abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87658420
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 17:29 schreef Appelknaller het volgende:
Op links kankeren terwijl rechts al die Marokkanen en Turken hierheen gehaald heeft :')
goed opgemerkt!
pi_87659405
er is verkeerd volk hierheen gekomen zoals economische vluchtelingen.
als je rijk bent heb je daar ook last van .verkeerde mensen die voor je poen bij je komen hielelikkken.
  maandag 18 oktober 2010 @ 02:40:27 #103
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_87659928
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:48 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Kijk, dat is nuance. Welke ik bij veel andere mensen van linkse signatuur niet terug kan vinden.
Er zijn maar weinig links-denkenden die de problemen ontkennen.

Wellicht is men te vaak bezig met het ontkrachten van bepaalde opmerkingen die vanuit de PVV-hoek komen.

Ander voorbeeld met zelfde soort strekking:

Jantje heeft slechte cijfers gehaald op school.
De meester belt de ouders op en begint direct met "Jantje zal later nooit iets bereiken en is een loser, etc"

Door de invalshoek van de meester schieten de ouders automatisch in de verdediging, beide partijen vergeten in te gaan op het werkelijke probleem (de slechte cijfers), maar discussieren eerst een half uur verhit over de 'foute' opmerking van de meester, over dat Jantje wel wat zal bereiken, etc.

Nu wil ik de problematiek die gepaard gaat met de multiculturele samenleving niet vergelijken met slechte schoolresultaten. Mijn voorbeeld is puur bedoeld, om te illustreren dat mensen vaak geneigd zijn met elkaar in discussie te gaan over hele andere zaken dan het werkelijke probleem, terwijl dit niet per definitie hoeft te betekenen dat men het werkelijke probleem ontkent of probeert te ontkennen.
Krekker is de bom!
  maandag 18 oktober 2010 @ 04:09:09 #104
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_87660380
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 23:53 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Leven en laten leven? Geen zin om je andere post te quoten maar zo komen in Nederland wonen waar andere normen en waarden gelden. Hoezo hoeven ze zich niet aan te passen?
Als ze zich niet aan de wet houden worden ze gewoon volgens de Nederlandse wet bestraft maar verder...in hoeverre heb jij last van hun "onaangepastheid" ? :)
Hallon!
  maandag 18 oktober 2010 @ 04:20:31 #105
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_87660414
In Angela Merkel zie ik de zoveelste spijtoptant...

Sterker nog, ik zie nog meer spijtoptanten die kleur hebben bekend en nog meer spijtoptanten die de waarheid nog moeten ontdekken...
pi_87660437
Merkel zegt dat oa Moslims voorgoed in Duitsland zijn, dus daar verschilt ze al enorm met Wilders. Zijn natte droom is dat alle moslims (wacht, hij noemt ze aanhangers van de Islam omdat het anders te zeer riekt naar discriminatie) uit Europa zijn ver(jaagd)dwenen.
  Forum Admin maandag 18 oktober 2010 @ 08:01:21 #107
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_87660936
Racistisch geleuter van EuroBirdV8 verwijderd. De discussie erover dus ook.
pi_87662419
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 04:28 schreef Zehra het volgende:
Merkel zegt dat oa Moslims voorgoed in Duitsland zijn, dus daar verschilt ze al enorm met Wilders. Zijn natte droom is dat alle moslims (wacht, hij noemt ze aanhangers van de Islam omdat het anders te zeer riekt naar discriminatie) uit Europa zijn ver(jaagd)dwenen.
Precies. Merkel zegt dat ze zich aan de wet moeten houden en de taal moeten leren. Meer niet!
pi_87664134
Vogeltjesdans :') De enige reden dat de atoombommen in WOII heeft gewerkt is heel simpel. De Amerikanen waren op dat punt de enigen die atoombommen hadden om te gooien.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_87664595
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:45 schreef BlueMage het volgende:
Even zonder trollen/flamen: ik beschouw mezelf als vrij links maar ook ik heb kritiek op de multicul om mij heen en ook ik ontken niet dat er problemen zijn met kutmarokkaantjes, ik weet alleen dat de oplossing niet zo simpel is als Geertje die voorspiegelt.
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
pi_87664925
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:32 schreef IHVK het volgende:
Maar nu , wat nu? Constante gekanker op moslims elke dag in alle media.

Wat is het doel ?
Het doel? Geen allochtonen meer in Nederland. Dat is het doel!
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:38:00 #112
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_87665524
Is er eigenlijk wel een korte termijn oplossing voor dit probleem? Op het vuurpeleton voor iedereen die niet conform de Nederlandse maatstaven leeft na dan.

Het enige wat ik zou zien is de nieuwere generaties zo hoog mogelijk opleiden zodat ze in staat zijn niet alleen zichzelf te onderhouden maar ook verstandig genoeg te zijn hun eigen keuzes te maken.
Volgensmij is de hoofd reden dat deze groepen over het algemeer crimineler zijn echt gewoon dat ze laag opgeleid en uitzichtloos zijn.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_87669573
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:38 schreef Frag_adder het volgende:
Is er eigenlijk wel een korte termijn oplossing voor dit probleem? Op het vuurpeleton voor iedereen die niet conform de Nederlandse maatstaven leeft na dan.

Het enige wat ik zou zien is de nieuwere generaties zo hoog mogelijk opleiden zodat ze in staat zijn niet alleen zichzelf te onderhouden maar ook verstandig genoeg te zijn hun eigen keuzes te maken.
Volgensmij is de hoofd reden dat deze groepen over het algemeer crimineler zijn echt gewoon dat ze laag opgeleid en uitzichtloos zijn.
en wie betaald dat? de belastingbetaler?
buitenlanders willen maar één ding, zo snel mogelijk geld verdienen.
snel geld verdienen door tig jaar voor een hoog diploma op school te verblijven gaat hun te langzaam......

en ja, een vuurpeloton zou een optie zijn....
pi_87669867
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef EuroBirdV8 het volgende:

[..]

snel geld verdienen door tig jaar voor een hoog diploma op school te verblijven gaat hun te langzaam......

Jij bent eng
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:49:58 #115
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_87670558
quote:

[..]

Ik zou liever zien dat mijn belaasting geld ging naar het onderwijs in het algemeen en dan ook dus naar de buitenlanders die hier onderzoek uitvoeren dan naar uitkeringen. Het eerste levert tenminste nog iets op.
Het ging mij er meer om naar de oorzaak dat de groep buitenlanders hier procentueel crimineler is dan Nederlanders, dat heeft echt niets met huidskleur of geloofsovertuiging te maken maar met opvoeding.
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:55:36 #116
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_87670776
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:38 schreef Frag_adder het volgende:

Volgens mij is er geen korte termijn oplossing voor dit soort problemen (dat is precies de val waarin alle Wilders stemmers lopen) ik ben het met je eens dat betere opleiding/meer kansen bieden zal gaan helpen alsmede van beide kanten wat meer tolerantie voor elkaars manier van leven (het "leven & laten leven" wat ik al eerder aangaf) uiteraard moet dit niet tot in het extreme worden doorgetrokken, maar volgens mij zijn dit toch echt de enige oplossingen. Niet het korten op "linkse hobbies" zoals de PVV dat zo mooi noemt: juist dat soort "hobbies" kunnen helpen bij de integratie/lange termijn oplossing van dit probleem.

[ Bericht 0% gewijzigd door BlueMage op 18-10-2010 16:52:39 ]
Hallon!
  maandag 18 oktober 2010 @ 14:22:59 #117
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_87671757
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:55 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Volgens mij is er geen kort termijn oplossing voor dit soort problemen (dat is precies de val waarin alle Wilders stemmers lopen) ik ben het met je eens dat betere opleiding/meer kansen bieden zal gaan helpen alsmede van beide kanten wat meer tolerantie voor elkaars manier van leven (het "leven & laten leven" wat ik al eerder aangaf) uiteraard moet dit niet tot in het extreme worden doorgetrokken, maar volgens mij zijn dit toch echt de enige oplossingen. Niet het korten op "linkse hobbies" zoals de PVV dat zo mooi noemt: juist dat soort "hobbies" kunnen helpen bij de integratie/lange termijn oplossing van dit probleem.
Het zou inderdaad wel wat meer van BEIDE kanten mogen komen. Van mij hoeven ze echt geen 100% Nederlander te worden maar mogen ze binnen onzen samenleving gewoon hun eigen plek vinden. Als ik kijk naar Nederlanders die ik ken die in Amerika of Engeland wonen hebben die ook gewoon hun Nederlandse identiteit behouden en dat gaat prima. Aan de andere kant snap ik ook dat er afkeer komt als ze hier maar overal moskeen uit de grond stampen alsof het niets is, dat past ook niet in ons straatbeeld. Het is een moeilijk probleem, en ik denk dat integratie gewoon niet binnen een generatie of 3 - 5 mogelijk is en dat dit geaccepteerd zal moeten worden. En klopt, dit korte termijn denken wint veel zieltjes maar uiteindelijk kost het alleen maar meer geld en lijkt het maar langer te gaan duren...
pi_87673097
quote:

[..]

Hier mag je niks tegen zeggen want dan demoniseer je.
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:01:10 #119
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_87673150
quote:

[..]

Vandaar dat er genoeg niet aziatische allochtonen zijn die hoger opgeleid zijn dan jij :').
Krekker is de bom!
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:08:55 #120
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_87673529
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:00 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hier mag je niks tegen zeggen want dan demoniseer je.
Mensen voor een vuurpeleton wensen op basis van hun afkomst gaat wel wat verder dan alleen demoniseren.

Spijtig dat sommigen al zo'n verziekt wereldbeeld hebben dat er in hun ogen niet of nauwelijks allochtonen bestaan die wel hard en eerlijk werken voor hun geld en een mooi diploma.
Krekker is de bom!
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:20:34 #121
317775 DasApart
Badgers! Badger dancing!
pi_87674019
Klopt. Mensen die zo verbittered over rassen of afkomst denken hebben een verwrongen wereldbeeld. Die hebben HEEL wat nodig om hier vanaf te komen. Zou in dit geval vuurpeleton ook een optie zijn? Of stuur alle gedesillusioneerden met een verwrongen wereldbeeld naar een eigen stuk land, waar alleen andere blanken zijn! :D
Altijd de kleine lettertjes lezen!
pi_87674179
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:08 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Mensen voor een vuurpeleton wensen op basis van hun afkomst gaat wel wat verder dan alleen demoniseren.

Spijtig dat sommigen al zo'n verziekt wereldbeeld hebben dat er in hun ogen niet of nauwelijks allochtonen bestaan die wel hard en eerlijk werken voor hun geld en een mooi diploma.
100% mee eens. Je interpreteert mijn post verkeerd denk ik. ;)
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:45:07 #123
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_87675086
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:24 schreef IHVK het volgende:

[..]

100% mee eens. Je interpreteert mijn post verkeerd denk ik. ;)
Ik moet zeggen dat ik voor ik mijn reactie postte wel even zat te twijfelen hoe ik jouw post moest interpreteren. Uiteindelijk verkeerd gegokt :P
Krekker is de bom!
pi_87676145
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:45 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik voor ik mijn reactie postte wel even zat te twijfelen hoe ik jouw post moest interpreteren. Uiteindelijk verkeerd gegokt :P
:P :P :P
Derevaun Seraun.
pi_87676727
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:32 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Jij bent eng
Zeér eng ja.... en 100x gevaarlijker voor onze samenkeving dat welke willekeurige moslim dan ook.
Nog enger is dat ze het zelf niet dioor hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')