quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:57 schreef xxiessiexx het volgende:
Wou je zo graag een nieuw topic openen?
Dat is wanneer je banners blokkeert en zo. Als je kenbaar maakt hoe dat moet dan krijg je een ban.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
En wat is adblock ofzo waar irritatie100 voor gebanned is
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:30 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat is wanneer je banners blokkeert en zo. Als je kenbaar maakt hoe dat moet dan krijg je een ban.
Pepijn bierenhutspotquote:
Hoe hoeft nieteens. Je hoeft maar te zeggen dat je het doet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:30 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat is wanneer je banners blokkeert en zo. Als je kenbaar maakt hoe dat moet dan krijg je een ban.
Zaterdagavond héquote:
Wacht maar tot 20 februariquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik vond de kaart voor Alberto wel beter. Baas boven baas zullen we maar zeggen.
En dan is het zondagquote:
Ik zou maar met één oog open slapen als ik jou wasquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:43 schreef tralalala het volgende:
Omg, Irritatie100 gebanned door een bericht in mijn topic.
En Feyenoord ook nog eens verloren, ik hoop dat hij de 48 uur goed door komt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zou maar met één oog open slapen als ik jou was
wat voor connectie heb je dan wel?quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:10 schreef Maraca het volgende:
10 freaking uur om een patch te installeren
Nee, natuurlijk moet dat spel nog even 1,5 GB downloaden. Het zal ook nietMaar straks WoW'en
(hoop ik!)
5GBquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:19 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
wat voor connectie heb je dan wel?
40 GB downloaden?
Is meestal met WOWquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
5GBMaar het is niet alleen downloaden wat lang duurt. Ook het installeren zelf duurde een paar uur
Welke realm?quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:18 schreef tho_Omas het volgende:
Wat WoW, speelt hier iemand WoW? Laten we LARPEN dat ik Rob Geus ben.
Ga je gangquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik speel geen WoW hè. Maar ik kan wel Rob Geus doen natuurlijk.
Ja, ach.. hij is vanavond weer op tvquote:
nu hup aan het werk! ik ga ook zo weer aan de studiequote:Op zondag 17 oktober 2010 10:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, ach.. hij is vanavond weer op tv
Moet ik mezelf wel echt aan het werk zetten want ik heb morgen een deadlineheb geen zin om daaraan te werken tijdens RmV
structuurkipquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:02 schreef Maraca het volgende:
Eerst koffieEn het huishouden en boeken alfabetiseren en mijn fiets poetsen en level 71 worden en de keukenkastjes opruimen en kijken welke pennen het nog doen en die vervolgens op kleur rangschikken.
Hmm.. dan ga ik maar aan het werkquote:
dat is dan wel weer een meevaller!quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. dan ga ik maar aan het werkHeb wel een meevallertje. Had mijn leerschema gebaseerd op 1 november terwijl dat 8 november moest zijn
Maar de deadines van morgen blijven helaas staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |