Blijkbaar wel. Anders gaat niet iedereen daar rondhangen ipv de SC.quote:
Hoe kan dat nou mên, je staat er van allebei de kanten opquote:
oknquote:
Sssssssssssssstquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou mên, je staat er van allebei de kanten op
Hoi Cuequote:
PM je mailadres maar. Ik heb maar 1 foto met jou erop trouwens.quote:
ik ben hier toch ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Anders gaat niet iedereen daar rondhangen ipv de SC.
De reeks gaat veel trager sinds skype. Dat heeft een redenquote:
Oh, je hebt die rar nog niet gezien?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:03 schreef Myraela het volgende:
Ik sta niet op foto´s. Dat vind ik lievvvvvv
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, je hebt die rar nog niet gezien?
Oh jawel hoor, maar niet op foto's die iemand anders krijgtquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb er 1 van jou maar die stuur ik je nog welquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:03 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil onder het dekbed van Miauw...
(hihi haha)
Ja kom maarquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil onder het dekbed van Miauw...
(hihi haha)
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
Kally moet mee in bad, gaan we met de badeendjes spelen
jij heb echt geen rotkopquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:06 schreef Pheno het volgende:
Ik hoef geen foto's van me te zien, dat scheelt sturen. Die rotkop zie ik al elke dag in de spiegel. Als ik, uh, mijn haar goed doe , of zo
Of je snavel poetst?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:06 schreef Pheno het volgende:
Ik hoef geen foto's van me te zien, dat scheelt sturen. Die rotkop zie ik al elke dag in de spiegel. Als ik, uh, mijn haar goed doe , of zo
Als je je bol poetstquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:06 schreef Pheno het volgende:
Dan heb je het waarschijnlijk nodig gehadquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:07 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook de neiging terug naar bed te gaan, maar dat zal wel een beetje raar zijn als ik pas net wakker ben. Ik ben wel echt gezellig, ik slaap gewoon de halve dag weg.
quote:
Ah, jij had het meegenomen, ik dacht al, waar ie is nou?quote:
Haar?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:06 schreef Pheno het volgende:
voor me collectie.... het hoofd van Tombo heb ik teruggegevenquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, jij had het meegenomen, ik dacht al, waar ie is nou?
Glimmen kan het als de bestequote:
Dat gebeurt al als ik in het ijs bik om een wak te maken voor de ijsberen die dan zeehondjes dood kunnen maken. Of hoe ging het nou ook alweer?quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Glimmen kan het als de beste
Wel handig voor piloten, dan zien ze dat ze Nederland binnenvliegen
Na zo veel jaar (hoeveel ook alweerquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, jij had het meegenomen, ik dacht al, waar ie is nou?
Oh? de mijne trekt het een maand zonder bijladenquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:12 schreef Pheno het volgende:
JA, GEFUNDEN> LOLLERP)WNZ!!ICHI!
En nu is mijn accu van de mobiel zo goed als op. Tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |