook doen.
L, Eindhoven | 14:43 | 26.06.10
Hoge-Heren-in-Den-Haag reactie.

http://www.telegraaf.nl/b(...)houden__.html?p=23,2
quote:
tjonge jonge jonge wat een reacties van het links schorum weer hier. dus met andere woorden als ik mijn auto moet wassen en ik sta met een hoge druk reiniger in mijn hand dan wordt mijn buurman bedreigd ?hij laat 3 honden in mijn tuin a schijten en bij de andere buren ook?de stront ligt voor de voordeur toen ik met de ogedrukspuit in mijn hand daar wat van zei ,voelde hij zich bedreigd?toen maar met mijn handen gedaan .en zo moet ook al het links tuig bestraft worden,die denken dat zij alles mogen bahhhhhh brrrrrrrr
Bertus [gloeiende hekel aan links], Zaandam | 14:07 | 26.06.10
.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:01:38 #86
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_83327695
http://www.ad.nl/ad/nl/25(...)rdon-sanitaire.dhtml
quote:
DN15
En weer worden we verkocht aan `LINKS`. Ik heb PVV gestemd en `we` werden de tweede partij, en nu worden we weggezet als een stelletje debielen. De Politiek is gewoon een dictatuur en het koningshuis staat aan het hoofd van deze criminele groep. Het word tijd voor een volksopstand, dat doen ze in de andere dictaturen ook. Wij worden als achterlijke op een ver doodlopend spoor gezet.
quote:
Olifami
CDA, PVDA zijn de grote verliezers in de verkiezingen, zij zijn ook schuld dat deze verkiezingen er zijn. Vanwege het wanbeleid dat zij de laatste jaren gevoerd hebben. Het volk kiest duidelijk voor veranderingen. De VVD is de grootste en de PVV is de grootste winnaar, het is dus onmogelijk dat deze partijen niet gaan mee regeren. Of is er in Nederland geen democratie meer, maar meer een mafia beleid, en de twee grootste zijn de pvda en cda.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:44:07 #87
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_83328743
Ik vraag me af waar die mensen waren toen een paar jaar geleden de SP als 'winnaar' uit de verkiezingen kwam.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_83328761

Echt. Om te huilen.
quote:
waar is het stemmen nog goed voor,we worden toch bezodemietterd.al heb je de meeste stemmen je word gewoon opzij gezet.
pi_83328810
Je zou toch denken dat die lui echt een keer door het lint gaan. Je zou toch bijna niet meer links durven stemmen als je zulke primaten als buren hebt, ben je je leven niet zeker
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:52:30 #90
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_83328956
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:46 schreef Mystikvm het volgende:
Je zou toch denken dat die lui echt een keer door het lint gaan. Je zou toch bijna niet meer links durven stemmen als je zulke primaten als buren hebt, ben je je leven niet zeker
Het is gewoon territoriaal gedrag. De volkse brulapen zijn bang dat de bontkraagbaviaantjes hun straten komen overnemen dus moeten er digitale feromonen afgegeven worden om het eigen territorium af te bakenen.
pi_83329148
Nog meer parels... hier er 1 van.
quote:
Wilders, ik zeg je: dit is al de zoveelste keer dat dit in Nederland plaatsvind. Op die manier werd Pim Fortuijn ook op een gruwelijke wijze uitgeschakeld. Als je maar buigt, dan is alles goed. Als je Nederland maar omtovert tot een minder vrije westen. Ooit zal Nederland en Europa geen vrijheid meer kennen. Beetje bij beetje wordt onze vrijheid ontnomen door een nieuw groot groeiende religie. Nu denken we te makkelijk, straks kunnen we niet meer terug, alles de schuld van Links en de verkeerde keuze kiezers!
Want de CDA/PvdA hebben Pim vermoord en de LPF van binnenuiit om zeep geholpen?

Eigenlijk moet ik mijn energie niet aan dat hersendood volk besteden..
Ik ga wel bier drinken ofzo
pi_83329363
Dit topic
When you call my heart stops beating
And when you're gone it won't stop bleeding
I can wait, I can wait
I can wait forever
pi_83329491
Is het je al eens opgevallen dat al die 'rechtse' mensen alleen maar boos op alles zijn?
Ga weg
pi_83329540
Ik voel een reeks aan komen.
pi_83329604
Hier zitten ook pareltjes tussen... http://weblogs.nos.nl/bin(...)vv-stemmer-beledigd/

Eén van de eerste:
quote:
#
Rick zegt: 25-06-10 om 18:49

dit is is te schandalig voor woorden ik heb 9 juni gestemd op geert wilders en ging er toen vanuit dat hij zou gaan mee regeren!wat dus nu waarschijnlijk niet gaat gebeuren dus ja ik ben zeer beledigd want mijn stem valt als het waren in het water omdat uri rozhenthal of hoe die knakker ook mag heten een coalitie met vvd en pvv niet ziet zitten DIT LAND GAAT ZEKER NAAR DE KL*TE als pvda of die andere linkse partijen weer terug komen
Are you pondering what I'm pondering?
pi_83331184
Maaaar gelukkig zijn er ook nog mensen met humor!
quote:
#
Henk Ingrid zegt: 25-06-10 om 18:58

Ik ben te stom om te kunnen bedenken of het terecht is. Als Wilders beledigd is, ben ik het ook!
  zaterdag 26 juni 2010 @ 18:12:21 #97
308481 Ketchupknul
Harder dan karton.
pi_83331465
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 02:18 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Heldere geest, die Maja.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 18:29:33 #98
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_83331977
Onterget klagt, ik heb mij erg vermaakt met dit topic.
Erudite.
pi_83332237
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 @ 18:36 schreef dubbelb het volgende:
Laten ze beatrix maar uit de weg ruimen,net zoals ze bij pim fortuyn gedaan hebben.
Ga weg
  zaterdag 26 juni 2010 @ 18:44:49 #100
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_83332373
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:44 schreef Rengaw het volgende:

Echt. Om te huilen.
[..]

bezodemietterd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties