quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:12 schreef 045represent het volgende:
[..]
ohh wat ben je toch gemeen dat WAS zijn allerbeste vriend![]()
Jij bent ook wel mijn held hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Susteren, ga je ze aanspreken ja? Gij kent het oude gezegde, PICS OR IT DIDNT HAPPEN
![]()
![]()
ja susteren als ik jou was zou ik er ook echt wat van zeggen dit kan echt niet in nederland!!!111!eizn1!!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:17 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Jij bent ook wel mijn held hoor! Susteren, ga je ze aanspreken ja? Gij kent het oude gezegde, PICS OR IT DIDNT HAPPEN
![]()
Hahaha TS faalt hahahahahaquote:
die volgende stap zal ergens rond 2025 liggen, je weet tog, autistisch nerdje....quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:20 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Hahaha TS faalt hahahahaha! Kom op joh, zijn je ballen al ingedaald? Je durft niet eens iets te zeggen knul. Zeg dan iets van "En nou opgekankert met je aanmelden of ik pomp je kleine mondje vol met liters lauw zaad, crackslet". Zomaar een suggestie. Maar je praat al tegen meisjes op MSN, er zit vooruitgang in. Nu nog overstappen naar de echte wereld
Nu weten we dat het wel zo is Minco. Vuile leugenaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:21 schreef 045represent het volgende:
SUSTEREN JE HEBT TEGEN ONS GELOGEN!!!! TOEN WIJ VROEGEN OF JE MINCO HEETTE ZEI JE NEE!!!!!!!1111!!!einz!!!1!11111111!!!!!!uno!!!1!!!!!1111een!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan? Beetje lebberen, beetje likken enzo?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik zie/praat met haar iedere dag![]()
En af en toe ook afspreken
Nu ben ik wel onder de indruk. Ze toont ook echt belangstelling in je. TS zit nog steeds in zijn eigen wereld. Af en toe vind ik het toch wel een beetje sneu, misschien ga ik zelfs geld geven voor geestelijk gehandicapten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik zie/praat met haar iedere dag![]()
En af en toe ook afspreken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WAT EEN DOMME VRAAG!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
En dan? Beetje lebberen, beetje likken enzo?
Neequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
En dan? Beetje lebberen, beetje likken enzo?
Block, deletequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:24 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee![]()
Sommige doen ook zonder bericht 10 x aan en afmelden![]()
![]()
Haal dan ook die achternaam weg, downie.quote:
PMquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:26 schreef 045represent het volgende:
TS ik heb je dushi al gevonden op hyves. kusjes van mij
je hebt PMquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:27 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
PM. Die gaat een leuk berichtje van mij krijgen hihihi
Gedaanquote:
hey vriend lees jij nooit je email?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:29 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gedaan![]()
Die met dat streepje, normaal block k nie maar speciaal voor jou![]()
[ afbeelding ]
Verkapt kijk-hoeveel-mensen-ik-online-heb-en-ik-verwijder-mijn-mails-nooit postquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:29 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gedaan![]()
Die met dat streepje, normaal block k nie maar speciaal voor jou![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:31 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Verkapt kijk-hoeveel-mensen-ik-online-heb-en-ik-verwijder-mijn-mails-nooit post
hij wil zichzelf aanpraten dat hij geen autist is door zoveel mogelijk mensen toe te voegen op msn en zichzelf mailtjes te sturen maar deze nooit te openenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:31 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Verkapt kijk-hoeveel-mensen-ik-online-heb-en-ik-verwijder-mijn-mails-nooit post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |