quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:57 schreef xxiessiexx het volgende:
Wou je zo graag een nieuw topic openen?
Dat is wanneer je banners blokkeert en zo. Als je kenbaar maakt hoe dat moet dan krijg je een ban.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
En wat is adblock ofzo waar irritatie100 voor gebanned is
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:30 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat is wanneer je banners blokkeert en zo. Als je kenbaar maakt hoe dat moet dan krijg je een ban.
Pepijn bierenhutspotquote:
Hoe hoeft nieteens. Je hoeft maar te zeggen dat je het doet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:30 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat is wanneer je banners blokkeert en zo. Als je kenbaar maakt hoe dat moet dan krijg je een ban.
Zaterdagavond héquote:
Wacht maar tot 20 februariquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik vond de kaart voor Alberto wel beter. Baas boven baas zullen we maar zeggen.
En dan is het zondagquote:
Ik zou maar met één oog open slapen als ik jou wasquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:43 schreef tralalala het volgende:
Omg, Irritatie100 gebanned door een bericht in mijn topic.
En Feyenoord ook nog eens verloren, ik hoop dat hij de 48 uur goed door komt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zou maar met één oog open slapen als ik jou was
wat voor connectie heb je dan wel?quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:10 schreef Maraca het volgende:
10 freaking uur om een patch te installeren
Nee, natuurlijk moet dat spel nog even 1,5 GB downloaden. Het zal ook nietMaar straks WoW'en
(hoop ik!)
5GBquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:19 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
wat voor connectie heb je dan wel?
40 GB downloaden?
Is meestal met WOWquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
5GBMaar het is niet alleen downloaden wat lang duurt. Ook het installeren zelf duurde een paar uur
Welke realm?quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:18 schreef tho_Omas het volgende:
Wat WoW, speelt hier iemand WoW? Laten we LARPEN dat ik Rob Geus ben.
Ga je gangquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik speel geen WoW hè. Maar ik kan wel Rob Geus doen natuurlijk.
Ja, ach.. hij is vanavond weer op tvquote:
nu hup aan het werk! ik ga ook zo weer aan de studiequote:Op zondag 17 oktober 2010 10:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, ach.. hij is vanavond weer op tv
Moet ik mezelf wel echt aan het werk zetten want ik heb morgen een deadlineheb geen zin om daaraan te werken tijdens RmV
structuurkipquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:02 schreef Maraca het volgende:
Eerst koffieEn het huishouden en boeken alfabetiseren en mijn fiets poetsen en level 71 worden en de keukenkastjes opruimen en kijken welke pennen het nog doen en die vervolgens op kleur rangschikken.
Hmm.. dan ga ik maar aan het werkquote:
dat is dan wel weer een meevaller!quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. dan ga ik maar aan het werkHeb wel een meevallertje. Had mijn leerschema gebaseerd op 1 november terwijl dat 8 november moest zijn
Maar de deadines van morgen blijven helaas staan
haha, leuk he het Behaviorismequote:Op zondag 17 oktober 2010 11:30 schreef Maraca het volgende:
Ik moet nu een stukje over Skinner (psycholoog) bestuderen, maar ik moet steeds aan deze grapjas denken:
[ afbeelding ]
Die trouwens vernoemd is naar die psycholoog
Middags al?quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jullie lekker studeren, ik de kroeg in vanmiddag.
Ja speelt een band dus.quote:
Thnxquote:
Wat studeer je dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
nee hoorheb toevallig nu een vak over de stromingen binnen de psychologie
Ja eeh.. ik erm..quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:45 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hee moest jij niet werken voor je deadline?
Dit is Maraca
[ afbeelding ]
Grappig. Jij hebt dan wel dezelfde vakken als ik, maar jij benadert het dan vanuit een ander perspectief?quote:
Dit word Maraca als ze vandaag niks doetquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat studeer je dan?
[..]
Ja eeh.. ik erm..Heb geen zin eigenlijk
wat voor opleiding doe jij ook al weer?quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Grappig. Jij hebt dan wel dezelfde vakken als ik, maar jij benadert het dan vanuit een ander perspectief?Of hoe moet ik dat zien?
Docentenopleidingquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
wat voor opleiding doe jij ook al weer?
pedagogiek is meer gericht op opvoedingsondersteuning
Economiequote:Op zondag 17 oktober 2010 12:35 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Nou ben ik even serieus : Welk vak?
Dat is voor onderwijskundequote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
logisch![]()
moet je ook nog andere stromingen bestuderen?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:59 schreef Maraca het volgende:
[..]cognitivisme en sociaal constructivisme. En verder nog wat zaken uit 1600 - heden
Tot mijn eigen verbazing is het nog best interessantquote:
dan is jouw boeiender geschreven dan de mijne, want als ik daar een poging in waagquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tot mijn eigen verbazing is het nog best interessant
Dat betwijfel ikquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
dan is jouw boeiender geschreven dan de mijne, want als ik daar een poging in waag
dat maakt het ook lekker saai ja.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat betwijfel ikHet is net alsof ze de stukken uit 1600 hebben gepubliceerd. En de Latijnse en Franse benamingen maken het ook niet bepaald leesbaar
de meer geavanceerde in het lezen en beginnen te ragquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:34 schreef Maraca het volgende:
Ik heb kopieën dus ik weet niet welk boek het isMaar het leest wel prettig weg. Alleen hoe ze erbij komen om een leraar schrijven en rekenen "ceux qui sont plus avancées dans la lecture et qui commencent à chiffer" te noemen is me een raadsel
Ik ben mijn essay aan het herschrijvenquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
ben je nou nog steeds aan het soggen
Hoever ben je al?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben mijn essay aan het herschrijvenDus ik ben half aan het soggen
Bijna klaarquote:
effe koffie ?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bijna klaarEn dan ga ik even niks doen (
) en dan mijn portfolio eens opbouwen
Koffie en wat etenquote:
Je hebt je deadline gehaald?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Koffie en wat eten
Voor nu klaar met mijn essay. Vanavond nog even doorlezen en dan printen en inbinden
Voor dit welquote:
Je moet het maar zo zien, vanavond als beloning :quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor dit welMaar er staan nog 2 dingen op mijn lijst
Ik heb nog zat printpapier over maar Enschede is iets te ver wegquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:45 schreef Maraca het volgende:
*zucht* heeft iemand printpapier overAnders kan ik alsnog fluiten naar mijn deadline
de kast maar eens proberen *ril* misschien dat ik daar nog eens papier gedumpt heb
edit: eureka .. handig zo'n rommelkast![]()
kan je iig WMB en RMV kijkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Mijn ouders beneden hebben geen tv-signaal meer, zoeken naar signaal zegt die
Op mijn tv doen de kanalen het gewoon nog
Dus je doet mee vanavond?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Mijn ouders beneden hebben geen tv-signaal meer, zoeken naar signaal zegt die
Op mijn tv doen de kanalen het gewoon nog
Ik kan wel kijken maar niet hier tegelijkertijd postenquote:
Oh ja, je bent een jongen. Die kunnen dat niet tegelijkertijdquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:22 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik kan wel kijken maar niet hier tegelijkertijd posten
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh ja, je bent een jongen. Die kunnen dat niet tegelijkertijd
zeg wil je me niet zo laten schrikken als ik net iets lekkers zit te etenquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:37 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi![]()
Super Polyp, here we go!
haha, dan merk je pas hoe verslaafd je aan dat ding bentquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:41 schreef Stephan1237 het volgende:
Grote paniek hier in huis. tv doet het niet![]()
Allemaal gezellig op jouw kamerquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:41 schreef Stephan1237 het volgende:
Grote paniek hier in huis. tv doet het niet![]()
Ligt denk ik aan het kastje, 2 andere tv's waaronder mijnes doet het gewoonquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
haha, dan merk je pas hoe verslaafd je aan dat ding bent
Viva la CI+quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:46 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ligt denk ik aan het kastje, 2 andere tv's waaronder mijnes doet het gewoon
aah wat geinig!quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:48 schreef Doler12 het volgende:
Alberto was ooit heftruckchauffeur![]()
Wat was je allereerste baan?
Als jochie was ik ooit een stoere heftruckchauffeur.
Grappig, dat wist ik nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:48 schreef Doler12 het volgende:
Alberto was ooit heftruckchauffeur![]()
Wat was je allereerste baan?
Als jochie was ik ooit een stoere heftruckchauffeur.
Die staat in de top 3quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:58 schreef roos85 het volgende:
zou de THOMAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSS fan nog komen
klaasjequote:Op zondag 17 oktober 2010 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dames en heren jongens en meisjes...
Its me
pics van desktopquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:01 schreef Jor_Dii het volgende:
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEDENAVOND!
Ik post vanavond vanaf mijn supersonisch snelle nieuwe computer!
lijkt me wel een toffe film btwquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:01 schreef Doler12 het volgende:
Hallo sint nog een aantal kinderen vermoord?
Neenquote:
geilquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:01 schreef Jor_Dii het volgende:
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEDENAVOND!
Ik post vanavond vanaf mijn supersonisch snelle nieuwe computer!
ik zou gelijk de ggz bellen als ik zo'n figuur zag rondlopenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:05 schreef tralalala het volgende:
Alle mensen om haar heen die keihard moeten lachen.
Dat wil ik al een jaar, maar Maraca kan telkens nietquote:
PARDON MARACA PARDONquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat wil ik al een jaar, maar Maraca kan telkens niet
pics van inhoudquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Neenhet gaat om wat er in zit vriend!
Vreemd genoeg altijd op zondagquote:
quote:
Serieus? Vind haar net een kleuterjufquote:
Was ze maar mijn kleuterjufquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Serieus? Vind haar net een kleuterjuf
volgens mij wel ja..quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoorde ik dat nu goed.. de voice-over zei 'gierende banden'
Lolquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoorde ik dat nu goed.. de voice-over zei 'gierende banden'
goed ideequote:Op zondag 17 oktober 2010 20:26 schreef Karina het volgende:
Ik ga nog maar wat wijn inschenken voor het begint.
het petje ontbreektquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:31 schreef Karina het volgende:
Oh met de auto rijdt hij zeker wel normaalEn natuurlijk een Golf, wat een verrassing.
echt welquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
Nog mazzel ook zeg. Leuke agent trouwens
Allemaal geile dames hier in dat topic.. stel je voor waar een meeting op uit zou kunnen lopenquote:
Roos is van mijquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Allemaal geile dames hier in dat topic.. stel je voor waar een meeting op uit zou kunnen lopen![]()
jij ziet zeker een bitch fight voor jequote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Allemaal geile dames hier in dat topic.. stel je voor waar een meeting op uit zou kunnen lopen![]()
Als je die agent uitnodigtquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daarom zijn ze daar ook zo vaak denk ikquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:37 schreef tralalala het volgende:
Wat een mooie omgeving hebben we in Gelderland-Midden.
Koos ook in het bos.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:38 schreef WcPot het volgende:
[..]
Daarom zijn ze daar ook zo vaak denk ik
Dan moet er eerst een onderwerp komen waar hij de regels over kan uitleggenquote:
Jij bent goed op de hoogte van Koos zijn sexlevenquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:40 schreef tralalala het volgende:
Bij Blik op de weg was er zo'n gozer die gewoon 210 km/h reed in winterse omstandigheden.
En je vindt Jupiler ook al lekker, kan het nog meer matchen?quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En je vindt Jupiler ook al lekker, kan het nog meer matchen?
2 zelfsquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:46 schreef WcPot het volgende:
Topic is bijna vol staat het nieuwe topic al klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |