quote:Op woensdag 10 november 2010 22:12 schreef Carmy het volgende:
Haha. Oke dan verplaats ik hem gewoon morgen.
Ben om 1 uur klaar met werken dus daarna breng ik hem weg!!
duurt nog steeds langquote:Op donderdag 11 november 2010 15:03 schreef Carmy het volgende:
Hmm jongens. Ik weet niet of jullie al eens naar buiten hebben gekeken? Ik zou eerst de deur nog uitgaan vandaag maar dat zit er nu niet meer in aangezien ik met het ov moet. dus het wordt vanavond of morgen..
dan wordt mijn mooie plekkie nixquote:Op donderdag 11 november 2010 15:03 schreef Carmy het volgende:
Hmm jongens. Ik weet niet of jullie al eens naar buiten hebben gekeken? Ik zou eerst de deur nog uitgaan vandaag maar dat zit er nu niet meer in aangezien ik met het ov moet. dus het wordt vanavond of morgen..
quote:Spelregels
Zoek deze stok en plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad of dorp.
Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's:
1 van de voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord.
1 van de achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord.
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is.
De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere locatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan.
Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zo niet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen. Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland. De FOK!stok moet wel binnen Nederland blijven.HEEL VEEL zuigsex en bier
Carmy speelt vals.quote:
Je mag geen twee verplaatsingen achter elkaar doen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:41 schreef Carmy het volgende:
als hij zondag in nog bij oostburg in de buurt ligt dan gaat ie naar den haag. Ik heb hem net weggebracht foto's komen vanavond.
Dat stuk daar is toch nog steeds Nederland?quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:24 schreef Carmy het volgende:
dat weet ik maar mijn vriendinnetje vertrekt zondag naar den haag en die zit ook op fok.
Vorige heeft robertzone gedaan. Ik niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef Carmy het volgende:
Nieeeeeeeeeeeels
jij mag m niet halen
Jij vindt dat ik al vals speel maar jij hebt de vorige verplaatsing gedaan. Als hij tot zondag hier blijft kan die mee naar Den haag haha.
YYYEEAAAAAAHHHHHHHH!!1quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:47 schreef Thijz het volgende:
de verplaatsing naar Lent (door thijsltc) was nummer 500 in de historie van de Fok!Stok.
Tuurlijk niet. Stokkie is in no-time weer in Twente waar hij zich thuis voeltquote:Op maandag 15 november 2010 19:27 schreef Carmy het volgende:
Nu gaat het vast weer onwijs lang duren voor hij weer in het mooiste stukje van nederland komt..
There I fixed it !quote:Op maandag 15 november 2010 21:41 schreef boertie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Stokkie is in no-time weer in TwenteFryslân waar hij zich thuis voelt![]()
Of misschien is dit beter?quote:Op maandag 15 november 2010 21:41 schreef boertie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Stokkie is in no-time weer terug in ZEELAND waar hij zich thuis voelt![]()
Nee, heb het hieronder gefixt.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 21:41 schreef boertie het volgende:
Tuurlijk niet. Stokkie is in no-time weer in de Achterhoek waar hij zich thuis voelt![]()
Is het nu eens afgelopen met het vernueken van mijn quote?quote:Op maandag 15 november 2010 21:41 schreef boertie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Stokkie is in no-time weer in Twente waar hij zich thuis voelt![]()
Alsof jij het goede voorbeeld gafquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:20 schreef boertie het volgende:
[..]
Is het nu eens afgelopen met het vernueken van mijn quote?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |