Nee mijn commentaar had een stuk erger geweestquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
jouw commentaar zeker?
hier mogen ze zelf de foto uploaden.... sommige mensen pakken dan echt zo een kijk mij knuffelend met mijn lover op de foto staan foto
episch falen kan niet iedereenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:51 schreef Tally het volgende:
Hier mogen ze dat dus niet. Zo'n doos (whehehehe) van uhm uhm marketing deed dat er bij maar die is ontslagen omdat ze iets met een (ex)collega heeft.
Die van mij had een normaal hok met een ren van 5 m2 erbij. Zou wel genoeg zijn toch?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het meerendeel van de konijnen word ook verkeerd gehuisvest en zitten alleen, logisch dat het dan valse rotbeesten zijn. Groot hok, maatje, speelgoed... ineens zijn het leuke dieren
Waarom de rest neit dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook alleen over die 2
Met Bondage and Discipline en Dominance and Submission heb je niet iets wat het konijn ten slechte zou kunnen vergaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die van mij had een normaal hok met een ren van 5 m2 erbij. Zou wel genoeg zijn toch?
[..]
Waarom de rest neit dan?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:59 schreef Tally het volgende:
Pfff.. Alles past bij mij in een walnoot
De ene helft vul ik met mijn hersenen en de andere helft mijn blaas
Was het een ram of een voedster en zat hij/zij alleen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die van mij had een normaal hok met een ren van 5 m2 erbij. Zou wel genoeg zijn toch?
[..]
Waarom de rest neit dan?
en de rest van je lijf dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:59 schreef Tally het volgende:
Pfff.. Alles past bij mij in een walnoot
De ene helft vul ik met mijn hersenen en de andere helft mijn blaas
Hij komt net weer tevoorschijn gepieptquote:
Allebei gehad. Altijd alleen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Was het een ram of een voedster en zat hij/zij alleen?
Net op tijdquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij komt net weer tevoorschijn gepiept
Tsja, dan is het redelijk logisch. Zijn sociale dieren, kunnen hormonaal gestuurd probleemgedrag hebben en door verveling ook wild gaan doen.quote:
Dat bedoel ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
nou ik heb iets gezien daar kan je niet genoeg walnoten voor vinden
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
nou ik heb iets gezien daar kan je niet genoeg walnoten voor vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |