Wat een flauwe en matige uitlegquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:56 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee in een forum stopte iemand een linkje en ik klikte erop
Ik weet het ik was er ook gezellig bijquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:01 schreef 045represent het volgende:
[..]
hij negeert me en dat terwijl zijn vorige topic van hem nog wel zon groot succes was omdat ik daar ook bij was: Wildersboys
conjoquote:
Das toch dezelfde?quote:
Nee ze schrijft iets andersquote:
ja zijn naam was minco, 13 jaar, vwo 2, geinteresseerd in politiek, en als er interesse is wil ik nog wel ff doorgaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:09 schreef Starm het volgende:
Verkapt kijk Minco ( dat was toch zijn naam ) google chrome hebben
ohh wat ben je toch gemeen dat WAS zijn allerbeste vriendquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:12 schreef PoepProducer het volgende:
TS zit gefrustreerd screenshots te maken, maar hij durft niets te zeggen tegen Vera, omdat ze stiekem veel te populair is. Vandaar dat hij hier komt klagen. Susteren, ken je me nog? Ik heb die blauwe bal van je lek gestoken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent 13 en doet VWO 2, jij hebt duidelijk een taalcursus nodig!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:56 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee in een forum stopte iemand een linkje en ik klikte erop
hij doet alleen winkelen met zn negerts jeweetzellufffffquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:13 schreef Michhas het volgende:
Susteren oude homeboy van me, moet jij niet op straat rollen met je negers in plaats van hier te posten?
verkapte kijk mij bezig zijn met fotografie terwijl ik pas 13 jaar ben postquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:13 schreef Susteren het volgende:
Nog een keer![]()
nu ga ik er wat van zegge![]()
[ afbeelding ]
Aight aight, dat is ook cool.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:13 schreef 045represent het volgende:
[..]
hij doet alleen winkelen met zn negerts jeweetzellufffff
Neequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef 045represent het volgende:
[..]
verkapte kijk mij bezig zijn met fotografie terwijl ik pas 13 jaar ben post
Gewoon printscreentje, knippen plakken, alles.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee?
Ik zocht wat op maar toen kwam het weer dus snel printscreen
love voor zijn blauwe bal heeft hij zekerquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aight aight, dat is ook cool.
Ts rolt zoals TS rolt, nuthing but love
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |