Mooi hè?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef Iuc het volgende:
Hoi
Gelukkig nieuwjaar allemaal.
Vele veilige kilometers!
Leuk joh, dat nieuwe rijden
Denk je dat er dan niks mis kan gaan, wordt de auto (oplegger) afgekeurd omdat ie te weinig remvermogen heeft.
Verglaasde blokken omdat ze nooit gebruikt worden
Ik heb de automatische motorrem maar uitgezet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mooi hè?![]()
Het is inderdaad beter om af en toe wel even te remmen en soms ook even hard te remmen, dan blijft die systeem beter gangbaar.
Dat is nou zo'n Duits kwaliteitsproduct dat wordt geleverd onder de naam Mercedes-Benzquote:Op maandag 10 januari 2011 12:13 schreef blup het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)wagen-in-vorden.html
wtf is dit voor koreaanse cabine? dondert compleet uit elkaar.
Aan de rechter kant zit een arm om de huisvuilcontainers mee te legen, you do the mathquote:Op maandag 10 januari 2011 23:31 schreef vannelle het volgende:
Wat een ding...........
Sowieso ongeschikt voor de stad ivm overhang van de voorkant, meesturende achteras helpt niet echt imho.
Nou boe.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Aan de rechter kant zit een arm om de huisvuilcontainers mee te legen, you do the math
welke atoomschuilkelder zit je op dit moment, of mag je van paccar je zelf hier niet meer begevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:55 schreef Bartjes het volgende:
* Bartjes duikt in een schuilkelder, dom van me om dat maarzo op een forum te zetten natuurlijk.
En nee ik doe niet de software voor de automaten.een ook de boordcomputer niet.
Blaal de gekstequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:12 schreef Iuc het volgende:
Stond vanochtend om 11 uur al stil in Berlijn. Kan morgenvroeg pas laden op Tempelhof.
Beursmateriaal wat maandag in Bladel gelost moet worden.
Ik denk dat ik daar ff pauze ga houdenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:15 schreef densmee het volgende:
[..]
Blaal de gekste
wil lekker dicht bij de pruimboom
Het is nog steeds mooiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:22 schreef Xantalien het volgende:
Vrachtwagens.Mijn pa was vrachtwagenchauffeur. Heb het altijd al mooi gevonden, ging in het weekend ook altijd met pa mee.
Weet ik, maar helaas rijdt pa nu niet meer op een vrachtwagen.quote:
Oud nieuws?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:39 schreef Ridocar het volgende:
Dat wordt weer bijscholen: http://www.cbr.nl/10474.pp
En je zuurverdiende chauffeursdiploma mag bij het grof vuil.![]()
Maar natuurlijk geldt dit niet voor Polen.
10u is 2 dagen, als je nationaal rijd niet zo'n probleem maar ga je zoals mij en vele anderen de grens over gaat dit wat lastigerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:26 schreef Tha_T het volgende:
En daarnaast. Als je niet beroepsmatig een vrachtwagen bestuurd is code 95 helemaal niet van toepassing dus die hoef je dan ook niet te halen. Helemaal waardeloos is het papiertje niet meer geworden dus. En wat zijn nou 10 uurtjes op een heel jaar?
Ik snap waar je vandaan komt maar dat is natuurlijk ook een beetje voor de werkgever uiteraard. Heb zelf ook een tijdje buiten de landsgrenzen gereden en ik begrijp hoe het gaat maar als jij je code 95 niet kan halen is de chef een chauffeur kwijt en dat is veel duurder. Nogmaals, ik snap helemaal hoe jij er tegenaan kijkt maar het is natuurlijk ook een beetje aan de werkgeverquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
10u is 2 dagen, als je nationaal rijd niet zo'n probleem maar ga je zoals mij en vele anderen de grens over gaat dit wat lastiger
flinke boom ontworteld... daar iedere andere cabine ook niet zo smakelijk bij gelegen...quote:Op maandag 10 januari 2011 12:13 schreef blup het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)wagen-in-vorden.html
wtf is dit voor koreaanse cabine? dondert compleet uit elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |