Dat dus. Het is niet dat Merkel nou ineens pro-Wilders is.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:33 schreef Stefka het volgende:
Het erkennen van het mislukken van de multiculti-samenleving is niet hetzelfde als propageren dat moslims een gevaar zijn voor Europa.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:33 schreef Stefka het volgende:
Het erkennen van het mislukken van de multiculti-samenleving is niet hetzelfde als propageren dat moslims een gevaar zijn voor Europa.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat dus. Het is niet dat Merkel nou ineens pro-Wilders is.
Dit concept is veel te moeilijk voor vogeltjesdans.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:33 schreef Stefka het volgende:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:33 schreef Stefka het volgende:
En dit dus.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:45 schreef BlueMage het volgende:
Even zonder trollen/flamen: ik beschouw mezelf als vrij links maar ook ik heb kritiek op de multicul om mij heen en ook ik ontken niet dat er problemen zijn met kutmarokkaantjes, ik weet alleen dat de oplossing niet zo simpel is als Geertje die voorspiegelt.
Kijk, dat is nuance. Welke ik bij veel andere mensen van linkse signatuur niet terug kan vinden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:45 schreef BlueMage het volgende:
Even zonder trollen/flamen: ik beschouw mezelf als vrij links maar ook ik heb kritiek op de multicul om mij heen en ook ik ontken niet dat er problemen zijn met kutmarokkaantjes, ik weet alleen dat de oplossing niet zo simpel is als Geertje die voorspiegelt.
Vergeet (s)links niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:48 schreef 2dope het volgende:
Weer zo'n janktopic over buitenlanders
Links allochtoon knuffel multiculti links linksch allochtoon linkse kerk oogkleppen links linschmenschen niet-westers marokkaan linksch knuffelallochtoon.
Stond er nog iets anders in de OP?
Gefrustreerde angsthazen
Volgens mij kun je die nuance juist bij heel veel mensen (links en rechts) terugvinden. Zelf ben je ook niet al te genuanceerd bezig meestal.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kijk, dat is nuance. Welke ik bij veel andere mensen van linkse signatuur niet terug kan vinden.
Wilders zal eerst het verschil moeten leren tussen moslims en Turken/Marokkanen/Etc, voordat hij enige actie wil ondernemen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
De oplossing van Geert Wilders is misschien vrij simpel, maar waarom zou die niet kunnen werken? Bestraffen van wandaden (of het nu gaat om Christenen, Joden, Moslims of Hindoes) moet je aanpakken, veel simpeler dan dat kan het niet.
Dan kan je wel zeggen dat repressie niet het antwoord is, maar volgens mij is respressie toch de factor die het meeste heeft opgelost in de wereld. De essentie van vrede is dat je een grotere stok hebt dan de ander.
Ik ga er vaak hard in om het debat aan te zwengelen inderdaad. Op zijn "de Jong's" zeg maar.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:50 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Volgens mij kun je die nuance juist bij heel veel mensen (links en rechts) terugvinden. Zelf ben je ook niet al te genuanceerd bezig meestal.
Ik wil hier nu wel eens een bron van. Dit wordt altijd geroepen, maar nooit gesteund door wat voor een bron dan ook. Links heeft andere oplossingen (die overigens nooit geprobeerd zijn, net zoals de rechtse oplossingen omdat we hier altijd in het midden uitkomen).quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mijn klacht betreft dan ook de voortdurende hypochrisie van links als het om het ontkennen van multicultiproblemen gaat![]()
Je moet het op probleemniveau bekijken en niet op rasniveau, dat ben ik met je eens. Alleen zie je dat veel dezelfde problemen inderdaad voorkomen bij bepaalde rassen, en dat die rassen door hun gedrag er mede debet aan zijn dat de problemen aan hen gelinkt worden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:52 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wilders zal eerst het verschil moeten leren tussen moslims en Turken/Marokkanen/Etc, voordat hij enige actie wil ondernemen.
Er zit een redelijk grijs gebied tussen 'er is geen probleem' en 'URP DURP WEG MET DE BUUTNLANDERS'quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:55 schreef cvboer het volgende:
Denk dat ook veel linkse figuren hel goed weten dat er veel problemen zijn met de integratie van niet westerse allochtonen, maar dat ze de problemen niet willen zien. Daarom wuiven ze het probleem weg om maar niet in discussie te hoeven gaan.
Het artikel van nu.nl (hee niet van de Telegraaf!) en de uitspraken van Angela Merkel lijken me bron genoeg.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:54 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik wil hier nu wel eens een bron van. Dit wordt altijd geroepen, maar nooit gesteund door wat voor een bron dan ook. Links heeft andere oplossingen (die overigens nooit geprobeerd zijn, net zoals de rechtse oplossingen omdat we hier altijd in het midden uitkomen).
Er staan toch gewoon straffen op criminaliteit? Bestraffen van wandaden gebeurt dus gewoon. Je wil waarschijnlijk dus harder straffen. Dat lost niets op, recidive in de VS (waar ze harder straffen) is bijvoorbeeld veel hoger dan in Nederland.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
De oplossing van Geert Wilders is misschien vrij simpel, maar waarom zou die niet kunnen werken? Bestraffen van wandaden (of het nu gaat om Christenen, Joden, Moslims of Hindoes) moet je aanpakken, veel simpeler dan dat kan het niet.
Dan kan je wel zeggen dat repressie niet het antwoord is, maar volgens mij is respressie toch de factor die het meeste heeft opgelost in de wereld. De essentie van vrede is dat je een grotere stok hebt dan de ander.
Wangedrag aanpakken, ok, ben ik voor, natuurlijk, ieder weldenkend mens zal 't daarmee eens zijn. Punt is dat ik Geert wel erg vind doordrammen over Moslim, er wordt in zijn denkwereld naar mijn mening wel degelijk onderscheid tussen de verschillende bevolkingsgroepen gemaakt, hoe hard ie dat verder ook ontkent. Ook neemt hij totaal geen afstand van idiote rechts extremistische clubjes die fan van 'm zijn. Ik heb Geert nog nooit horen zeggen: "alle Joden die zich niet gedragen terug naar Israel!" Bovendien wil hij onze grondwet baseren op een Joods-Christelijke traditie, een kwalijke zaak: religie hoort m.i niet in de wet thuis.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Leven & laten leven is een veel betere oplossing dan dreigen en mensen dwingen zich totaal aan te passen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |