Dus ik doe alles wat jij in deze post zegt?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:32 schreef bijdehand het volgende:
Moslimslekker overvallen, rellen en schelden, en als je er op aangeken wordt diskrieminatie roepen en zeggen dat het maar een klein groepje is

Niet iedere pedofiel verkracht kindjes, maar dat wil niet zeggen dat alleen de verkrachtende pedofielen verderfelijk zijn natuurlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dus ik doe alles wat jij in deze post zegt?

Wow. Wat een radicalisme.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet iedere pedofiel verkracht kindjes, maar dat wil niet zeggen dat alleen de verkrachtende pedofielen verderfelijk zijn natuurlijk.

neuh, gewoon blijk van een verrotte, verdorven, kortzichtige en angstige persoonlijkheidquote:

Past prima hier en is eens wat anders dan 't normale gebagger.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom staat dit nu weer in [KLB]?
Er zijn al twee topics over, namelijk in NWS en POL!!

'Links' laat zich ook echt kenmerken door die problemen te ontkennen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het zou de linksmenschen eens netjes staan om toe te geven dat het helemaal niet zo rooskleurig is gesteld met de multiculturele samenleving.

D'accord.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
neuh, gewoon blijk van een verrotte, verdorven, kortzichtige en angstige persoonlijkheid

Inderdaad! Wie de billen brandt, moet op de blaren zitten! Laten we vooral geen oplossing zoeken, het is onze eigen schuld.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:56 schreef Originele_Naam het volgende:
al die politici nu huilen, maar niemand begon 40 jaar geleden over integratie toen ze gewoon goedkope arbeidskrachten nodig hadden. eigen schuld dikke bult

Laat je nakijken idioot.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet iedere pedofiel verkracht kindjes, maar dat wil niet zeggen dat alleen de verkrachtende pedofielen verderfelijk zijn natuurlijk.

Ik roep nergens dat ik oorlogsmisdaden prima vind, alleen dat het overmatig gebruik van geweld al het voorgaande geweld in het conflict in een keer heeft beeindigd.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Roepen dat de Amerikaanse oorlogsmisdaden een prima oplossing waren gaat gewoon veel te ver. Het komt dan wel heel erg dichtbij ook om te roepen dat de Duitse oorlogsmisdaden prima waren.

Laat jij je nakijken als je op je knieen aan de reet van je voorganger zonder schoenen ligt te ruikenquote:

Geen probleem mee. Vind ikzelf prima. Mits je niet alleen geholpen wordt op basis van inhoud (het bezitten van inhoudelijke kennis en ervaring), maar ook op basis van respect (dus niet zoals sommige islamieten die perse een behandeling door een vrouwelijke arts eisen).quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:19 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Kijk dan ook naar de PI. Het zou wel een oplossing kunnen zijn dat Duitsland hoge Turkse diploma's erkent, zodat er intelligente Turken in Duitsland kunnen komen die ze weer een goede naam geven en ook nog anderen helpt omdat een Turk liever geholpen wordt door een Turk dan een Duitser.

Lol, je moet echt met iets beters komen ik heb een dikke huid voor racistische grappen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Laat jij je nakijken als je op je knieen aan de reet van je voorganger zonder schoenen ligt te ruiken

Nou, als je kijkt naar de voorsprekers van de linkse politieke zijde in Nederland zoals Pechtold, Halsema en Roemer, wel ja.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:15 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
'Links' laat zich ook echt kenmerken door die problemen te ontkennen.
Ze reageren alleen niet zo spastisch en ongenuanceerd als een knakker als Wilders. That's it.

Ah, belediging van een ideologie is nu racisme. En hoezo grappen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lol, je moet echt met iets beters komen ik heb een dikke huid voor racistische grappen.

Het punt is, en dat wordt in dat artikel in de OP ook gezegd, dat men er stilzwijgend vanuit ging dat al die arbeidsmigranten na een zekere periode weer vrolijk naar huis gingen. Niet dus.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:56 schreef Originele_Naam het volgende:
al die politici nu huilen, maar niemand begon 40 jaar geleden over integratie toen ze gewoon goedkope arbeidskrachten nodig hadden. eigen schuld dikke bult

Wat een kneus ben jijquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ah, belediging van een ideologie is nu racisme. En hoezo grappen?

Wat ik van Pechtold en Roemer heb gehoord ontkennen ze de problemen toch heus niet hoor.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, als je kijkt naar de voorsprekers van de linkse politieke zijde in Nederland zoals Pechtold, Halsema en Roemer, wel ja.
En ik je kunt de uitspraken van Wilders soms radicaal vinden, maar qua inhoud en waarheidsgehalte heeft hij wel heel vaak een punt. En laat dat nou juist het punt zijn waar de overige politiek het op heeft laten afweten de afgelopen 40 jaar, waardoor zijzelf de grond heeft bemest waarop Hans Janmaat, Pim Fortuyn en Geert Wilders zijn kunnen groeien.

Ach, de GroenLinks top 5 komt ook allemaal uit de grachtengordel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:15 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wat ik van Pechtold en Roemer heb gehoord ontkennen ze de problemen toch heus niet hoor.(Halsema misschien ook niet, maar ik luister nooit naar wat die teef te zeggen heeft
)* En Geertje is vooral goed in het roepen van populistische, in feite inhoudsloze, uitlatingen die vaak niet eens op waarheid berusten, maar ach...
*Wow...een lid van De Linkse Kerk die Halsema haat!

Het probleem bij mij is dat als ik iemand echt niet kan uitstaan ik gelijk er ook niet goed meer naar kan luisteren, had ik ook bij Agnes Kant bijv.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:57 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ach, de GroenLinks top 5 komt ook allemaal uit de grachtengordel.
Maarja, het zijn de idealen, met name op gebied van milieu, waar ik het mee eens ben, dan maakt het me eigenlijk niet uit hoe Femke Halsema persoonlijk is. Het gaat om de idealen, of zijn we allemaal van die stemmers geworden die maar op Bos stemmen, omdat hij zo'n lekker kontje heeft of Rutte, want hij lacht zo sgatuugg.

Ja, met z'n eenpuntenagendaquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:07 schreef Nikmans het volgende:
Pechtold ook echt een linkse noemen omdat ie zich uitspreekt tegen Geert

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |