Konijnen zijn anders nauwelijks tam te krijgen. Jij bent misschien een uitzondering.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
whiepwhiepwhieeeeep. Nee, doe mij maar konijnen. Die van mij zijn goed opgevoed, rustig en zindelijk.
Nou, die van mij was ook erg tam, dus dan zijn er al meer uitzonderingenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Konijnen zijn anders nauwelijks tam te krijgen. Jij bent misschien een uitzondering.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:28 schreef Kluts het volgende:
Laten ze hier een arbodude komen om te kijken hoe iedereen moet zitten en zulks, gaan ze dus niks van de aangeraden aanpassingen aanschaffen.
Nee. Valse krengen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:29 schreef naatje_1 het volgende:
Doch, konijnen zijn ook schatten van beesten
Zo'n visite zijn ze verplichtquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:28 schreef Kluts het volgende:
Laten ze hier een arbodude komen om te kijken hoe iedereen moet zitten en zulks, gaan ze dus niks van de aangeraden aanpassingen aanschaffen.
Of de konijnen hebben een verkeerd baasje gehadquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde konijnen aangeschaft
Doe vrijwilligerswerk in een konijnen&knaagdierenopvang, dus misschien wel een uitzondering. Maar ach, die van mij zijn lief.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Konijnen zijn anders nauwelijks tam te krijgen. Jij bent misschien een uitzondering.
Oja, het was toch DW met de SM fetish?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Of de konijnen hebben een verkeerd baasje gehad
Geen idee en dat hoef ik ook niet te wetenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oja, het was toch DW met de SM fetish?
Ja, echt zinloze geldverspilling.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo'n visite zijn ze verplichtEn eigenlijk ook het aanschaffen van die troep maar dat ziet die Arbogast de volgende keer pas
Ik was 6-13, ik zorgde er echt niet voor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Of de konijnen hebben een verkeerd baasje gehad
Nah, hoogstens die M. die S is niet zo boeiend. En wel goed bezig ja, niet eens de hele afkorting, en nog een losstaand iets erbij.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oja, het was toch DW met de SM fetish?
Ik ook niet, maar dat zou wel een verklaring zijn voor de valsheid van die beesten in DW haar buurtquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee en dat hoef ik ook niet te weten
Kijk, dus ligt het aan jou en niet aan de konijnenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik was 6-13, ik zorgde er echt niet voor.
"De term wordt vaak afgekort als SM, S&M, S/M of BDSM."quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was 6-13, ik zorgde er echt niet voor.
[..]
Nah, hoogstens die M. die S is niet zo boeiend. En wel goed bezig ja, niet eens de hele afkorting, en nog een losstaand iets erbij.
Helemaal niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat zou wel een verklaring zijn voor de valsheid van die beesten in DW haar buurt
Eerder aan mijn vader, en ik ben niet de enige waarbij dit zo was.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dus ligt het aan jou en niet aan de konijnen
Probleem opgelost.
SM staat puur en alleen voor sadisme en masochisme. Er komt zoveel meer bij kijken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"De term wordt vaak afgekort als SM, S&M, S/M of BDSM."
Schijnt het zonnetje?quote:
Het meerendeel van de konijnen word ook verkeerd gehuisvest en zitten alleen, logisch dat het dan valse rotbeesten zijn. Groot hok, maatje, speelgoed... ineens zijn het leuke dierenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Helemaal niet.
[..]
Eerder aan mijn vader, en ik ben niet de enige waarbij dit zo was.
Ik heb het toch ook alleen over die 2quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
SM staat puur en alleen voor sadisme en masochisme. Er komt zoveel meer bij kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |