De mijne heeft ook altijd alleen gezeten, maar was echt heel liefquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het meerendeel van de konijnen word ook verkeerd gehuisvest en zitten alleen, logisch dat het dan valse rotbeesten zijn. Groot hok, maatje, speelgoed... ineens zijn het leuke dieren
Hier speelt hij verstoppertjequote:
wat de fquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef Tally het volgende:
Mijn collega kreeg net de vraag wie dat smoelenboek hier nu eigenlijk beheerd want er komen steeds rare dingen te staan.
Er stond bij de secretaresse van de directeur: Die blonde van *naam van Directeur*
Dat stond er al er jaren alleen mijn collega heeft pas die koppeling gerealiseerd. Daarom was het nu pas zichtbaar
En moeten wij dus ook oppassen welk commentaar we bij iemand plakken
Smoelenboekenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef Tally het volgende:
Mijn collega kreeg net de vraag wie dat smoelenboek hier nu eigenlijk beheerd want er komen steeds rare dingen te staan.
Er stond bij de secretaresse van de directeur: Die blonde van *naam van Directeur*
Dat stond er al er jaren alleen mijn collega heeft pas die koppeling gerealiseerd. Daarom was het nu pas zichtbaar
En moeten wij dus ook oppassen welk commentaar we bij iemand plakken
mag nog niet van mezelf het is nog geen etenstijdquote:
Dan moet je niet zeurenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
mag nog niet van mezelf het is nog geen etenstijd
dan heb jij gelijkquote:
Dank je. Dat hoor ik graagquote:
whaahah hoezo krijg je anders nooit geen gelijk?quote:
'een persoon' ben jij?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:45 schreef rival het volgende:
Smoelenboeken![]()
wij hadden het net tijdens overleg over het smoelenboek... we moeten de naw gegevens eruit halen omdat een persoon dit weekend een jongedame heeft lastig gevallen met zijn dronken hoofd
Dat staat hier niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
Smoelenboeken![]()
wij hadden het net tijdens overleg over het smoelenboek... we moeten de naw gegevens eruit halen omdat een persoon dit weekend een jongedame heeft lastig gevallen met zijn dronken hoofd
Ja hoor, maar het blijft goed voelenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
whaahah hoezo krijg je anders nooit geen gelijk?
Niet grappigquote:
Dubbele ontkenning!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
whaahah hoezo krijg je anders nooit geen gelijk?
soms wel jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hoor, maar het blijft goed voelen![]()
jouw commentaar zeker?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat staat hier niet.
Is foto, welke afdeling, wat ze hier doen en hun telefoonnummer binnenshuis.
En dat commentaar dan*oeps*
verrek nooit bij stil gestaanquote:
Ze willen je jaloers makenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
jouw commentaar zeker?
hier mogen ze zelf de foto uploaden.... sommige mensen pakken dan echt zo een kijk mij knuffelend met mijn lover op de foto staan foto
Dat is bij ons ook. Althans, er ging pas een mailtje rond dat je niet moet vergeten om er een foto op te zettenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat staat hier niet.
Is foto, welke afdeling, wat ze hier doen en hun telefoonnummer binnenshuis.
En dat commentaar dan*oeps*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |