abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83347610
http://www.telegraaf.nl/b(...)atisch__.html?p=15,2
quote:
wat is dit tog een zielige vertoning dat wilders niet is uit genodigt door de koningin , maar dat is bij haar in de oren gefluiterd , nu begin ik te snappen dat ze helemaal niks te vertellenheeft, over de formatie , maar door de linkse zooi ja en amen moet knikken, maar geert jou tijd komt nog wel,meschien vlugger dan je denkt. de mensen zijn niet gek al word dat gezegt.
pi_83347624
Mensen die te dom zijn om te poepen.
Echt.
pi_83348194
TS leest reacties op Nu.nl
pi_83350555
goed topic

pi_83351001
quote:
Op zondag 27 juni 2010 02:15 schreef Perkins het volgende:
Mensen die te dom zijn om te poepen.
Sommige zijn nog net slim genoeg om van brood poep te maken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_83351064
Reacties onder nieuwsberichten
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_83360929
Het is weer zo ver: [upd] Drie doden bij helikoptercrash Rotterdam
quote:
Ik gok dat er vier gewonen zijn en dat er twee mensen nog gereanimeerd worden.
quote:
Gereanimeerden kunnen ook heel gewone mensen zijn, hoor.
quote:
Waarom moet er bij een wielerwedstrijd dan ook een heli ???
Overdreven gedoe, sorry geen medelijden.
quote:
jij bent vast ,n alochtoontje,,
quote:
jij moet onder zo,n geel ding komen te leggen ,,n tram,,,
quote:
hersenloze pest pokke lijer..
  zondag 27 juni 2010 @ 16:14:51 #108
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_83361051
quote:
Gereanimeerden kunnen ook heel gewone mensen zijn, hoor.
Dat vind ik ook.
Dit, dus.
pi_83361123
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat vind ik ook.

Dat was juist een geniale reactie
  zondag 27 juni 2010 @ 16:18:15 #110
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_83361185
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:16 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dat was juist een geniale reactie
Dat begrijp ik toch óóóók wel Je verpest het.
Dit, dus.
  zondag 27 juni 2010 @ 16:34:29 #111
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_83361953
quote:
[upd] Drie doden bij helikoptercrash Rotterdam
Waarom moet er bij een wielerwedstrijd dan ook een heli ???
Overdreven gedoe, sorry geen medelijden
Mooi staaltje blaming the victim weer.

Een helikopter bij een wielerwedstrijd! De schande! Die lui verdienen het ook driedubbel en dwars om hun kinderen niet op te zien groeien!
  zondag 27 juni 2010 @ 19:27:43 #112
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_83368928
http://www.elsevier.nl/we(...)en-antisemitisme.htm

Leest ende huivert:
quote:
Ons nationale lokjood Cohen kan moeilijk iets doen tegen het groeiende antisemitisme, hij heeft met zijn club de PVDA per slot van rekening er meer dan enthousiast voor gezorgd dat de veroorzakers van voornoemde ellende massaal ons land binnen mochten.
quote:
VVD let toch goed op met die gefrusteerde jood het is een veraader ga hier niet mee in zee .jullie denken toch wel na om ons nederlanders aan die judas van een Cohen uit te leveren. als Wilders wat over de marokanen zegt is hij staatsgevaarlijk. wat denken jullie dat Cohen is STAATS GEVAARLIJK
quote:
Tijdens de Tweede Wereldoorlog was het duo ‘Asscher en Cohen’ van de Joodse Raad berucht om zijn kruiperige gedienstige houding tegenover de Duitse bezetter. ‘Geen verzet is verzet’ was hun Credo. Zij deden hun uiterste best de Joden op de treinen naar Westerbork te krijgen. Vooral als het ging om arme Joden!. Amsterdam anno 2010 kent een nieuwe duo ‘Asscher en Cohen’ die gedraagt zich tegenover Joden exact op dezelfde wijze als hun voorgangers. Ze leveren de Joden aan de toekomstige bezetter van Nederland. Wat een toeval hé? Ik begin stellig in de leer van de reïncarnatie te geloven!.
quote:
De informateur krijgt van mij een brief dat dhr. Job Cohen nooit een ministersfunctie MAG krijgen - want hij is een verrader zowel voor Joden/Christenen/homo’s/zigeuners, hij heeft een dubbele agenda en is een islamvriendje van de imam. Weg met die man en weg uit dit land, Marokko is zijn land en in NL is hij niet meer gewenst. Het is een achterbaks mannetje wat heult met moslims em in het geniep Hollanders verraadt. Openbaarministerie - neem hier kenmnis van en laat mij weten wat voor rotsmoes u heeft hoe competent Job is.
quote:
Hij is/ was een soort collaboraeur, hij liet zijn eigen ras in de steek. Stemmen tellen meer als geweten. Hij wil minister-president worden wat een ramp.
quote:
Job Cohen, daar hoef je niets van te verwachten. Vast en zeker vindt hij het jammer dat hij zelf jood is, hij was liever als moslim geboren. En nu doet hij er alles aan om bij die club zich te kunnen aansluiten. Het land zit vol met dergelijke verraders van het eigen volk.
quote:
Deed cohen niets TEGEN jodenhaat??.Natuurlijk niet,hij deed er juist alles aan om jodenhaat aan te wakkeren!. Wordt eens wakker mensen.
quote:
Hij kon/kan er ook niets tegen doen. De man heeft een mentale ruggegraat van een slecht soort ontbijtkoek. Het joodse volk brengt geniën voort en dit soort mislukkelingen, die zich door een meerderwaardigheidscomplex, staande proberen te houden. Cohen is een afvallige Jood en het is bekend dat wanneer mensen hun religie de rug toekeren zij de allergrootste tegenstanders zijn.
quote:
Maar O wee, wanneer de Joden het recht in eigen hand nemen moet je eens kijken wat er dan allemaal mogelijk is. Om van te kotsen het hedendaagse Nederland. Gelukkig hebben wij nog een anker in de vorm van de PVV anders waren we echt reddeloos verloren met al die lafaards die ons zogenaamd vertegenwoordigen en de boel bij elkaar willen houden.
quote:
Ed van Thijn, Pattijn, Cohen, allemaal Joden. En wederom hebben de Joden massaal opde PvdA gestemd terwijl ze op de Radio en masse Wilders bespotte.
quote:
Job Cohen en van der Laan van amsterdam zijn Jodenverraders. Zij vervullen precies dezelfde baantjes ten tijde van Romeinse bezetting in het jaar O
quote:
Job Cohen, de man die ooit zei dat het ergste dat hem(!) was overkomen dat zijn vrouw MS had. God bewaar, ooit, mijn land voor deze farizeeër.
quote:
Cohen, de antisemiet…………… Kan het nog gekker; goed bewijs van het volkomen ontbreken van bestuurlijke kwaliteiten van Cohen. Weg met die cultuurverrader!
quote:
Job Cohen is zelf een jood! Veel mensen weten dat niet. Hij verraad zijn eigen volk! In W.O.II noemden ze dat een “VOLKSVERRADER”. Kan deze man niet weg? Naar de Gaza strook of zo!?
quote:
ik heb altijd al gezegd :cohen is een verkeerde jood, Ik zei altijd foute jood , maar dat werd steeds verwijdert , misschien dit keer ook weer
quote:
Job Cohen is de grootste Volksverrader aller tijden, en had zelfs nog de schijnheiligheid om een keppeltje te dragen bij de dodenherdenkingen die hij dan perse moest doen.
quote:
Wat mij ten zeerste verbaasd is dat de joden het niet door hadden dat dhr Cohen een gluiper van het zuiverste water is. Bitter om te constateren dat juist twee Joden die een machtpostitie hebben, hun eigen volk verloochenen.
quote:
Kijk maar eens goed naar de kille ogen van Cohen. Waarom stemmen zoveel joden op de PvdA?
  zondag 27 juni 2010 @ 19:34:11 #113
198231 Nikmans
Hee daar
pi_83369095
Wat een haat en wat een nijd.
Ga weg
pi_83369711
Ik weet niet of moet lachen of huilen om de reacties hierboven
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_83373482
Echt, dat dit land zo vol zit met figuren die daadwerkelijk overeenkomsten vertonen met nazisympathisanten. Ik hoor exact dezelfde argumenten, maar dan gericht tegen moslims.
  maandag 28 juni 2010 @ 00:24:34 #116
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_83382631
ik had toch stiekem gehoopt dat bij de Elsevier slimmere mensen rondhingen
吴 曼 迪
pi_83496120
Uit Rutte ergert zich aan trage informatie
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 @ 16:25 schreef chiko71 het volgende:
Het is gewoon een smerig en zielig etterig volk wat daar zit en dat noemt men dan een democratisch land het zijn gewoon een stel op macht en geld beluste honden.
Ga weg
pi_83498583
Wat een klassieker. Slechts de opzichtige spelfouten ontbreken.
What Would Goku Do
pi_83519746

Moeder wacht steniging wegens overspel
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 @ 19:32 schreef Haagse-Harry het volgende:
Dat staat ons ook te wachten hier in Nederland als we straks links aan de macht krijgen (houden). Misschien eigenlijk wel goed

Ga weg
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:07:25 #120
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_83529599
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:52 schreef Agiath het volgende:
Ik weet niet of moet lachen of huilen om de reacties hierboven
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 4 september 2010 @ 10:45:55 #121
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_86054381
Even een terechte schop vanwege de reacties onder http://www.telegraaf.nl/b(...)stekker_eruit__.html

quote:
Ik geef Wilders groot gelijk. Infiltrant Klink zat drie weken aan de tafel en plots komt hij met een raar briefje. Wie heeft hem dat ingefluisterd? Het Koningshuis? De verdenkingen worden steeds sterker. Of die prominenten van het CDA. (van Agt moet trouwens heel rap zijn mond houden, gelet op de Hamas) Het CDA is kort gezegd heel erg onbetrouwbaar.
p, H.I.A. | 23:29 | 03.09.10
quote:
gefeliciteert links nederland. ook alle omroepen gefeliciteert in het byzonder de VARA/KRO (frits spits)jullie kunnen doorgaan met graaien en linkse propaganda betaald van de belasting van werkend nederland
cock jacobs, p'broek | 18:17 | 03.09.10
quote:
'volgens rutte had rechts nederland zijn vingers af kunnen likken bij het regeer akkoord wat klaar lag'?mnr.rutte zal wel bedoelen dat de rijke hoge heren en het hele kabinet hun vingertjes kunnen aflikken omdat er nog meer geld bij de 'gewone man'weggehaald wordt,zodat ze zelf goed bij kas kunnen blijven zitten en alles kunnen doen wat ze willen,en welk kabinet er ook zal komen hun zullen hun vingers kunnen blijven aflikken,de burgers worden armer gemaakt
michelle, ergens | 18:24 | 03.09.10
quote:
opnieuw stemmen eens kijken wat dan gaat gebeuren. wilders werd toch aangevallen door de media? kan alleen de provincie limburg nog nadenken? voor iedereen die tegen wilders is slaap maar verder!!!!!!!!! krijgen we die linkse troep weer terug.
Ger , Hoensbroek | 19:02 | 03.09.10
quote:
Ons NIET democartisch gekozen staatshoofd heeft via haar stroman Lubbers ervoor gezorgd dt een rechts kabinet met steun van pvv is mislukt. Bea had niet aan zien komen dat het wel eens kon lukken en heeft Lubbers de boel laten saboteren die in Klink een gewillig ooqrw vond. eedden dat Ab binnenkort Comm vd Koningin wordt? democratie in Nederland bestaat alleen bij de gratie van een groep mensen die provileges krijgt obv wie met wie naar bed is geweest en wie afstamt van wie.
Ron, Het gooi | 19:25 | 03.09.10
quote:
dit is waar het hele zooitje op gehoopt heeft maar dit was allang bekend toen de onderhandelingen begonnen , pim hebben ze vermoord en geert laten ze in de waan dat het geprobeert is , dus dit is dalijk een goed excuus om te zeggen mja we hebben het geprobeert met geert , let op mijn woorden de eerste onderhandelingen die nu komen zonder de pvv word ook direct aangenomen . ik zie het als een manier voor een excuus voor al de pvv stemmers . deze keer laten we niemand vermoorden maar geven we ze een illusie
ronald kuypers, denbosch | 20:35 | 03.09.10
  zaterdag 4 september 2010 @ 11:31:38 #122
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_86055209
Ik betaal voor Frits Spits! :o

Zitten er twee telegraaf reaguurders achter hun PC zegt de een tegen de ander..
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:19:22 #123
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_86056471
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 11:31 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik betaal voor Frits Spits! :o

Zitten er twee telegraaf reaguurders achter hun PC zegt de een tegen de ander..
Verschrikkelijke man is dat, wel een goede tweespraak :')
吴 曼 迪
pi_86057151
Klink de infiltrant. :') :')!!
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:49:18 #125
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_86057426
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:45 schreef Penisbaard het volgende:
Even een terechte schop vanwege de reacties onder http://www.telegraaf.nl/b(...)stekker_eruit__.html
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Rob uit het Gooi _O_
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')