Een olifant is dan ook ruim groter. Dus die mini past wel?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, ik heb een kind gebaard, geen olifantje
en zo lekker dat de passagierstoel zitquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zucht, het blijft een plaatje
He, een vuilnisbak op wielen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:09 schreef rival het volgende:
jullie kunnen auto's posten wat jullie willen mijne is toch de mooiste
[ afbeelding ]
Ja dat weet jij, als je er zit terwijl ik rij.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
en zo lekker dat de passagierstoel zit
Moet jij niet in de bestuurdersstoel zitten?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
en zo lekker dat de passagierstoel zit
Je meent het.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een olifant is dan ook ruim groter. Dus die mini past wel?
Hear ye, hear yequote:
Dat dacht ik al ja dat je die bedoelde.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze.
[ afbeelding ]
AudiMercedes is wel nice. Soms. Ben vooral van de oudjes.
Dat klopt. Weet niet meer zeker of het nog een prototype was.quote:
quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zit jij er in?Even inzoomen moment ajb.
Nee daar zit ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet jij niet in de bestuurdersstoel zitten?![]()
Ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zit jij er in?Even inzoomen moment ajb.
Welk beest?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Aaaaaauuuuuwww.. Lomp kutbeest
Mn hele teen opengehaald omdat ze van de bank viel
Varken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Aaaaaauuuuuwww.. Lomp kutbeest
Mn hele teen opengehaald omdat ze van de bank viel
Wat is er? Ik houd niet van cabrio's.quote:
jaquote:
lekker met een sticky richting het strand!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat weet jij, als je er zit terwijl ik rij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die saab? Ik vond hem alleen tof omdat die deuren op een andere manier open gaan. Daarom vind ik lambourghini's enzo leukquote:
Doe dan de SS.quote:
Die saab ja, het is net zo'n manier die je gebruikt bij skiliftgordels edquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die saab? Ik vond hem alleen tof omdat die deuren op een andere manier open gaan. Daarom vind ik lambourghini's enzo leukMaar mijn favo blijft audi
Ja kloptquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die saab ja, het is net zo'n manier die je gebruikt bij skiliftgordels ed
Veel suc6quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Tevens ga ik even wat anders doen daag Singles
hubba hubbaquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
lekker met een sticky richting het strand!
zo mooi zou dat kunnen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grmmbl
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
GTO '69, Impala SS '65, Buick Skylark '72 (hardtop)quote:
Makkelijk van die losse billen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja. Billen onder de douche zetten en dan schoonmaken en dan boodschappen doen enzo
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja. Billen onder de douche zetten en dan schoonmaken en dan boodschappen doen enzo
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Tevens ga ik even wat anders doen daag Singles
whahaha jij kent het woord tarrels ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Makkelijk van die losse billen.
Dan kan je bij het afvegen ook goed kijken of je echt alles hebt. Geen tarrels meer.
als ik nu zo'n auto had hoefde ik mijn best zeker niet meer te doen?quote:
Wie niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahaha jij kent het woord tarrels ook
Wie niet?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahaha jij kent het woord tarrels ook
Dan lag ik nu aan je voetenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:20 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik nu zo'n auto had hoefde ik mijn best zeker niet meer te doen?
ik ben gewoon veel te laat geboren, ik had beter gepast in de 60's. qua auto's, muziek, mindset, und so weiter.
ik ken er zat die me aankijken van waar heb jij het overquote:
pics.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
GTO '69, Impala SS '65, Buick Skylark '72 (hardtop)
Dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:20 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik nu zo'n auto had hoefde ik mijn best zeker niet meer te doen?
ik ben gewoon veel te laat geboren, ik had beter gepast in de 60's. qua auto's, muziek, mindset, und so weiter.
Eens met mensen praten die wel eens buiten komen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken er zat die me aankijken van waar heb jij het over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |