hihiquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, c_a had ook een blaasontsteking, ze kon bijna niet meer lopen
Ik zie geen TTquote:
We kunnen ook wel doorgaan in het oude, maar dat wordt eentonig.quote:
Post eens normaalquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar C_An hebn jijn mijn fotoosn nogn gehadn?
ben je nog dronken???quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen Heineken meer voor jouquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
iks dee lolquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
We kunnen ook wel doorgaan in het oude, maar dat wordt eentonig.
Maak er een wak vanquote:
Ik bijt al in mijn mobieltje, maar het helpt niet.quote:
Zet het buiten neer!quote:
Ik heb nog perenijsjes...quote:
is dat lekker dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:42 schreef Pheno het volgende:
Pompoensoep maken , even checken of ie al dood is.
Bijna.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:42 schreef Pheno het volgende:
Pompoensoep maken , even checken of ie al dood is.
PM eens je mailadres danquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:40 schreef Graseter het volgende:
Dokter Heineken Fles. Stuur die pics eens.
We staan er Groen opquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:40 schreef Graseter het volgende:
Dokter Heineken Fles. Stuur die pics eens.
HAHA NINAJquote:
quote:
Ik vind pompoen heerlijk, dus ja. Niet uit een zakje, die zijn zo kunstmatig in elkaar gemixxedquote:
Wat de foksquote:
Op het rangeerterrein?quote:
eet je die koud of warm?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind pompoen heerlijk, dus ja. Niet uit een zakje, die zijn zo kunstmatig in elkaar gemixxedGewoon even een pompoen slachten en soep van maken.
Hallotjesquote:
Neuh gutvurdummequote:
Ik doe nooit vieze dingen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Tot hoe laat heb jij met Socios zitten viespeuken dan?
Ik sliep om 5 en was wakker om 8quote:
Warm. En dan wat crème fraîche er inquote:
Hahahaha.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb haar wakker gemaakt om 8 uur
Ze heeft zo lekker springbed
ik lust geen creme fraiche...quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Warm. En dan wat crème fraîche er in
Je mist een hoop.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:51 schreef Pheno het volgende:
Kutskype site. Heb je je aangemeld, doet ie het niet.
skype.comquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:51 schreef Pheno het volgende:
volgens mij doe je wat foutquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:51 schreef Pheno het volgende:
quote:
Dat klopt, vanochtend het toilet doorgetrokken.quote:
Ga je skypen op Android?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:51 schreef Pheno het volgende:
ik ben naar skype.nl gegaan, account aangemaakt en nu kan ik gewoonweg niet aanmelden. Druk op de aanmeldknop en dan gebeurt er niets.quote:
*volledig n00b is.quote:
Ik hoef die topics van je klonen echt niet te zienquote:
Gewoon Skype downloaden daar kun je je aanmelden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben naar skype.nl gegaan, account aangemaakt en nu kan ik gewoonweg niet aanmelden. Druk op de aanmeldknop en dan gebeurt er niets.
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoef die topics van je klonen echt niet te zien
quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
Gutver fles dat zijn toch geen leuke foto's
(die van mij)
Het schijnt sinds kort eindelijk te werken inderdaad. Maar om te gaan internetbellen op een ehh.. telefoon? Redelijk pointless lijkt mequote:Op zondag 17 oktober 2010 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
*volledig n00b is.
Uh ja, kan dat dan niet?
Met een laptop op straat lijkt me lastig.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het schijnt sinds kort eindelijk te werken inderdaad. Maar om te gaan internetbellen op een ehh.. telefoon? Redelijk pointless lijkt me
Haha. Ik moest gniffelen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met een laptop op straat lijkt me lastig.
met een laptop aan je oor is nog veel lastigerquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met een laptop op straat lijkt me lastig.
Jij ook hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de rest erom heen is best leuk
Valt wel mee.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met een laptop aan je oor is nog veel lastiger
Ervaring?quote:
verkeerde kant ensowquote:
Blijkbaar wel. Anders gaat niet iedereen daar rondhangen ipv de SC.quote:
Hoe kan dat nou mên, je staat er van allebei de kanten opquote:
oknquote:
Sssssssssssssstquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou mên, je staat er van allebei de kanten op
Hoi Cuequote:
PM je mailadres maar. Ik heb maar 1 foto met jou erop trouwens.quote:
ik ben hier toch ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Anders gaat niet iedereen daar rondhangen ipv de SC.
De reeks gaat veel trager sinds skype. Dat heeft een redenquote:
Oh, je hebt die rar nog niet gezien?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:03 schreef Myraela het volgende:
Ik sta niet op foto´s. Dat vind ik lievvvvvv
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, je hebt die rar nog niet gezien?
Oh jawel hoor, maar niet op foto's die iemand anders krijgtquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb er 1 van jou maar die stuur ik je nog welquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:03 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil onder het dekbed van Miauw...
(hihi haha)
Ja kom maarquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil onder het dekbed van Miauw...
(hihi haha)
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
Kally moet mee in bad, gaan we met de badeendjes spelen
jij heb echt geen rotkopquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:06 schreef Pheno het volgende:
Ik hoef geen foto's van me te zien, dat scheelt sturen. Die rotkop zie ik al elke dag in de spiegel. Als ik, uh, mijn haar goed doe , of zo
Of je snavel poetst?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:06 schreef Pheno het volgende:
Ik hoef geen foto's van me te zien, dat scheelt sturen. Die rotkop zie ik al elke dag in de spiegel. Als ik, uh, mijn haar goed doe , of zo
Als je je bol poetstquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:06 schreef Pheno het volgende:
Dan heb je het waarschijnlijk nodig gehadquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:07 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook de neiging terug naar bed te gaan, maar dat zal wel een beetje raar zijn als ik pas net wakker ben. Ik ben wel echt gezellig, ik slaap gewoon de halve dag weg.
quote:
Ah, jij had het meegenomen, ik dacht al, waar ie is nou?quote:
Haar?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:06 schreef Pheno het volgende:
voor me collectie.... het hoofd van Tombo heb ik teruggegevenquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, jij had het meegenomen, ik dacht al, waar ie is nou?
Glimmen kan het als de bestequote:
Dat gebeurt al als ik in het ijs bik om een wak te maken voor de ijsberen die dan zeehondjes dood kunnen maken. Of hoe ging het nou ook alweer?quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Glimmen kan het als de beste
Wel handig voor piloten, dan zien ze dat ze Nederland binnenvliegen
Na zo veel jaar (hoeveel ook alweerquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, jij had het meegenomen, ik dacht al, waar ie is nou?
Oh? de mijne trekt het een maand zonder bijladenquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:12 schreef Pheno het volgende:
JA, GEFUNDEN> LOLLERP)WNZ!!ICHI!
En nu is mijn accu van de mobiel zo goed als op. Tof
Ik ook hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:15 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoor iedereen over foto's ik heb er pas 1 gezien
Ja, behalve dat je zomaar zonder dag te zeggen weg gingquote:
Daar kun je niet mee skypenquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh? de mijne trekt het een maand zonder bijladen![]()
Ik zei toch dat ik niet goed ben in afscheid nemen ben en waarschijnlijk stiekem wegsluip.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, behalve dat je zomaar zonder dag te zeggen weg ging!
Maar serieus, ik ben echt jááren gepest op school (tja, had ik maar mavo moeten doen, dan was ik er na vier jaar al vanaf...), dus dat zelfbeeld is er wel redelijk ingestamptquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor een pinguïn kan Pheno er best mee door.
ik snap het nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar serieus, ik ben echt jááren gepest op school (tja, had ik maar mavo moeten doen, dan was ik er na vier jaar al vanaf...), dus dat zelfbeeld is er wel redelijk ingestampt
Jij hebt anders best lang geslapenquote:
Snap ik geen hol van, je ziet er normaal uit enzo.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar serieus, ik ben echt jááren gepest op school (tja, had ik maar mavo moeten doen, dan was ik er na vier jaar al vanaf...), dus dat zelfbeeld is er wel redelijk ingestampt
Dat dus en nu een hangslot eromheen en klaar ermeequote:Op zondag 17 oktober 2010 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik snap het niet
Jij bent gewoon leuk, PUNT, SLOTJE
quote:
Ook toen ik de wakimitatie op de bar deed?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Snap ik geen hol van, je ziet er normaal uit enzo.
lekker hequote:Op zondag 17 oktober 2010 15:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh mai koottttttt
Miraanaddaddfaaaaa
DDie foto's van mij dat ik slaap zijn echt niet sexyyyy!!!
Gelukkig staan ze op MIJN telefooon
PM ff je mailadres danquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:15 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoor iedereen over foto's ik heb er pas 1 gezien
Niet waarquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik niet goed ben in afscheid nemen ben en waarschijnlijk stiekem wegsluip.![]()
Ándere mensen heb je wel afgeschedenquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik niet goed ben in afscheid nemen ben en waarschijnlijk stiekem wegsluip.![]()
Whaha zo stiekum was dat niet, ik heb jullie gekustquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
neeee, zo oncharmant!!quote:
Nou mij niet hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Whaha zo stiekum was dat niet, ik heb jullie gekust
Ik sloeg het hele groepje dat stond over.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ándere mensen heb je wel afgescheden! En mij sloeg je over.
sssssstttttquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Whaha zo stiekum was dat niet, ik heb jullie gekust
Hey Gomiquote:
Ik heb je geknuffeldquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik sloeg het hele groepje dat stond over.![]()
[..]
ssssssttttt
wat een wereldreisquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
neeee, zo oncharmant!!
En ik ben om 1606 thuism moest 40 minuten in groningen wachten. Nu nog 7 ofzo..
Wie zit er rechts aan z'n haren?quote:
Hey manquote:
Jij rende ineens de zaak uitquote:
Graseterquote:
Graseter, en ik zit daarnaast weer half in beeldquote:
Bij wijze vanquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NouwVond je dat op rennen lijken ja?
Hee dat is mijn fotoquote:
nou je was wel snel vandoor ineens, zag je ineens de deur uitlopenquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NouwVond je dat op rennen lijken ja?
Jou heb ik helemaal niet gezienquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:28 schreef gomi het volgende:
[..]
nou je was wel snel vandoor ineens, zag je ineens de deur uitlopen
Iedereen zegt dat Benny zo knuffelig isquote:
Ik zat al naar het licht te kijken jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dat is mijn foto![]()
zie je nou hoe gaar dat kutlicht was
Ik heb verkering met Erik, topicverkeringquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat Benny zo knuffelig isMaar was Erik ook knuffelig?
Ik heb volgens mij meer geknuffeld dan gepraatquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Benny is knuffelig...quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat al naar het licht te kijken ja
het was helemaal top geregeldquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:30 schreef Cue_ het volgende:
`Kally!!
Wou even zeggen nog dat je het goed geregeld hebtMet het eten en alles. Zeker voor deze 'onverwachtse gast'
Voor jou doet ze alles! En terecht natuurlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:30 schreef Cue_ het volgende:
`Kally!!
Wou even zeggen nog dat je het goed geregeld hebtMet het eten en alles. Zeker voor deze 'onverwachtse gast'
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:30 schreef Cue_ het volgende:
`Kally!!
En met mij?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny is knuffelig...
Met Erik durfde ik nog niet te knuffelen... misschien de volgende keer
Goeie keuzequote:Op zondag 17 oktober 2010 15:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb verkering met Erik, topicverkering
Ja ik zou er spontaan koppijn van krijgen als ik daar 3 uur in moet kijkenquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor jou doet ze alles! En terecht natuurlijk.
Tnxquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:31 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik ben even die foto voor jou aan het zoeken die ik heb ik pm hem wel
Een knuffel zegt veel meer dan woordenquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij meer geknuffeld dan gepraat
Knuffelenquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een knuffel zegt veel meer dan woorden
Alleen Kally wilde even afscheidzoenen. Erik niet eens. De slet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een knuffel zegt veel meer dan woorden
hmm maar we hebben gister ook amsterdam beslotenquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt niet
De volgende meet is in Enschede. Is gister besloten
En geen Heinekenquote:
Bosche bollen-meetquote:
Het boeit me geen ene ding waar de meet isquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:35 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm maar we hebben gister ook amsterdam besloten
Daar zou ik je foto voor moeten zien om te kijken of hij gelijk heeftquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen Kally wilde even afscheidzoenen. Erik niet eens. De slet.
Brabantquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:37 schreef Symphonic het volgende:
Als het even kan in een provincie waar ik de mensen versta
Ben ik een slet?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen Kally wilde even afscheidzoenen. Erik niet eens. De slet.
Volgende keer in Maastricht.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
Het zou wel lief zijn om Patrique te compenseren voor z'n lange reizen, meetje in het hoge noorden?
Dan moet je ons toevoegenquote:
Ook goedquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
Het zou wel lief zijn om Patrique te compenseren voor z'n lange reizen, meetje in het hoge noorden?
Oh noesquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook goed
Moet ik wel blijven slapen...
Patrique heb je een tuin? Slaap ik wel in een tentje met Kally en Miauw en Patje
Nee, Erik natuurlijk. Naar andere mannen kijkenquote:
okquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar ik allemaal trots op ben
Joah...quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
Dat dus.quote:
ow goed hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Graseter neemt wel een 2 persoons tent mee waar je met zijn 4'en inligt.
Oquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, Erik natuurlijk. Naar andere mannen kijken
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik snap echt geen reet van dat Twitter
Mis je niks aan. Twitter is kutquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik snap echt geen reet van dat Twitter
quote:
Jij vindt alles kutquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Je hoeft niet in een tentje hoor. We leggen gewoon allemaal matrasjes neer, lekkere orgie
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Je hoeft niet in een tentje hoor. We leggen gewoon allemaal matrasjes neer, lekkere orgie
heb je dan zoveel matrassen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:45 schreef PatriQue89 het volgende:
ik kom eraanquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, het is hier treouwens zowaar warm, in grunn!
cool, wanneer?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:45 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
Heb je de poolcirkel inmiddels bereikt ja? Of moet je nog ff?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, het is hier treouwens zowaar warm, in grunn!
Verkeerde smileyquote:
Socios, pgr, Symph, Bart en Patjequote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog n kwartiertje dan ben k thuis, gelukkig woon ik aan het station.
Socios, PGR, Symp, Grasknauwer en Patjenquote:
quote:
Socios lijkt op die gast van The Big Bang Theory.quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Socios lijkt op die gast van The Big Bang Theory.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |