Je vergeet de Marokkanen nogquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:26 schreef dylany het volgende:
Begrijp ik nu dat de extreme Groen Linksers, de extreme Wilders aanhangers, de hooligans en de krakers dus eigenlijk iedereen die extreem is en van rellen houdt gaat demonstreren?

met de laadklep open???quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:11 schreef Dagonet het volgende:
Ah, nou ja, voor crowdcontrol stel ik voor om met een apache of 5 boven het museumplein te gaan hangen. Paar volgeladen Chinooks erbij.

Te ziek voor woorden dat je de misdaden van deze hooligans en kaalkopjes goedpraat. Enige verklaring is dat je er zelf mee sympathiseert.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Extreemrechts gaat niet bij wijze van demonstratie immigranten aftuigen op die dag. Ze gaan demonstreren om hun steun te getuigen aan Wilders. Niks mis mee. Ook niks aan de hand als je ze gewoon met rust laat.
Als vervolgens links weleens even zal gaan storen, hoop ik inderdaad ook dat er veel bloed vloeit, maar wel aan linkerzijde.

Maar een pagina terug zei je nog dat deze kaalkopjes en hooligans nooit uit zichzelf begonnen. Dat het allemaal de schuld is van links dat deze lui winkels van hardwerkende burgers vernielen en politieagenten het ziekenhuis in slaan. Het zijn inderdaad allemaal slachtoffers, die hooligans en kaalkopjes.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Doe normaal zeg, ik geloof niet in de goedheid van de EDL, absoluut niet. Maar iedereen mag demonstreren, dus die figuren ook. Een tegendemonstratie organiseren vind ik echter veel kwalijker. Dan lok je geweld uit.
Als niemand reageert op die EDL hap, en ze gaan zelf al aan 't rellen en vernielen, dan moeten ze die gewoon oppakken.

Ik blijf het raar vinden als vrouwen dit soort dingen zeggen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Gewoon allemaal afknallen. Opgeruimd staat netjes.

En als rechts tuig hetzelfde doet dan moeten ze alleen maar worden opgepakt? Waarom die niet allemaal afknallen dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Gewoon allemaal afknallen. Opgeruimd staat netjes.

Het mag duidelijk zijn dat Gia sympathiseert met neo-nazistische kaalkopjes.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:52 schreef Viajero het volgende:
[..]
En als rechts tuig hetzelfde doet dan moeten ze alleen maar worden opgepakt? Waarom die niet allemaal afknallen dan?
Voor de duidelijkheid, ik vind dat zowel de rechtse als de linkse idioten recht op dom schreeuwen hebben, en als ze geweld gebruiken moeten ze allebei netjes worden opgepakt en vervolgd.

Joodse extremisten zíjn extreem rechts.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:10 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Joodse extremisten werken samen met extreem rechts'???

Komt wel vaker voor dat vrouwen flink agressief uit de hoek komen. Een paar voorbeelden:quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden als vrouwen dit soort dingen zeggen.
 Leuk gezelschap.
  Leuk gezelschap.

Ook joden kunnen racistisch zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:10 schreef DanHardy het volgende:
[..]

Goed voorstel!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mijn enige probleem met deze demonstratie is en blijft dat het in Mijn stad is. Kunnen deze EDL mensen niet gewoon in Limburg demonteren tegen het proces van Wilders? Venlo misschien?

eh negers kunnen ook extreem rechts zienquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:10 schreef DanHardy het volgende:
[..]

Of dacht jij soms dat alleen blanken extreem rechts kunnen zijn
  Of dacht jij soms dat alleen blanken extreem rechts kunnen zijn   

Ah, en wat is het verschil tussen facisten uitzetten en islamieten uitzetten? Het is beide een ideologie...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:55 schreef kitao het volgende:
[..]
dat die mongole fascisten moeten oprotten naar hun eigen land.
zoniet dan mogen ze er van mij een paar Grieken erbij halen.

Heb ik dat gezegd? Zal zo effe terugkijken, maar volgens mij niet, hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar een pagina terug zei je nog dat deze kaalkopjes en hooligans nooit uit zichzelf begonnen.

Helemaal mee eens. Dat is ook wat ik steeds zeg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:52 schreef Viajero het volgende:
[..]
En als rechts tuig hetzelfde doet dan moeten ze alleen maar worden opgepakt? Waarom die niet allemaal afknallen dan?
Voor de duidelijkheid, ik vind dat zowel de rechtse als de linkse idioten recht op dom schreeuwen hebben, en als ze geweld gebruiken moeten ze allebei netjes worden opgepakt en vervolgd.

quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? Zal zo effe terugkijken, maar volgens mij niet, hoor.
Okay, posts van mij in dit topic teruggelezen en ik heb dus inderdaad nergens gezegd dat kaalkopjes en hooligans nooit uit zichzelf beginnen.
En dat terwijl al vele malen is gebleken dat de EDL zonder aanleiding in de vorm van een tegenprotest onschuldige immigranten heeft afgetuigd en winkels van buitenlanders heeft vernield. Maarja, das natuurlijk ook de schuld van linksquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:05 schreef Gia het volgende:
Als die tegendemonstratie niet komt, is er niks aan de hand. Het ligt dus weer eens aan links dat er problemen komen. What else is new!

Je klinkt als een hooligan die het niet kon helpen dat hij ging rellen, omdat er wat ME langs de kant stond.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dat is ook wat ik steeds zeg.
Alleen met een tegendemonstratie opzettelijk geweld uitlokken vind ik fout.

Het zijn gewoon relbeluste hooligans. Is er iemand die dat serieus waagt te betwijfelen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
[..]
En dat terwijl al vele malen is gebleken dat de EDL zonder aanleiding in de vorm van een tegenprotest onschuldige immigranten heeft afgetuigd en winkels van buitenlanders heeft vernield. Maarja, das natuurlijk ook de schuld van links

Gia, die meent dat het van nature hele lieve knullen die nu tot slachtoffer worden gebombardeerd zijn die alleen maar rellen omdat links dat bij ze uitlokt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:45 schreef Gulo het volgende:
[..]
Het zijn gewoon relbeluste hooligans. Is er iemand die dat serieus waagt te betwijfelen?

En dan zwaaien.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
met de laadklep open???
anders zien die hooligans toch niet dat het ding vol zit
de politie kan dit heel goed zelf af gok ik
 .
. 

Nou ja, kijk voor clubjes als de NVU kan ik me die gedachten nog wel voorstellen. Dat zijn geen frisse types, maar de rellen gaan daar in 9 van de 10 gevallen uit van de tegendemonstranten uit.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gia, die meent dat het van nature hele lieve knullen die nu tot slachtoffer worden gebombardeerd zijn die alleen maar rellen omdat links dat bij ze uitlokt.

Ik zeg daar niet dat de EDL NOOIT uit zichzelf gaat rellen. Ik zeg dat, indien links komt klieren het weer eens door links komt dat er rellen komen. Dat is niet hetzelfde.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
[..]
En dat terwijl al vele malen is gebleken dat de EDL zonder aanleiding in de vorm van een tegenprotest onschuldige immigranten heeft afgetuigd en winkels van buitenlanders heeft vernield. Maarja, das natuurlijk ook de schuld van links

Klopt. Vind ze dus beide even fout.quote:

ze zien dr wel wat linker uit dan die bolkows van de politie jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dan zwaaien..
En ik vraag het me af, als ik zo youtube bekijk.
En niet schieten hoor, ik denk dat als er een Apache vlak boven je hangt je een heel stoere kerel moet zijn om nog iets te flikken.

Daarom vind ik dat we een speciaal terrein voor dit soort lui moeten inrichten, op de Maasvlakte is momenteel nog genoeg ruimte vrij. Voordeel is ook dat verder niemand ze hoort en dat je doden van de rellen na afloop gewoon de zee in kunt schuiven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:39 schreef Elfletterig het volgende:
Dat wordt weer zo'n feestje van dubieuze, extreem-rechtse figuren en hun net zo dubieuze extreem-linkse tegenpolen, die als vliegen op de stront afkomen. Het is elke keer hetzelfde liedje: ze eisen het recht om te demonstreren, het trekt altijd dezelfde tegendemonstranten aan. Gevolg: vernielingen, gewelddadigheden en massale politie-inzet.
En de samenleving mag de rekening betalen omdat deze nietsnutten niks beters hebben te doen.

Die extreemrechtse tak denkt echter nu dat ze mainstream zijn geworden hè, daarom demonstreren ze wrs hier.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:39 schreef Elfletterig het volgende:
Dat wordt weer zo'n feestje van dubieuze, extreem-rechtse figuren en hun net zo dubieuze extreem-linkse tegenpolen, die als vliegen op de stront afkomen. Het is elke keer hetzelfde liedje: ze eisen het recht om te demonstreren, het trekt altijd dezelfde tegendemonstranten aan. Gevolg: vernielingen, gewelddadigheden en massale politie-inzet.
En de samenleving mag de rekening betalen omdat deze nietsnutten niks beters hebben te doen.

misschien is Gia familie van Rost van Tonningen ofzo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden als vrouwen dit soort dingen zeggen.

niet helemaal waar, als je terugleest dan zie je dus dat er geen wet in amsterdam is die bepaalt dat er een vegunning voor een demonstratie moet worden afgegeven, wel dient het aangekondigd te worden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:44 schreef Viajero het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel lief dat mensen hier denken dat het om rechts of links gaat.
Ik denk dat dit soort mensen gewoon zich aangetrokken voelt tot medehooligans, en als de eerste medehooligan die je ontmoet bij de antifa is dan wordt je antifa, en als die bij de EDL is dan ga je bij de EDL.
Misschien te simplistisch gezegd, maar we hebben het hier niet over politieke actiegroepen die zich verkiesbaar stellen, of brieven schrijven en dingen op de agenda proberen te krijgen, maar over tuig dat op zoek is naar een nobel excuus om te rellen. En dat geldt voor beide kanten.

dan moet je de wet aanpassen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt. Vind ze dus beide even fout.
Maar ik blijf erbij dat een opzettelijke tegendemonstratie altijd fout is. Ook als het andersom is, dus.

Denk niet dat Wilders 'duizenden Hitlergroetende kaalkopjes' tot zijn aanhang zal willen rekenen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:08 schreef Nielsch het volgende:
Toch mooi om te zien dat Wilders duizenden Hitlergroetende kaalkopjes in z'n gelederen heeft...

Bronquote:Wilders niet blij met betoging
AMSTERDAM - Geert Wilders vindt dat de zogenaamde pro-Wildersdemonstratie moet worden afgeblazen als er een veldslag dreigt tussen voor en tegenstanders.
"Ik heb sowieso helemaal niets met die demonstratie", zegt de PVV-leider.
[...]
Wilders: "Ik heb helemaal niets met die demonstratie. Ik heb er niets mee te maken en dus ook niet met de EDL. Mensen denken dat die club die demonstratie op mijn verzoek heeft geregeld, maar ik ken ze alleen uit de krant en heb er nooit contact mee gehad. Als die demonstratie komt: ik verafschuw alles wat met geweld te maken heeft. Als er ook maar enige kans is op geweld, heb ik liever dat het wordt afgeblazen. Ik moet er niet aan denken dat er straks tussen voor- en tegenstanders een veldslag wordt geleverd. Daar zit ik totaal niet op te wachten."

hoe wil hij dan aan zijn almeerse stadwachten komen ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:50 schreef Montagui het volgende:
[..]
Denk niet dat Wilders 'duizenden Hitlergroetende kaalkopjes' tot zijn aanhang zal willen rekenen.

Jij?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:56 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben er helemaal voor dat deze lui mogen demonstreren, dan kan iedereen zien wat voor een debielen het zijn. Ga ze dan ook vooral niet in de weg staan.
Maar dat impliciete steunen van deze neo-fascisten hier is wel erg triest. Allemaal door de haat tegen 'links'. Wie is hier nou geïndoctrineerd?

Hoe zijn ze aan buurtmoeders, buurtvaders, straatcoatches enz. gekomen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:57 schreef kitao het volgende:
[..]
hoe wil hij dan aan zijn almeerse stadwachten komen ?

Ben blij dat ik mijn reactie heb gepost voordat ik gelijk kreeg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:57 schreef kitao het volgende:
[..]

Dit is wel heel erg suggestief. Bovendien heeft Wilders zich van deze demonstratie gedistantieerd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:57 schreef kitao het volgende:
[..]

En waaruit maak jij dit op?quote:

Kijk , natuurlijk beweert hij dat hij niets te maken heeft of wil hebben met organisaties zoals de EDL.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:54 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Wilders-distantieert-zich-van-betoging
http://www.elsevier.nl/we(...)-rechts-radicaal.htmquote:
Het Tilburgse onderzoeksinstituut IVA heeft - in opdracht van het kabinet - de PVV van Geert Wilders bestudeerd in het kader van een onderzoek naar radicalisering en polarisering en komt tot de conclusie dat de partij 'nieuw rechts radicaal' is.
[...]
Volgens de onderzoekers werkt de PVV op internet als een magneet voor extreemrechts.
Zij baseren zich voor die stelling op extreemrechtse webfora.
Reactie
Wilders noemt het onderzoek van IVA schandelijk. Volgens de PVV-leider staat er veel onzin in, zoals het op een lijn stellen van opkomen voor nationaal belang en radicaal rechts.

Kijk dit is weer suggestief. We zullen het nu even omdraaien.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:16 schreef kitao het volgende:
Kijk , natuurlijk beweert hij dat hij niets te maken heeft of wil hebben met organisaties zoals de EDL.

Je laatse regel. Ik zie hier niemand de neo's steunen. Wat ik wel zie is dat Gia van alles in de mond gelegd wordt wat ze niet geschreven heeft.quote:
quote:Maar dat impliciete steunen van deze neo-fascisten hier is wel erg triest.
Allemaal door de haat tegen 'links'. Wie is hier nou geïndoctrineerd?
Gek is dat, ik zie geen spoken.quote:Ik zie maar bijzonder weinig mensen beide partijen afkeuren.
En jij hoopt dat rechts klappen krijgt, is dat niet precies hetzelfde?quote:Wat ik voornamelijk zie is een stille wens dat de Antifa klappen krijgt van de hooligans omdat ze links zijn.
Wie zijn 'wij' of 'we'. Spreek voor jezelf en niet voor anderen.quote:De hele demonstratie en alles wat erom heen speelt is afkeurenswaardig. Daarom moeten wij de heren lekker laten demonstreren zodat we dit allemaal zelf kunnen constateren.

klakkeloos met bronnen, dat is toch stug.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:23 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Kijk dit is weer suggestief. We zullen het nu even omdraaien.
Geef iets tastbaar waaruit zou blijken dat Wilders op enigerlei wijze connecties heeft of onderhoudt (dus actief) met, hoe noem jij dat, rechts-radicaal!
Of wil jij een sport maken van klakkeloos wat dingen roepen?
Hom of kuit.

Heb ik nergens gezegd, noch is dat mijn mening.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
En jij hoopt dat rechts klappen krijgt, is dat niet precies hetzelfde?
Oh, ik mag niet eens meer vinden dat wij in Nederland zelf conclusies mogen trekken over het bedenkelijk allooi van de mensen die hier komen demonstreren?quote:Wie zijn 'wij' of 'we'. Spreek voor jezelf en niet voor anderen.

Jij bent degene die heel suggestief zaken ter berde brengt en ik vraag aan jou of de zaken hard te maken of anders de vooringenomenheid als obstakel te beschouwen voor een feitelijke benadering.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:30 schreef kitao het volgende:
[..]
klakkeloos met bronnen, dat is toch stug.
en het wordt nieuw-rechts-radicaal genoemd en is een quote uit elsevier die een rapport van het IVA-publiceerde of kijk je daar gewoon voor het gemak maar overheen ?
en denk je nu echt dat gw zo dom is om openlijk met bijvoorbeeld een voorpost rond de tafel te gaan zitten ?
hij en de pvv hebben dat niet eens nodig, die steun van extreem-rechts is toch allang verzilverd.

Je mag vinden wat je wil maar ik wijs je er op dat het spreken in 'we' en 'wij' vorm nogal kinderachtig is, net alsof je ook voor anderen en mij spreekt. Daar ben ik niet van gediend daar ik volwassen genoeg ben om voor mijzelf te spreken wanneer ik dat wens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb ik nergens gezegd, noch is dat mijn mening.
Wat betreft het 'steunen' van extremisten, wat ik hier bespeur is dat, als dit een voetbalwedstrijd zou zijn, er toch wel aardig wat mensen zouden supporteren voor de EDL. Daarnaast zijn er ook heetgebakerde 'linksen' die voor het andere team zijn.
Wat ik wil zeggen is dat er in deze demonstratie aan beide kanten alleen maar verliezers meelopen. Laat ze dan ook lopen, dan kan men dat zelf zien. Verbieden of er op inslaan werkt het alleen maar in de hand.
[..]
Oh, ik mag niet eens meer vinden dat wij in Nederland zelf conclusies mogen trekken over het bedenkelijk allooi van de mensen die hier komen demonstreren?

er is niks suggestief aan omdat er uitgebreid onderzoek naar is gedaan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:35 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Jij bent degene die heel suggestief zaken ter berde brengt en ik vraag aan jou of de zaken hard te maken of anders de vooringenomenheid als obstakel te beschouwen voor een feitelijke benadering.
Van mij mag je Wilders bashen, maar als je hier zaken beweert, of in elk geval de suggestie opwekt dat er bepaalde zaken spelen, dan moet je ze simpelweg ook onderbouwen.
Daar wacht ik nu op.

Dat begrijp ik, maar in deze context begrijp ik niet wat er mis is met mijn opmerking dat we dan zelf conclusies kunnen trekken. 'We' staat in die zin gelijk aan 'men'.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je mag vinden wat je wil maar ik wijs je er op dat het spreken in 'we' en 'wij' vorm nogal kinderachtig is, net alsof je ook voor anderen en mij spreekt. Daar ben ik niet van gediend daar ik volwassen genoeg ben om voor mijzelf te spreken wanneer ik dat wens.

quote:Wilders distantieert zich van demonstratie
DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders heeft niets te maken met een demonstratie die onder meer leden van de rechtse English Defence League (EDL) op 30 oktober willen houden in Amsterdam. Ook ziet hij liever dat de demonstratie er niet komt als er ook maar enige kans is op geweld.
Wilders zegt dat dinsdag in de Telegraaf. Wilders: ''Ik heb helemaal niets met die demonstratie. Ik heb er niets mee te maken en dus ook niet met de EDL. Mensen denken dat die club die demonstratie op mijn verzoek heeft geregeld, maar ik ken ze alleen uit de krant en heb er nooit contact mee gehad.''
De demonstranten willen steun betuigen aan Wilders. Een groep antifascisten heeft inmiddels een tegendemonstratie aangekondigd. Burgemeester Eberhard van der Laan van Amsterdam wil de betogingen niet verbieden, maar riep maandag wel op tot een vreedzaam protest.
Wilders: ''Als die demonstratie komt: ik verafschuw alles wat met geweld te maken heeft. Als er ook maar enige kans is op geweld, heb ik liever dat het wordt afgeblazen. Ik moet er niet aan denken dat er straks tussen voor- en tegenstanders een veldslag wordt geleverd. Daar zit ik totaal niet op te wachten'', aldus de PVV-leider in dagblad de Telegraaf

Er is alles suggestief aan jouw bewering dat Wilders duizenden Hitlergroetende kaalkopjes in z'n gelederen heeft. Hierover krijg ik van jou nog een deugdelijke onderbouwing, want die is nog steeds uitgebleven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:40 schreef kitao het volgende:
[..]
er is niks suggestief aan omdat er uitgebreid onderzoek naar is gedaan.
punt.

MET? Wat bedoel je met 'met'?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:16 schreef kitao het volgende:
...terwijl hij bij zijn reis aan Engeland uitgebreid in het nieuws is gekomen met dit soort lieden.

lees eerst eens terug, die post was niet eens van mij.quote:]Er is alles suggestief aan jouw bewering dat Wilders duizenden Hitlergroetende kaalkopjes in z'n gelederen heeft
Hierover krijg ik van jou nog een deugdelijke onderbouwing, want die is nog steeds uitgebleven.
Begrijp jij trouwens niet dat jouw opmerking veel verder gaat dan een uitkomst van een onderzoek dat de PVV op internet als een magneet werkt?
En daarnaast wil ik ook nog een onderbouwing van de suggestie die jij hier opwerpt, dat [i]duizenden Hitlergroetende kaalkopjes door Wilders worden ingezet als stadswachten. Op mijn verzoek van een onderbouwing of enig bewijs dat Wilders connecties heeft of actief samenwerkt met radicaal-rechts om zulks te bewerkstelligen ben je nog steeds niet in gegaan.
Daar wacht ik ook nog steeds op.

De oorspronkelijke post niet, inderdaad. Dit zie ik nu.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:50 schreef kitao het volgende:
[..]
lees eerst eens terug, die post was niet eens van mij.
Is dit nu een blijk van een hoger moraal dan de PVV of radicaal-rechts? Die is dan wel erg benepen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:50 schreef kitao het volgende:
en ik zou maar een beetje dimmen met je dwingende toontje want daar ben ik niet van gediend.

tjonge jonge, wat ben jij gauw op je pik getrapt zeg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:54 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De oorspronkelijke post niet, inderdaad. Dit zie ik nu.
Jij hebt onderwijl deze opmerking beaamd door de suggestieve opmerking hoe wil hij dan aan zijn almeerse stadwachten komen en een post met 'bewijs' van het doelbewust aansturen op samenwerking met radicaal-rechts, dus ik kan jou daar rustig over aanspreken.
dus dit :quote:Mijn eerdere vragen en verzoeken blijven derhalve staan.
noem jij een verzoek ?quote:Hierover krijg ik van jou nog een deugdelijke onderbouwing, want die is nog steeds uitgebleven.
lager kan het nooit zijn, die moraal van hun zit al dicht bij het absolute nulpunt.quote:Is dit nu een blijk van een hoger moraal dan de PVV of radicaal-rechts? Dit is dan wel erg benepen.

Misschien heb ik dan hierover het verkeerd aangevoeld, maar over de teneur van jouw berichten is het voor mij zonneklaar dat jij je meer vereenzelvigt met een Wilders-basher dan pro-Wilders.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:07 schreef kitao het volgende:
tjonge jonge, wat ben jij gauw op je pik getrapt zeg.
eerst wordt je agressief terwijl je niet eens op de juiste persoon inhaakt en dan zie je niet eens dat een reactie van mij daarop sarcastisch is bedoeld.
maar goed, toen die stadswachten in het nieuws waren werden ze ook al bruinhemden genoemd door de medestadsbestuurders.
Dit is ook met klem bedoeld. Als jij je op zo'n suggestieve wijze uitdrukt, zoals jij hebt gedaan, dan lijkt het mij volstrekt in der lijn van verwachtingen dat er om een onderbouwing wordt gevraagd.quote:dus dit :
[..]
noem jij een verzoek ?
ik weet niet waar jij op school hebt gezeten maar ik noem dat gebiedende wijs.
Maar of jouw moraal op deze manier zo verheffend is waag ik me ernstig te betwijfelen.quote:lager kan het nooit zijn, die moraal van hun zit al dicht bij het absolute nulpunt.

jij weet niet meer toen gw eerst geweigerd werd in engeland en alsnog bij binnenkomst de turkse leider Erdogan zwaar beledigde ?quote:
quote:
Ook bij een eerdere solidariteits demonstratie met Wilders in London waren de racistische spreekkoren door gemaskerde EDL’rs niet van de lucht.

Waar is toch de impliciete bewering, dat Wilders hieraan actief heeft bijgedragen of gestimuleerd heeft, op gebaseerd? Ik heb nog steeds niets wat ook meer de zweem heeft van een gedegen onderbouwing hierover kunnen ontwaren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:21 schreef kitao het volgende:
[..]
jij weet niet meer toen gw eerst geweigerd werd in engeland en alsnog bij binnenkomst de turkse leider Erdogan zwaar beledigde ?
(en ik ga dat nu niet allemaal meer opzoeken)
wat ik nog wel weet is dat rondom GW zich een flinke schare extremisten had verzameld waarvan hij nu beweert ze enkel uit de krant te kennen.
dat dit een leugen is blijkt ook uit de OP :
[..]

Simpel, zijn dikke duim.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:23 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Waar is toch de impliciete bewering, dat Wilders hieraan actief heeft bijgedragen of gestimuleerd heeft, op gebaseerd? Ik heb nog steeds niets wat ook meer de zweem heeft van een gedegen onderbouwing hierover kunnen ontwaren.

ik ben geen basher, ik ben gewoon anti-wilders.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:20 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Misschien heb ik dan hierover het verkeerd aangevoeld, maar over de teneur van jouw berichten is het voor mij zonneklaar dat jij je meer vereenzelvigt met een Wilders-basher dan pro-Wilders.
En dit leid ik onder andere af uit jouw 'bewijs' van een connectie tussen Wilders en 'radicaal-rechts' dat jij hier voor hebt gehouden.
je blijft cirkeltjes draaien, het is niet klakkeloos zoals ik al eerder aantoonde, of beter, zoals anderen al aangetoond hebben.quote:Dit is ook met klem bedoeld. Als jij je op zo'n suggestieve wijze uitdrukt, zoals jij hebt gedaan, dan lijkt het mij volstrekt in der lijn van verwachtingen dat er om een onderbouwing wordt gevraagd.
Dit is eigenlijk vereist in een discussie, want het lijkt me niet bevorderlijk om zo maar alles klakkeloos de wereld in te helpen.
Je werpt min of meer de suggestie op dat hoewel Wilders zich nooit openlijk in verband zou brengen met de EDL er toch een link te maken is. Daar wil ik nog steeds een gedegen onderbouwing over hebben.
[..]
Maar of jouw moraal op deze manier zo verheffend is waag ik me ernstig te betwijfelen.

Ja, er is ook echt veel verschil tussen die twee. Het zijn gewoon hooligans die een excuus zoeken om te rellen, het heeft echt niets met politiek ta maken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die extreemrechtse tak denkt echter nu dat ze mainstream zijn geworden hè, daarom demonstreren ze wrs hier.
Dat vind ik nog enger dan dat een aantal verlopen extreemlinksjes een tegendemo willen houden.

Ik heb al gesteld, dat dit mij helemaal niet uitmaakt. Het gaat er mij over, dat er beweringen worden gedaan die alleen maar blijk geven van het ventileren van het onderbuikgevoel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:31 schreef kitao het volgende:
ik ben geen basher, ik ben gewoon anti-wilders.
Het onderzoek richt zich op een zekere aantrekkingskracht op het internet en aan de hand daarvan maak jij andere gevolgtrekkingen die ik dubieus vind.quote:je blijft cirkeltjes draaien, het is niet klakkeloos zoals ik al eerder aantoonde, of beter, zoals anderen al aangetoond hebben.
Dit is anders dan wat jij eerder suggereerde. Nu stel je dat de politiek van de PVV zo bedenkelijk is dat het radicaal-rechts aantrekt, terwijl je tot nog toe stelselmatig de bewering opwierp dat Wilders zelf actief bijdraagt aan een connectie met radicaal-rechts.quote:feit alleen al dat dit soort fascistische, uiterst gewelddadige groeperingen zich aangetrokken voelen tot GW en de PVV laat al zien wat voor een bedenkelijke politiek die partij bedrijft.

hoe hij dat gestimuleerd heeft ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:23 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Waar is toch de impliciete bewering, dat Wilders hieraan actief heeft bijgedragen of gestimuleerd heeft, op gebaseerd? Ik heb nog steeds niets wat ook meer de zweem heeft van een gedegen onderbouwing hierover kunnen ontwaren.

Antifa is niet tegen racisme, maar gewoon een groep relschoppers. Klaar. Ze zijn precies hetzelfde materiaal als de EDL, maar ze hebben afgesproken dat ze elkaar haten, omdat dat soort tuig nou eenmaal iemand moet haten. Vergelijk het met Feyenoord en Ajax hooligans.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:50 schreef kitao het volgende:
[..]
niet helemaal waar, als je terugleest dan zie je dus dat er geen wet in amsterdam is die bepaalt dat er een vegunning voor een demonstratie moet worden afgegeven, wel dient het aangekondigd te worden.
dus als fascisten gaan demonstreren, dat is dan jammer, dan hebben anti-fascisten net zo goed het recht een tegendemonstratie te gaan houden.
en dat hoeft echt niet altijd met geweld te gaan, dat kon je al zien in mijn post no.70 en hieronder ook.
.
en ik vind het idd ontzettend simplistisch en bekrompen door jou gezegd; racisme is gewoon een gezwel dat verwijderd moet worden.

Dit is een drogreden en bovendien gaat deze flutonderbouwing voorbij aan het feit dat Wilders pro-Israël is. Laat dit nu net iets zijn wat rechts-extremisten niet bepaald kunnen bekoren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:39 schreef kitao het volgende:
[..]
hoe hij dat gestimuleerd heeft ?
tja, dat is hetzelfde als vragen aan mij of dat ik een blinde zijn zicht terug wil geven want je moet toch wel stekeblind zijn en een flinke plaat voor je kop hebben als je niet inziet dat de jarenlange fanatiek felle kritiek op de islam met als dieptepunten de kopvoddentax en het vragen om een verbod op de koran dat daarmee rechts-extremen worden aangetrokken als vliegen op de stroop.

belachelijke onzin dit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:42 schreef Viajero het volgende:
[..]
Antifa is niet tegen racisme, maar gewoon een groep relschoppers. Klaar. Ze zijn precies hetzelfde materiaal als de EDL, maar ze hebben afgesproken dat ze elkaar haten, omdat dat soort tuig nou eenmaal iemand moet haten. Vergelijk het met Feyenoord en Ajax hooligans.

Dat klopt, maar recht-extremistische organisaties zijn natuurlijk ook uit op ordinair zieltjes winnen. Dat doe je makkelijker met een anti-islamitische betoging dan een anti-Joodse. De islam leeft veel meer bij mensen die al op het randje van rechts-extremisme balanceren dan een vermeende 'Joodse dreiging'.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:42 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit is een drogreden en bovendien gaat deze flutonderbouwing voorbij aan het feit dat Wilders pro-Israël is. Laat dit nu net iets zijn wat rechts-extremisten niet bepaald kunnen bekoren.

quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:42 schreef damian5700 het volgende:
Dit is een drogreden en bovendien gaat deze flutonderbouwing voorbij aan het feit dat Wilders pro-Israël is. Laat dit nu net iets zijn wat rechts-extremisten niet bepaald kunnen bekoren.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:50 schreef Gulo het volgende:
Hij is nogal close met de joodse extremisten als Pamela Geller. Die werkt maar wat graag samen met extreem-rechtse bendes. Dus dat distantiëren valt nog wel mee. Het enige waarvan hij zich distantieert is het antisemitisme hetgeen nogal logisch is daar dit niet strookt met zijn zionistische idealen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:10 schreef DanHardy het volgende:

ben jij nu gewoon ergens midden in dit topic gedumpt of verwacht je dat alles drie keer voor je herhaald wordt ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:59 schreef Gulo het volgende:
Joodse extremisten zíjn extreem rechts.
Je bent niet bekend met de JDL? De jewish defense league? Waar denk je dat de naam EDL op gebasseerd is?

Ik heb het dus over de antifa, extreem gewelddadig tuig dat niet echt hoeft te wachten op bewijzen, iemand beschuldigen van racisme, zonder weerwoord, is meer dan genoeg excuus om die persoon helemaal in elkaar te trappen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:50 schreef kitao het volgende:
[..]
belachelijke onzin dit.
terwijl die 2 clubjes niet verder komen als elkaar infantiel beschimpen met kakkerlakken racisten en joooóoden dhimmis zie je bij de anti-racistische organisaties een duidelijke structuur met een gedegen politiek bewustzijn die dagelijks wordt bijgehouden en al jarenlang bijgehouden wordt.

Volgens mij heb ik niets teveel gezegd dat jij heel suggestief bent.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:02 schreef kitao het volgende:
ben jij nu gewoon ergens midden in dit topic gedumpt of verwacht je dat alles drie keer voor je herhaald wordt ?

fascisten zijn ook maar op eén manier te stoppen, dat heeft het verleden wel bewezen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:04 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik heb het dus over de antifa, extreem gewelddadig tuig dat niet echt hoeft te wachten op bewijzen, iemand beschuldigen van racisme, zonder weerwoord, is meer dan genoeg excuus om die persoon helemaal in elkaar te trappen.
Doe alsjeblieft niet alsof ze ook maar een haartje beter zijn dan die gewelddadige idioten aan de andere kant. Beide groepen bestaan uit complete losers die het in het echte leven niet redden en hun jalouzie en frustratie op elkaar afreageren.

Ja, met democratie. En daar hebben beide groepen echt helemaal niets mee te maken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:13 schreef kitao het volgende:
[..]
fascisten zijn ook maar op eén manier te stoppen, dat heeft het verleden wel bewezen.
die gaan echt niet minderen als je het vriendelijk vraagt.
maar ik ben met je eens dat het wel eens doorslaat, rotte appels heb je overal, maar dat neemt niet weg dat ik voor een gelijktijdige tegendemonstratie ben.

zoals al eerder vermeld, er is geen democratisch opgestelde wet die een gelijktijdige demonstratie verbiedt, althans die ben ik hier nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:20 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ja, met democratie. En daar hebben beide groepen echt helemaal niets mee te maken.

Wat denk jij nou zelf, dat rellen (want die komen er toch van) mensen doet inzien dat de EDL een slechte club is? Als blijkt dat de Antifa (weer) begonnen is, dan zal men sympathie krijgen voor dat stel idioten uit Engeland. Het zal alleen maar averechts werken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:26 schreef kitao het volgende:
[..]
zoals al eerder vermeld, er is geen democratisch opgestelde wet die een gelijktijdige demonstratie verbiedt, althans die ben ik hier nog niet tegengekomen.

wel als er dreiging van onrust is toch? zie ook bepaalde voetbalwedstrijden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:26 schreef kitao het volgende:
[..]
zoals al eerder vermeld, er is geen democratisch opgestelde wet die een gelijktijdige demonstratie verbiedt, althans die ben ik hier nog niet tegengekomen.

en die dreiging komt dan toch echt van overzee gezien hun verleden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wel als er dreiging van onrust is. zie ook voetbalwedstrijden.

zoals al eerder vermeld en getoond: een tegendemonstratie hoeft niet met geweld gepaard te gaan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat denk jij nou zelf, dat rellen (want die komen er toch van) mensen doet inzien dat de EDL een slechte club is? Als blijkt dat de Antifa (weer) begonnen is, dan zal men sympathie krijgen voor dat stel idioten uit Engeland. Het zal alleen maar averechts werken.
Met geweld stop je dit niet. Met geweld werk je juist sympathie op voor de 'slachtoffers'. Als moslimextremisme één ding bewezen heeft is dat het wel.
Dus géén tegendemonstratie, maar gewoon die hooligans lekker hun woordje laten doen.

Ik heb ook niets tegen vreedzame demonstraties. Ik heb iets tegen groepen agressieve losers die een of ander ideaal claimen als excuus voor rellen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:26 schreef kitao het volgende:
[..]

Dat is hun agenda. Dan kan de Antifa elders of op een ander moment demonstreren, of misschien een keer uit eigen beweging en niet steeds als reactie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:36 schreef kitao het volgende:
[..]
zoals al eerder vermeld en getoond: een tegendemonstratie hoeft niet met geweld gepaard te gaan.
pak de relschoppers op aan beide kanten, geef ze een gepaste straf en iedereen die dit wel serieus een belangrijke zaak vindt kan gewoon op een normale manier zijn mening uiten.
en ik vind het een uitermate slechte zaak dat je dit soort mensen zonder enig tegengeluid het recht wil geven om hun woordje te doen.
welk woordje: trap 'zwarten' in elkaar, moslims deporteren, korans verbranden ?
gelukkig zijn er nog wel mensen die hier tegen willen protesteren.

Wat een ontzettende badaap ben jij zegquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:32 schreef kitao het volgende:
[..]
en die dreiging komt dan toch echt van overzee gezien hun verleden.
dus als de regering een duidelijk signaal wil afgeven dan moeten ze die boot onderweg torpederen.

sommige mensen hebben een gloeiende hekel aan rechts-extreme groeperingen die ondanks hun overduidelijk zieke mentaliteit toch met steun van politie hun gal mogen spuien.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:46 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen vreedzame demonstraties. Ik heb iets tegen groepen agressieve losers die een of ander ideaal claimen als excuus voor rellen.

Wat het geweld natuurlijk niet minder verwerpelijk maakt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:54 schreef kitao het volgende:
[..]
sommige mensen hebben een gloeiende hekel aan rechts-extreme groeperingen die ondanks hun overduidelijk zieke mentaliteit toch met steun van politie hun gal mogen spuien.
en sommigen daarvan worden dan fysiek agressief en binnen een menigte kan daardoor de vlam in de pan slaan.
niet goed te keuren maar ook niet onbegrijpelijk.

quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:52 schreef Cassero het volgende:
[..]
Wat een ontzettende badaap ben jij zeg
Iedereen mag demonstreren behalve mensen met een andere mening? DIe moet je preventief doden? Ongelofelijk, wat een draak van een figuur sla je hier

quote:De EDL bestaat uit een bonte collectie racisten, neonazi’s en zware hooligans die in Groot-Brittannië regelmatig demonstraties organiseren die vaker wel dan niet uitlopen in bruut geweld tegen willekeurige voorbijgangers, de politie en tegendemonstranten.
Zo konden afgelopen weekeinde 1500 agenten in Leicester niet voorkomen dat stomdronken en doorgesnoven EDL leden uit hun demonstratie braken en meerdere winkels vernielden, een moskee probeerden te bestormen, journalisten aanvielen en migranten molesteerden.
Ook bij een eerdere solidariteits demonstratie met Wilders in London waren de racistische spreekkoren door gemaskerde EDL’rs niet van de lucht.
Onder de leidende figuren binnen de EDL bevinden zich meerdere leden van de fascistische BNP partij, veel voetbalhooligans die in Engeland veroordeeld zijn voor zware geweldpleging en de beruchte Noord-Ierse terrorist Johnny “Mad Dog” Adair.

Vrijheid van meningsuiting is inderdaad niet iets waar extremisten van houden. Ik vind het eerlijk gezegd nogal kleuterlijk als je denk met geweld te moeten reageren op woorden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:54 schreef kitao het volgende:
[..]
sommige mensen hebben een gloeiende hekel aan rechts-extreme groeperingen die ondanks hun overduidelijk zieke mentaliteit toch met steun van politie hun gal mogen spuien.
en sommigen daarvan worden dan fysiek agressief en binnen een menigte kan daardoor de vlam in de pan slaan.
niet goed te keuren maar ook niet onbegrijpelijk.

Antifa is precies dezelfde dronken en doorgesnoven terreur. Ik begrijp jouw sympathie voor dat tuig echt niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:00 schreef kitao het volgende:
[..]

sorry, ik bedoelde eigenlijk die bootreis onmogelijk maken.
en onderstaand crimineel gewelddadig gedrag is geen mening maar een opgelegde terreur.
[..]

nee, niet echt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wat het geweld natuurlijk niet minder verwerpelijk maakt.

tot nu toe werkt het averechts. misschien iets om over na te denken als linkse stenengooier die gewelddadig het demonstratierecht van anderen ontneemt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:06 schreef kitao het volgende:
[..]
nee, niet echt.
maar ik vind bijvoorbeeld het uitzetbeleid van de regering en het onmogelijk maken voor vluchtelingen om hier een veilig (tijdelijk) heenkomen te vinden ook een vorm van geweld.
of je dat oplost door met stenen te gaan gooien betwijfel ik, maar een duidelijk signaal hiertegen zal best wel invloed hebben.

jij heb er tussen gezeten ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:04 schreef Viajero het volgende:
[..]
Antifa is precies dezelfde dronken en doorgesnoven terreur. Ik begrijp jouw sympathie voor dat tuig echt niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |