Are you serious?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:35 schreef iBenny het volgende:
Op zich vond ik het niet heel bijzonder
Ze was wel de beste van de avond
De typische Hollandse mentaliteit waar ik zo moe van wordt, het ophemelen van de persoon die eigenlijk geen echte ster (lees: grijze muis) is. "Zo lekker gewoon gebleven."quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik gun haar wel wat. Volgens mij zit ze nog in de underdogpositie als ze alleen zingt. Ze is geen ster, maar dat maakt haar leuk.
Maar wanneer is iemand een ster? Als iemand de juiste attitude en gewoon dat ene ongrijpbare component heeft? Ligt het aan de performance? En ben je dan geen ster als je een geweldige stem hebt maar wanneer je bescheiden of onopvallend bent? Dan heb ik het nu niet over Leonie trouwens maar meer in het algemeen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:07 schreef female81 het volgende:
[..]
De typische Hollandse mentaliteit waar ik zo moe van wordt, het ophemelen van de persoon die eigenlijk geen echte ster (lees: grijze muis) is. "Zo lekker gewoon gebleven."
Zo kwamen we in eerdere talentenjachten ook aan types als Maud en Floortje (werden beiden tweede).
een ster ben je las het publiek je aanspreekt en dat ligt voor een groot gedeelte aan je talent en je presentatie, met alleen talent kom je er ook niet, met alleen presentatie ook nietquote:Op woensdag 10 november 2010 14:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar wanneer is iemand een ster? Als iemand de juiste attitude en gewoon dat ene ongrijpbare component heeft? Ligt het aan de performance? En ben je dan geen ster als je een geweldige stem hebt maar wanneer je bescheiden of onopvallend bent? Dan heb ik het nu niet over Leonie trouwens maar meer in het algemeen.
Die twee hadden aanzienlijk meer kwaliteit. Leonie ligt er snel uit.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:07 schreef female81 het volgende:
[..]
De typische Hollandse mentaliteit waar ik zo moe van wordt, het ophemelen van de persoon die eigenlijk geen echte ster (lees: grijze muis) is. "Zo lekker gewoon gebleven."
Zo kwamen we in eerdere talentenjachten ook aan types als Maud en Floortje (werden beiden tweede).
Dan is het dus een heel persoonlijke definitie.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:20 schreef Re het volgende:
[..]
een ster ben je las het publiek je aanspreekt en dat ligt voor een groot gedeelte aan je talent en je presentatie, met alleen talent kom je er ook niet, met alleen presentatie ook niet
Kwaliteit...hmm vind Leonie meer kwaliteit hebben dan Maudquote:Op woensdag 10 november 2010 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die twee hadden aanzienlijk meer kwaliteit. Leonie ligt er snel uit.
Ze heeft er alleen wat hair exstensions(als ik het zo goed schrijf) erbij ik vond het niet echt een make over hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:28 schreef UltraR het volgende:
Ik vond haar de beste van de avond.
Al ben ik niet weg van haar nieuwe look, opeens erg 13 in een dozijn, terwijl dat juist minder moest worden dacht ik.
Ik ook niet. Maar ze leek wel wat minder muizerigquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:35 schreef Riann het volgende:
[..]
Ze heeft er alleen wat hair exstensions(als ik het zo goed schrijf) erbij ik vond het niet echt een make over hoor.
Neee, niet Amyquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:02 schreef methodmich het volgende:
Ze deed het inderdaad leuk, vond d'r inderdaad ook een beetje Amy McDonald achtig qua zang. Misschien volgende week maar eens This Is The Life zingen.
Het gaat hier om zangstemmen, niet om alles eromheen. Schakel dan in op Idols of zo. Ze was echt megagoed vanavond!quote:
Kan me de frustratie goed voorstellen, want ze is ook gewoon goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:19 schreef UltraR het volgende:
Jeroen zegt vandaag in het AD dat Leonie de beste stem van zijn team heeft en hij het heel frustrerend vind dat ze maar zo weinig aandacht krijgt.
Mee eens! Ik vind Leonie echt wel heel erg Gied. Ik vond haar beter dan Kimquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:34 schreef -Miauw- het volgende:
Ohh Leonie! Ik vond haar zo goed gisteravond. Door het zingen maar ook door haar uitstraling! Ze komt steeds meer los
Tja, ik luister nog naar iedereen alsof het echt om The Voice gaatquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb niets met haar uitstraling. Komt op mij totaal niet natuurlijk over (misschien ook door het plastic haar).
Ze heeft ook wat vreemde hoektanden, misschien heeft ze lastquote:Op zaterdag 4 december 2010 08:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze heeft inderdaad de beste stem van zijn team, maar toch vind ik haar niet bijzonder likable. En ze houdt 'r kaken zo op elkaar als ze praat.
En of... zat ze in die kapperstoel... 'elke 6 weken, en die pijn wen je wel aan'quote:Op zondag 5 december 2010 00:10 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Maar, die styling heeft goed gewerkt.
Dat heb ik met Ben denk ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Vind 'r goed zingen, maar qua persoonlijkheid heb ik er echt niks mee.
"Dit is toch the VOICE!?!?" Jajajajajaja. Ze slist ook.
Ja, dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb ik met Ben denk ik
Zingt leuk, maar verder...
Nou ik vond dit vooral heel erg Maria Menaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:06 schreef ranja het volgende:
Waarom? Als ze er haar eigen draai aan geeft...
Ik hou helemaal niet van Snow Patrol maar toen Leonie een nummer van ze zong, wow. Zo hoort het dus te klinken in plaats van met die zanger.
Ja, klopt en daarom vind ik het dus zo jammer, die uithalen zijn zo bepalend in dit lied. Ik vond die cover van Snow Patrol geweldig (maar ik hou er van:P) maar 'Man in the mirror' vond ik echt geweldigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:14 schreef ranja het volgende:
Ik denk dat zelfs als een punkband dat nummer speelt ze niet om de ah-ha-ha-ha-hai heen kunnen
Maar in het eind deed ze wel een variatie, dat ging wel goed. Als ze het hele nummer anders zou doen dan het orgineel gaat het ook tegenstaan. Zie Anne bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:59 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm ze deed het goed maar zo jammer dat ze dit lied zong
Wel een extreem mooi nummer!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:59 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm ze deed het goed maar zo jammer dat ze dit lied zong
Smaak is niet te koop.quote:
O waarom?quote:
Gewoon, ik vind dat ze sympathiek overkomt. De underdog qua uitstraling, maar qua stem doet ze niet voor de andere finalisten onder.quote:
Wauw, doen ze erg goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:26 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Aangezien Leonie er nog inzit, post ik deze hier. Zie/hoor hier 3 mensen goed zingen:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:48 schreef Maanvis het volgende:
Hey ik hoor net dat Leonie vrijgezel is.
Een potentieeltje!
Ben is niet meer in te halen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef JooB65 het volgende:
Zou wel eens de verrassing kunnen worden. Ze is er heel low profile doorheen gesneakt tot nu toe. Wel knap gedaan.
Leonie lijkt me niet het type dat zichzelf meer vindt dan de gewone werkende Nederlander, hoor.quote:
Positief is het dat zij er nog inzit en de 2 slechtste van de show niet. Als ze Kim in zou halen, zou ik dat negatief noemen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:17 schreef ranja het volgende:
Ze kan wel 2e worden, dat zou ook al een positieve verrassing zijn als ze Kim inhaalt...
Alsof Maanvis haar kan krijgen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:03 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Leonie lijkt me niet het type dat zichzelf meer vindt dan de gewone werkende Nederlander, hoor.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alsof Maanvis haar kan krijgen...Ook al is ze heel normaal!
Maar ik zie het als een uitdaging! Kom op Maanvis! Verover haar!
Zoeiets?quote:
hahaha C_Aquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zoeiets?
Poll: Gaat het Maanvis lukken om Leonie (tvoh) in te pakken?
• Uiteraard, Maanvis is DE man!
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Niet langer dan ik ben gok ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:06 schreef JooB65 het volgende:
Mag ie wel een trappetje meenemen...dat mens is best lang!
Die tussenstandquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zoeiets?
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik wil eerst een foto van Maanvis zien. Al denk ik dan dat ik iets heel anders ga krijgen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zoeiets?
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Heyhey die krijg je niet, laten we het er op houden dat ik kaal en dik ben. Maargoed, Leonie heeft ook extensions. Niets wat niet opgelost kan worden dus.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:18 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Ik wil eerst een foto van Maanvis zien. Al denk ik dan dat ik iets heel anders ga krijgen.
Je plakt lange lokken op je buikhaar?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heyhey die krijg je niet, laten we het er op houden dat ik kaal en dik ben. Maargoed, Leonie heeft ook extensions. Niets wat niet opgelost kan worden dus.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je plakt lange lokken op je buikhaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
Duidelijke zaak, maar ja, sinds wanneer is The Voice eerlijk?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:46 schreef Arcee het volgende:
Dat is toch niet eerlijk dat de lijnen direct na de fragmenten van Leonie sloten?
Ik vond dat echt een slecht optreden. Ik vond het helemaal niet passen bij haar stemquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:49 schreef UltraR het volgende:
[..]
Duidelijke zaak, maar ja, sinds wanneer is The Voice eerlijk?
Ik vond haar optreden met Borsato trouwens hartstikke gaaf en goed, maar volgens mij sta ik daar nogal alleen in...
Nou, je kon de hele avond al stemmen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:46 schreef Arcee het volgende:
Dat is toch niet eerlijk dat de lijnen direct na de fragmenten van Leonie sloten?
Ik ben benieuwd of het überhaupt wel voor een vrouw geschikt is, dat nummer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond dat echt een slecht optreden. Ik vond het helemaal niet passen bij haar stem
Ja, echt hèquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het überhaupt wel voor een vrouw geschikt is, dat nummer.
Ik vond het nog best oke.
En ik vond het zielig toen ze zo in tranen was..![]()
Sluit me daar bij aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, echt hè![]()
Ze was niet mijn ultieme favoriet maar ze was voor mij wel de verrasing van deze serie
Ja, ik had ook een brok in mijn keelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:09 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Sluit me daar bij aan.
Ze kwam afgelopen weken goed los en was zeker van zich zelf.
Alleen niet voor mij de favoriet. Moest een traantje laten toen ze toch nog even haar single moest doen met een heftige snik in haar stem
Eric en Tha Slotjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef superrmama het volgende:
@ Eric ... ben mijn reactie kwijt , reageerde na Tha slotje![]()
Dit noteer ik evenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:53 schreef ranja het volgende:
Overigens klopt het wel weer, mijn favorieten worden regelmatig 4e. Dewi, Marlies, Angelique en nu Leonie. Jammer toch.
Ik denk dat Leonie graag een keer een wat minder-rustig wilde kiezen en daarom voor dit nummer met Marco heeft gekozen...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:33 schreef tesssssssss het volgende:
Ik had toch een ander nummer gekozen dan "ik leef niet meer voor jou" voor een duet hoor......Dit klonk echt niet, en ik vind Leonie normaal gesproken echt goed. Na dat nummer kelderde ze van de 2e naar de 4e plaats. maar kan ook toeval zijn. ik vond het wel jammer.....
Ja, net als Nikki (Idols 4), die zingt alleen maar nummers die niet bij haar stem passen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Leonie graag een keer een wat minder-rustig wilde kiezen en daarom voor dit nummer met Marco heeft gekozen...
Maar dat is even een gokje van mijn kant
Dat zegt idd heel veelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet zo bijzonder. Grijze muis. (dat ik dat zelfs zeg, zegt veel)
Ik was ook onaangenaam verrast door die liedkeuze.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:45 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ze hadden haar niet dat Jackson nummer moeten laten zingen, maar Just hold me. Daar had ze beter mee gescoord.
Het was toch mooi dat Leonie vroeger ook al eens met hem gezongen had, en nu dus weer. Ik vond 't wel aandoenlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef Pikkebaas het volgende:
Leonie had nooit dat nummer met borsato moeten zingen. Nederlands klinkt ineens vreemd tussen al die engelse hits. Borsato heeft centjes nodig dus die mocht twee keer komen, heel tof van de de Mol, maar laat 'm volgende keer iemand anders naar de klote zingen.
Kan, maar daarna is haar score wel gedaald. Misschien wel aandoenlijk, maar tactisch niet slim.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:34 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Het was toch mooi dat Leonie vroeger ook al eens met hem gezongen had, en nu dus weer. Ik vond 't wel aandoenlijk.
Oh ze zegt net bij de Paul de Leeuw dat ze het moest zingen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Leonie graag een keer een wat minder-rustig wilde kiezen en daarom voor dit nummer met Marco heeft gekozen...
Maar dat is even een gokje van mijn kant
Echt wel, ze zong "Het staat er echt wel 18 pagina's lang."quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:32 schreef Marloes het volgende:
Ze trad vanavond op met Acda & de Munnik en ik vond het behoorlijk slecht eigenlijk.. Ze vergat ook haar tekst volgens mij
Oh die ga ik zo even bekijken, ben érg benieuwdquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:25 schreef UltraR het volgende:
In haar duet met Paul de Leeuw is ze trouwens ook fantastisch. Vooral in het Italiaans!
quote:Jeroen van der Boom zingt met Leonie
Uitgegeven: 15 februari 2011 09:26
Laatst gewijzigd: 15 februari 2011 09:51
AMSTERDAM - Jeroen van der Boom heeft voor zijn nieuwe single de hulp ingeroepen van The Voice-kandidaat Leonie Meijer. De twee zingen samen het nummer Los van de Grond.
Van der Boom beloofde tijdens de opname van The Voice of Holland zijn pupillen niet te laten vallen.
Jeroen was coach van The Voice-finaliste Leonie Meijer. "Het is tegenwoordig zo moeilijk om een plekje te veroveren in de artiestenwereld en na The Voice Of Holland voel ik me gewoon verplicht om mijn finaliste een handje te helpen", licht de zanger toe.
Van der Boom vond de single Los van de Grond goed bij zijn protegé passen. "Dit nummer leent zich heel goed voor een duet. Ik heb Leonie gevraagd om naar de studio te Komen en toen vielen alle puzzelstukjes op z'n plaats. Haar stem past perfect bij het nummer."
De single is vanaf vrijdag te downloaden.
Leuk, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:06 schreef Maanvis het volgende:
Bron: http://www.nu.nl/muziek/2(...)ingt-met-leonie.html
[..]
Huub en Ed? Dat is een ander programma.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:50 schreef Pikkebaas het volgende:
Komt een beetje over als de lamme die de blinde helpt.
http://www.nu.nl/muziek/2(...)et-eerste-album.htmlquote:The Voice Of Holland-finaliste Leonie Meijer brengt deze zomer haar eerste album uit. Het wordt een Nederlandstalige plaat.
Dat maakt Meijers platenmaatschappij Cloud 9 Music maandagochtend bekend. De blonde zangeres gaat binnenkort de studio in met een aantal producers en liedjesschrijvers.
Leonie gaat lekkerquote:Leonie Meijer special guest in Amerikaanse show
AMSTERDAM - Het talent van Leonie Meijer, bekend van The Voice of Holland, is niet onopgemerkt gebleven. De zangeres zal een optreden weggeven in de Amerikaanse show Man in the mirror, een ode aan Michael Jackson.
De Amerikaanse producers van het muzikaal spektakel vonden Leonie's vertolking van het nummer Man in the mirror in The Voice of Holland zó goed dat zij haar graag willen hebben in hun show.
Leonie vertelt hierover in Koffietijd. "De producers van The Voice of Holland hadden wat filmpjes opgestuurd waaronder die van mij. Hierop kreeg ik de vraag of ik mee wilde doen aan de show als special guest. “
Voordat er misvatting ontstaat wil Leonie wel duidelijk maken dat het niet om een imitatie zal gaan: "De mensen die optreden gaan niet verkleed als Michael Jackson. Ze vertolken alleen een nummer van hem."
De show zal groots en spectaculair worden met veel dans en zang. Vanaf 19 mei is Man in the Mirror te zien in de Rai Amsterdam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |