quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, ik ben liever zelf bezig natuurlijk! Maar omdat je zo graag wilt
ken de clip niet (ken geen enkele clip), maar ik vind dit een gavere versie.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan no one knows uit de speakers vanwege de clip.
Nope. Maar blowen achter t stuur.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ja.
Is er iets? Heb ik wat fouts gedaan ofzo? Zeg het maar hoor
dat mag, ik zorg voor rijplezierquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit jij jezelf nu te vergelijken met een BMW?
als je goed had meegelezen dan las je dat er niemand ging blowen achter het stuurquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Maar blowen achter t stuur.
En vertel, waar loop ik je allemaal af te zeiken dan?
Zwanger?quote:
Gelukkig niet nee.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
als je goed had meegelezen dan las je dat er niemand ging blowen achter het stuur![]()
elke reactie die je op me geeft?
quote:
Ik ben er bang voorquote:
die kans zit er dik inquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga pas als die verdomde monteur is geweest, maar die zal wel leuk om kwart voor 6 aan komen kakken ofzoTenzij ik ga douchen, dan staat ;ie voor de deur als ik onder de douche sta
like.. DUHquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Gelukkig niet nee.
Helemaal niet. Niet overdrijven. Jij vindt de mustang ook mooi.
quote:
Dat is altijd zo.quote:
En jij deed ook heul niet lief.quote:
Dat gaat toch heul niet passen?!quote:
Wat is er tequote:
quote:[..]
Dat is altijd zo.
Ik denk dat ik me zo eerst in mijn deken ga wikkelen en huilen ofzo.
Nee, ik niet hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ken de clip niet (ken geen enkele clip), maar ik vind dit een gavere versie.
Die antwoordquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is er teen? Stom liedje?
[..]
Mijn excuses daarvoor!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En jij deed ook heul niet lief.
Die stemquote:
Je vergeet even dat Bart dat hele album op mn mp3 gegooid had, en dat ik daarna met Chantal op de vluchtstroot bij hectometerpaaltje 122,5 stond, op de A28, met vlammen uit de motor enzo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neejoh, rich bitch is baasdie eerste is misschien wel
maar deze niet
hehehquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je vergeet even dat Bart dat hele album op mn mp3 gegooid had, en dat ik daarna met Chantal op de vluchtstroot bij hectometerpaaltje 122,5 stond, op de A28, met vlammen uit de motor enzo.Die antwoord is dus neit baas.
picsquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
Er zit een real life wild konijntje voor het raam van mijn kantoor
He's so fluffy I'm gonna DIE!!!!!!!!!!!!
Hij's al weggehupseldquote:
Enige konijntjes die ik altijd zie hebben myxomatose.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
quote:
Konijnenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
What an amazing discovery! Jim, it's a very wiiiiild one!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
Ja jeeeeeeezus voordat die iPhone 3GS dat een beetje scherp stelt en zo is dat beest al lang en breed weg!quote:
Konijnen zijn niet leuk. Wilde rotbeesten. Neem dan cavia's ofzo, die zijn tenminste normaal tam te krijgen.quote:
Gast, als je niet als een ballerina was rond gaan springenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jeeeeeeezus voordat die iPhone 3GS dat een beetje scherp stelt en zo is dat beest al lang en breed weg!
Dude. Visual.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
Gast, als je niet als een ballerina was rond gaan springen
OH FLUFFY OH FLUFFY OH FLUFFY![]()
dan had je tijd zat
Ben bij een vriendin, die had ruzie met haar draadloze netwerk. Ik heb dat even aan de praat gekregenquote:
Kijk! Heel goed!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben bij een vriendin, die had ruzie met haar draadloze netwerk. Ik heb dat even aan de praat gekregen
Kan je mijn interpret dan ook aan de praat krijgen? Ik weet het antwoord al.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben bij een vriendin, die had ruzie met haar draadloze netwerk. Ik heb dat even aan de praat gekregen
Nee heh, een vrouw die goed is met techniek, dat kan nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
whiepwhiepwhieeeeepquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Konijnen zijn niet leuk. Wilde rotbeesten. Neem dan cavia's ofzo, die zijn tenminste normaal tam te krijgen.
Konijnen zijn anders nauwelijks tam te krijgen. Jij bent misschien een uitzondering.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
whiepwhiepwhieeeeep. Nee, doe mij maar konijnen. Die van mij zijn goed opgevoed, rustig en zindelijk.
Nou, die van mij was ook erg tam, dus dan zijn er al meer uitzonderingenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Konijnen zijn anders nauwelijks tam te krijgen. Jij bent misschien een uitzondering.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:28 schreef Kluts het volgende:
Laten ze hier een arbodude komen om te kijken hoe iedereen moet zitten en zulks, gaan ze dus niks van de aangeraden aanpassingen aanschaffen.
Nee. Valse krengen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:29 schreef naatje_1 het volgende:
Doch, konijnen zijn ook schatten van beesten
Zo'n visite zijn ze verplichtquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:28 schreef Kluts het volgende:
Laten ze hier een arbodude komen om te kijken hoe iedereen moet zitten en zulks, gaan ze dus niks van de aangeraden aanpassingen aanschaffen.
Of de konijnen hebben een verkeerd baasje gehadquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde konijnen aangeschaft
Doe vrijwilligerswerk in een konijnen&knaagdierenopvang, dus misschien wel een uitzondering. Maar ach, die van mij zijn lief.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Konijnen zijn anders nauwelijks tam te krijgen. Jij bent misschien een uitzondering.
Oja, het was toch DW met de SM fetish?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Of de konijnen hebben een verkeerd baasje gehad
Geen idee en dat hoef ik ook niet te wetenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oja, het was toch DW met de SM fetish?
Ja, echt zinloze geldverspilling.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo'n visite zijn ze verplichtEn eigenlijk ook het aanschaffen van die troep maar dat ziet die Arbogast de volgende keer pas
Ik was 6-13, ik zorgde er echt niet voor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Of de konijnen hebben een verkeerd baasje gehad
Nah, hoogstens die M. die S is niet zo boeiend. En wel goed bezig ja, niet eens de hele afkorting, en nog een losstaand iets erbij.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oja, het was toch DW met de SM fetish?
Ik ook niet, maar dat zou wel een verklaring zijn voor de valsheid van die beesten in DW haar buurtquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee en dat hoef ik ook niet te weten
Kijk, dus ligt het aan jou en niet aan de konijnenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik was 6-13, ik zorgde er echt niet voor.
"De term wordt vaak afgekort als SM, S&M, S/M of BDSM."quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was 6-13, ik zorgde er echt niet voor.
[..]
Nah, hoogstens die M. die S is niet zo boeiend. En wel goed bezig ja, niet eens de hele afkorting, en nog een losstaand iets erbij.
Helemaal niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat zou wel een verklaring zijn voor de valsheid van die beesten in DW haar buurt
Eerder aan mijn vader, en ik ben niet de enige waarbij dit zo was.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dus ligt het aan jou en niet aan de konijnen
Probleem opgelost.
SM staat puur en alleen voor sadisme en masochisme. Er komt zoveel meer bij kijken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"De term wordt vaak afgekort als SM, S&M, S/M of BDSM."
Schijnt het zonnetje?quote:
Het meerendeel van de konijnen word ook verkeerd gehuisvest en zitten alleen, logisch dat het dan valse rotbeesten zijn. Groot hok, maatje, speelgoed... ineens zijn het leuke dierenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Helemaal niet.
[..]
Eerder aan mijn vader, en ik ben niet de enige waarbij dit zo was.
Ik heb het toch ook alleen over die 2quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
SM staat puur en alleen voor sadisme en masochisme. Er komt zoveel meer bij kijken.
De mijne heeft ook altijd alleen gezeten, maar was echt heel liefquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het meerendeel van de konijnen word ook verkeerd gehuisvest en zitten alleen, logisch dat het dan valse rotbeesten zijn. Groot hok, maatje, speelgoed... ineens zijn het leuke dieren
Hier speelt hij verstoppertjequote:
wat de fquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef Tally het volgende:
Mijn collega kreeg net de vraag wie dat smoelenboek hier nu eigenlijk beheerd want er komen steeds rare dingen te staan.
Er stond bij de secretaresse van de directeur: Die blonde van *naam van Directeur*
Dat stond er al er jaren alleen mijn collega heeft pas die koppeling gerealiseerd. Daarom was het nu pas zichtbaar
En moeten wij dus ook oppassen welk commentaar we bij iemand plakken
Smoelenboekenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef Tally het volgende:
Mijn collega kreeg net de vraag wie dat smoelenboek hier nu eigenlijk beheerd want er komen steeds rare dingen te staan.
Er stond bij de secretaresse van de directeur: Die blonde van *naam van Directeur*
Dat stond er al er jaren alleen mijn collega heeft pas die koppeling gerealiseerd. Daarom was het nu pas zichtbaar
En moeten wij dus ook oppassen welk commentaar we bij iemand plakken
mag nog niet van mezelf het is nog geen etenstijdquote:
Dan moet je niet zeurenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
mag nog niet van mezelf het is nog geen etenstijd
dan heb jij gelijkquote:
Dank je. Dat hoor ik graagquote:
whaahah hoezo krijg je anders nooit geen gelijk?quote:
'een persoon' ben jij?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:45 schreef rival het volgende:
Smoelenboeken![]()
wij hadden het net tijdens overleg over het smoelenboek... we moeten de naw gegevens eruit halen omdat een persoon dit weekend een jongedame heeft lastig gevallen met zijn dronken hoofd
Dat staat hier niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
Smoelenboeken![]()
wij hadden het net tijdens overleg over het smoelenboek... we moeten de naw gegevens eruit halen omdat een persoon dit weekend een jongedame heeft lastig gevallen met zijn dronken hoofd
Ja hoor, maar het blijft goed voelenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
whaahah hoezo krijg je anders nooit geen gelijk?
Niet grappigquote:
Dubbele ontkenning!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
whaahah hoezo krijg je anders nooit geen gelijk?
soms wel jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hoor, maar het blijft goed voelen![]()
jouw commentaar zeker?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat staat hier niet.
Is foto, welke afdeling, wat ze hier doen en hun telefoonnummer binnenshuis.
En dat commentaar dan*oeps*
verrek nooit bij stil gestaanquote:
Ze willen je jaloers makenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
jouw commentaar zeker?
hier mogen ze zelf de foto uploaden.... sommige mensen pakken dan echt zo een kijk mij knuffelend met mijn lover op de foto staan foto
Dat is bij ons ook. Althans, er ging pas een mailtje rond dat je niet moet vergeten om er een foto op te zettenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat staat hier niet.
Is foto, welke afdeling, wat ze hier doen en hun telefoonnummer binnenshuis.
En dat commentaar dan*oeps*
Nee mijn commentaar had een stuk erger geweestquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
jouw commentaar zeker?
hier mogen ze zelf de foto uploaden.... sommige mensen pakken dan echt zo een kijk mij knuffelend met mijn lover op de foto staan foto
episch falen kan niet iedereenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:51 schreef Tally het volgende:
Hier mogen ze dat dus niet. Zo'n doos (whehehehe) van uhm uhm marketing deed dat er bij maar die is ontslagen omdat ze iets met een (ex)collega heeft.
Die van mij had een normaal hok met een ren van 5 m2 erbij. Zou wel genoeg zijn toch?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het meerendeel van de konijnen word ook verkeerd gehuisvest en zitten alleen, logisch dat het dan valse rotbeesten zijn. Groot hok, maatje, speelgoed... ineens zijn het leuke dieren
Waarom de rest neit dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook alleen over die 2
Met Bondage and Discipline en Dominance and Submission heb je niet iets wat het konijn ten slechte zou kunnen vergaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die van mij had een normaal hok met een ren van 5 m2 erbij. Zou wel genoeg zijn toch?
[..]
Waarom de rest neit dan?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:59 schreef Tally het volgende:
Pfff.. Alles past bij mij in een walnoot
De ene helft vul ik met mijn hersenen en de andere helft mijn blaas
Was het een ram of een voedster en zat hij/zij alleen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die van mij had een normaal hok met een ren van 5 m2 erbij. Zou wel genoeg zijn toch?
[..]
Waarom de rest neit dan?
en de rest van je lijf dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:59 schreef Tally het volgende:
Pfff.. Alles past bij mij in een walnoot
De ene helft vul ik met mijn hersenen en de andere helft mijn blaas
Hij komt net weer tevoorschijn gepieptquote:
Allebei gehad. Altijd alleen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Was het een ram of een voedster en zat hij/zij alleen?
Net op tijdquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij komt net weer tevoorschijn gepiept
Tsja, dan is het redelijk logisch. Zijn sociale dieren, kunnen hormonaal gestuurd probleemgedrag hebben en door verveling ook wild gaan doen.quote:
Dat bedoel ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
nou ik heb iets gezien daar kan je niet genoeg walnoten voor vinden
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
nou ik heb iets gezien daar kan je niet genoeg walnoten voor vinden
Nou... Onwijs!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
ja zo mooi is er nog nooit over je tieten gesproken, toch?
quote:
quote:
Echt wel!quote:
das oudquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat je wakker werd van de muziek
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij wordt wakker van slome duikelaars muziek?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dit zet ik af voor ik er wakker van ben geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |