Alleen je billen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja. Billen onder de douche zetten en dan schoonmaken en dan boodschappen doen enzo
dat zal het vast wel zijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eens met mensen praten die wel eens buiten komen.
oow absoluutquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:22 schreef dawg het volgende:
[..]
woodstockdaar had ik wel bij willen zijn
Nog net niet.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:22 schreef dawg het volgende:
[..]
woodstockdaar had ik wel bij willen zijn
GTO '69 had ik al gepost.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
weetje... dan mag jij draaien, dat is al heel wat hoor
waarschijnlijk had ik daar al die dagen in een grote trip gelopenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Dan was ik één van die halfnaakte spacende meisjes geweest!
quote:
quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
waarschijnlijk had ik daar al die dagen in een grote trip gelopen
samen met jou dusquote:
Ja zover was ik al jaquote:
nice. jou mag ik wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
GTO '69 had ik al gepost.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja maar die helm moet jij dan op he. Pff jullie snappen het niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:26 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat een optimus prime helm toch wat cooler is dan een gewei.
spacend meisje.
quote:
Hallo, gaan we nu al over sex onderhandelen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zover was ik al jaMaar dan krijg je ook geen trekje.
ja daarom, ik speel liever een stoere robot dan een hert.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar die helm moet jij dan op he. Pff jullie snappen het niet.
quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:28 schreef dawg het volgende:
[..]
ja daarom, ik speel liever een stoere robot dan een hert.
Deden we dat de hele tijd al niet?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Hallo, gaan we nu al over sex onderhandelen?
who cares wat echte autoliefhebbers vinden. wij hebben smaak.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar echte autoliefhebbers houden neit van amerikanen toch?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:29 schreef Giertje het volgende:
ik ga zo ook maar es mijn luie ass onder de douche slepen
Ik ga pas als die verdomde monteur is geweest, maar die zal wel leuk om kwart voor 6 aan komen kakken ofzoquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:29 schreef Giertje het volgende:
ik ga zo ook maar es mijn luie ass onder de douche slepen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je die zijn zeldzaam. Bijna allemaal weg geroest.
De hele tijd?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom moet je mij de hele tijd hebben?
Gelukkig wel zeg, anders zou er niks van mij worden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:29 schreef dawg het volgende:
[..]
who cares wat echte autoliefhebbers vinden. wij hebben smaak.
Nee want dan zou ik jou gewoon laten rijden, kan ik lekker lui genietenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Deden we dat de hele tijd al niet?
dus, ik kom je met mijn stalen oldtimer-ros ophalen, transform dan in een seksrobot om vervolgens een hert te schieten voor het avondeten. het gewei hang ik aan de muur.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Nee want dan zou ik jou gewoon laten rijden, kan ik lekker lui genieten
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:32 schreef dawg het volgende:
[..]
dus, ik kom je met mijn stalen oldtimer-ros ophalen, transform dan in een seksrobot om vervolgens een hert te schieten voor het avondeten. het gewei hang ik aan de muur.
quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, ik ben liever zelf bezig natuurlijk! Maar omdat je zo graag wilt
ken de clip niet (ken geen enkele clip), maar ik vind dit een gavere versie.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan no one knows uit de speakers vanwege de clip.
Nope. Maar blowen achter t stuur.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ja.
Is er iets? Heb ik wat fouts gedaan ofzo? Zeg het maar hoor
dat mag, ik zorg voor rijplezierquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit jij jezelf nu te vergelijken met een BMW?
als je goed had meegelezen dan las je dat er niemand ging blowen achter het stuurquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Maar blowen achter t stuur.
En vertel, waar loop ik je allemaal af te zeiken dan?
Zwanger?quote:
Gelukkig niet nee.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
als je goed had meegelezen dan las je dat er niemand ging blowen achter het stuur![]()
elke reactie die je op me geeft?
quote:
Ik ben er bang voorquote:
die kans zit er dik inquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga pas als die verdomde monteur is geweest, maar die zal wel leuk om kwart voor 6 aan komen kakken ofzoTenzij ik ga douchen, dan staat ;ie voor de deur als ik onder de douche sta
like.. DUHquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Gelukkig niet nee.
Helemaal niet. Niet overdrijven. Jij vindt de mustang ook mooi.
quote:
Dat is altijd zo.quote:
En jij deed ook heul niet lief.quote:
Dat gaat toch heul niet passen?!quote:
Wat is er tequote:
quote:[..]
Dat is altijd zo.
Ik denk dat ik me zo eerst in mijn deken ga wikkelen en huilen ofzo.
Nee, ik niet hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ken de clip niet (ken geen enkele clip), maar ik vind dit een gavere versie.
Die antwoordquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is er teen? Stom liedje?
[..]
Mijn excuses daarvoor!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En jij deed ook heul niet lief.
Die stemquote:
Je vergeet even dat Bart dat hele album op mn mp3 gegooid had, en dat ik daarna met Chantal op de vluchtstroot bij hectometerpaaltje 122,5 stond, op de A28, met vlammen uit de motor enzo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neejoh, rich bitch is baasdie eerste is misschien wel
maar deze niet
hehehquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je vergeet even dat Bart dat hele album op mn mp3 gegooid had, en dat ik daarna met Chantal op de vluchtstroot bij hectometerpaaltje 122,5 stond, op de A28, met vlammen uit de motor enzo.Die antwoord is dus neit baas.
picsquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
Er zit een real life wild konijntje voor het raam van mijn kantoor
He's so fluffy I'm gonna DIE!!!!!!!!!!!!
Hij's al weggehupseldquote:
Enige konijntjes die ik altijd zie hebben myxomatose.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
quote:
Konijnenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
What an amazing discovery! Jim, it's a very wiiiiild one!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
Ja jeeeeeeezus voordat die iPhone 3GS dat een beetje scherp stelt en zo is dat beest al lang en breed weg!quote:
Konijnen zijn niet leuk. Wilde rotbeesten. Neem dan cavia's ofzo, die zijn tenminste normaal tam te krijgen.quote:
Gast, als je niet als een ballerina was rond gaan springenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jeeeeeeezus voordat die iPhone 3GS dat een beetje scherp stelt en zo is dat beest al lang en breed weg!
Dude. Visual.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
Gast, als je niet als een ballerina was rond gaan springen
OH FLUFFY OH FLUFFY OH FLUFFY![]()
dan had je tijd zat
Ben bij een vriendin, die had ruzie met haar draadloze netwerk. Ik heb dat even aan de praat gekregenquote:
Kijk! Heel goed!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben bij een vriendin, die had ruzie met haar draadloze netwerk. Ik heb dat even aan de praat gekregen
Kan je mijn interpret dan ook aan de praat krijgen? Ik weet het antwoord al.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben bij een vriendin, die had ruzie met haar draadloze netwerk. Ik heb dat even aan de praat gekregen
Nee heh, een vrouw die goed is met techniek, dat kan nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
whiepwhiepwhieeeeepquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Konijnen zijn niet leuk. Wilde rotbeesten. Neem dan cavia's ofzo, die zijn tenminste normaal tam te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |