abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87883664
Tijd zal het leren idd..
Of niet?
pi_87885659
Dacht dat ik het aardig lekker deed de laatste tijd.. Maar nu is mevrouw uit in haar stad en zit ik thuis.. En de gevoelens van gemis en de angst dat ze een ander ontmoet en daarmee iets uitvreet knagen weer aan me. Bah wat haat ik dit.. |:(
pi_87886832
Hoi. Er is me iets ergs overkomen.

Gisteren ging ik naar de kroeg met de verwachting mijn ex sowieso tegen te komen en dat gebeurde gelukkig helemaal niet.

En toen vanavond ging ik nietsvermoedend naar een feestje, en toen was hij er gewoon wel :o . Voor het eerst dat ik hem zag in twee maanden. En het was echt heel erg kut. Ik voelde me gewoon de hele avond gespannen en probeerde te doen alsof hij er niet was, maar dat ging eigenlijk gewoon niet. Toen verliet hij het feest terwijl hij me recht in de ogen keek in de deuropening. Ik smste hem dat ik het echt extreem kut vond dat hij er was die avond. Ik speelde al de hele avond met de gedachte om hem te smsen of hij weg wilde gaan maar ik durfde niet. Toen smste hij terug dat hij het echt heel moeilijk vond me te negeren omdat er altijd chemie tussen ons is. Toen heb ik hem opgebeld en hebben we echt een uur gebeld terwijl ik voor mijn huis stond. De strekking was dat ik hem echt graag wilde zien omdat ik iemand nodig had/miste die er voor me was voor alle problemen enzo, en dat de seks en intimiteit me veel minder deed/ik dat minder mis. En dat ik hem dus graag wil als persoon die er voor me is. Iets wat hij altijd voor me wilde zijn, ook zonder de intimiteit. Maar toen zei hij dat hij me morgen zou smsen met dat we iets af zouden spreken zsm. Maar na wat praten bleek dat hij dat eigenlijk helemaal niet wilde omdat hij daar helemaal niet klaar voor is en dat hij dat alleen zou doen voor mij. En dat hij bang is dat er iets gebeurd waar hij later spijt van krijg. Zelfs toen ik zei dat dat me dus niets deed maar dat ik gewoon mijn maatje mis en dat terug wilde. Het drong dus tot me door dat dit de allerlaatste keer was voor ooit dat ik hem echt zou spreken en ik wilde dat het voor altijd zou duren ;( . En toen hing hij op terwijl hij me een hele fijne nacht toewenste.

En nu?

[ Bericht 1% gewijzigd door Tegan op 24-10-2010 03:59:54 ]
  zondag 24 oktober 2010 @ 04:06:29 #232
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_87886944
En nu niks.. Je zegt het zelf al in je post, je mist iemand die er voor je is, je mist niet hem speciaal, je valt wel terug op hem omdat je aan hem gewend bent wat te begrijpen valt maar hij is niet meer de persoon daarvoor. Denk je dat hij nu vrolijk is na een telefoongesprek waarin onderstaand aan bod kwam? :P
quote:
Zou je af willen spreken? Ik mis een luisterend oor. Maar voor de rest niks hoor, knuffelen en dicht tegen elkaar aan liggen en zoenen en sex met jou mis ik niet zo erg hoor!!
Zo zie ik het een beetje, nog los van dat hij er niet klaar voor is. Wel de "lasten" en niet de lusten, zit zelf overigens in een zelfde situatie :')

quote:
De strekking was dat ik hem echt graag wilde zien omdat ik iemand nodig had/miste die er voor me was voor alle problemen enzo, en dat de seks en intimiteit me veel minder deed/ik dat minder mis. En dat ik hem dus graag wil als persoon die er voor me is. Iets wat hij altijd voor me wilde zijn, ook zonder de intimiteit.
Dat was zeker een uitspraak die hij twee maanden geleden heeft gedaan of nog langer geleden toen hij in ieder geval nog een roze bril op had? :*
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zondag 24 oktober 2010 @ 05:25:27 #233
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_87887474
Frappant.. Ik zit in het zelfde schuitje waarbij het mij niet duidelijk is hoe het nu gaat aflopen.

Heftig gesprek gehad, waarbij ze zei dat ze niet oud met me kon worden en dus duidelijk maakte dat het over was wat betreft relatie. Ze wilde dol graag blijven afspreken en ze hield nog van me. Ze hoopte dat ze me ging missen en dat we vrienden gingen blijven.

Ze heeft echter wel met een ander gezoend onlangs dus het kan op mij ook overkomen als of ze me nog valse hoop zit te geven maar ondertussen mij aan de kant schuift voor die ander. Ansich logisch ook als ik in eerste instantie de gene ben geweest die is vreemd gegaan.

Maar toch heb ik haar altijd geloofd en ben uitgegaan van het goede omdat de chemie altijd aanwezig is geweest ondanks de opgelaten sfeer. We waren hartstikke goed samen

Uiteindelijk is het wel zo dat je krijgt wat je toekomt. Karma is een bitch. Ik ga hier verder ook geen punt meer van maken omdat ik toch al het idee heb dat ze eigenlijk misschien wel enorm kwaad op me is over hoe het laatst gegaan is, maar daar kan ik geen oordeel over doen.

Het is zoals het is. Ik kan blijven analyseren, maar in dit soort situaties gaat het om de feiten. Wilt ze wel of niet afspreken om een dagje leuk te doen? Hoe het in de toekomst er uit ziet blijft gissen. Wellicht kan ze nog een keer naar me glimlachen of is het echt gedaan met de pret. Ik merk het wel als ik haar tegen kom.

Toch wel jammer -O-
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_87887859
Hmm.. dit topic maakt me alleen maar downer..

Proberen om niet aan je ex te denken is zo fucking moeilijk.. Vooral als je gaat slapen/wilt slapen..
Game on!
pi_87888206
Pfff ik weet het gewoon allemaal even niet..

Zoals gezegd mijn ex weer voor het eerst gesproken in 2 maanden...

Het kan echt 2 kanten op, ik ben niet gek en ook ik heb mensenkennis en ik voelde echt nog duidelijk een bepaalde ''spanning'' tussen ons toen ik haar gisteren weer zag.. Ze durfde niet direct naar me toe te komen, vanuit mijn ooghoeken zag ik haar twijfelen maar ze kwam wel naar me toe...

Anders dan onze vorige gesprekken voor onze lange periode van geen contact moest altijd het initiatief van mijn kant komen, ik stelde de vragen hoe het ging, ging altijd over haar. Nu was ook zij eindelijk weer eens geinteresseerd. Toen ik vertelde dat ik op mezelf woonde en echt fanatiek met sport en school bezig was toen raakte ze al helemaal geinteresseerd..

Verder leek al de ''afstand'' die we de afgelopen 2 maanden hebben gecreeerd direct weer helemaal verdwenen :') Ze vertelde me meteen een aantal persoonlijke medische dingen die ze de laatste tijd doormaakt doordat ze flink is afgevallen in korte tijd. Verder ''plaagden'' we elkaar weer een beetje, net als tijdens de relatie, een beetje in de flirtsfeer om het zo maar even te noemen...

Verder was ik vorige week uit, en ze wist waar ik geweest was omdat een vriendin van haar dit had ge sms' t. Tsja wat ik me hier nu bij moet voorstellen weet ik niet, maar de afstand voelde echt zo groot dat ik niet had verwacht dat die meiden onderling nog met me bezig zouden zijn..

Tsja ik weet het niet, misschien moet ik even geinteresseerd in haar blijven doen. Wel rustig aandoen, maar over bijvoorbeeld 2 weekjes eens vragen of het al beter met haar gaat oid. Ik ben iig al blij dat we gewoon nog leuk kunnen praten, terwijl ik misschien bang was dat ze nog boos zou zijn oid...

Anderzijds was het eigenlijk ook weer een heel ''normaal'' gesprek. Ze bleef wel lang staan, en zei niet na 5 minuten nou ik moest maar weer eens gaan, maar toen ze wegging zei ze niet iets in de trend van ''we spreken snel een keer af'' maar zei ze gewoon nou we spreken elkaar wel weer...

Ze is zoo leuk :'(
pi_87888455
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 04:06 schreef Catkiller het volgende:
En nu niks.. Je zegt het zelf al in je post, je mist iemand die er voor je is, je mist niet hem speciaal, je valt wel terug op hem omdat je aan hem gewend bent wat te begrijpen valt maar hij is niet meer de persoon daarvoor. Denk je dat hij nu vrolijk is na een telefoongesprek waarin onderstaand aan bod kwam? :P
[..]

Zo zie ik het een beetje, nog los van dat hij er niet klaar voor is. Wel de "lasten" en niet de lusten, zit zelf overigens in een zelfde situatie :')
[..]

Dat was zeker een uitspraak die hij twee maanden geleden heeft gedaan of nog langer geleden toen hij in ieder geval nog een roze bril op had? :*
Als ik had gezegd dat ik hem keihard wilde neuken had hij meteen opgehangen hoor :+ .

Bovendien mis ik al die andere dingen natuurlijk ook. Alleen ik weet dat hij dat toch helemaal niet wil dus dan ga ik daar ook niet naar vragen ofzo.

En dat heeft hij idd in het begin gezegd. En hij is er nu dan misschien achter gekomen dat hij dat helemaal niet kan omdat er nog steeds gevoelens zijn.

Ik heb er een nachtje over geslapen en het gaat wel ok. Ik vind het fijn om te weten dat hij evenveel moeite heeft met geen contact hebben als ik. Maar ik vind de gedachte dat ik hem nooit meer ga spreken of nooit meer met iets bij hem kan zijn echt heel erg kut. Maarja, wat doe je eraan.
pi_87888491
Ik ga gewoon doen wat ik al de hele tijd doe. Heel druk zijn zodat ik geen tijd heb om aan hem te denken.
  zondag 24 oktober 2010 @ 10:19:38 #238
307093 Fellows
Never again.
pi_87888763
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 09:33 schreef Bartinhoo het volgende:
Pfff ik weet het gewoon allemaal even niet..

Zoals gezegd mijn ex weer voor het eerst gesproken in 2 maanden...

Het kan echt 2 kanten op, ik ben niet gek en ook ik heb mensenkennis en ik voelde echt nog duidelijk een bepaalde ''spanning'' tussen ons toen ik haar gisteren weer zag.. Ze durfde niet direct naar me toe te komen, vanuit mijn ooghoeken zag ik haar twijfelen maar ze kwam wel naar me toe...

Anders dan onze vorige gesprekken voor onze lange periode van geen contact moest altijd het initiatief van mijn kant komen, ik stelde de vragen hoe het ging, ging altijd over haar. Nu was ook zij eindelijk weer eens geinteresseerd. Toen ik vertelde dat ik op mezelf woonde en echt fanatiek met sport en school bezig was toen raakte ze al helemaal geinteresseerd..

Verder leek al de ''afstand'' die we de afgelopen 2 maanden hebben gecreeerd direct weer helemaal verdwenen :') Ze vertelde me meteen een aantal persoonlijke medische dingen die ze de laatste tijd doormaakt doordat ze flink is afgevallen in korte tijd. Verder ''plaagden'' we elkaar weer een beetje, net als tijdens de relatie, een beetje in de flirtsfeer om het zo maar even te noemen...

Verder was ik vorige week uit, en ze wist waar ik geweest was omdat een vriendin van haar dit had ge sms' t. Tsja wat ik me hier nu bij moet voorstellen weet ik niet, maar de afstand voelde echt zo groot dat ik niet had verwacht dat die meiden onderling nog met me bezig zouden zijn..

Tsja ik weet het niet, misschien moet ik even geinteresseerd in haar blijven doen. Wel rustig aandoen, maar over bijvoorbeeld 2 weekjes eens vragen of het al beter met haar gaat oid. Ik ben iig al blij dat we gewoon nog leuk kunnen praten, terwijl ik misschien bang was dat ze nog boos zou zijn oid...

Anderzijds was het eigenlijk ook weer een heel ''normaal'' gesprek. Ze bleef wel lang staan, en zei niet na 5 minuten nou ik moest maar weer eens gaan, maar toen ze wegging zei ze niet iets in de trend van ''we spreken snel een keer af'' maar zei ze gewoon nou we spreken elkaar wel weer...

Ze is zoo leuk :'(
Bart serieus waar ben je meee bezig??
Zodra zij weer even geen zin in je heeft en niet antwoord op je smsjes of iets ben je weer bij terug af.
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  zondag 24 oktober 2010 @ 10:24:14 #239
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87888833
Fellows, denk eens na hoe jij eerst was :P hehe.

Maar ik voel me ook niet 100%, weet niet of dat nu komt door mijn ex of weet ik veel. Ik denk gewoon wat er om heen draait qua al gedoe wat weer voor veel stress zorgt :{

Vind dat eigenlijk niet leuk want het ging net zo goed met mij.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  zondag 24 oktober 2010 @ 10:33:54 #240
307093 Fellows
Never again.
pi_87888988
Ja en daarom zeg ik het ook :9
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_87889160
Je hebt gelijk Fellows ;)

Heb ook niets gestuurd hoor!
En na even nagedacht te hebben over mijn post heb ik ook besloten niets te sturen, ook niet over 2 weken..

Als zij weer contact/meer wil dan neemt ze zelf wel contact met mij op. Anderzijds ben ik degene die fout zat in onze relatie, en misschien is mijn kans haar terug te krijgen groter als ik toch een beetje initiatief toon...
Toen het net uit was heeft ze gezegd dat het tijd nodig had, en dat ze ook rust wou en ik niet achter haar aan moest blijven lopen. Misschien is dat iets waar ik nu zo af en toe nog eens op terugval en waardoor ik misschien toch weer foute hoop krijg....

Maargoed, ik weet dus totaal niet wat haar gevoel nou is na zo' n gesprek als gisteren. Misschien krijg ik vandaag of morgen wel weer een berichtje van haar, maar ga er niet vanuit.
Verbaasde me alleen wel over het feit dat een van haar beste vriendinnen haar had ge sms' t dat ik ook in die kroeg was. Wat is daar het nut van na 4 maanden uit waarvan al 2 geen contact?

Tegen anderen hier kan ik zo goed zeggen wat ze beter wel en niet kunnen doen, maar voormezelf zit dat toch allemaal een stuk lastiger :D
pi_87889389
Mijn vrienden zouden dat ook doen. Niet eens zozeer omdat het me interesseert maar om me te waarschuwen of zodat ik kan beslissen of ik hem tegenkom of niet.

En mensen die je zo af en toe maar spreekt doen het gewoon omdat ze denken dat je het wil weten :+ .
pi_87889577
Hmm beiden niet van toepassing..
Is een van haar beste vriendinnen die ze elke week wel een paar keer spreekt en 3 weken geleden ook nog een weekendje weg mee is geweest, daarnaast was mijn ex die avond uit in rotterdam en had de vriendin in kwestie die middag nog op haar WWW op hyves gereageerd met veel plezier vanavond, ze wist dus dat mijn ex die avond niet in dezelfde kroeg zou komen...

Maargoed ik weet niet wat ik er eigenlijk wel achter wil zoeken, maar gisteren voelde het als een hele opsteker dat ze het onderling nog wel over me hebben. Terwijl ik ook wel weet dat er hoogstwaarschijnlijk helemaal niets achter zit
  zondag 24 oktober 2010 @ 11:10:01 #244
307093 Fellows
Never again.
pi_87889659
Dat doen meisjes nou eenmaal je moet er niks achter zoeken want je zult niks vinden. :P
pi_87891423
Bartinhoo, niet te veel achter zoeken nee. Een vriendin van mij zou het me ook laten weten als mijn ex ergens zou zijn. En daar zou niks achter zitten.

Ik probeer me een beetje in de situatie te verplaatsen ook al ken ik jouw ex helemaal niet. Wij weten verder ook niet wat er allemaal is gebeurd.

Met mij gaat het verder prima. Verder geen contact met gehad met mijn ex, maar die ruzie is in ieder geval uit de lucht wat me goed doet. En gisteren een leuke jongen ontmoet, beetje gesms't, niks bijzonders. Maar ik dacht steeds: Hij is veel spontaner dan *ex* etc. haha :D
pi_87892229
Ik ben echt helemaal gebroken..

Soms vraag ik me af of ik nu zo slap ben, of dat ik slecht omga met alles, of dat ik gewoon de hele bak leeg moet eten wat betreft het verdriet..

Ik meldde me vanochtend aan op msn, en binnen 10 seconden kwam ook mijn ex online. Eerst nog een tijdje afgewacht, maar toen kwam een gedachte naar boven van iets dat ik al een tijdje aan mezelf wil veranderen. Ik wil eens wat spontaner worden, en niet over alles zo diep nadenken..

Dus ik dacht ach schijt, ik spreek haar ff aan hoe het gisteravond was. Kreeg wel leuk en aardig antwoord, maar ook vrij zakelijk en kort. Ik stelde weer de vragen, zij gaf leuk antwoord maar aan het einde van het gesprek kwam ik erachter dat ik eigenlijk alles wist wat zij gaat doen en gedaan heeft, maar andersom niets heb kunnen vertellen...

Vervolgens kreeg ik nog een smiley en daarna is ze een half uur later offline gegaan zonder doei te zeggen.. Ik voel me nu echt weer even als 4 maanden geleden. Ik boei haar geen reet meer, ze is niet meer geinteresseerd in me. Als ik nu terugdenk aan onze weekendjes weg dan breek ik, hoe kan zoiets zo omslaan in iemands hoofd...

Voel me zo uitgekotst/ ingeruild terwijl ze niet eens een nieuwe relatie nog heeft. Ze doet aardig, maar niet geinteresseerd. Was ze maar woest op me oid, dan wist ik iig dat ze nog diepere gevoelens heeft.

Hoezo moet ik nu weer totaal geen kans meer maken. Mensen om mij heen die vreemd zijn gegaan voor de neus van hun ex, die hun ex openbaar belachelijk maakten etc etc. Allemaal hebben ze inmiddels een tweede kans gekregen, en ik niet. Wat een zelfmedelijden heb ik nu zeg.
Morgen eerste tentamen maar ik heb er nu echt schijt aan. Kan me niet eens concentreren... -O-
pi_87892817
Voor haar is het gewoon helemaal over.. ze is niet echt geïnteresseerd en ze heeft die afgelopen 2 maanden ook geen contact met je opgenomen. Wordt toch tijd om te accepteren dat het écht niet meer goed komt. En daar kan je heel verdrietig over zijn etc. maar veel van je posts laten ook zien dat ze eigenlijk niet eens goed bij je paste. Mis je niet gewoon een meisje die van je houdt? Dus niet persé je ex. Is misschien ook moeilijk omdat zij je eerste echt vriendin was. Ik denk echt dat je volgende relatie een stuk beter zal lopen omdat je nu ook meer weet wat je wel en niet zoekt in een meid.
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:45:10 #248
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_87894493
Het lijkt wel de tijd van het jaar weer.. :9 is dat standaard dat je na 2 maanden die terugvallen hebt? :9

Men hoofd en hart stoeien nog een hoop... Droom toch bijna elke nacht over haar. Men verstand zegt dat het beter is om er niet te veel op te hopen maar ik struikel te veel over men hart. En als ik dan die dingen hier lees, dat het toch "fijn" is om je ex te laten weten dat je er nog steeds mee zit, niet alsof ik er niks meer om geef.

Lastig.

en dan hoor ik nu Wonderwall van Oasis, dat nummer werd gespeeld tijdens de zomerfeesten waar ik was met men vrienden. Heb toen (was dronken :+ ) mijn vriendin opgebeld en het hardop meegezonden. [/herinnering-zwijmel]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 32% gewijzigd door Cocktailprikker op 24-10-2010 14:17:14 ]
pi_87895319
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:02 schreef melanie_x het volgende:
Voor haar is het gewoon helemaal over.. ze is niet echt geïnteresseerd en ze heeft die afgelopen 2 maanden ook geen contact met je opgenomen. Wordt toch tijd om te accepteren dat het écht niet meer goed komt. En daar kan je heel verdrietig over zijn etc. maar veel van je posts laten ook zien dat ze eigenlijk niet eens goed bij je paste. Mis je niet gewoon een meisje die van je houdt? Dus niet persé je ex. Is misschien ook moeilijk omdat zij je eerste echt vriendin was. Ik denk echt dat je volgende relatie een stuk beter zal lopen omdat je nu ook meer weet wat je wel en niet zoekt in een meid.
Dat besef ik, en ik dacht dat ik dit al had geaccepteerd maar nu blijkt dat er ergens in een hoekje nog wat verstopte hoop zat...

Tja ik denk dat ik gewoon de vrouwelijke aandacht heel erg mis, al mis ik natuurlijk op sommige vlakken ook wel mijn ex. Als ik haar zoals gisteren spreek dan denk ik diep van binnen god wat zou ik je graag lekker beetpakken en knuffelen :{
Maar rationeel weer ik ook wel, dat er ook bij een nieuwe kans wel weer een moment zal komen waarbij ik denk '' ik kan niet eeuwig met haar doorgaan''...

Verder denk ik inderdaad dat ik ook wel een beetje ''een vriendin'' mis. Gewoon lekker op zondag truttige dingen doen zoals wandelen, shoppen of gewoon ff een dagje weg ik mis het behoorlijk. Sowiezo de vrouwelijke aandacht, waar ik nooit echt veel van heb gehad. Ik weet dat meiden mij over het algemeen vaak als een geschikte potentiele vriend zien, ( no offence :* ), maar echt veel vrouwelijke aandacht heb ik mijn hele leven ( behalve van mijn ex ) echt nooit gehad..

Lichamelijk ben ik tegen de 2 meter, best breed dat schrikt best af denk ik soms, verder ben ik zelf tegen mensen en vooral meiden die ik niet (goed) ken erg nors, een beetje een ''blijf van mijn lijf'' / onbereikbare houding. Ik hoop echt dat ik dit weet te veranderen, want als ik mijzelf op deze manier blijf gedragen dan kan het nog wel eens heel lang gaan duren voordat ik weer een nieuwe relatie heb....
Daarnaast ben ik al best onzeker, en het idee dat er nu een meisje rondloopt die me voor geen goud als vriend wil draagt daar niet echt in positieve zin aan bij, al weet ik ook wel dat ik dit zelf heb gecreeerd...
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:17:01 #250
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87895696
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:07 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Dat besef ik, en ik dacht dat ik dit al had geaccepteerd maar nu blijkt dat er ergens in een hoekje nog wat verstopte hoop zat...

Tja ik denk dat ik gewoon de vrouwelijke aandacht heel erg mis, al mis ik natuurlijk op sommige vlakken ook wel mijn ex. Als ik haar zoals gisteren spreek dan denk ik diep van binnen god wat zou ik je graag lekker beetpakken en knuffelen :{
Maar rationeel weer ik ook wel, dat er ook bij een nieuwe kans wel weer een moment zal komen waarbij ik denk '' ik kan niet eeuwig met haar doorgaan''...

Verder denk ik inderdaad dat ik ook wel een beetje ''een vriendin'' mis. Gewoon lekker op zondag truttige dingen doen zoals wandelen, shoppen of gewoon ff een dagje weg ik mis het behoorlijk. Sowiezo de vrouwelijke aandacht, waar ik nooit echt veel van heb gehad. Ik weet dat meiden mij over het algemeen vaak als een geschikte potentiele vriend zien, ( no offence :* ), maar echt veel vrouwelijke aandacht heb ik mijn hele leven ( behalve van mijn ex ) echt nooit gehad..

Lichamelijk ben ik tegen de 2 meter, best breed dat schrikt best af denk ik soms, verder ben ik zelf tegen mensen en vooral meiden die ik niet (goed) ken erg nors, een beetje een ''blijf van mijn lijf'' / onbereikbare houding. Ik hoop echt dat ik dit weet te veranderen, want als ik mijzelf op deze manier blijf gedragen dan kan het nog wel eens heel lang gaan duren voordat ik weer een nieuwe relatie heb....
Daarnaast ben ik al best onzeker, en het idee dat er nu een meisje rondloopt die me voor geen goud als vriend wil draagt daar niet echt in positieve zin aan bij, al weet ik ook wel dat ik dit zelf heb gecreeerd...
Het enige wat ik denk dat een goed idee is voor jou om aan te werken is jezelf meer beschikbaar maken tegenover meisjes en mensen in het algemeen. Ben je uit nature extravert of introvert?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_87896564
Bij mensen die ik goed ken ben ik denk ik ''redelijk'' extrovert. Maar dat is echt alleen bij mijn familie en beste vrienden die ik dan ook al mijn hele leven ken. Tot dit ''groepje'' laat ik heel moeilijk nieuwe mensen toe.

Tegen mensen buiten dit groepje ben ik echt extreem introvert. Op straat maak ik eigenlijk ook nooit oogcontact / een spontaan praatje met vreemde mensen. Ik loop zelfs in de meest drukke stad met een stoicijns gezicht met een stalen blik recht vooruit... Ik ben erg afstandelijk, maar dit heeft er ook deels mee te maken dat ik niet geinteresseerd ben in mensen die ik niet ken. Vreselijke eigenschap.

Aan dat punt moet ik inderdaad werken. Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen die mij niet goed kennen vaak erg afstandelijk vinden. Meiden die me niet goed kennen vinden me vaak arrogant.

Het gebeurt me ook regelmatig, dat ik denk dat bepaalde meiden mij niet mogen, mij achteraf leuk (gevonden) bleken te hebben. Dan zitten we met een groep jongens, en dan spreken ze alleen maar met mn vrienden en kijken ze mij amper aan. Kom ik een paar maanden later in de kroeg toch in contact met ze ( na een paar biertjes sla ik ineens de andere kant op en word ik super spontaan :') ) , en dan krijg ik vaak de dag erna een sms ( of iets in die zin ) , waaruit blijkt dat het meisje in kwestie me al een tijdje leuk vindt en wat wil gaan drinken oid :*
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:42:11 #252
307093 Fellows
Never again.
pi_87896755
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:35 schreef Bartinhoo het volgende:
Bij mensen die ik goed ken ben ik denk ik ''redelijk'' extrovert. Maar dat is echt alleen bij mijn familie en beste vrienden die ik dan ook al mijn hele leven ken. Tot dit ''groepje'' laat ik heel moeilijk nieuwe mensen toe.

Tegen mensen buiten dit groepje ben ik echt extreem introvert. Op straat maak ik eigenlijk ook nooit oogcontact / een spontaan praatje met vreemde mensen. Ik loop zelfs in de meest drukke stad met een stoicijns gezicht met een stalen blik recht vooruit... Ik ben erg afstandelijk, maar dit heeft er ook deels mee te maken dat ik niet geinteresseerd ben in mensen die ik niet ken. Vreselijke eigenschap.

Alsof ik dit zelf heb geschreven wat herken ik dat :P
pi_87898295
Hier nog zo een. Mijn ex vond mij altijd eng en dacht dat ik een hekel aan haar had. Later kwam dat wel weer goed hoor.

Gisteren was ze dus op een feest en we hebben wat gezamenlijke vrienden en dan las ik weer iets van 'what happens in CLUBNAAM stays in CLUBNAAM he @NAAMEX' en direct weer een kut gevoel. Wat is er gebeurd?
Er waren dus nog twee andere vrienden van mij daar en die hebben mijn ex wel gesproken en vonden haar dan eigenlijk wel weer saai. Ze zaten beetje aan een tafel niets te doen. Toch blijf ik me op zo een moment kut voelen.

quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:32 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat je nog niet toe bent om haar weer tegen te komen.
Wat ik me zo afvraag is dat jij, maar ook veel andere mensen het idee hebben dat je ex nu ineens gelukkig is omdat ze zonder je is verdergegaan.

Ik ben zo'n ex die in de relatie niet meer gelukkig was, en dus opgelucht was dat het voorbij was. Mijn leven is een stuk relaxter nu ik niet steeds met het onvolwassen gedrag van mijn ex hoef te dealen. En ik ga nu regelmatig lekker uit, en maak plezier met mijn vrienden. Mijn leven is in dat opzicht echt 100% verbeterd en veel fijner geworden.

Maar dat betekent niet dat ik geen gevoel heb, dat ik niet een periode van verdriet en boosheid heb gehad, of niet af en toe gewoon baal dat hij niet wat volwassener was of soms aan mezelf twijfel. Ik ga dat alleen niet bij mijn ex neerleggen, dat is zijn zaak niet meer. Probeer het in proportie te zien, je ex is echt niet van de ene op de andere dag veranderd in een supervrouw die zo eventjes over je heenstapt alsof het niets is.
Eigenlijk heb je wel iets natuurlijk. Ik denk dat het voor haar ook wel beter is. Heb haar niet gegeven waar ze recht op had ook liet zij dat niet altijd blijken. Blijf het wel heel erg frustrerend vinden, het doet beide kanten pijn maar eraan werken kan niet meer?! Ergens snap ik het wel maar toch ook niet.
  zondag 24 oktober 2010 @ 15:53:07 #254
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87899207
Het is ook wel stom als je naar dezelfde kroeg(en) gaat waar je hem/haar ook zeker weten zult tegenkomen. Dan vraag je er een beetje om mijns inziens.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_87899666
Je begrijpt me verkeerd ik was dus niet naar dat feest gegaan omdat ik dus wist dat zij daar was. Als ik haar misschien komende tijd keer tegenkom draai ik me gelijk om en ga ik ergens anders heen. Heb er niets aan om daar dan te blijven.
pi_87899862
Tja als ik eenmaal stom bezig ben, dan maar meteen alles goed fout doen op 1 dag ;(

Was helemaal vergeten dat je natuurlijk ook oude msn gesprekken terug kunt lezen...
Net dus even onze msn gesprekken van afgelopen jaar terug gelezen..

Viel me eigenlijk meteen op hoe oppervlakkig deze gesprekken waren.

> Liefiee
<Schatjeee wat ga je doen vandaag
> Kweenie beetje computeren en school
<Oow leuk, ...

Veel verder ging het niet, eigenlijk alsof we elkaar heel oppervlakkig kenden.. Wanneer we echt bij elkaar waren was dit niet het gevoel hoor, maar ik besef me nu des te beter dat onze relatie wel een diepgaande was, maar toch ook niet echt bij haar terecht kon...

Ook wel opvallende dingen waarvan ik wel eens den van ''tsja''.. Zovaak zaten we niet op msn, maar in de ''date'' fase zei ze vaak al om 8 uur savonds: Ik ga van msn af, even lekker tv kijken... Spreek je snel weer!

Ik weet van mezelf dat, wanneer ik een meisje leuk vind en het gesprek loopt goed, dan blijf ik achter de computer zitten tot ik mijn ogen niet meer open kon houden... Klinkt heel kinderachtig allemaal maar misschien zegt het toch wat. KWam er trouwens ook achter dat ik alles van vanmorgen enorm opgeblazen heb. Ik heb nog steeds hoop, ga er niet op zitten wachten. Jullie zullen me gek vinden, ik ben benieuwd..
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:14:16 #257
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87900306
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:02 schreef Chanson het volgende:
Je begrijpt me verkeerd ik was dus niet naar dat feest gegaan omdat ik dus wist dat zij daar was. Als ik haar misschien komende tijd keer tegenkom draai ik me gelijk om en ga ik ergens anders heen. Heb er niets aan om daar dan te blijven.
Ik heb het ook niet alleen tegen jou, zei het meer in zijn algemeenheid. ;)

quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:06 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik heb nog steeds hoop, ga er niet op zitten wachten. Jullie zullen me gek vinden, ik ben benieuwd..
Één stapje naar voren, twee stapjes terug. Algemeen bekend hoor. Je komt er wel, ooit.
pi_87900414
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:14 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet alleen tegen jou. ;)
Aha mijn mistake. :P
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:24:53 #259
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87900950
Goofy Goober's Zondagse Doorleestip :P

pi_87901543
Tja hoe herkenbaar...
Ik zit dan denk ik in de periode waarin het in golven goed en slecht gaat. Vooral het bang zijn voor de toekomst, wanhoop en alleen mooie momenten herinneren heb ik last van..

Veel dingen kan ik al steeds beter een plaatsje geven, maar nog steeds zie ik mezelf niet zo intiem omgaan met een ander meisje dan zij. Als ik terugdenk aan onze weekendjes weg kan ik me gewoon niet voorstellen dat ik zoiets ooit weer met een andere meid zal doen..

Althans, wel voorstellen maar ik denk dat wanneer ik dan terugdenk aan een weekendje weg met mijn ex, ik tranen van weemoed zal krijgen... Komt inderdaad doordat dit mijn enige echte relatie ooit is geweest. Ik was al de 4e serieuze relatie van mijn ex :D Ik denk ook dat ze zichzelf daardoor makkelijker over alles heenzet, en dat ze daardoor ook daadkrachtiger was bij het uitmaken..

Dat is iets waar ik nog wel mee zit. Waarom heb ik niet de kracht gehad om het uit te maken? Wat mankeert er aan mij dat ik daar nooit sterk genoeg voor was. Mijn ex was super lief voor me, maar echt absoluut niet een meid waar ik volledig voor kon gaan, waar ik trots op was, die bij mij hoorde als stoffer en blik. Verre van dat. Dit wist ik ook, waarom kon ik het niet?
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:39:03 #261
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_87901647
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 16:06 schreef Bartinhoo het volgende:
Tja als ik eenmaal stom bezig ben, dan maar meteen alles goed fout doen op 1 dag ;(

Was helemaal vergeten dat je natuurlijk ook oude msn gesprekken terug kunt lezen...
Net dus even onze msn gesprekken van afgelopen jaar terug gelezen..

Viel me eigenlijk meteen op hoe oppervlakkig deze gesprekken waren.

> Liefiee
<Schatjeee wat ga je doen vandaag
> Kweenie beetje computeren en school
<Oow leuk, ...

Veel verder ging het niet, eigenlijk alsof we elkaar heel oppervlakkig kenden.. Wanneer we echt bij elkaar waren was dit niet het gevoel hoor, maar ik besef me nu des te beter dat onze relatie wel een diepgaande was, maar toch ook niet echt bij haar terecht kon...

Ook wel opvallende dingen waarvan ik wel eens den van ''tsja''.. Zovaak zaten we niet op msn, maar in de ''date'' fase zei ze vaak al om 8 uur savonds: Ik ga van msn af, even lekker tv kijken... Spreek je snel weer!

Ik weet van mezelf dat, wanneer ik een meisje leuk vind en het gesprek loopt goed, dan blijf ik achter de computer zitten tot ik mijn ogen niet meer open kon houden... Klinkt heel kinderachtig allemaal maar misschien zegt het toch wat. KWam er trouwens ook achter dat ik alles van vanmorgen enorm opgeblazen heb. Ik heb nog steeds hoop, ga er niet op zitten wachten. Jullie zullen me gek vinden, ik ben benieuwd..
MSN is dan ook een doodsteek voor de goede gesprekken. Je móet niet perse als iemand online is elkaar spreken. Als je even niks te zeggen hebt, prima toch? In het begin zat ik ook lang te msnen met men ex. Maar naar mate je elkaar meer ziet / kent, hoe minder er te ouwehoeren valt. Tenminste, niet meer zo 24/7 als in het begin ;)

Ik vind dat niet zo erg, ik heb liever 1 direct goed gesprek van een uur, dan 7 dagen in de week elke ochtend middag avond die oppervlakkige gesprekjes.

Goed leesvoer Goofy ^O^
pi_87902996
Ja dat is wel waar, maar wij spraken elkaar eigenlijk zelden tot nooit op msn..

Zat vandaag even ''alles'' terug te lezen, in totaal waren het slechts 13 gesprekken in anderhalf jaar tijd...

Vind het gewoon zo moeilijk om te accepteren dat mijn ex liever alleen is, met haar ouders op zondag, dan met mij. Ik heb het er net met een vriend een tijdje over gehad en eigenlijk merk ik dat ik haar grotendeels feitelijk niet echt mis...
Het is alleen zo lastig te plaatsen dat een meisje die zelf zo sterk het initiatief heeft genomen voor de relatie, en altijd zo haar best deed, uiteindelijk een keuze maakt om zich terug te trekken uit de relatie om hier vervolgens nooit meer op terug te komen..

Wel moet ik nog beter in leren zien hoe ik me gedragen heb naar haar. Ze is tegen het eind van onze relatie begonnen met afvallen, en in 2 maanden 20 kilo kwijtgeraakt. Dat is natuurlijk niet voor niets op dat moment gebeurd. Ik heb haar door mijn nonchalante arrogante gedrag enorm onzeker gemaakt. Ik heb haar laten twijfelen over zichzelf, en een ontevreden gevoel over zichzelf gegeven..

Het is arrogant en zelfzuchtig om te denken als onze relatie nog goed komt. Het is al heel wat dat mijn ex nog leuk tegen me doet, eigenlijk verdien ik zelfs dat niet eens. Altijd leuk om ff goed op je plek gezet te worden :P
pi_87904156
Komt wel weer goed schatje :*
pi_87904603
Ooit :*
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:53:45 #265
25878 MOD
pi_87904623
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:41 schreef melanie_x het volgende:
Komt wel weer goed schatje :*
Het laatste wat ik tegen haar zei ;(
pi_87904801
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:53 schreef Bartinhoo het volgende:
Ooit :*
En nu lekker de leerboeken over het recht induiken, net als ik :')
pi_87905483
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:59 schreef melanie_x het volgende:

[..]

En nu lekker de leerboeken over het recht induiken, net als ik :')
Studeren jullie ook rechten?

Vandaag eindelijk weer een redelijke dag! Feels good!
pi_87906688
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:13 schreef Bartinhoo het volgende:
Ja dat is wel waar, maar wij spraken elkaar eigenlijk zelden tot nooit op msn..

Zat vandaag even ''alles'' terug te lezen, in totaal waren het slechts 13 gesprekken in anderhalf jaar tijd...

Vind het gewoon zo moeilijk om te accepteren dat mijn ex liever alleen is, met haar ouders op zondag, dan met mij. Ik heb het er net met een vriend een tijdje over gehad en eigenlijk merk ik dat ik haar grotendeels feitelijk niet echt mis...
Het is alleen zo lastig te plaatsen dat een meisje die zelf zo sterk het initiatief heeft genomen voor de relatie, en altijd zo haar best deed, uiteindelijk een keuze maakt om zich terug te trekken uit de relatie om hier vervolgens nooit meer op terug te komen..

Wel moet ik nog beter in leren zien hoe ik me gedragen heb naar haar. Ze is tegen het eind van onze relatie begonnen met afvallen, en in 2 maanden 20 kilo kwijtgeraakt. Dat is natuurlijk niet voor niets op dat moment gebeurd. Ik heb haar door mijn nonchalante arrogante gedrag enorm onzeker gemaakt. Ik heb haar laten twijfelen over zichzelf, en een ontevreden gevoel over zichzelf gegeven..

Het is arrogant en zelfzuchtig om te denken als onze relatie nog goed komt. Het is al heel wat dat mijn ex nog leuk tegen me doet, eigenlijk verdien ik zelfs dat niet eens. Altijd leuk om ff goed op je plek gezet te worden :P
Wat zit je jezelf weer lekker naar beneden te praten, joh. Prijs je ex alsjeblieft niet zo de hemel in, want daar heb je jezelf alleen maar mee.

Ok, misschien heb je wat fouten gemaakt, maar dat is nu eenmaal gebeurd en kun je niks meer aan doen. Ga nu je haar gezien hebt ook niet weer helemaal wegkwijnen. Aan die reactie op msn te merken heeft ze duidelijk geen intentie meer om weer wat met jou te beginnen. Het ging bij jou de laatste weken ook juist beter toen je eenmaal geaccepteerd had dat het beter was om geen contact met haar te hebben. Lijkt me geen slecht idee als je probeert die knop weer om te zetten.
pi_87907154
Ok je hebt gelijk :*

Hoe langer ik er mee bezig ben, vooral na dit weekend waarin ''alles'' weer een beetje opgeschud is, kom ik er steeds meer achter dat het vooral mijn ego is waar ik nog last van heb...Best kinderachtig maar ik kan het niet helpen lijkt het..

Vorig jaar waren de rollen omgedraaid, en destijds snapten veel mensen niet wat ik met mijn ex aanmoest. Vrienden van mij zeiden dat ze nooit hadden verwacht dat ik met haar zou gaan, en collega' s van mij ( en toen ook nog van mijn ex) snapte ook niet wat ik in haar zag...

Daar kwam dan nog eens bovenop dat mijn ex ( en haar familie ) echt enorm blij met me was. Als ik zoals vanmiddag die gesprekken weer eens teruglees merk ik eigenlijk pas hoe bijzonder sommige dingen waren die ze tegen me zei. Vanaf dag 1 was werd ik behandeld als een prins daar. De verwachtingen van mijn ex van onze relatie was erg hoog. Vooral rond de helft van onze relatie zei ze weleens serieus aan kinderen al te hebben gedacht.... :{ Door mijn twijfels, maar ook door mijn opgekrikte ego door de hele situatie ging ik me best wel een beetje de bink voelen af en toe. Heel triest maargoed...

Nu heb ik er vooral door hoe de situatie altijd was, heel veel moeite mee dat nu eigenlijk alles andersom is. Mijn ex moet niets meer van me hebben, ik zit heel fok onder te spammen met min issues ruim 4 maanden later. Hoe kan ze alles zomaar laten gaan terwijl ze ooit zo blij met me was. Het antwoord weet ik dondersgoed natuurlijk....
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:09:10 #270
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_87908788
Ik kom hier amper nog omdat ik wel zo goed als over mijn ex heen bent.
Zo goed als, want soms merk je opeens dat er toch nog dingetjes rond dwarrelen in je hoofd....

Mijn ex woont niet om de hoek bij me (dik 2 uur met de auto). En toch was ik gisteren nog geen km van zijn huis.... Toen ik die kant op reed had ik wel gemengde gevoelens. Helemaal toen ik zijn wijk in reed maar dan net de andere kant op. -O-
Ik heb er zowaar over nagedacht of ik toch even langs zou gaan. gewoon vriendschappelijk, gewoon omdat we elkaar niet meer persoonlijk gezien hebben sinds het over is en dat misschien de ultieme afsluiter kan zijn.
Maar ik heb het niet gedaan. Misschien zou het verkeerd zijn overgekomen en word ik dan als stalkster in een hokje gestopt ofzo :')

Vanmiddag ging ik weer weg, en ik heb zowaar een traantje moeten wegpinken. Ik heb hem al een hele tijd niet gezien, ik krijg via via steeds meer info waardoor ik blij ben dat het over is. Hijzelf gedraagd zich ook heel anders dan de man waar ik verliefd op was, dus dat maakt het ook makkelijker.
Maar toch. Met dat wegrijden had ik een beetje het gevoel dat ik een laatste kans om eens ECHT te praten heb weggegooid en hiermee niet alleen de deur dichtgegooid heb (die was al dicht) maar ook een sleutel omgedraaid heb en de sleutel daar in een sloot gemieterd heb....

Het is over, al een tijdje vond ik het prima, maar vandaag besefte ik hetnog beter dan anders....
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:12:01 #271
25878 MOD
pi_87908925
Ik vraag me af, en vooral aan de vrouwen, hoe het is, als je een tijd lang aan het heen en weren bent geweest met je ex, hoe het is na dat je voor het eerst met een ander heb gezoend. Zeg maar een rebound.

Ga je dan anders denken? Is het plotsklaps klaar? Heb je nog behoefte om hem te zien of te spreken?
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:16:39 #272
238120 Duimelot
pi_87909165
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:12 schreef MOD het volgende:
Ik vraag me af, en vooral aan de vrouwen, hoe het is, als je een tijd lang aan het heen en weren bent geweest met je ex, hoe het is na dat je voor het eerst met een ander heb gezoend. Zeg maar een rebound.

Ga je dan anders denken? Is het plotsklaps klaar? Heb je nog behoefte om hem te zien of te spreken?
ik heb al met iemand anders gezoend :@
en ik voelde me schuldig. Het voelde aan als vreemd gaan. Ik heb ook echt een knop moeten omzetten en heel letterlijk tegen mezelf moeten zeggen: het is uit, dit is volkomen legaal en dit mag gewoon!

Verder was dat een heel speciale avond met iemand die zelf ook liefdesverdriet had. We hebben een beetje ons verdriet bij elkaar proberen te vergeten. En al onze liefde voor iemand anders aan elkaar gegeven in dat zoenen. Het voelde dan ook heel fijn en heel vertrouwd en heel lekker. Maar het was pure simulatie we zijn niet echt verliefd op elkaar. En daar zijn we ons wel bewust van!
pi_87909230
quote:

Ik ben dan wel een man, maar ik heb een paar weekjes geleden met een hele leuke meid gezoend. Voor mijn relatie met mijn ex was ik nog ''blanco'' wat betreft relaties, en mijn ex voldeed echt niet aan mijn toenmalige ideaalbeeld van een vriendin. De meid waar ik een paar weken geleden mee heb gezoend kwam echt eng dicht bij het ideaalbeeld van een vriendin. Toch deed het me echt belachelijk weinig, voelde 2 dagen een lichte daling van emoties maar dat kwam vooral omdat ik mezelf weer ''gewild'' voelde. Maar de behoefte om haar weer te zien was niet verminderd... ( ex dan)
pi_87909482
Toen het een maand uit was had ik met een andere jongen gezoend. Ik dacht dat ik deze jongen leuk vond wat achteraf helemaal niet zo was. Hij zoende niet zoals mijn ex, rook niet naar mijn ex etc etc. De volgende dag lag ik in de armen van mijn ex (nee geen seks) en had ik alles afgekapt met die andere jongen. Ik was toen zo in de war als ik er aan terug denk.

Later nog een ONS met een gozer, beste jongen hoor, maar ik zat toen nog zo met mijn hoofd bij m'n ex.

Gelukkig ben ik nu helemaal over die verwarring heen. Ik mis mijn ex niet en zie weer genoeg andere leuke jongens.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:23:16 #275
238120 Duimelot
pi_87909547
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:22 schreef melanie_x het volgende:
Toen het een maand uit was had ik met een andere jongen gezoend. Ik dacht dat ik deze jongen leuk vond wat achteraf helemaal niet zo was. Hij zoende niet zoals mijn ex, rook niet naar mijn ex etc etc. De volgende dag lag ik in de armen van mijn ex (nee geen seks) en had ik alles afgekapt met die andere jongen. Ik was toen zo in de war als ik er aan terug denk.

Later nog een ONS met een gozer, beste jongen hoor, maar ik zat toen nog zo met mijn hoofd bij m'n ex.

Gelukkig ben ik nu helemaal over die verwarring heen. Ik mis mijn ex niet en zie weer genoeg andere leuke jongens.
*O* dat geeft een mens hoop!
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:25:19 #276
25878 MOD
pi_87909662
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:16 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik heb al met iemand anders gezoend :@
en ik voelde me schuldig. Het voelde aan als vreemd gaan. Ik heb ook echt een knop moeten omzetten en heel letterlijk tegen mezelf moeten zeggen: het is uit, dit is volkomen legaal en dit mag gewoon!

Verder was dat een heel speciale avond met iemand die zelf ook liefdesverdriet had. We hebben een beetje ons verdriet bij elkaar proberen te vergeten. En al onze liefde voor iemand anders aan elkaar gegeven in dat zoenen. Het voelde dan ook heel fijn en heel vertrouwd en heel lekker. Maar het was pure simulatie we zijn niet echt verliefd op elkaar. En daar zijn we ons wel bewust van!
Hmm dat bovenste zei mijn ex ook. Dat onderste liet ze maar achterwegen. Maar goed ook trouwens :')

Maar je bent niet anders naar je ex gaan kijken of had niet het gevoel dat je in eens door die kus tien stappen verder bent gekomen?

Dat ze nu zo spontaan in eens keihard de deur dicht smijt snap ik dan niet. Zal wel een reactie zijn daar op. Dat het nu echt klaar is. Enkel ik sta hier weer de puin bij elkaar te vegen terwijl ik echt zo geen idee is waar dat in eens vandaan kwam. Maar goed, een dagje dierenpark zit er dus niet in omdat ze me nu haat of zo. Kan er zo geen vinger op leggen.

Het gaat wel beter met me de laatste tijd. Heb elke dag nog goede momenten van enorm down zijn, ook tijdens dingen ondernemen, maar ik zet me er toe aan om te blijven ondernemen. En ik merk er niet veel van want alles om me heen lijkt herinneringen te triggeren.

Maar we moeten door. Het steekt nog elk moment maar we moeten door. Sterk staan op de goede momenten en slap zijn op de slechte momenten.

Ik mis haar nog steeds dus en nog steeds met mijn gevoelens in de weg, maar de ratio begint nu echt de overhand te nemen en mijn gevoel begint zich er aan te meten. Enkel jammer dat een zij-effect is dat ik dáár dan weer verdrietig om kan worden.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:32:45 #277
238120 Duimelot
pi_87910042
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:25 schreef MOD het volgende:

[..]

Hmm dat bovenste zei mijn ex ook. Dat onderste liet ze maar achterwegen. Maar goed ook trouwens :')

Maar je bent niet anders naar je ex gaan kijken of had niet het gevoel dat je in eens door die kus tien stappen verder bent gekomen?

Dat ze nu zo spontaan in eens keihard de deur dicht smijt snap ik dan niet. Zal wel een reactie zijn daar op. Dat het nu echt klaar is. Enkel ik sta hier weer de puin bij elkaar te vegen terwijl ik echt zo geen idee is waar dat in eens vandaan kwam. Maar goed, een dagje dierenpark zit er dus niet in omdat ze me nu haat of zo. Kan er zo geen vinger op leggen.

Het gaat wel beter met me de laatste tijd. Heb elke dag nog goede momenten van enorm down zijn, ook tijdens dingen ondernemen, maar ik zet me er toe aan om te blijven ondernemen. En ik merk er niet veel van want alles om me heen lijkt herinneringen te triggeren.

Maar we moeten door. Het steekt nog elk moment maar we moeten door. Sterk staan op de goede momenten en slap zijn op de slechte momenten.

Ik mis haar nog steeds dus en nog steeds met mijn gevoelens in de weg, maar de ratio begint nu echt de overhand te nemen en mijn gevoel begint zich er aan te meten. Enkel jammer dat een zij-effect is dat ik dáár dan weer verdrietig om kan worden.
Dit zoenen was niet gepland (duh) we vonden steun bij elkaar om over ons verdriet te praten en dat was fijn. Uiteindelijk gebeurde het en het was een enorme mix aan emoties, het heeft verder weinig gedaan tov mijn gevoel voor mn ex.

Enige reden ook dat het zo goed met me gaat is omdat hij zo anders is/ doet dan hoe ik hem ken. Dat was voor mij DE afknapper. Heel afentoe vergeet ik zijn minpunten nog en voel ik me wegzakken in verdriet. Maar dan ga ik bewust al zijn klote reacties etc. terughalen, bedenken. lezen enzo en dan ben ik er ook snel klaar mee.

Het kan ook niet meteen 123 geheel over zijn, maar zolang ik stapje voor stapje verbetering zie is het prima!
pi_87910059
Dat herken ik ook wel inderdaad... Dan ga je eindelijk rationeel over de zaak denken, maar dan voel je weer een steekje pijn, juist omdat je nu rationeel erover denkt :')

Waar ik verder nog altijd een naar bijsmaakje over heb, is het feit dat het eigenlijk vrij snel afgekapt was. We zijn nog een paar keer bij elkaar over de vloer gekomen, kreeg de eerste dagen nadat het uitwas nog een kus op mn mond en volgens mij was ze toen nog wel in voor meer..

Maar vervolgens ging ik een maand op vakantie, nog paar keer bij elkaar over de vloer maar totaal geen spanning meer. Tja , wat verwacht ik dan natuurlijk 8)7 Maar veel verhalen van jullie die ik lees, en ook veel hoor uit mn omgeving, dat je dan weer hoort '' ja vorige week weer even een nachtje doorgehaald met mn ex just for fun ''...

Nu weet ik niet wat ik daarbij moet denken. Misschien is dat juist wel een teken dat je niet serieus met elkaar was als je dat soort dingen blijft doen, maar vind het stiekem nog wel eens jammer. Kan/wil me ook nog steeds niet voorstellen dat ze niet meer aan me denkt of geen speciale gevoelens meer voor me heeft :')

Maargoed
pi_87910143
Ik heb vannacht ook voor het eerste gezoend nadat het uitgegaan is met mijn ex.Ik had misschien nog kunne blijven slapen, maar ik ben sowieso niet iemand die zoiets zomaar doet en daarnaast had ik ook niet het gevoel of dat wel zo verstandig zou zijn. Heb haar een goede nacht gewenst en ben naar huis gegaan. Heb geen spijt van het zoenen, het is uit. Eigenlijk voelde het ook wel fijn, dat ik blijkbaar nog steeds in de markt lig :)
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_87910359
Hallo mensen,

Ben weer even terug van weggeweest. Heb mijn ex nu tijdje genegeerd en kreeg gister midden in de nacht weer een berichtje in de trant van "of ik aan het uitgaan was en zin had in bier?".

Nu was mijn avond uiteraard naar de klote n.a.v. dit bericht, maar wilde niets liever dan terug sturen, jazeker kom maar deze kant op. Op advies van mijn eigenwijze ikzelf, heb ik het bericht genegeerd en dus niks terug gestuurd.

Wat bedoelt ze met dit sms-je, wil ze me terug, of loopt ze me gewoon gek te maken?

Mijn dank is groot!
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:40:20 #281
238120 Duimelot
pi_87910457
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:33 schreef Bartinhoo het volgende:
Dat herken ik ook wel inderdaad... Dan ga je eindelijk rationeel over de zaak denken, maar dan voel je weer een steekje pijn, juist omdat je nu rationeel erover denkt :')

Waar ik verder nog altijd een naar bijsmaakje over heb, is het feit dat het eigenlijk vrij snel afgekapt was. We zijn nog een paar keer bij elkaar over de vloer gekomen, kreeg de eerste dagen nadat het uitwas nog een kus op mn mond en volgens mij was ze toen nog wel in voor meer..

Maar vervolgens ging ik een maand op vakantie, nog paar keer bij elkaar over de vloer maar totaal geen spanning meer. Tja , wat verwacht ik dan natuurlijk 8)7 Maar veel verhalen van jullie die ik lees, en ook veel hoor uit mn omgeving, dat je dan weer hoort '' ja vorige week weer even een nachtje doorgehaald met mn ex just for fun ''...

Nu weet ik niet wat ik daarbij moet denken. Misschien is dat juist wel een teken dat je niet serieus met elkaar was als je dat soort dingen blijft doen, maar vind het stiekem nog wel eens jammer. Kan/wil me ook nog steeds niet voorstellen dat ze niet meer aan me denkt of geen speciale gevoelens meer voor me heeft :')

Maargoed
ik heb hem niet meer gezien sinds het over is dus ook geen nachtje door gehaald :')
ik denk ook niet dat ik dat kan.
dan wil ik geowon weer een relatie, niet alleen maar even een keer samen zijn dat is zelfkwelling!

En dat laatste is logisch toch?
als iemand wel nog aan je denkt etc geeft je het gevoel dat jullie samen gehad heeft ook iets van betekenis is geweest. iemand heeft verdriet omdat iets kostbaars voorbij is.

Dat is iets wat mij nu nog wel eens verdriet doet. Mijn ex is al druk op zoek naar vervanging, ik voel me letterlijk als oud vuil een hoek in gesmeten. En begin elke dag meer te twijfelen aan zijn oprechtheid binnen de relatie. Ik voel me een soort van bedonderd en dat is een naar gevoel -O-
Zinnen als 'de liefde van mijn leven' hoef ik nooit meer te horen, ik ga ze never nooit meer geloven, denk dat ik dan ga :r
Hij heeft hiermee dus een stukje van mijn vertrouwen en naiviteit kapot gemaakt en dat neem ik hem wel kwalijk. Maar sja
pi_87910660
quote:

Binnen 2/2,5 maanden nadat ik het had uitgemaakt heb ik eigenlijk lopen rondzoenen/rondneuken op en na vakantie. Ik heb die meiden met wie ik dat deed achteraf eigenlijk best kut behandeld, puur voor eigen gewin. Het was voor mij een middel om m'n ex te vergeten, en in zekere zin hielp het ook echt. Het is alleen geen permanente oplossing.

Ik voelde me niet echt schuldig, maar het voelde wel "anders"

Ondertussen ben ik 4,5 maand verder en ik kijk er nog steeds redelijk rationeel naar. Af en toe heb je 's een moment waarop je er aan denkt en dan erg melancholisch wordt, maar al met al gaat het redelijk goed. De laatste tijd mis ik haar aanwezigheid wel wat meer dan normaal en heb ik zin om haar te zien en/of te spreken, maar ik doe het de komende tijd nog maar even niet. Kijken hoe ik er over een maand of misschien 2 over nadenk.

Wel raar dat ik er nu weer iets meer aan denk, aangezien ik laatst weer zelfs een date had. Voelde wel raar en ik was zelfs weer wat zenuwachtig (ook wel bijzonder na bijna 3.5 jaar relatie etc.) voor/in die situatie van daten. Ik merk dat ik nu alleen niet in termen van "potentiele relatie" denk maar "potentiele scharrel". Ik weet niet of ik al toe ben aan een relatie, terwijl ik wel weer dat vertrouwde gevoel van iemand hebben mis.....Beetje dubbel eigenlijk. Emoties doen rare dingen met je ;)
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:47:43 #283
25878 MOD
pi_87910843
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:38 schreef Freek1001 het volgende:
Hallo mensen,

Ben weer even terug van weggeweest. Heb mijn ex nu tijdje genegeerd en kreeg gister midden in de nacht weer een berichtje in de trant van "of ik aan het uitgaan was en zin had in bier?".

Nu was mijn avond uiteraard naar de klote n.a.v. dit bericht, maar wilde niets liever dan terug sturen, jazeker kom maar deze kant op. Op advies van mijn eigenwijze ikzelf, heb ik het bericht genegeerd en dus niks terug gestuurd.

Wat bedoelt ze met dit sms-je, wil ze me terug, of loopt ze me gewoon gek te maken?

Mijn dank is groot!
Ik denk dat ze zin had in bier. :)

Ik ken je hele geschiedenis niet, maar ik herken je naam wel nog van ik gok een half jaar geleden.
Het kan raar zijn en hard aankomen misschien, maar plaats het in een bepaalde context. Lang elkaar niet gezien, het is over en uit, verwerkt en alles, misschien peilde ze of je trek had om af te spreken om eens bij te praten.
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:02:31 #284
25878 MOD
pi_87911762
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:33 schreef Bartinhoo het volgende:

Wat dat betreft mag je blij zijn dat je geen nasleep van anderhalf jaar heb gehad. Jij bent nu ws al verder dan dat ik ben terwijl het bij mij vijf keer langer uit is.

Ik zie je regelmatig posten met vaak de zelfde soort boodschap. Je mist haar, vraagt je af of zij nog aan je denkt, jammer dat het klaar is, zou er nog wat van komen, ongeloof etc.

Ik begrijp je want betrap mezelf er ook op, maar misschien zou je ook eens kunnen posten als je echt het gevoel heb dat je echt een stuk verder bent en dat met ons deelt.
pi_87912003
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:40 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik heb hem niet meer gezien sinds het over is dus ook geen nachtje door gehaald :')

Tja dat is ook wel logisch.. In jouw geval helpt het misschien om maar gewoon te denken dat hij kennelijk iets mist dat ie nu zo zoekt naar vervanging... Je hebt dus wel degelijk indruk achtergelaten :*
Wat ik in zo' n geval vaak hoor is dat die ''vervanging'' vaak niet voor lange tijd is, aangezien dit de leegte van een serieuze ex niet voldoende opvult...

Verder heb ik gelukkig niet de twijfel aan de oprechtheid van mijn ex tijdens de relatie. Denk ook niet dat jij die moet hebben overigens. Iets kleins kan al een reden zijn voor mensen in onze positie om aan deze oprechtheid te twijfelen terwijl dit bij nader inzien een beetje overtrokken leek te zijn...

Ik heb het ook weleens hoor. Mijn ex heeft enerzijds gezegd dat ze ook veel heeft moeten huilen omdat ze het uit heeft gemaakt, heel veel om me heeft gegeven etc. Maar anderzijds zal ik ook nooit vergeten dat ik helemaal emotioneel een hele pleidooi liep te houden, waarom ik dacht dat ik bij een 2e kans een betere vriend voor haar zou zijn, waarop ze doodleuk antwoordde '' Je moet het ook niet zo overdrijven allemaal, we hebben maar 8 maanden gehad'' :o Dat was toch wel even een flinke steek...
pi_87912459
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:02 schreef MOD het volgende:

[..]

Wat dat betreft mag je blij zijn dat je geen nasleep van anderhalf jaar heb gehad. Jij bent nu ws al verder dan dat ik ben terwijl het bij mij vijf keer langer uit is.

Ik zie je regelmatig posten met vaak de zelfde soort boodschap. Je mist haar, vraagt je af of zij nog aan je denkt, jammer dat het klaar is, zou er nog wat van komen, ongeloof etc.

Ik begrijp je want betrap mezelf er ook op, maar misschien zou je ook eens kunnen posten als je echt het gevoel heb dat je echt een stuk verder bent en dat met ons deelt.
Ja ik ben daar eigenlijk ook wel ''blij'' mee, maar het voelt wel gewoon kut dat het kennelijk voor haar helemaal niet zo moeilijk was om afscheid van mij te nemen, terwijl haar gedrag naar mij toe 8 maanden lang altijd heel aanhankelijk was.
We waren ook echt heel close samen, en ze voelde zich heel erg op haar gemak bij me. Dat heeft ze me vaak verteld, en dat merkte ik ook aan haar gedrag. Daarom kan ik er gewoon met mijn hoofd niet bij dat ze nu zo consequent afstand heeft genomen en ook houdt.

En tjsa, ik ben iemand die alles tot in de details uitgedacht en overpeinsd wil hebben. Voor mij helpt het naar mijn idee om dat hier neer te zetten, ook om straks over een paar maanden terug te kijken en vorderingen bij te houden. Ik heb dat nu al met posts van 2 maanden geleden dat ik ze lees en denk ''ah de antwoorden op de vragen die ik mezelf toen stelde, zijn me nu wel duidelijk '''

Ik weet dat ik af en toe in herhaling val, maar lees daar maar omheen :') :D
pi_87912473
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:21 schreef Amede het volgende:

[..]

Studeren jullie ook rechten?

Vandaag eindelijk weer een redelijke dag! Feels good!
Ja. HBO dan, maar goed :')
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:17:38 #288
238120 Duimelot
pi_87912724
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:06 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Tja dat is ook wel logisch.. In jouw geval helpt het misschien om maar gewoon te denken dat hij kennelijk iets mist dat ie nu zo zoekt naar vervanging... Je hebt dus wel degelijk indruk achtergelaten :*
Wat ik in zo' n geval vaak hoor is dat die ''vervanging'' vaak niet voor lange tijd is, aangezien dit de leegte van een serieuze ex niet voldoende opvult...

Verder heb ik gelukkig niet de twijfel aan de oprechtheid van mijn ex tijdens de relatie. Denk ook niet dat jij die moet hebben overigens. Iets kleins kan al een reden zijn voor mensen in onze positie om aan deze oprechtheid te twijfelen terwijl dit bij nader inzien een beetje overtrokken leek te zijn...

Ik heb het ook weleens hoor. Mijn ex heeft enerzijds gezegd dat ze ook veel heeft moeten huilen omdat ze het uit heeft gemaakt, heel veel om me heeft gegeven etc. Maar anderzijds zal ik ook nooit vergeten dat ik helemaal emotioneel een hele pleidooi liep te houden, waarom ik dacht dat ik bij een 2e kans een betere vriend voor haar zou zijn, waarop ze doodleuk antwoordde '' Je moet het ook niet zo overdrijven allemaal, we hebben maar 8 maanden gehad'' :o Dat was toch wel even een flinke steek...
bij mij gaat dat gevoel ook wel heen en weer
ergens kan ik me niet voorstellen dat hij me echt geplayed heeft
als ik dat echt compleet ga geloven dan kan ik nooit meer een man vertrouwen :')

Leuke opmerking van haar :o
tja gevoelens en ervaringen van mensen kunnen blijkbaar mijlen ver uit elkaar liggen.
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:20:02 #289
238120 Duimelot
pi_87912894
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:13 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Ja ik ben daar eigenlijk ook wel ''blij'' mee, maar het voelt wel gewoon kut dat het kennelijk voor haar helemaal niet zo moeilijk was om afscheid van mij te nemen, terwijl haar gedrag naar mij toe 8 maanden lang altijd heel aanhankelijk was.
We waren ook echt heel close samen, en ze voelde zich heel erg op haar gemak bij me. Dat heeft ze me vaak verteld, en dat merkte ik ook aan haar gedrag. Daarom kan ik er gewoon met mijn hoofd niet bij dat ze nu zo consequent afstand heeft genomen en ook houdt.

En tjsa, ik ben iemand die alles tot in de details uitgedacht en overpeinsd wil hebben. Voor mij helpt het naar mijn idee om dat hier neer te zetten, ook om straks over een paar maanden terug te kijken en vorderingen bij te houden. Ik heb dat nu al met posts van 2 maanden geleden dat ik ze lees en denk ''ah de antwoorden op de vragen die ik mezelf toen stelde, zijn me nu wel duidelijk '''

Ik weet dat ik af en toe in herhaling val, maar lees daar maar omheen :') :D
dat heb ik ook
en verder schrijf ik het zo van me af, ik krijg van anderen input en soms heb ik er wat aan en ik kan het beter een plaatsje geven.
op dagen dat ik even veel nadenk is dit topic wel heel fijn O+
pi_87913837
Juist daarom :)

Inderdaad geen leuke opmerking van haar, al denk ik best dat ik die uitspraak niet al te hoog op moet nemen. In haar handelen en acties heb ik ook nog wel ruim 1.5 maand aan haar gemerkt, dat ze het nemen van afstand moeilijk vond..

Wat wel goed helpt bij mij is de hele situatie vanuit haar ogen te bekijken. Vaak als ik hier dingen typ die ik fout heb gedaan tijdens de relatie, is dat niet om mezelf naar beneden te praten, maar om voor mezelf te kunnen begrijpen waarom de relatie over is gegaan...
Vooral aan het begin van de relatie was ze echt trots op mij, iedereen moest weten dat ik nu haar vriend was. Dat vond ik ergens wel leuk aan haar toen ( nog ) , haar kinderlijke en ietwat naieve kant, waardoor het zo duidelijk opviel hoe ze toen over ''ons'' dacht. Het maakte me ook best trots, de manier waarop ze mij aan haar omgeving presenteerde...

Dat maakt dat ik er nu wel eens moeite mee heb dat ik ''opeens'' aan de kant ben gezet, het complete tegenovergestelde van een jaar geleden. MAar als ik het uit haar kant bekijk snap ik het heel goed. Toen ik de msn gesprekken teruglas zag ik dat het al na 2 weken begon.

Ik tegen haar: Ik heb geen zin om dit/dat/dat en dat te doen, dus verzin maar wat. ( wel in iets aardigere woorden) Vervolgens zij heel leuk vanalles verzinnen. Ik weer terug antwoorden: hmm oke nou we zien wel.. Gewoon niet leuk en spontaan, en dit werd van kwaad tot erger. Ben er niet trots op, absoluut niet maar als ik het nu vanuit haar ogen terugkijk kan ik het veel beter een plekje geven!
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:44:50 #291
238120 Duimelot
pi_87914506
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:33 schreef Bartinhoo het volgende:
Juist daarom :)

Inderdaad geen leuke opmerking van haar, al denk ik best dat ik die uitspraak niet al te hoog op moet nemen. In haar handelen en acties heb ik ook nog wel ruim 1.5 maand aan haar gemerkt, dat ze het nemen van afstand moeilijk vond..

Wat wel goed helpt bij mij is de hele situatie vanuit haar ogen te bekijken. Vaak als ik hier dingen typ die ik fout heb gedaan tijdens de relatie, is dat niet om mezelf naar beneden te praten, maar om voor mezelf te kunnen begrijpen waarom de relatie over is gegaan...
Vooral aan het begin van de relatie was ze echt trots op mij, iedereen moest weten dat ik nu haar vriend was. Dat vond ik ergens wel leuk aan haar toen ( nog ) , haar kinderlijke en ietwat naieve kant, waardoor het zo duidelijk opviel hoe ze toen over ''ons'' dacht. Het maakte me ook best trots, de manier waarop ze mij aan haar omgeving presenteerde...

Dat maakt dat ik er nu wel eens moeite mee heb dat ik ''opeens'' aan de kant ben gezet, het complete tegenovergestelde van een jaar geleden. MAar als ik het uit haar kant bekijk snap ik het heel goed. Toen ik de msn gesprekken teruglas zag ik dat het al na 2 weken begon.

Ik tegen haar: Ik heb geen zin om dit/dat/dat en dat te doen, dus verzin maar wat. ( wel in iets aardigere woorden) Vervolgens zij heel leuk vanalles verzinnen. Ik weer terug antwoorden: hmm oke nou we zien wel.. Gewoon niet leuk en spontaan, en dit werd van kwaad tot erger. Ben er niet trots op, absoluut niet maar als ik het nu vanuit haar ogen terugkijk kan ik het veel beter een plekje geven!
als dit jou echt helpt...
ben je haar niet nog enorm door een roze bril aan het bekijken verder?
of is het echt alleen over omdat jij een enorme klootzak was?

Ikzelf ben geen lieverdje geweest een periode, dat heb ik ook gewoon erkend en mn excuses voor aangeboden etc
Maar ik ben nu wel ver genoeg om in te zien dat dat niet de enige oorzaak is waardoor het voorbij is. Gelukkig :')
pi_87914621
Bartinhoo,

Je ego is gewoon gekrenkt. Volgens mij heb je al een bepaalde arrogantie (niet lullig bedoeld) en dan komt het hard aan dat je ex je zat is.
pi_87914991
Nou een grote klootzak..tsja misschien is dat een iets te heftige benaming, maar laat ik zeggen dat ik me (bewust) amper heb ingezet om haar gelukkig in de relatie te maken...

Ik denk dat er weinig relaties geweest zijn waarbij alles zo erg van een kant kwam, als bij ons. Ze heeft eigenlijk 8 maanden lang achter mn reet aangelopen. Ik kon wel lief tegen haar zijn, maar alleen ls ik daar zelf zin in had. Begrijp me niet verkeerd, ik heb haar NOOIT pijn gedaan (fysiek) of uitgescholden, absoluut niet... Maar ik ging eigenlijk standaard niet met haar mee naar uitjes van familie/verjaardagen van vriendinnen/van haar werk. Als ze bij me kwam met een probleem van haar werk dan begon ik haar werk af te kraken in plaats van haar te steunen en te helpen een oplossing te zoeken... And so on... Gaf haar altijd de schuld van alles, en maakte van elke mug een olifant, gewoon omdat ik de spanning van het ruzie hebben opzocht omdat ik het leuk oid vond :{ Walgelijk

Gewoon GEEN leuke vriend die je een gelukkig gevoel kan geven, het gevoel geeft dat je belangrijk voor hem bent... Ik zal me nooit meer zo gedragen, dat is het voordeel van dit alles ;)
Maargoed hier ga ik het bij laten wat betreft het negatieve. Ik ben blij voor haar dat ze zich nu zo gelukkig voelt, en dat meen ik oprecht...
pi_87915114
Sorry dat ik het zeg maar,
dat ze het 8 maanden met jou heeft uitgehouden :D

Ach, je weet nu in ieder geval hoe het niet moet.
pi_87916901
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:53 schreef Bartinhoo het volgende:
Nou een grote klootzak..tsja misschien is dat een iets te heftige benaming, maar laat ik zeggen dat ik me (bewust) amper heb ingezet om haar gelukkig in de relatie te maken...

Ik denk dat er weinig relaties geweest zijn waarbij alles zo erg van een kant kwam, als bij ons. Ze heeft eigenlijk 8 maanden lang achter mn reet aangelopen. Ik kon wel lief tegen haar zijn, maar alleen ls ik daar zelf zin in had. Begrijp me niet verkeerd, ik heb haar NOOIT pijn gedaan (fysiek) of uitgescholden, absoluut niet... Maar ik ging eigenlijk standaard niet met haar mee naar uitjes van familie/verjaardagen van vriendinnen/van haar werk. Als ze bij me kwam met een probleem van haar werk dan begon ik haar werk af te kraken in plaats van haar te steunen en te helpen een oplossing te zoeken... And so on... Gaf haar altijd de schuld van alles, en maakte van elke mug een olifant, gewoon omdat ik de spanning van het ruzie hebben opzocht omdat ik het leuk oid vond :{ Walgelijk

Gewoon GEEN leuke vriend die je een gelukkig gevoel kan geven, het gevoel geeft dat je belangrijk voor hem bent... Ik zal me nooit meer zo gedragen, dat is het voordeel van dit alles ;)
Maargoed hier ga ik het bij laten wat betreft het negatieve. Ik ben blij voor haar dat ze zich nu zo gelukkig voelt, en dat meen ik oprecht...
Je hebt haar wel degelijk pijn gedaan. Wellicht niet fysiek, maar dit lijkt mij emotioneel gezien voor een meisje dat gek is op iemand heel erg pijnlijk. Een goede relatie is niet achter elkaar aan lopen, er niet voor elkaar zijn en het elkaar elke keer moeilijk maken. Ik denk dat, wat Melanie zegt en je zelf ook wel weet, je ego is gekrenkt en dat je je daarom rot voelt. Je bent haar prins niet meer en ze doet niet meer alles om bij je te zijn.

Jullie waren waarschijnlijk gewoon geen match, anders was je meteen van het begin af aan gek op d'r geweest en had je niet zo tegen haar kunnen doen. Je hebt het er nu zo moeilijk mee omdat ze je niet meer wilt. Iets wat je niet kan hebben, is des te interessanter.

Ik wil je niet nog een klap in je gezicht geven en weet uiteraard jullie hele situatie niet, maar denk er gewoon aan hoe jullie relatie was. Ben je niet heel erg bezig met haar ophemelen en jezelf degraderen? Was jullie relatie echt zo fijn? Zou je die situatie weer willen? Heb je tijdens de relatie het samen zijn met haar echt fijn gevonden of gewoon het feit dat er iemand was die alles voor je deed?

Want als ik zo je posts lees over dat ze er alles aan deed om jouw vriendinnetje te worden, dat haar familie vervolgens zo ongelooflijk blij met je was en je haar prins was, terwijl jij het allemaal wel prima vond maar verder eigenlijk nogal onaardig tegen haar was, vraag ik me af of dat niet gewoon is wat je mist? Dat je de wereld voor iemand was?
:*
pi_87918064
Tja op dat gebied is het nog steeds een warboel in mijn hoofd...

Ondanks mijn kinderlijke en ontzettend foute gedrag hield ik wel echt van haar, haar lieve persoonlijkheid en ik voelde me 200% op mijn gemak met haar om me heen. Ze maakte dat ik mezelf zeker voelde, mezelf gewaardeerd voelde. Maar ik was niet gelukkig in de relatie. Ik wist dat ik met iets bezig was, dat niet goed voelde. Ik was mezelf niet, was tijdens de relatie ook vaak in de war, hetgeen ik vaak op haar projecteerde...

Toch kon ik diep van binnen enorm trots op haar zijn. Toen ze in april meedeed aan een marathon, en ze over de finish kwam, dat trotse en intense gevoel voor haar had ik nog nooit voor iemand gevoeld. Die dubbele gevoelens waren ook voor mij heel erg frustrerend en moeilijk. Maar wij waren niet als andere stelletjes, en dat lag vooral aan mij. Ik stond niet permanent achter haar, ik had niet het gevoel dat wij zo ''unbreakable'' waren als andere stelletjes, al had ik wel weer het gevoel dat wij elkaar beter begrepen / meer hetzelfde waren als andere stelletjes.. Heel dubbel allemaal..

Nu nog steeds kan ik thuis een tevreden glimlach op mijn gezicht krijgen als ik zie dat ze weer een compliment krijgt over haar ''nieuwe'' uiterlijk. Ik weet gewoon dat zoiets haar veel goed doet, en dat gun ik haar enorm..

Verder is mijn ego ook gekrenkt. Ik was altijd haar prins op het witte paard, zonder dat ik daar ook maar iets voor heb hoeven doen. Ik had ook vaak het gevoel waar heb ik dit allemaal aan te danken? Nu is de situatie verre van dat, en dat doet natuurlijk pijn... Maargoed ik heb ervan geleerd ik hoop alleen dat ik gauw van dat gevoel afkom dat er geen andere meisjes zijn waarvoor ik zoveel kan voelen. Want dat idee heb ik nog steeds helaas..
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:04:22 #297
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_87919052
Bartinhoo, je verheerlijkt haar, dat je de meest actieve user in dit topic bent bevestigd dit al en in elke post komt naar voren dat je toch beter voor haar had kunnen/moeten/willen zijn. Zij zal jou in haar gedachten makkelijk kunnen wegzetten als 'de klootzak' en gemakkelijk 'ik verdien beter' kunnen denken.

Accepteer het feit dat deze kans over is, zij en jij zijn finito, schluss, ga door en maak bij het volgende meisje niet dezelfde fout maar ben vanaf het begin bedacht op het bewaren van de balans. Komt goed, maar stop met kwellen van jezelf en haar op een voetstuk te plaatsen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:06:11 #298
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_87919139
Oke. Leuke foto van me ex zien deed nog even zeer :X

Trouwens ik denk dat een hoop dingen ook te verklaren zijn als het je eerste vriendin was. Dat is bij mij ook het geval, en ik merk gewoon dat ik nú pas dingen leer die ik liever eerder had gezien. Maar dat is nou eenmaal niet zo... Dat verschil merkte ik heel erg duidelijk, dat ik op ervaring af en toe gewoon te kort schoot. Gaat dan om aandacht, cadeautje, of andere kleine dingen die je niet zo opvallen.

Pas nu ik het kwijt ben ben ik er anders naar gaan kijken. Eerlijk gezegd denk ik dat het van essentieel belang is dat je verschillende relaties hebt, om verschillende dingen te leren. Dat lukt je gewoon niet bij 1 persoon. Doet wel zeer, want mijn ex is in mijn ogen nog steeds een geweldige meid.

Verder roze bril verhaal, ophemelen, jezelf kleineren, allemaal herkenbaar :) Komt wel weer een keer goed moet je jezelf voorhouden. Alleen lijkt het soms wat lang te duren :(

Als ik een korte conclusie mag trekken, dan kan ik stellen dat zij op relatiegebied wat meer ervaring heeft, dat dat bij mij wat ontbreekt. Van de rest van het leven heb ik intussen veel meer ervaring opgedaan, wat bij haar nog ontbreekt. Is niet erg, maar dat houd wel in dat we voorlopig niet bij elkaar passen denk ik doordat we in een té andere levensfase zitten.

Misschien ooit, misschien nooit :)
pi_87919485
Ik keek even op m'n telefoon of ik nog een smsje had van zo'n gozer, zie ik ineens dat mijn ex had ge'smst. Dat was wel het laatste wat ik had verwacht. Had liever een smsje van die andere gozer :D er stond niks bijzonders in. Ja, dat ie me mist en aan me denkt, maar dat smste hij ook toen die met een andere chick zat haha. Ga mooi niks terug sms'en, heb toch altijd het idee dat hij precies hetzelfde verhaaltje naar een ander stuurt haha.

Ik duik alvast lekker m'n bed in. Slaap lekker en niet teveel over jullie ex'en dromen! :D
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:17:06 #300
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_87919593
ik open wel ff een nieuwe
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:18:28 #301
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: