goed opgemerkt!quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:29 schreef Appelknaller het volgende:
Op links kankeren terwijl rechts al die Marokkanen en Turken hierheen gehaald heeft
Er zijn maar weinig links-denkenden die de problemen ontkennen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kijk, dat is nuance. Welke ik bij veel andere mensen van linkse signatuur niet terug kan vinden.
Als ze zich niet aan de wet houden worden ze gewoon volgens de Nederlandse wet bestraft maar verder...in hoeverre heb jij last van hun "onaangepastheid" ?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:53 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Leven en laten leven? Geen zin om je andere post te quoten maar zo komen in Nederland wonen waar andere normen en waarden gelden. Hoezo hoeven ze zich niet aan te passen?
Precies. Merkel zegt dat ze zich aan de wet moeten houden en de taal moeten leren. Meer niet!quote:Op maandag 18 oktober 2010 04:28 schreef Zehra het volgende:
Merkel zegt dat oa Moslims voorgoed in Duitsland zijn, dus daar verschilt ze al enorm met Wilders. Zijn natte droom is dat alle moslims (wacht, hij noemt ze aanhangers van de Islam omdat het anders te zeer riekt naar discriminatie) uit Europa zijn ver(jaagd)dwenen.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:45 schreef BlueMage het volgende:
Even zonder trollen/flamen: ik beschouw mezelf als vrij links maar ook ik heb kritiek op de multicul om mij heen en ook ik ontken niet dat er problemen zijn met kutmarokkaantjes, ik weet alleen dat de oplossing niet zo simpel is als Geertje die voorspiegelt.
Het doel? Geen allochtonen meer in Nederland. Dat is het doel!quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:32 schreef IHVK het volgende:
Maar nu , wat nu? Constante gekanker op moslims elke dag in alle media.
Wat is het doel ?
en wie betaald dat? de belastingbetaler?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:38 schreef Frag_adder het volgende:
Is er eigenlijk wel een korte termijn oplossing voor dit probleem? Op het vuurpeleton voor iedereen die niet conform de Nederlandse maatstaven leeft na dan.
Het enige wat ik zou zien is de nieuwere generaties zo hoog mogelijk opleiden zodat ze in staat zijn niet alleen zichzelf te onderhouden maar ook verstandig genoeg te zijn hun eigen keuzes te maken.
Volgensmij is de hoofd reden dat deze groepen over het algemeer crimineler zijn echt gewoon dat ze laag opgeleid en uitzichtloos zijn.
Jij bent engquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef EuroBirdV8 het volgende:
[..]
en wie betaald dat? de belastingbetaler?
buitenlanders willen maar één ding, zo snel mogelijk geld verdienen.
snel geld verdienen door tig jaar voor een hoog diploma op school te verblijven gaat hun te langzaam......
en ja, een vuurpeloton zou een optie zijn....
Ik zou liever zien dat mijn belaasting geld ging naar het onderwijs in het algemeen en dan ook dus naar de buitenlanders die hier onderzoek uitvoeren dan naar uitkeringen. Het eerste levert tenminste nog iets op.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef EuroBirdV8 het volgende:
[..]
snel geld verdienen door tig jaar voor een hoog diploma op school te verblijven gaat hun te langzaam......
Volgens mij is er geen korte termijn oplossing voor dit soort problemen (dat is precies de val waarin alle Wilders stemmers lopen) ik ben het met je eens dat betere opleiding/meer kansen bieden zal gaan helpen alsmede van beide kanten wat meer tolerantie voor elkaars manier van leven (het "leven & laten leven" wat ik al eerder aangaf) uiteraard moet dit niet tot in het extreme worden doorgetrokken, maar volgens mij zijn dit toch echt de enige oplossingen. Niet het korten op "linkse hobbies" zoals de PVV dat zo mooi noemt: juist dat soort "hobbies" kunnen helpen bij de integratie/lange termijn oplossing van dit probleem.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:38 schreef Frag_adder het volgende:
Is er eigenlijk wel een korte termijn oplossing voor dit probleem? Op het vuurpeleton voor iedereen die niet conform de Nederlandse maatstaven leeft na dan.
Het enige wat ik zou zien is de nieuwere generaties zo hoog mogelijk opleiden zodat ze in staat zijn niet alleen zichzelf te onderhouden maar ook verstandig genoeg te zijn hun eigen keuzes te maken.
Volgensmij is de hoofd reden dat deze groepen over het algemeer crimineler zijn echt gewoon dat ze laag opgeleid en uitzichtloos zijn.
Het zou inderdaad wel wat meer van BEIDE kanten mogen komen. Van mij hoeven ze echt geen 100% Nederlander te worden maar mogen ze binnen onzen samenleving gewoon hun eigen plek vinden. Als ik kijk naar Nederlanders die ik ken die in Amerika of Engeland wonen hebben die ook gewoon hun Nederlandse identiteit behouden en dat gaat prima. Aan de andere kant snap ik ook dat er afkeer komt als ze hier maar overal moskeen uit de grond stampen alsof het niets is, dat past ook niet in ons straatbeeld. Het is een moeilijk probleem, en ik denk dat integratie gewoon niet binnen een generatie of 3 - 5 mogelijk is en dat dit geaccepteerd zal moeten worden. En klopt, dit korte termijn denken wint veel zieltjes maar uiteindelijk kost het alleen maar meer geld en lijkt het maar langer te gaan duren...quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:55 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen kort termijn oplossing voor dit soort problemen (dat is precies de val waarin alle Wilders stemmers lopen) ik ben het met je eens dat betere opleiding/meer kansen bieden zal gaan helpen alsmede van beide kanten wat meer tolerantie voor elkaars manier van leven (het "leven & laten leven" wat ik al eerder aangaf) uiteraard moet dit niet tot in het extreme worden doorgetrokken, maar volgens mij zijn dit toch echt de enige oplossingen. Niet het korten op "linkse hobbies" zoals de PVV dat zo mooi noemt: juist dat soort "hobbies" kunnen helpen bij de integratie/lange termijn oplossing van dit probleem.
Hier mag je niks tegen zeggen want dan demoniseer je.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef EuroBirdV8 het volgende:
[..]
Vandaar dat er genoeg niet aziatische allochtonen zijn die hoger opgeleid zijn dan jijquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef EuroBirdV8 het volgende:
[..]
Mensen voor een vuurpeleton wensen op basis van hun afkomst gaat wel wat verder dan alleen demoniseren.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hier mag je niks tegen zeggen want dan demoniseer je.
100% mee eens. Je interpreteert mijn post verkeerd denk ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mensen voor een vuurpeleton wensen op basis van hun afkomst gaat wel wat verder dan alleen demoniseren.
Spijtig dat sommigen al zo'n verziekt wereldbeeld hebben dat er in hun ogen niet of nauwelijks allochtonen bestaan die wel hard en eerlijk werken voor hun geld en een mooi diploma.
Ik moet zeggen dat ik voor ik mijn reactie postte wel even zat te twijfelen hoe ik jouw post moest interpreteren. Uiteindelijk verkeerd gegoktquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
100% mee eens. Je interpreteert mijn post verkeerd denk ik.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik voor ik mijn reactie postte wel even zat te twijfelen hoe ik jouw post moest interpreteren. Uiteindelijk verkeerd gegokt
Zeér eng ja.... en 100x gevaarlijker voor onze samenkeving dat welke willekeurige moslim dan ook.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |