abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87676942
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:28 schreef Zehra het volgende:

[..]

Zeér eng ja.... en 100x gevaarlijker voor onze samenkeving dat welke willekeurige moslim dan ook.
Nog enger is dat ze het zelf niet dioor hebben.
Onze samenkeving mag toch wel kapot gaan. Jammer is dat niemand dat dioor heeft.
Derevaun Seraun.
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:54:18 #127
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_87677950
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:22 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Het zou inderdaad wel wat meer van BEIDE kanten mogen komen. Van mij hoeven ze echt geen 100% Nederlander te worden maar mogen ze binnen onzen samenleving gewoon hun eigen plek vinden. Als ik kijk naar Nederlanders die ik ken die in Amerika of Engeland wonen hebben die ook gewoon hun Nederlandse identiteit behouden en dat gaat prima. Aan de andere kant snap ik ook dat er afkeer komt als ze hier maar overal moskeen uit de grond stampen alsof het niets is, dat past ook niet in ons straatbeeld. Het is een moeilijk probleem, en ik denk dat integratie gewoon niet binnen een generatie of 3 - 5 mogelijk is en dat dit geaccepteerd zal moeten worden. En klopt, dit korte termijn denken wint veel zieltjes maar uiteindelijk kost het alleen maar meer geld en lijkt het maar langer te gaan duren...
Idd beide kanten moeten wat toleranter worden naar elkaar toe, daar is nog nooit iemand aan dood gegaan. :P
Hallon!
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:28:46 #128
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_87679522
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:33 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Onze samenkeving mag toch wel kapot gaan.
:? 8)7

Waarom mag dit wel en van wie mag dit wel?
Krekker is de bom!
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:24:57 #129
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_87681511
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:57 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Er staan toch gewoon straffen op criminaliteit? Bestraffen van wandaden gebeurt dus gewoon. Je wil waarschijnlijk dus harder straffen. Dat lost niets op, recidive in de VS (waar ze harder straffen) is bijvoorbeeld veel hoger dan in Nederland.
Dit
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:31:03 #130
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_87681752
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Niet iedere pedofiel verkracht kindjes, maar dat wil niet zeggen dat alleen de verkrachtende pedofielen verderfelijk zijn natuurlijk.
Niet iedereen PVV-er is een bierzuipende hooligan, maar dat wil niet zeggen dat alleen de bierzuipende hooligans die PVV stemmen verderfelijk zijn natuurlijk.
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:27:52 #131
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_87684127
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Niet iedere pedofiel verkracht kindjes, maar dat wil niet zeggen dat alleen de verkrachtende pedofielen verderfelijk zijn natuurlijk.
Wat een belachelijke vergelijking _O-

Een niet verkrachtende pedofiel heeft inderdaad nog steeds dezelfde verderfelijke voorkeur als een verkrachtende pedofiel, namelijk de voorkeur voor seksueel verkeer met jonge kinderen.

Wil jij zeggen dat een niet relschoppende Moslim die geen overvallen pleegt en niet scheldt, hier in gedachten eigenlijk wel de voorkeur aan geeft? 8)7 _O-
Krekker is de bom!
pi_87687709
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:20 schreef DasApart het volgende:
Klopt. Mensen die zo verbittered over rassen of afkomst denken hebben een verwrongen wereldbeeld. Die hebben HEEL wat nodig om hier vanaf te komen. Zou in dit geval vuurpeleton ook een optie zijn? Of stuur alle gedesillusioneerden met een verwrongen wereldbeeld naar een eigen stuk land, waar alleen andere blanken zijn! :D
zeg, kom jij wel eens buiten?
of gebruik je zoveel drugs dat alles ''liefdelijk'' is?

ik gun iedereen een kans, maar pas je dan aan.

probeer jij eens anders in een moslimland jouw idealen door de strot te duwen.
geloof me, je haalt de voorpagina (met een kruisje)
een buitenlander die een vrouw enkel als vokvee ziet, hoort hier niet. dat ideaal haal je ook bij hun niet uit door een diploma te laten behalen.

en het gaat mij niet zozeer om ras en afkomst, maar om de ellende die ze meenemen.
buitenlanders die al tientallen jaren wonen, en nog geen enkel woord nederlands spreken. nee, als je je niet wilt aanpassen aan je gastland, blijf dan lekker weg :N
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:46:56 #133
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_87688188
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:36 schreef EuroBirdV8 het volgende:

[..]

zeg, kom jij wel eens buiten?
of gebruik je zoveel drugs dat alles ''liefdelijk'' is?

een buitenlander die een vrouw enkel als vokvee ziet, hoort hier niet. dat ideaal haal je ook bij hun niet uit door een diploma te laten behalen.

en het gaat mij niet zozeer om ras en afkomst, maar om de ellende die ze meenemen.
buitenlanders die al tientallen jaren wonen, en nog geen enkel woord nederlands spreken. nee, als je je niet wilt aanpassen aan je gastland, blijf dan lekker weg :N
Lees jij je vorige post anders nog eens even door.
Krekker is de bom!
  Eindredactie Games maandag 18 oktober 2010 @ 21:03:03 #134
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_87689047
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:36 schreef EuroBirdV8 het volgende:

[..]

Denk jij nog serieus genomen te worden wanneer je mensen op basis van afkomst voor een vuurpeleton wenst? :D

Doe eenieder en jezelf een lol en ga gezellig terug naar stormfront.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:16:16 #135
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_87689724
quote:
opleiding: MBO ICT N4
Ik zeg niks, ik zeg niks...

:')
Hallon!
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:17:42 #136
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_87689804
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:03 schreef 2dope het volgende:

[..]

Denk jij nog serieus genomen te worden wanneer je mensen op basis van afkomst voor een vuurpeleton wenst? :D

Doe eenieder en jezelf een lol en ga gezellig terug naar stormfront.
Lees zijn post nog eens goed, het gaat hem niet om het ras en hun afkomst. Het gaat hem echter om de idealen die ze hoog in het vaandel hebben.
En het zijn nou juist die idealen die voor problemen zorgen hier.

Ik gun ieder zijn geloof, ik ben er ook voor om iedereen in zijn/haar waarde te laten, echter, daarbij vind ik het niet meer dan normaal dat je je aanpast aan je gastland. Nederland geeft die mensen een 2e kans, het minste wat je als buitenlander kunt doen is je aanpassen.
En dat doe je niet door hier in burka's rond te lopen, terwijl een ander herkenbaar moet zijn.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:21:08 #137
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_87689991
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:32 schreef IHVK het volgende:
Maar nu , wat nu? Constante gekanker op moslims elke dag in alle media.

Wat is het doel ?
Het doel is om op gelovigen te kankeren, eerst de moslims, daarna de christenen, en daarna de rest })
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:25:15 #138
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_87690181
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:17 schreef cvboer het volgende:

[..]

Lees zijn post nog eens goed, het gaat hem niet om het ras en hun afkomst. Het gaat hem echter om de idealen die ze hoog in het vaandel hebben.

Ik gun ieder zijn geloof, ik ben er ook voor om iedereen in zijn/haar waarde te laten, echter, daarbij vind ik het niet meer dan normaal dat je je aanpast aan je gastland. Nederland geeft die mensen een 2e kans, het minste wat je als buitenlander kunt doen is je aanpassen.
En dat doe je niet door hier in burka's rond te lopen, terwijl een ander herkenbaar moet zijn.
Tuurlijk gaat het wel om ras en afkomst wanneer iemand ervan overtuigd is dat alle mensen van een bepaald ras of met een bepaalde afkomst profiteurs zijn. Om daarna het vuurpeloton als optie naar voren te brengen.

Lees anders de volgende post nog eens na:

quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef EuroBirdV8 het volgende:

[..]

en wie betaald dat? de belastingbetaler?
buitenlanders willen maar één ding, zo snel mogelijk geld verdienen.
snel geld verdienen door tig jaar voor een hoog diploma op school te verblijven gaat hun te langzaam......

en ja, een vuurpeloton zou een optie zijn....
En in zijn verwijderde post sprak hij niet heel veel aardiger over buitenlanders.
Krekker is de bom!
  Eindredactie Games maandag 18 oktober 2010 @ 21:28:22 #139
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_87690336
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:17 schreef cvboer het volgende:

[..]

Lees zijn post nog eens goed,
Nou vooruit:

quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef EuroBirdV8 het volgende:

[..]
buitenlanders willen maar één ding, zo snel mogelijk geld verdienen.
snel geld verdienen door tig jaar voor een hoog diploma op school te verblijven gaat hun te langzaam......
en ja, een vuurpeloton zou een optie zijn....
quote:
het gaat hem niet om het ras en hun afkomst.
Verrek, je hebt gelijk. Hij oordeelt niet op ras of afkomst, het gaat om "de buitenlanders" in het algemeen _O- :')

quote:
Het gaat hem echter om de idealen die ze hoog in het vaandel hebben.
Want die idealen zijn voor iedere buitenlander gelijk? Ik val jou er verder niet op aan hoor, het gaat mij púúr om het ontbreken van enige nuance.

quote:
Tuurlijk, helemaal mee eens. Ik heb echt een broertje dood aan uitzuigers, parasieten en idioot lage straffen. Echter vind ik niet dat je 'het integratieprobleem' (alleen) bij immigranten zelf neer moet leggen. En als je dan gaat roepen dat ze maar afgemaakt moeten worden ben je óf aan het trollen óf een achterlijke kankernazi.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_87690401
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:25 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Tuurlijk gaat het wel om ras en afkomst wanneer iemand ervan overtuigd is dat alle mensen van een bepaald ras of met een bepaalde afkomst profiteurs zijn. Om daarna het vuurpeloton als optie naar voren te brengen.

Lees anders de volgende post nog eens na:
[..]

En in zijn verwijderde post sprak hij niet heel veel aardiger over buitenlanders.
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:38 schreef Frag_adder het volgende:
Is er eigenlijk wel een korte termijn oplossing voor dit probleem? Op het vuurpeleton voor iedereen die niet conform de Nederlandse maatstaven leeft na dan.

Het enige wat ik zou zien is de nieuwere generaties zo hoog mogelijk opleiden zodat ze in staat zijn niet alleen zichzelf te onderhouden maar ook verstandig genoeg te zijn hun eigen keuzes te maken.
Volgensmij is de hoofd reden dat deze groepen over het algemeer crimineler zijn echt gewoon dat ze laag opgeleid en uitzichtloos zijn.

wie sprak er als eerste over de vuurpeloton?
  Eindredactie Games maandag 18 oktober 2010 @ 21:31:57 #141
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_87690540
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:29 schreef EuroBirdV8 het volgende:

wie sprak er als eerste over de vuurpeloton?
Who cares? Jij draagt het aan als 'oplossing' :') .
pi_87690734
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:31 schreef 2dope het volgende:

[..]

Who cares? Jij draagt het aan als 'oplossing' :') .
in een moslimland is het ook een oplossing...
en als ik nederland zo bekijk...wel....begint het er eentje te worden
  Eindredactie Games maandag 18 oktober 2010 @ 21:46:47 #143
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_87691365
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef EuroBirdV8 het volgende:

[..]

en als ik nederland zo bekijk...wel....begint het er eentje te worden
Dus je komt niet terug op je vorige, weinig aan de fantasie overlatende post dat 'buitenlanders' (alle immigranten dus) hier komen met slechts kwalijke bedoelingen en dat afschieten een oplossing zou kunnen zijn? Maw, dat is een oplossing waar jij je in zou kunnen vinden? Ik begin nu oprecht nieuwsgierig te worden naar jouw wereldbeeld :{ .
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:51:34 #144
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_87691617
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef EuroBirdV8 het volgende:

[..]

Het vuurpeloton de oplossing voor buitenlanders? Dat ze er in sommige moslimlanden barbaarse gebruiken op nahouden oke... maar buitenlanders massaal voor het vuurpeloton is mij niet bekend.

En los daarvan, jij zou blijkbaar toch wel graag naar het voorbeeld van een moslimland willen leven begrijp ik dus? :)
Krekker is de bom!
pi_87692945
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:51 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Het vuurpeloton de oplossing voor buitenlanders? Dat ze er in sommige moslimlanden barbaarse gebruiken op nahouden oke... maar buitenlanders massaal voor het vuurpeloton is mij niet bekend.

En los daarvan, jij zou blijkbaar toch wel graag naar het voorbeeld van een moslimland willen leven begrijp ik dus? :)
nee, meer als nederlander die zich thuis kan voelen in eigen land.
begin mijzelf steeds meer als buitenlander te zien in mijn eigen vaderland.
en nogmaals. ik heb geen haat jegens buitenlanders algemeen, maar aan de buitenlanders die hier de boel komen verpesten.
en dat zijn er helaas meer als de brave buitenlanders.
en zeker de meesten die niks met de westerse kultuur te maken willen hebben.
blijf dan weg.
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:34:29 #146
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_87693988
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:55 schreef cvboer het volgende:
Denk dat ook veel linkse figuren hel goed weten dat er veel problemen zijn met de integratie van niet westerse allochtonen, maar dat ze de problemen niet willen zien. Daarom wuiven ze het probleem weg om maar niet in discussie te hoeven gaan.
Vergeet tevens niet alle linkse figuren die profiteren van de multicul ellende: sociale dienstverleners, integratiebureau's, straatcoach projecten en alle andere subsidie clubjes ter bevordering van integratie van de allochtoonse medemens. Al het belastinggeld dat losgeweekt wordt voor subsidies daar krijgen zij een percentage van (zelf te bepalen salaris, vriendjes op de loonlijst, auto, kantoorspullen en computers daarvan betalen).
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:52:47 #147
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_87694970
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:15 schreef EuroBirdV8 het volgende:

[..]

nee, meer als nederlander die zich thuis kan voelen in eigen land.
begin mijzelf steeds meer als buitenlander te zien in mijn eigen vaderland.
en nogmaals. ik heb geen haat jegens buitenlanders algemeen, maar aan de buitenlanders die hier de boel komen verpesten.
en dat zijn er helaas meer als de brave buitenlanders.
en zeker de meesten die niks met de westerse kultuur te maken willen hebben.
blijf dan weg.
Waarom wil je gebruiken (zoals het vuurpeloton) waarvan jij denkt dat deze in moslimlanden voorkomen in Nederland invoeren?

En je hebt geen haat jegens buitenlanders in 't algemeen maar volgens jou willen ze wel allemaal maar 1 ding:

"buitenlanders willen maar één ding, zo snel mogelijk geld verdienen. snel geld verdienen door tig jaar voor een hoog diploma op school te verblijven gaat hun te langzaam......"

En wanneer je spreekt over negers vermeld je er tussen haakjes bij (aap) en wanneer je spreekt over moslims heb je het direct over terroristen? (In jouw verwijderde post).

En dan vind je het raar dat sommige mensen moeilijk kunnen geloven dat jij geen hekel hebt aan buitenlanders in het algemeen?

En hoe kom je erbij dat de meerderheid van de buitenlanders de boel aan het verpesten is? (Ja het zijn er te veel die de boel verzieken, maar dat is totaal niet hetzelfde als een meerderheid).
Krekker is de bom!
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:56:40 #148
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87695212
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:02 schreef IHVK het volgende:

[..]

Laat je nakijken idioot.
_O-

Een gelovige die iemand anders een idioot noemt. Alhoewel de uitlatingen van bijdehand wel wat ver gaan.
Bedankt Hans.
pi_87696951
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:51 schreef Igen het volgende:

[..]

Precies. Merkel zegt dat ze zich aan de wet moeten houden en de taal moeten leren. Meer niet!
En dat de moslims dat dus ook niet doen en dat een groot probleem is voor Duitsland, op basis waarvan ze de multiculturele samenleving mislukt acht.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_87697036
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:53 schreef internal het volgende:
Vogeltjesdans :') De enige reden dat de atoombommen in WOII heeft gewerkt is heel simpel. De Amerikanen waren op dat punt de enigen die atoombommen hadden om te gooien.
Als ze die niet hadden gehad, hadden ze wel een andere manier gevonden om het conflict in een keer te beeindigen. Dan hadden ze wel 100 bommenwerpers op Hiroshima losgelaten ofzo, dat had hetzelfde effect gehad.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')