Dus vanaf nu elke woensdag om 20:30uur op RTL4... The Voice of Holland Real life.quote:The Voice of Holland krijgt er een zusje bij in de vorm van een reallife programma. Iedere woensdag om half negen krijgen we een unieke kijk achter de schermen van het succesvolle Talpa-programma. The Voice of Holland Real Life volgt de kandidaten en de coaches op weg naar de The Battles en de live shows, wat doen de talenten? hoe doen de coaches het? op deze vragen krijgen we antwoord in de real life serie. De reallife serie is niet ingelast vanwege het grote succes van de eerste vier afleveringen maar was vooraf al ingepland en is een van de vele punten waarin deze Talpa-talentenjacht zich onderscheid ten opzichte van de andere talentenjachten.
Nou... 1x raden wie er doorgaan naar de volgende rondequote:The Voice volgt opvallende kandidaten in reallifesoap
De kandidaten van The Voice of Holland zijn de afgelopen weken ook achter de schermen gevolgd door de camera’s van RTL 4. Het resultaat daarvan is vanaf woensdag primetime te zien in de soap ‘The Voice of Holland – Real Life’. “In één avond zijn de kandidaten beroemd. Zij krijgen uitnodigingen voor Life 4 You, Hitkrant en Radio 538, delen handtekeningen uit op straat en moeten zich voorbereiden op een nieuw optre- den voor een miljoenenpubliek“, aldus een zegsman van RTL.
De kijker moet de kandidaten door de reallifesoap beter leren kennen. “Kleurrijke kandidaten zoals Ben Saunders, Jennifer Ewbank, Raffaëla Paton, ‘Reggae’ Lenny Keylard, Sarina Voorn, Wiep Laurenssen, Esther Nijhove en Johnny Rosenberg bieden een kijkje in hun leven op weg naar – wat zij hopen – de finale.”
The Voice of Holland – Real Life is vanaf woensdag acht weken lang te zien bij RTL 4.
quote:Het was van te voren al geplandOp woensdag 20 oktober 2010 20:30 schreef wolfrolf het volgende:
Uitmelkerij.
Maarja dat kon je verwachten met zo'n kijkcijferkanon.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:42 schreef Cee het volgende:
Benny heb je weer zitten mailen naar haar.![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:43 schreef Cee het volgende:
"Brabantse nuchtere kut."
Oké, ik ben van anti-Wiep naar pro-Wiep gegaan binnen 5 minuten.
quote:FacebookOp woensdag 20 oktober 2010 20:42 schreef Cee het volgende:
Benny heb je weer zitten mailen naar haar.![]()
quote:bij mij is het precies andersomOp woensdag 20 oktober 2010 20:43 schreef Cee het volgende:
"Brabantse nuchtere kut."
Oké, ik ben van anti-Wiep naar pro-Wiep gegaan binnen 5 minuten.
quote:Echt? Hoe dat zo?Op woensdag 20 oktober 2010 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij mij is het precies andersom
quote:Je bent anti-Wiep geworden?!Op woensdag 20 oktober 2010 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Ja? Waarom?Op woensdag 20 oktober 2010 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Siep siep siep detectives, we are sisters as you see heep heep, we are siep siep siep detectiives
quote:mwoa, ik vind het nou niet echt geweldig...Op woensdag 20 oktober 2010 21:00 schreef iBenny het volgende:
maar we krijgen dus 8 van deze afleveringen?
Wel leukU
quote:Het is weer wat anders dan die korte verhaaltjesOp woensdag 20 oktober 2010 21:00 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
mwoa, ik vind het nou niet echt geweldig...
quote:Ach, wel leuk om iets meer over de persoon te weten te komen.Op woensdag 20 oktober 2010 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is weer wat anders dan die korte verhaaltjes
quote:Oh
quote:mischien een wildcard ? ze is wel schattigOp woensdag 20 oktober 2010 21:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
OhIk dacht dat ze alleen mensen volgen die wel door zijn!
ik zit dan ook maar met een half oog te kijken
quote:Ja, ze hadden haar in die radio 538 sessie moeten zettenOp woensdag 20 oktober 2010 21:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
mischien een wildcard ? ze is wel schattig, zou ze toch door zijn?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:15 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij heeft ze geen wildcard?!
Gewoon omdat ze zoveel aandacht kreegna de uitzendingop fok!?
quote:dat kan ook, we komen er nooit achter denk ik..Op woensdag 20 oktober 2010 21:15 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij heeft ze geen wildcard?!
Gewoon omdat ze zoveel aandacht kreeg na de uitzending?
quote:Ja dat had ze wel verdiend, ze heeft zeker geen onaardige stemOp woensdag 20 oktober 2010 21:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, ze hadden haar in die radio 538 sessie moeten zetten
quote:Ik ook ja..Op woensdag 20 oktober 2010 22:29 schreef UltraR het volgende:
Pearl Jozefzoon... tja, ik kan het niet helpen, maar ik krijg echt de kriebels van die gepassioneerde religieuzen.![]()
quote:Klopt, ze is niet door... maar ze werd veelvuldig besproken na de uitzending (op internet)Op donderdag 21 oktober 2010 12:34 schreef MissBliss het volgende:
Is/was Manon niet door? Waarom zit ze dan in de reallife soap?
Dat verhaal van die banken
quote:Ik denk dat dat gewoon bij het programma hoort... opvallende kandidaten wat extra aandacht geven.Op donderdag 21 oktober 2010 12:46 schreef MissBliss het volgende:
Oh ok. Ik had het logisch gevonden als ze alleen mensen lieten zien die door warenMaar het was een leuk filmpje!
quote:Toch wel Benny, ze is er door of vergist ik me.Op donderdag 21 oktober 2010 12:37 schreef iBenny het volgende:
Klopt, ze is niet door... maar ze werd veelvuldig besproken na de uitzending (op internet)
quote:Manon is niet doorOp donderdag 21 oktober 2010 13:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Toch wel Benny, ze is er door of vergist ik me.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:45 schreef wolfrolf het volgende:
Wendy van Dijk gaat de live shows weer mee-presenteren
quote:Nee. Godverdomme NEE.Op donderdag 21 oktober 2010 13:45 schreef wolfrolf het volgende:
Wendy van Dijk gaat de live shows weer mee-presenteren
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit net op tvgids.nl en in de banner bovenin zie ik Raffaella, die moet poepen
[ afbeelding ]
quote:Ik ook nietOp woensdag 27 oktober 2010 20:31 schreef iBenny het volgende:
Ik vind die vriend van Rafaella nog steeds niet bij dr passen
quote:ik ken meerdere moeders die dat zeggenOp woensdag 27 oktober 2010 20:32 schreef NoNickOne het volgende:
Het zou je moeder maar zijn die dat zegt..
quote:Ik heb maar 1 flits ervan gezien... maar hij had wel auditie mogen doenOp woensdag 27 oktober 2010 20:31 schreef iBenny het volgende:
Ik vind die vriend van Rafaella nog steeds niet bij dr passen
quote:Wat zei ze?Op woensdag 27 oktober 2010 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ken meerdere moeders die dat zeggenEcht heel erg vaag, maar het gebeurd wel vaker
quote:Nee dat ze na de bevalling zoiets had, wat moet ik hiermee. Met dit kind?Op woensdag 27 oktober 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zei ze?
Zeker over een ongelukje?
quote:Ja dacht ik ook alOp woensdag 27 oktober 2010 20:35 schreef iBenny het volgende:
Joan heeft iets weg van iemand, maar ik kom er maar neit op van wie...
quote:Ik vind dr eigenlijk steeds leuker wordenOp woensdag 27 oktober 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook al
Maar dat stemgeluid
quote:Ja ze lijkt op iemand...Op woensdag 27 oktober 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook al
Maar dat stemgeluid
quote:Ah ja, zo'n onnozel wicht is het ook wel om dat te zeggen en denkenOp woensdag 27 oktober 2010 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat ze na de bevalling zoiets had, wat moet ik hiermee. Met dit kind?
Ik heb dat wel eens vaker gehoord
quote:Lady Gaga zonder blondering?Op woensdag 27 oktober 2010 20:35 schreef iBenny het volgende:
Joan heeft iets weg van iemand, maar ik kom er maar neit op van wie...
quote:Nope... gewoon een NederlandseOp woensdag 27 oktober 2010 20:37 schreef Maartel het volgende:
[..]
Lady Gaga zonder blondering?
Cher?
Plien zonder Bianca?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:37 schreef Maartel het volgende:
[..]
Lady Gaga zonder blondering?
Cher?
Plien zonder Bianca?
quote:Irritant zijn zulke wijvenOp woensdag 27 oktober 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ja, zo'n onnozel wicht is het ook wel om dat te zeggen en denkenEn wat wil je als je na 1 wip al zwanger bent van een jongen die je niet eens kent?
quote:Oh ze gaat al samenwonen maar haar dochter woont ook elders, alles voor de muziek hè.Op woensdag 27 oktober 2010 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Irritant zijn zulke wijven
Ik was fan van raffa, maar ik kan het niet echt hebben als iemand dat zegt iver je kindje
quote:Volgens mij is dat ook met Dewi, die dochter woont geloof ik ook niet bij haarOp woensdag 27 oktober 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ze gaat al samenwonen maar haar dochter woont ook elders, alles voor de muziek hè.![]()
Past wel als een puzzel met haar uitspraak over de baby dan
quote:Ik hoor het ook vaker, is een veel voorkomende gedachte. Plotselinge paniek, besef, je krijgt een ingewikkeld wezen in je hand geduwd zonder handleiding, om het even klinisch te zeggen.Op woensdag 27 oktober 2010 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat ze na de bevalling zoiets had, wat moet ik hiermee. Met dit kind?
Ik heb dat wel eens vaker gehoord
quote:Oh ja die woont bij de oma (Dewi's moeder) dacht ik?Op woensdag 27 oktober 2010 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook met Dewi, die dochter woont geloof ik ook niet bij haar![]()
Vond ik ook soms zo vaag overkomen als ik haar twitterberichtjes las
quote:Ik dus ook.Op woensdag 27 oktober 2010 20:40 schreef iBenny het volgende:
Raffaela vind ik al vanaf Idols irritant
quote:Met jou kan ik pratenOp woensdag 27 oktober 2010 20:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik dus ook.
Floortje had moeten winnen btw.
quote:Dat is net Miss beauty pageant, niet omdat ze mooi is, maar die eeuwige gemaakte glimlach bakkes.Op woensdag 27 oktober 2010 20:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik dus ook.
Floortje had moeten winnen btw.
quote:Natuurlijk is het overweldigend, maar zij komt met alles lichtelijk onnozel over. En carriere voor je kind. Tja.Op woensdag 27 oktober 2010 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoor het ook vaker, is een veel voorkomende gedachte. Plotselinge paniek, besef, je krijgt een ingewikkeld wezen in je hand geduwd zonder handleiding, om het even klinisch te zeggen.
Bij mij speelt die gedachte ook maar dan voornamelijk als ik Rafaëlla op tv zie.
quote:Nope... daar ben ik ook benieuwd naarOp woensdag 27 oktober 2010 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Komt die Ewbank meid vanavond ook? Nee zeker nog niet?
quote:Ik hoop het... mooi meisjeOp woensdag 27 oktober 2010 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Die suffe?Op woensdag 27 oktober 2010 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Niks tegen Wiep... Wiep is gewoon, WiepOp woensdag 27 oktober 2010 20:52 schreef sophieschoice het volgende:
Ik vond dat Eva vrijdag the battle had moeten winnen van Wiep. Behalve dat Eva veel muzikaler is, is Wiep aanstellerig zelfverzekerd.
quote:Ja leuk
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Kolere die auditie, ik krijg bijna een astma-aanval
Nee dankje.
quote:Ben geen fan van Joss Stone (was toch haar nummer?), maar hemel dit meisje zingt het alsof ze 3 treinen in moet halen, boh. Doe dan maar JossOp woensdag 27 oktober 2010 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze iets kleins kan zingen... vind ik vaak toch wel beter om te horen
quote:Klopt...Op woensdag 27 oktober 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben geen fan van Joss Stone (was toch haar nummer?), maar hemel dit meisje zingt het alsof ze 3 treinen in moet halen, boh. Doe dan maar Joss
quote:Ja wel eens wat op tv van gezien, ik had het beter moeten zeggen, ik ben geen fan van haar muziek.Op woensdag 27 oktober 2010 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt...
Heb je Joss Stone het wel eens live horen zingen?
quote:Enige van alle talentenjachten die me echt kan boeien
quote:Ohw zo...Op woensdag 27 oktober 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja wel eens wat op tv van gezien, ik had het beter moeten zeggen, ik ben geen fan van haar muziek.
Lijkt me wel een tof wijf en kan goed zingen
quote:Ik wist niet dat er nog nichten waren waar ik zo'n hekel aan kon krijgen
quote:Als ik gratis naar een optreden zou kunnen zou ik wel gaan, dat welOp woensdag 27 oktober 2010 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo...
Nee, ik snap wat je bedoelt nu
quote:hmmm, ben van beiden niet zo'n fan...Op woensdag 27 oktober 2010 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik gratis naar een optreden zou kunnen zou ik wel gaan, dat wel
quote:Je bedoelt Lisa 1, zeker?Op woensdag 27 oktober 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enige van alle talentenjachten die me echt kan boeien
quote:Ik vind het wel spannend om naar iets te gaan waar ik juist geen fan van ben, beetje muziek en sfeer opsnuiven.Op woensdag 27 oktober 2010 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm, ben van beiden niet zo'n fan...
quote:X factor, of alleen die editie?Op woensdag 27 oktober 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enige van alle talentenjachten die me echt kan boeien
quote:Eh de laatste X-factor winnares, geen idee welke dat is
quote:Normaal? Hoe lang is dit programma bezig?Op woensdag 27 oktober 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom is hij nog in beeld als hij eruit ligt, andere afvallers zien we toch ook niet allemaal?
quote:Ja die!Op woensdag 27 oktober 2010 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh de laatste X-factor winnares, geen idee welke dat is
quote:Oh ja die vond ik tof, jammer dat ze eruit moestOp woensdag 27 oktober 2010 21:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja die!
Er is ook maar een Lisa, maar die net in die battle had wel wat van haar qua postuur en qua stemgeluid. Vandaar Lisa II
quote:Manon zagen we vorige week ook en die ligt er ook uit.Op woensdag 27 oktober 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom is hij nog in beeld als hij eruit ligt, andere afvallers zien we toch ook niet allemaal?
quote:Ah oke, duidelijkOp woensdag 27 oktober 2010 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Manon zagen we vorige week ook en die ligt er ook uit.
quote:Komt mede door het nummerOp woensdag 27 oktober 2010 21:23 schreef Joooo-pi het volgende:
Vond ik een van de mindere battles...
quote:Dat zou echt een stunt zijn als die niet door gaat, dus die gaat wel door.
quote:ik hoop het eerlijk gezegt niet, ik vind dat piepstemmetje nix maar ik ben bang dat ze wel doorgaat, want ja , de zus van he
quote:Dat dus... ze is een van de dragers van de hypeOp woensdag 27 oktober 2010 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zou echt een stunt zijn als die niet door gaat, dus die gaat wel door.
Middenmoter, beetje Lucia Silvas type.
quote:Van mij mag ze wel naar huis, ze is leuk, maar niet sterk genoeg met dat muizengeneuzel.Op woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat dus... ze is een van de dragers van de hype
quote:Ja, ik vrees het ook. Ze leek in het promofilmpje echt teleurgesteld. Ze mag dan misschien af en toe teveel geven, maar ze kan echt goed zingen!Op woensdag 27 oktober 2010 21:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
Sarina,de donkere met schoudervullingen en punkkapsel zag ik ook huilen, dus waarschijnlijk vliegt zij er wel uit, wat ik jammer vind
quote:Nee, das m'n favoriet nu.Op woensdag 27 oktober 2010 21:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
Sarina,de donkere met schoudervullingen en punkkapsel zag ik ook huilen, dus waarschijnlijk vliegt zij er wel uit, wat ik jammer vind
quote:Effe een stukje kijken en dan optijd naar bedOp donderdag 28 oktober 2010 00:41 schreef iBenny het volgende:The Voice Real Life terugkijken:
• RTL Gemist
• Download als MP4
quote:Dat meen je nietOp woensdag 27 oktober 2010 21:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
Hij zingt wel goed, maar praten kan hij beter niet doenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ook niet en ik wil ze ook niet kennen
Duitslandquote:Op woensdag 3 november 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ganz geil, waar komt deze vrouw vandaan?
quote:
Precies... is alweer duidelijk dat hij ontzettend wordt voorgetrokkenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:44 schreef NoNickOne het volgende:
Wel stom dat ze Ben Saunders elke week uitzenden en dat hij gasten als Train e.d. mag ontmoeten. Gewoon niet echt eerlijk tegenover de rest..
Tis pas net begonnenquote:
Vréselijkquote:
Zeker... ze straalt iets van arrogantie uitquote:Op woensdag 3 november 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou ook niet zin hebben om met Mirthe samen te moeten werken.
Ik geloof best dat die Duitse natuurlijk wel de leiding heeft genomen, is ook een stuk ouder, maar dan nog.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zeker... ze straalt iets van arrogantie uit
"Ja, als de jury iemand wil die beter kan zingen..."quote:Op woensdag 3 november 2010 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zeker... ze straalt iets van arrogantie uit
Maar zij is nog te vormen, jonge!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:56 schreef Maartel het volgende:
[..]
"Ja, als de jury iemand wil die beter kan zingen..."
Natuurlijk, muts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |