Enquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef wesleycool het volgende:
hier kopen wij altijd dieselolie: [ afbeelding ]
Lag zeker aan het weer weer?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:42 schreef Redbaron het volgende:
ook weer ff terug, wat een week weer
het weer heb ik geen problemen mee, de gendarmerie die snelwegen afsluit voor vrachtverkeer en mensen die niet in deze omstandigheden kunnen rijden meerquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:09 schreef Iuc het volgende:
[..]
Lag zeker aan het weer weer?
Ik heb lekker gereden in de sneeuw de afgelopen paar weken. Vooral oost Duitsland was leuk
Ja, erg is dat.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:40 schreef Iuc het volgende:
Mensen kunnen over het algemeen niet rijden.
Zodra er een regenbuitje dreigt of een sneeuwvlokje valt stapt men massaal op het rempedaal en gaan ze 30 rijden op de snelweg
Ik zeg: Laat die gendarmerie de snelweg maar afsluiten voor het personenverkeer en laat de professional gewoon rijden, Die weet tenminste waar hij mee bezig is. 14.gif
ik hoop voor je dat je niet op de afdeling van automaat bakken werkt.quote:Op maandag 20 december 2010 22:46 schreef Bartjes het volgende:
Mag je ook reageren als je werkt bij een fabrikant van vrachtwagens (in het zuiden van het land). Welke zou dat nou zijn?
Ik ben dus Bart, geen chauffeur, maar werk mee op de afdeling productontwikkeling. En dan nog specifiek de software.
Dus niet echt niet iets te maken met het rijdende gedeelte van de vrachtwagen en rijd er zelf ook niet in. Maarja ook weleens leuk om te horen wat de chauffeurs nou van de producten vinden, dus laat maar eens horen...
Dat dusquote:Op maandag 20 december 2010 22:49 schreef densmee het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat je niet op de afdeling van automaat bakken werkt.
Interessant.quote:Op maandag 20 december 2010 22:46 schreef Bartjes het volgende:
Mag je ook reageren als je werkt bij een fabrikant van vrachtwagens (in het zuiden van het land). Welke zou dat nou zijn?
Ik ben dus Bart, geen chauffeur, maar werk mee op de afdeling productontwikkeling. En dan nog specifiek de software.
Dus niet echt niet iets te maken met het rijdende gedeelte van de vrachtwagen en rijd er zelf ook niet in. Maarja ook weleens leuk om te horen wat de chauffeurs nou van de producten vinden, dus laat maar eens horen...
Geef dan in elk geval even aan je collega's die de software voor de automaten ontwikkelen door dat ze eens op cursus moeten bij Volvo. Vorige week zo'n gare Daf meegehad, er had net zo goed een handbak in kunnen zitten want ik bleef ingrijpen omdat het kreng niet terug schakelde. Afgelopen week een Volvo mee gehad: het schakelt sneller, het schakelt op het goede moment en het trekt nog eens beter.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef Bartjes het volgende:
* Bartjes duikt in een schuilkelder, dom van me om dat maarzo op een forum te zetten natuurlijk.
En nee ik doe niet de software voor de automaten.een ook de boordcomputer niet.
Elke bak is anders de ene schakelt bij het minste of geringste terug als een zenuwpees. De andere trekt elke versnelling door tot 2500.. En schakelen zelf is ook niet bepaald vlot.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geef dan in elk geval even aan je collega's die de software voor de automaten ontwikkelen door dat ze eens op cursus moeten bij Volvo. Vorige week zo'n gare Daf meegehad, er had net zo goed een handbak in kunnen zitten want ik bleef ingrijpen omdat het kreng niet terug schakelde. Afgelopen week een Volvo mee gehad: het schakelt sneller, het schakelt op het goede moment en het trekt nog eens beter.
zeik niet man!quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:37 schreef Iuc het volgende:
Gisteren iets na half 5 's avonds België ingereden via Luxemburg. Rij ik vol een rijverbod in op de E411
Met dank aan de pliesie en wat sneeuwschuivers heb ik er slechts 7,5 uur over gedaan om in Antwerpen te geraken
En nu rij ik net bij Breda de file in uiteraard. Welkom in Nederland
Nou weten we nog niet aan welke software jij wel werkt?quote:Op maandag 20 december 2010 22:46 schreef Bartjes het volgende:
Mag je ook reageren als je werkt bij een fabrikant van vrachtwagens (in het zuiden van het land). Welke zou dat nou zijn?
Ik ben dus Bart, geen chauffeur, maar werk mee op de afdeling productontwikkeling. En dan nog specifiek de software.
Dus niet echt niet iets te maken met het rijdende gedeelte van de vrachtwagen en rijd er zelf ook niet in. Maarja ook weleens leuk om te horen wat de chauffeurs nou van de producten vinden, dus laat maar eens horen...
Waarom is de boordcomputer niet op het stuur te bedienen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:33 schreef kiwiholland het volgende:
[..]
Nou weten we nog niet aan welke software jij wel werkt?
Bartje waarom staat die Hillholder niet constant aan en waarom zit dat knopje niet naast de handrem ?
Bartje waarom zit die tacho niet onder de radio ingebouwd ?
Bartje waarom is die kickdown eruit gehaald ?
Bartje zo kunnen we nog wel ff doorgaan.
Dat kan niet. Daar zitten de knopjes van de cruise en van de telefoon (waar ik niks aan heb omdat er geen telefoon in zitquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom is de boordcomputer niet op het stuur te bedienen?
O ja Bartje kan dat geluid van die telefoon verbeterd worden ?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:50 schreef Iuc het volgende:
[..]
Dat kan niet. Daar zitten de knopjes van de cruise en van de telefoon (waar ik niks aan heb omdat er geen telefoon in zit)
Bij Volvo kan het ook, middels een stengel aan het stuur. Ok, dat hebben ze wel begrepen bij Daf:"Laten we de stengel van de versnellingsbak maar aan het stuur maken, want die zullen de chauffeurs nog vaak gebruiken."quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:50 schreef Iuc het volgende:
[..]
Dat kan niet. Daar zitten de knopjes van de cruise en van de telefoon (waar ik niks aan heb omdat er geen telefoon in zit)
Mooi hè?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef Iuc het volgende:
Hoi
Gelukkig nieuwjaar allemaal.
Vele veilige kilometers!
Leuk joh, dat nieuwe rijden
Denk je dat er dan niks mis kan gaan, wordt de auto (oplegger) afgekeurd omdat ie te weinig remvermogen heeft.
Verglaasde blokken omdat ze nooit gebruikt worden
Ik heb de automatische motorrem maar uitgezet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mooi hè?![]()
Het is inderdaad beter om af en toe wel even te remmen en soms ook even hard te remmen, dan blijft die systeem beter gangbaar.
Dat is nou zo'n Duits kwaliteitsproduct dat wordt geleverd onder de naam Mercedes-Benzquote:Op maandag 10 januari 2011 12:13 schreef blup het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)wagen-in-vorden.html
wtf is dit voor koreaanse cabine? dondert compleet uit elkaar.
Aan de rechter kant zit een arm om de huisvuilcontainers mee te legen, you do the mathquote:Op maandag 10 januari 2011 23:31 schreef vannelle het volgende:
Wat een ding...........
Sowieso ongeschikt voor de stad ivm overhang van de voorkant, meesturende achteras helpt niet echt imho.
Nou boe.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Aan de rechter kant zit een arm om de huisvuilcontainers mee te legen, you do the math
welke atoomschuilkelder zit je op dit moment, of mag je van paccar je zelf hier niet meer begevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef Bartjes het volgende:
* Bartjes duikt in een schuilkelder, dom van me om dat maarzo op een forum te zetten natuurlijk.
En nee ik doe niet de software voor de automaten.een ook de boordcomputer niet.
Blaal de gekstequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:12 schreef Iuc het volgende:
Stond vanochtend om 11 uur al stil in Berlijn. Kan morgenvroeg pas laden op Tempelhof.
Beursmateriaal wat maandag in Bladel gelost moet worden.
Ik denk dat ik daar ff pauze ga houdenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:15 schreef densmee het volgende:
[..]
Blaal de gekste
wil lekker dicht bij de pruimboom
Het is nog steeds mooiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:22 schreef Xantalien het volgende:
Vrachtwagens.Mijn pa was vrachtwagenchauffeur. Heb het altijd al mooi gevonden, ging in het weekend ook altijd met pa mee.
Weet ik, maar helaas rijdt pa nu niet meer op een vrachtwagen.quote:
Oud nieuws?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:39 schreef Ridocar het volgende:
Dat wordt weer bijscholen: http://www.cbr.nl/10474.pp
En je zuurverdiende chauffeursdiploma mag bij het grof vuil.![]()
Maar natuurlijk geldt dit niet voor Polen.
10u is 2 dagen, als je nationaal rijd niet zo'n probleem maar ga je zoals mij en vele anderen de grens over gaat dit wat lastigerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:26 schreef Tha_T het volgende:
En daarnaast. Als je niet beroepsmatig een vrachtwagen bestuurd is code 95 helemaal niet van toepassing dus die hoef je dan ook niet te halen. Helemaal waardeloos is het papiertje niet meer geworden dus. En wat zijn nou 10 uurtjes op een heel jaar?
Ik snap waar je vandaan komt maar dat is natuurlijk ook een beetje voor de werkgever uiteraard. Heb zelf ook een tijdje buiten de landsgrenzen gereden en ik begrijp hoe het gaat maar als jij je code 95 niet kan halen is de chef een chauffeur kwijt en dat is veel duurder. Nogmaals, ik snap helemaal hoe jij er tegenaan kijkt maar het is natuurlijk ook een beetje aan de werkgeverquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
10u is 2 dagen, als je nationaal rijd niet zo'n probleem maar ga je zoals mij en vele anderen de grens over gaat dit wat lastiger
flinke boom ontworteld... daar iedere andere cabine ook niet zo smakelijk bij gelegen...quote:Op maandag 10 januari 2011 12:13 schreef blup het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)wagen-in-vorden.html
wtf is dit voor koreaanse cabine? dondert compleet uit elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |