quote:Dat zou echt een stunt zijn als die niet door gaat, dus die gaat wel door.
quote:ik hoop het eerlijk gezegt niet, ik vind dat piepstemmetje nix maar ik ben bang dat ze wel doorgaat, want ja , de zus van he
quote:Dat dus... ze is een van de dragers van de hypeOp woensdag 27 oktober 2010 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zou echt een stunt zijn als die niet door gaat, dus die gaat wel door.
Middenmoter, beetje Lucia Silvas type.
quote:Van mij mag ze wel naar huis, ze is leuk, maar niet sterk genoeg met dat muizengeneuzel.Op woensdag 27 oktober 2010 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat dus... ze is een van de dragers van de hype
quote:Ja, ik vrees het ook. Ze leek in het promofilmpje echt teleurgesteld. Ze mag dan misschien af en toe teveel geven, maar ze kan echt goed zingen!Op woensdag 27 oktober 2010 21:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
Sarina,de donkere met schoudervullingen en punkkapsel zag ik ook huilen, dus waarschijnlijk vliegt zij er wel uit, wat ik jammer vind
quote:Nee, das m'n favoriet nu.Op woensdag 27 oktober 2010 21:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
Sarina,de donkere met schoudervullingen en punkkapsel zag ik ook huilen, dus waarschijnlijk vliegt zij er wel uit, wat ik jammer vind
quote:Effe een stukje kijken en dan optijd naar bedOp donderdag 28 oktober 2010 00:41 schreef iBenny het volgende:The Voice Real Life terugkijken:
• RTL Gemist
• Download als MP4
quote:Dat meen je nietOp woensdag 27 oktober 2010 21:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
Hij zingt wel goed, maar praten kan hij beter niet doenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ook niet en ik wil ze ook niet kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |