Het was toch mooi dat Leonie vroeger ook al eens met hem gezongen had, en nu dus weer. Ik vond 't wel aandoenlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef Pikkebaas het volgende:
Leonie had nooit dat nummer met borsato moeten zingen. Nederlands klinkt ineens vreemd tussen al die engelse hits. Borsato heeft centjes nodig dus die mocht twee keer komen, heel tof van de de Mol, maar laat 'm volgende keer iemand anders naar de klote zingen.
Kan, maar daarna is haar score wel gedaald. Misschien wel aandoenlijk, maar tactisch niet slim.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:34 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Het was toch mooi dat Leonie vroeger ook al eens met hem gezongen had, en nu dus weer. Ik vond 't wel aandoenlijk.
Oh ze zegt net bij de Paul de Leeuw dat ze het moest zingen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Leonie graag een keer een wat minder-rustig wilde kiezen en daarom voor dit nummer met Marco heeft gekozen...
Maar dat is even een gokje van mijn kant
Echt wel, ze zong "Het staat er echt wel 18 pagina's lang."quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:32 schreef Marloes het volgende:
Ze trad vanavond op met Acda & de Munnik en ik vond het behoorlijk slecht eigenlijk.. Ze vergat ook haar tekst volgens mij
Oh die ga ik zo even bekijken, ben érg benieuwdquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:25 schreef UltraR het volgende:
In haar duet met Paul de Leeuw is ze trouwens ook fantastisch. Vooral in het Italiaans!
quote:Jeroen van der Boom zingt met Leonie
Uitgegeven: 15 februari 2011 09:26
Laatst gewijzigd: 15 februari 2011 09:51
AMSTERDAM - Jeroen van der Boom heeft voor zijn nieuwe single de hulp ingeroepen van The Voice-kandidaat Leonie Meijer. De twee zingen samen het nummer Los van de Grond.
Van der Boom beloofde tijdens de opname van The Voice of Holland zijn pupillen niet te laten vallen.
Jeroen was coach van The Voice-finaliste Leonie Meijer. "Het is tegenwoordig zo moeilijk om een plekje te veroveren in de artiestenwereld en na The Voice Of Holland voel ik me gewoon verplicht om mijn finaliste een handje te helpen", licht de zanger toe.
Van der Boom vond de single Los van de Grond goed bij zijn protegé passen. "Dit nummer leent zich heel goed voor een duet. Ik heb Leonie gevraagd om naar de studio te Komen en toen vielen alle puzzelstukjes op z'n plaats. Haar stem past perfect bij het nummer."
De single is vanaf vrijdag te downloaden.
Leuk, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:06 schreef Maanvis het volgende:
Bron: http://www.nu.nl/muziek/2(...)ingt-met-leonie.html
[..]
Huub en Ed? Dat is een ander programma.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:50 schreef Pikkebaas het volgende:
Komt een beetje over als de lamme die de blinde helpt.
http://www.nu.nl/muziek/2(...)et-eerste-album.htmlquote:The Voice Of Holland-finaliste Leonie Meijer brengt deze zomer haar eerste album uit. Het wordt een Nederlandstalige plaat.
Dat maakt Meijers platenmaatschappij Cloud 9 Music maandagochtend bekend. De blonde zangeres gaat binnenkort de studio in met een aantal producers en liedjesschrijvers.
Leonie gaat lekkerquote:Leonie Meijer special guest in Amerikaanse show
AMSTERDAM - Het talent van Leonie Meijer, bekend van The Voice of Holland, is niet onopgemerkt gebleven. De zangeres zal een optreden weggeven in de Amerikaanse show Man in the mirror, een ode aan Michael Jackson.
De Amerikaanse producers van het muzikaal spektakel vonden Leonie's vertolking van het nummer Man in the mirror in The Voice of Holland zó goed dat zij haar graag willen hebben in hun show.
Leonie vertelt hierover in Koffietijd. "De producers van The Voice of Holland hadden wat filmpjes opgestuurd waaronder die van mij. Hierop kreeg ik de vraag of ik mee wilde doen aan de show als special guest. “
Voordat er misvatting ontstaat wil Leonie wel duidelijk maken dat het niet om een imitatie zal gaan: "De mensen die optreden gaan niet verkleed als Michael Jackson. Ze vertolken alleen een nummer van hem."
De show zal groots en spectaculair worden met veel dans en zang. Vanaf 19 mei is Man in the Mirror te zien in de Rai Amsterdam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |