Nou ik vond dit vooral heel erg Maria Menaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:06 schreef ranja het volgende:
Waarom? Als ze er haar eigen draai aan geeft...
Ik hou helemaal niet van Snow Patrol maar toen Leonie een nummer van ze zong, wow. Zo hoort het dus te klinken in plaats van met die zanger.
Ja, klopt en daarom vind ik het dus zo jammer, die uithalen zijn zo bepalend in dit lied. Ik vond die cover van Snow Patrol geweldig (maar ik hou er van:P) maar 'Man in the mirror' vond ik echt geweldigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:14 schreef ranja het volgende:
Ik denk dat zelfs als een punkband dat nummer speelt ze niet om de ah-ha-ha-ha-hai heen kunnen
Maar in het eind deed ze wel een variatie, dat ging wel goed. Als ze het hele nummer anders zou doen dan het orgineel gaat het ook tegenstaan. Zie Anne bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:59 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm ze deed het goed maar zo jammer dat ze dit lied zong
Wel een extreem mooi nummer!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:59 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm ze deed het goed maar zo jammer dat ze dit lied zong
Smaak is niet te koop.quote:
O waarom?quote:
Gewoon, ik vind dat ze sympathiek overkomt. De underdog qua uitstraling, maar qua stem doet ze niet voor de andere finalisten onder.quote:
Wauw, doen ze erg goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:26 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Aangezien Leonie er nog inzit, post ik deze hier. Zie/hoor hier 3 mensen goed zingen:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |