quote:Hmm dat bovenste zei mijn ex ook. Dat onderste liet ze maar achterwegen. Maar goed ook trouwensOp zondag 24 oktober 2010 20:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb al met iemand anders gezoend![]()
en ik voelde me schuldig. Het voelde aan als vreemd gaan. Ik heb ook echt een knop moeten omzetten en heel letterlijk tegen mezelf moeten zeggen: het is uit, dit is volkomen legaal en dit mag gewoon!
Verder was dat een heel speciale avond met iemand die zelf ook liefdesverdriet had. We hebben een beetje ons verdriet bij elkaar proberen te vergeten. En al onze liefde voor iemand anders aan elkaar gegeven in dat zoenen. Het voelde dan ook heel fijn en heel vertrouwd en heel lekker. Maar het was pure simulatie we zijn niet echt verliefd op elkaar. En daar zijn we ons wel bewust van!
quote:Dit zoenen was niet gepland (duh) we vonden steun bij elkaar om over ons verdriet te praten en dat was fijn. Uiteindelijk gebeurde het en het was een enorme mix aan emoties, het heeft verder weinig gedaan tov mijn gevoel voor mn ex.Op zondag 24 oktober 2010 20:25 schreef MOD het volgende:
[..]
Hmm dat bovenste zei mijn ex ook. Dat onderste liet ze maar achterwegen. Maar goed ook trouwens
Maar je bent niet anders naar je ex gaan kijken of had niet het gevoel dat je in eens door die kus tien stappen verder bent gekomen?
Dat ze nu zo spontaan in eens keihard de deur dicht smijt snap ik dan niet. Zal wel een reactie zijn daar op. Dat het nu echt klaar is. Enkel ik sta hier weer de puin bij elkaar te vegen terwijl ik echt zo geen idee is waar dat in eens vandaan kwam. Maar goed, een dagje dierenpark zit er dus niet in omdat ze me nu haat of zo. Kan er zo geen vinger op leggen.
Het gaat wel beter met me de laatste tijd. Heb elke dag nog goede momenten van enorm down zijn, ook tijdens dingen ondernemen, maar ik zet me er toe aan om te blijven ondernemen. En ik merk er niet veel van want alles om me heen lijkt herinneringen te triggeren.
Maar we moeten door. Het steekt nog elk moment maar we moeten door. Sterk staan op de goede momenten en slap zijn op de slechte momenten.
Ik mis haar nog steeds dus en nog steeds met mijn gevoelens in de weg, maar de ratio begint nu echt de overhand te nemen en mijn gevoel begint zich er aan te meten. Enkel jammer dat een zij-effect is dat ik dáár dan weer verdrietig om kan worden.
quote:ik heb hem niet meer gezien sinds het over is dus ook geen nachtje door gehaaldOp zondag 24 oktober 2010 20:33 schreef Bartinhoo het volgende:
Dat herken ik ook wel inderdaad... Dan ga je eindelijk rationeel over de zaak denken, maar dan voel je weer een steekje pijn, juist omdat je nu rationeel erover denkt![]()
Waar ik verder nog altijd een naar bijsmaakje over heb, is het feit dat het eigenlijk vrij snel afgekapt was. We zijn nog een paar keer bij elkaar over de vloer gekomen, kreeg de eerste dagen nadat het uitwas nog een kus op mn mond en volgens mij was ze toen nog wel in voor meer..
Maar vervolgens ging ik een maand op vakantie, nog paar keer bij elkaar over de vloer maar totaal geen spanning meer. Tja , wat verwacht ik dan natuurlijkMaar veel verhalen van jullie die ik lees, en ook veel hoor uit mn omgeving, dat je dan weer hoort '' ja vorige week weer even een nachtje doorgehaald met mn ex just for fun ''...
Nu weet ik niet wat ik daarbij moet denken. Misschien is dat juist wel een teken dat je niet serieus met elkaar was als je dat soort dingen blijft doen, maar vind het stiekem nog wel eens jammer. Kan/wil me ook nog steeds niet voorstellen dat ze niet meer aan me denkt of geen speciale gevoelens meer voor me heeft![]()
Maargoed
quote:Binnen 2/2,5 maanden nadat ik het had uitgemaakt heb ik eigenlijk lopen rondzoenen/rondneuken op en na vakantie. Ik heb die meiden met wie ik dat deed achteraf eigenlijk best kut behandeld, puur voor eigen gewin. Het was voor mij een middel om m'n ex te vergeten, en in zekere zin hielp het ook echt. Het is alleen geen permanente oplossing.Op zondag 24 oktober 2010 20:12 schreef MOD het volgende:
Ik vraag me af, en vooral aan de vrouwen, hoe het is, als je een tijd lang aan het heen en weren bent geweest met je ex, hoe het is na dat je voor het eerst met een ander heb gezoend. Zeg maar een rebound.
Ga je dan anders denken? Is het plotsklaps klaar? Heb je nog behoefte om hem te zien of te spreken?
quote:Ik denk dat ze zin had in bier.Op zondag 24 oktober 2010 20:38 schreef Freek1001 het volgende:
Hallo mensen,
Ben weer even terug van weggeweest. Heb mijn ex nu tijdje genegeerd en kreeg gister midden in de nacht weer een berichtje in de trant van "of ik aan het uitgaan was en zin had in bier?".
Nu was mijn avond uiteraard naar de klote n.a.v. dit bericht, maar wilde niets liever dan terug sturen, jazeker kom maar deze kant op. Op advies van mijn eigenwijze ikzelf, heb ik het bericht genegeerd en dus niks terug gestuurd.
Wat bedoelt ze met dit sms-je, wil ze me terug, of loopt ze me gewoon gek te maken?
Mijn dank is groot!
quote:Wat dat betreft mag je blij zijn dat je geen nasleep van anderhalf jaar heb gehad. Jij bent nu ws al verder dan dat ik ben terwijl het bij mij vijf keer langer uit is.Op zondag 24 oktober 2010 20:33 schreef Bartinhoo het volgende:
Waar ik verder nog altijd een naar bijsmaakje over heb, is het feit dat het eigenlijk vrij snel afgekapt was. We zijn nog een paar keer bij elkaar over de vloer gekomen, kreeg de eerste dagen nadat het uitwas nog een kus op mn mond en volgens mij was ze toen nog wel in voor meer..
quote:Tja dat is ook wel logisch.. In jouw geval helpt het misschien om maar gewoon te denken dat hij kennelijk iets mist dat ie nu zo zoekt naar vervanging... Je hebt dus wel degelijk indruk achtergelatenOp zondag 24 oktober 2010 20:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb hem niet meer gezien sinds het over is dus ook geen nachtje door gehaald
quote:Ja ik ben daar eigenlijk ook wel ''blij'' mee, maar het voelt wel gewoon kut dat het kennelijk voor haar helemaal niet zo moeilijk was om afscheid van mij te nemen, terwijl haar gedrag naar mij toe 8 maanden lang altijd heel aanhankelijk was.Op zondag 24 oktober 2010 21:02 schreef MOD het volgende:
[..]
Wat dat betreft mag je blij zijn dat je geen nasleep van anderhalf jaar heb gehad. Jij bent nu ws al verder dan dat ik ben terwijl het bij mij vijf keer langer uit is.
Ik zie je regelmatig posten met vaak de zelfde soort boodschap. Je mist haar, vraagt je af of zij nog aan je denkt, jammer dat het klaar is, zou er nog wat van komen, ongeloof etc.
Ik begrijp je want betrap mezelf er ook op, maar misschien zou je ook eens kunnen posten als je echt het gevoel heb dat je echt een stuk verder bent en dat met ons deelt.
quote:Ja. HBO dan, maar goedOp zondag 24 oktober 2010 18:21 schreef Amede het volgende:
[..]
Studeren jullie ook rechten?
Vandaag eindelijk weer een redelijke dag! Feels good!
quote:bij mij gaat dat gevoel ook wel heen en weerOp zondag 24 oktober 2010 21:06 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Tja dat is ook wel logisch.. In jouw geval helpt het misschien om maar gewoon te denken dat hij kennelijk iets mist dat ie nu zo zoekt naar vervanging... Je hebt dus wel degelijk indruk achtergelaten![]()
Wat ik in zo' n geval vaak hoor is dat die ''vervanging'' vaak niet voor lange tijd is, aangezien dit de leegte van een serieuze ex niet voldoende opvult...
Verder heb ik gelukkig niet de twijfel aan de oprechtheid van mijn ex tijdens de relatie. Denk ook niet dat jij die moet hebben overigens. Iets kleins kan al een reden zijn voor mensen in onze positie om aan deze oprechtheid te twijfelen terwijl dit bij nader inzien een beetje overtrokken leek te zijn...
Ik heb het ook weleens hoor. Mijn ex heeft enerzijds gezegd dat ze ook veel heeft moeten huilen omdat ze het uit heeft gemaakt, heel veel om me heeft gegeven etc. Maar anderzijds zal ik ook nooit vergeten dat ik helemaal emotioneel een hele pleidooi liep te houden, waarom ik dacht dat ik bij een 2e kans een betere vriend voor haar zou zijn, waarop ze doodleuk antwoordde '' Je moet het ook niet zo overdrijven allemaal, we hebben maar 8 maanden gehad''Dat was toch wel even een flinke steek...
quote:dat heb ik ookOp zondag 24 oktober 2010 21:13 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Ja ik ben daar eigenlijk ook wel ''blij'' mee, maar het voelt wel gewoon kut dat het kennelijk voor haar helemaal niet zo moeilijk was om afscheid van mij te nemen, terwijl haar gedrag naar mij toe 8 maanden lang altijd heel aanhankelijk was.
We waren ook echt heel close samen, en ze voelde zich heel erg op haar gemak bij me. Dat heeft ze me vaak verteld, en dat merkte ik ook aan haar gedrag. Daarom kan ik er gewoon met mijn hoofd niet bij dat ze nu zo consequent afstand heeft genomen en ook houdt.
En tjsa, ik ben iemand die alles tot in de details uitgedacht en overpeinsd wil hebben. Voor mij helpt het naar mijn idee om dat hier neer te zetten, ook om straks over een paar maanden terug te kijken en vorderingen bij te houden. Ik heb dat nu al met posts van 2 maanden geleden dat ik ze lees en denk ''ah de antwoorden op de vragen die ik mezelf toen stelde, zijn me nu wel duidelijk '''
Ik weet dat ik af en toe in herhaling val, maar lees daar maar omheen![]()
quote:als dit jou echt helpt...Op zondag 24 oktober 2010 21:33 schreef Bartinhoo het volgende:
Juist daarom![]()
Inderdaad geen leuke opmerking van haar, al denk ik best dat ik die uitspraak niet al te hoog op moet nemen. In haar handelen en acties heb ik ook nog wel ruim 1.5 maand aan haar gemerkt, dat ze het nemen van afstand moeilijk vond..
Wat wel goed helpt bij mij is de hele situatie vanuit haar ogen te bekijken. Vaak als ik hier dingen typ die ik fout heb gedaan tijdens de relatie, is dat niet om mezelf naar beneden te praten, maar om voor mezelf te kunnen begrijpen waarom de relatie over is gegaan...
Vooral aan het begin van de relatie was ze echt trots op mij, iedereen moest weten dat ik nu haar vriend was. Dat vond ik ergens wel leuk aan haar toen ( nog ) , haar kinderlijke en ietwat naieve kant, waardoor het zo duidelijk opviel hoe ze toen over ''ons'' dacht. Het maakte me ook best trots, de manier waarop ze mij aan haar omgeving presenteerde...
Dat maakt dat ik er nu wel eens moeite mee heb dat ik ''opeens'' aan de kant ben gezet, het complete tegenovergestelde van een jaar geleden. MAar als ik het uit haar kant bekijk snap ik het heel goed. Toen ik de msn gesprekken teruglas zag ik dat het al na 2 weken begon.
Ik tegen haar: Ik heb geen zin om dit/dat/dat en dat te doen, dus verzin maar wat. ( wel in iets aardigere woorden) Vervolgens zij heel leuk vanalles verzinnen. Ik weer terug antwoorden: hmm oke nou we zien wel.. Gewoon niet leuk en spontaan, en dit werd van kwaad tot erger. Ben er niet trots op, absoluut niet maar als ik het nu vanuit haar ogen terugkijk kan ik het veel beter een plekje geven!
quote:Je hebt haar wel degelijk pijn gedaan. Wellicht niet fysiek, maar dit lijkt mij emotioneel gezien voor een meisje dat gek is op iemand heel erg pijnlijk. Een goede relatie is niet achter elkaar aan lopen, er niet voor elkaar zijn en het elkaar elke keer moeilijk maken. Ik denk dat, wat Melanie zegt en je zelf ook wel weet, je ego is gekrenkt en dat je je daarom rot voelt. Je bent haar prins niet meer en ze doet niet meer alles om bij je te zijn.Op zondag 24 oktober 2010 21:53 schreef Bartinhoo het volgende:
Nou een grote klootzak..tsja misschien is dat een iets te heftige benaming, maar laat ik zeggen dat ik me (bewust) amper heb ingezet om haar gelukkig in de relatie te maken...
Ik denk dat er weinig relaties geweest zijn waarbij alles zo erg van een kant kwam, als bij ons. Ze heeft eigenlijk 8 maanden lang achter mn reet aangelopen. Ik kon wel lief tegen haar zijn, maar alleen ls ik daar zelf zin in had. Begrijp me niet verkeerd, ik heb haar NOOIT pijn gedaan (fysiek) of uitgescholden, absoluut niet... Maar ik ging eigenlijk standaard niet met haar mee naar uitjes van familie/verjaardagen van vriendinnen/van haar werk. Als ze bij me kwam met een probleem van haar werk dan begon ik haar werk af te kraken in plaats van haar te steunen en te helpen een oplossing te zoeken... And so on... Gaf haar altijd de schuld van alles, en maakte van elke mug een olifant, gewoon omdat ik de spanning van het ruzie hebben opzocht omdat ik het leuk oid vondWalgelijk
Gewoon GEEN leuke vriend die je een gelukkig gevoel kan geven, het gevoel geeft dat je belangrijk voor hem bent... Ik zal me nooit meer zo gedragen, dat is het voordeel van dit alles
Maargoed hier ga ik het bij laten wat betreft het negatieve. Ik ben blij voor haar dat ze zich nu zo gelukkig voelt, en dat meen ik oprecht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |